Owkey :P Jointje critical haze met glaasje william

Jij ook al? Dan ben je niet de enige hier.Missyy23 zei:Beetje sos
SirErick zei:Jij ook al? Dan ben je niet de enige hier.Missyy23 zei:Beetje sos
Zelfde recept, verder niets ookal heb ik wel zin in wat lekkers even. Morgen voor de lens moet ik een beetje fris zijn.Tekzor668 zei:Wiet, en morgen en overmorgen ook, goeie gewone haze![]()
Skirre zei:Pep om aan m'n scriptie te werken
To-do-list; 14 A4-tjes voor 8 uur vanavond
leipebaviaan zei:En heeft het geholpen? Het schijnt dat je alle opgedane stof onder pep in nuchtere staat zo weer kwijt bent. Met deze combo moet je eigenlijk wel uitkijken, dit is puur pep functioneel gebruiken.![]()

. Living the goodlifebenniesmitters zei:Lekker in bad met een jointje. Living the goodlife
bobsacamano zei:Klinkt goed haha ga dalijk ook maar is in bad ben ziek dus geen drugs voor mij helaas.
benniesmitters zei:Lekker in bad met een jointje. Living the goodlife
Het heeft zeker geholpen maar het onderdeel dat ik gemaakt heb hoef ik niet mondeling te verdedigen. Het gaat hier om mijn persoonlijke ontwikkelingen in de stageperiode waar ik de laatste 20 weken een logboek van heb bijgehouden. Hier moest een vrij groot verslag van worden gemaakt voordat ik überhaupt aan de verdediging van de daadwerkelijke scriptie mag beginnen.![]()
Ben ook niet van plan om het vaker te gaan doen![]()
Fool zei:Afhankelijk van hoe goed je lever Tramadol kan metaboliseren naar O-desmethyltramadol is het best leuk.zjimiz zei:MusicIsLife zei:Nee dacht ik ook al, paracetamol moest trouwens 1000 mg zijn, al zal dat ook niks uitmaken aangezien dat nou niet echt sterk te noemen is
Puur vanuit interesse: Tramadol als recreatief middel voor de lol, werkt dat echt? Het schijnt vrij traag en niet zo sterk te werken. Hoor graag.![]()

Tripreports geven vaak wel een duidelijk beeld, maar ik kan altijd vertellen wat ik zelf ervaar.zjimiz zei:Fool zei:Afhankelijk van hoe goed je lever Tramadol kan metaboliseren naar O-desmethyltramadol is het best leuk.Puur vanuit interesse: Tramadol als recreatief middel voor de lol, werkt dat echt? Het schijnt vrij traag en niet zo sterk te werken. Hoor graag.![]()
Vraag vanuit een Tramadol leek: wat kan ik ervan verwachten? Of moet ik bij de afdeling tripreports zijn.
![]()
recovery ^^Enjoy!benniesmitters zei:Net 25 mg 2cb gedropt, lekker rustig aan
Fool zei:Tripreports geven vaak wel een duidelijk beeld, maar ik kan altijd vertellen wat ik zelf ervaar.zjimiz zei:Fool zei:Afhankelijk van hoe goed je lever Tramadol kan metaboliseren naar O-desmethyltramadol is het best leuk.![]()
Vraag vanuit een Tramadol leek: wat kan ik ervan verwachten? Of moet ik bij de afdeling tripreports zijn.
![]()
Dat is: Een opgewekte stemming, vrolijk en toch tegelijk rustig. "Zorgen" verdwijnen voor je gevoel en je voelt je gewoon best prima.![]()

Als je het een keer gebruikt dan kan het (meestal) geen kwaad.CvanLent2 zei:Is Tramadol niet ontzettend schadelijk voor je maag?
SirErick zei:Als je het een keer gebruikt dan kan het (meestal) geen kwaad.CvanLent2 zei:Is Tramadol niet ontzettend schadelijk voor je maag?
Fool zei:Ja, tramadol is niet héél goed voor je maag, maar bij niet-frequent gebruik maakt dat niet zoveel uit. Een ibuprofen wordt ook wel geslikt zonder maagbeschermers en dat is (volgens mij) nog veel slechter voor je maag. :P
MusicIsLife zei:Alcohol, en niet gepland maar ging zuipen bij een vriend en toch pep in het spel gekomen.....
Waarschijnlijk dus doortrekken aangezien ik over 4 uurtjes moet werken en het me hoogst onwaarschijnlijk lijkt dat ik nog ga slapen.
Achja, heb nog wat als reserve, dus ik zal de dag wel doorkomen![]()