Welke drugs gebruik jij op dit moment?

snelgemsurfd

Bewuste gebruiker
Ik heb de laatste dagen van 2014 en 4 eerste dagen van 2015 besteed aan 8 gr coke, 3 trazolan, 1 gr pep en heb juist mn fantastische week afgesloten met een flinke teug dmt te combineren met een sleutelpuntje keta.

1 woord: GODDELIJK

En volgende week loop ik weer tussen de lijntjes en voer ik mn rechten en plichten op zoals iedere modale burger. :grin:

Happy 2015

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Tekzor668 zei:
Wiet, en morgen en overmorgen ook, goeie gewone haze :)
Zelfde recept, verder niets ookal heb ik wel zin in wat lekkers even. Morgen voor de lens moet ik een beetje fris zijn.
Morgen maar lekker losgaan..... :sunglasses:

Een barb en snel 'even' slapen als noodoplossing nu.
(Hulde aan de barbs met een korte werkingsduur)

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Skirre zei:
Pep om aan m'n scriptie te werken
To-do-list; 14 A4-tjes voor 8 uur vanavond

En heeft het geholpen? Het schijnt dat je alle opgedane stof onder pep in nuchtere staat zo weer kwijt bent. Met deze combo moet je eigenlijk wel uitkijken, dit is puur pep functioneel gebruiken. :wink:

Skirre

Bewuste gebruiker
leipebaviaan zei:
En heeft het geholpen? Het schijnt dat je alle opgedane stof onder pep in nuchtere staat zo weer kwijt bent. Met deze combo moet je eigenlijk wel uitkijken, dit is puur pep functioneel gebruiken. :wink:

Het heeft zeker geholpen maar het onderdeel dat ik gemaakt heb hoef ik niet mondeling te verdedigen. Het gaat hier om mijn persoonlijke ontwikkelingen in de stageperiode waar ik de laatste 20 weken een logboek van heb bijgehouden. Hier moest een vrij groot verslag van worden gemaakt voordat ik überhaupt aan de verdediging van de daadwerkelijke scriptie mag beginnen. :)

Ben ook niet van plan om het vaker te gaan doen :wave:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
bobsacamano zei:
Klinkt goed haha ga dalijk ook maar is in bad ben ziek dus geen drugs voor mij helaas.

benniesmitters zei:
Lekker in bad met een jointje :stoned: . Living the goodlife

Pure joint in een warm bad, met wat eucalyptus toevoeging voor de luchtwegen open te laten gaan, ik weet het wel als ik ziek ben. Daarna iets warms drinken toegevoegd met honing

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Het heeft zeker geholpen maar het onderdeel dat ik gemaakt heb hoef ik niet mondeling te verdedigen. Het gaat hier om mijn persoonlijke ontwikkelingen in de stageperiode waar ik de laatste 20 weken een logboek van heb bijgehouden. Hier moest een vrij groot verslag van worden gemaakt voordat ik überhaupt aan de verdediging van de daadwerkelijke scriptie mag beginnen. :)

Ben ook niet van plan om het vaker te gaan doen :wave:

Goed om te horen, ik snap dat je het probeert. Ik heb zelf pep ook functioneel gebruikt tijdens het werk en dat is me altijd prima bevallen. Als je het bij 1x laat is er verder ook niet zoveel aan de hand. :)

zjimiz

Bewuste gebruiker
Fool zei:
zjimiz zei:
MusicIsLife zei:
Nee dacht ik ook al, paracetamol moest trouwens 1000 mg zijn, al zal dat ook niks uitmaken aangezien dat nou niet echt sterk te noemen is

Puur vanuit interesse: Tramadol als recreatief middel voor de lol, werkt dat echt? Het schijnt vrij traag en niet zo sterk te werken. Hoor graag.
Afhankelijk van hoe goed je lever Tramadol kan metaboliseren naar O-desmethyltramadol is het best leuk. :wink:

Vraag vanuit een Tramadol leek: wat kan ik ervan verwachten? Of moet ik bij de afdeling tripreports zijn.

:wave:

Fool

Badass junkie
zjimiz zei:
Fool zei:
Puur vanuit interesse: Tramadol als recreatief middel voor de lol, werkt dat echt? Het schijnt vrij traag en niet zo sterk te werken. Hoor graag.
Afhankelijk van hoe goed je lever Tramadol kan metaboliseren naar O-desmethyltramadol is het best leuk. :wink:

Vraag vanuit een Tramadol leek: wat kan ik ervan verwachten? Of moet ik bij de afdeling tripreports zijn.

Tripreports geven vaak wel een duidelijk beeld, maar ik kan altijd vertellen wat ik zelf ervaar. :)

Dat is: Een opgewekte stemming, vrolijk en toch tegelijk rustig. "Zorgen" verdwijnen voor je gevoel en je voelt je gewoon best prima. :)

blowwolb

Newbie
Ik gebruik nu als ik een drugs gebruik Speed en wanneer ik dat heb gebruikt en ik heb daarna een brakke dag dan rook ik meestal een jointje omdat ik de dag na gebruik meestal emotioneel een beetje naar de klote ben weet niet hoe dat komt.. verder heb ik een keer een halve XTC pil gehad en heb ik een avond Cocaine gesnoven maar dit is zeer verslavend en daarom daarna nooit meer naar omgekeken. ik zie alcohol ook als drugs en dit gebruik ik eigenlijk vrij weinig en als ik het gebruik/drink dan doe ik dit in de combinatie met speed (natuurlijk wel met elk uur 2 glazen water) verder heb ik de rest van de drugsoorten op mijn verbodenlijst staan ookal heb ik ze wel allemaal bijna gezien omdat ik er wel in geïnteresseerd ben qua wat het met andere doet en hoe het er nu echt uitziet zoals bijvoorbeeld Ketamine daarvan wordt gezegd dat het wat meer kristallig is en dat is ook zo.. en heb een keer een druppel GHB gehad niet voor het effect maar alleen voor de smaak.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
en ja hoor... Heb nooit sos in huis, nu wel een keer en kan me niet beheersen. Daarom gebruik ik nooit sos :tongueout: maar nu ff wel dus :wink:

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Alcohol, en niet gepland maar ging zuipen bij een vriend en toch pep in het spel gekomen.....

Waarschijnlijk dus doortrekken aangezien ik over 4 uurtjes moet werken en het me hoogst onwaarschijnlijk lijkt dat ik nog ga slapen.

Achja, heb nog wat als reserve, dus ik zal de dag wel doorkomen :tongueout:

CvanLent2

Newbie
Fool zei:
zjimiz zei:
Fool zei:

Tripreports geven vaak wel een duidelijk beeld, maar ik kan altijd vertellen wat ik zelf ervaar. :)

Dat is: Een opgewekte stemming, vrolijk en toch tegelijk rustig. "Zorgen" verdwijnen voor je gevoel en je voelt je gewoon best prima. :)

Is Tramadol niet ontzettend schadelijk voor je maag? Ik heb het in het ziekenhuis een week lang gekregen met een maagbeschermer (miniscuul geel capsuletje), maar toen ik daarna thuis moest revalideren kreeg ik die niet mee :confused:

OT: Op het moment alleen speed, en vanavond 2 biertjes omdat mijn zusje jarig was :P Blowen was eerst dagelijks, toen nog 1 a 2 x per week en nu al 3 weken helemaal niet gedaan :) Heeft waarschijnlijk met mijn werk te maken, namelijk in een andere stad als waar "mijn" shop zit :stoned:

Fool

Badass junkie
Ja, tramadol is niet héél goed voor je maag, maar bij niet-frequent gebruik maakt dat niet zoveel uit. Een ibuprofen wordt ook wel geslikt zonder maagbeschermers en dat is (volgens mij) nog veel slechter voor je maag. :P

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Fool zei:
Ja, tramadol is niet héél goed voor je maag, maar bij niet-frequent gebruik maakt dat niet zoveel uit. Een ibuprofen wordt ook wel geslikt zonder maagbeschermers en dat is (volgens mij) nog veel slechter voor je maag. :P

Ja ook bij ibuprofen kan het zeker geen kwaad een maagbeschermer in te nemen. In ieder geval niet op een lege maag slikken die zooi maar bij het eten innemen ofzo

leipebaviaan

Wijs gebruiker
MusicIsLife zei:
Alcohol, en niet gepland maar ging zuipen bij een vriend en toch pep in het spel gekomen.....

Waarschijnlijk dus doortrekken aangezien ik over 4 uurtjes moet werken en het me hoogst onwaarschijnlijk lijkt dat ik nog ga slapen.

Achja, heb nog wat als reserve, dus ik zal de dag wel doorkomen :tongueout:

En hoe was je werkdag? Nog productief bezig geweest?

Kamphuys

Belezen gebruiker
Kan iemand mij advies geven?
Vanavond voor het eerst 2cb op het menu.
Heb om 1950 een rood nijntje 15 me genomen.
Om 2100 was hier nog geen effect van,behalve het gevoel van een volle maag.
2100 nog 1 gedropt 15mg , inmiddels is het 2210 en niet glas bacardi cola verder merk ik er nog weinig van.
Op een lichte druk op mn hoofd en het gevoel van een volle maag.
Heb er nog 1 over, lijkt me een beetje gekkenwerk om die ik nog te droppen...

Grtz kamphuys

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Hm normaal waren die nijntjes altijd wel goed. Vermaakte me altijd prima met 2. Maar ik zou em niet droppen, gaat toch niet werken man. Soms heb je van die dagen. Heb een keer 4 tabletten weggevreten en voelde nog niks, terwijl ik ook wel eens heel veel voelde van anderhalf. Ligt echt een beetje aan de setting, hoe je je voelt, en dat soort dingen.

Bovenaan