Welke drugs gebruik jij op dit moment?

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Bob en Psychedelibee, jullie hebben beide ervaring met zowel DMT als Changa toch?
Is de ervaring anders of minder heftig en welke vinden jullie fijner om te doen. Ik heb gelezen dat changa veel langer kan duren omdat je bij kan doseren/teugen, maar is het dan nog breakthrough-waardig?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Mindless zei:
Psychedelibee,

Dat is eigenlijk precies hoe ik het ook zie. Behalve van die DMT dan, daar kan ik niks over zeggen.
Ik dacht al dat jou idee met de mijne overeenkwam toen ik het las.

ElvenSpice zei:
Bob en Psychedelibee, jullie hebben beide ervaring met zowel DMT als Changa toch?
Is de ervaring anders of minder heftig en welke vinden jullie fijner om te doen. Ik heb gelezen dat changa veel langer kan duren omdat je bij kan doseren/teugen, maar is het dan nog breakthrough-waardig?
Ik met beide, Bob alleen met DMT volgens mij.

Ze lijken allebei enorm op elkaar, ze hebben natuurlijk ook allebei DMT als hoofdbestandsdeel. Maar er zitten zeker ook wel wat subjectieve nuance verschillen tussen beiden. Changa duurt een stukje langer dan pure DMT, ook als je het bij een enkele hit zou houden. Maar je kunt Changa in principe ook door blijven roken om het effect te rekken of om er telkens net iets dieper in weg te zakken. DMT is echter wel echt een stukje heftiger en de visuals zijn wat buitenaardser, wat overigens niet betekent dat Changa niet heftig en buitenaards is trouwens. Een breakthrough is met DMT ook makkelijker te bereiken. Met Changa is een breakthrough me nog niet gelukt, ik denk dat het wel mogelijk is overigens alleen wat lastiger te bereiken. Met DMT ervaar ik altijd een aanwezigheid van entiteiten, ook op niet breakthrough doseringen. Met Changa ervaar ik die aanwezigheid niet eigenlijk, terwijl ik daarmee toch ook al behoorlijk diep ben gegaan een aantal keer. Changa is trouwens lichamelijk weer iets heftiger dan DMT vind ik, denk dat dit door de MAO remmers komt. Ik heb mijn best gedaan de verschillen zo goed mogelijk te omschrijven, dit is uiteraard allemaal behoorlijk subjectief en zoals gezegd lijken ze eigenlijk vooral ook erg op elkaar.

Ik vind de een niet echt perse fijner dan de ander, ze hebben allebei wel een toegevoegde waarde los van elkaar voor mij. Als ik echt een breakthrough wil ervaren kies ik eerder voor DMT aangezien dat hiermee makkelijker gaat. Als ik wat langer wil trippen en iets minder gelanceerd wil worden kies ik juist weer voor Changa. Met Changa heb je echt wat meer controle over de diepte van de trip. Met Changa kun je als je niet teveel neemt meer een soort korte en heftige paddo ervaring hebben.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Bobsacamano zei:
4-Aco-DMT 25mg down the hatch
O ja, dat moet ik ook nog eens herproberen na dat verknoeit te hebben door eerst te weinig te hebben genomen en daarna met teveel tolerantie...

Fijne trip!

(Trip jij nou zo vaak doordeweeks?)

Bobsacamano

Badass junkie
Ja joh ik heb besloten om 2 dagen in de week te werken en de rest is weekend :P

Nee ik en mijn metgezel hebben ivm haar werk ons weekend verplaatst naar ma en di. En daarnaast 1 keer in de week een MD LSD'tje :tongueout:. Dus ik snap dat het er op lijkt :P

Maar wat een prachtige stof. Zelden zon lekkere bodyhigh gehad. Heel euforisch beyond xtc ben ook even bij de DMT wereld geweest. Wat zeg ik, heel vaak. Een hele hele mooie schone maar korte tryptamine. Ik ben erg onder de indruk.

Muziek was als LSD met een flinke euforie en de diepte van LSD zonder de krochten van psylo. Ik voelde me drie uur lang zo licht als een veertje.

We hebben na 1 uur wel 5mg erbij genomen. Dat was vooral voor mijn vriendin. Die zat niet op hetzelfde level terwijl ze de zelfde start dosis had. Daarna vloog ze als een raket.

Wel hebben we gewoon drie uur tegen elkaar aan gelegen op de bank.

Mindless zei:
Bobsacamano zei:
4-Aco-DMT 25mg down the hatch
O ja, dat moet ik ook nog eens herproberen na dat verknoeit te hebben door eerst te weinig te hebben genomen en daarna met teveel tolerantie...

Fijne trip!

(Trip jij nou zo vaak doordeweeks?)

Fool

Badass junkie
Het onbekende poedermengsel lijkt op dit moment wel op een combinatie van speed en methoxetamine.

Ik had beter moeten labelen. :grin:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Vanmiddag aan de alcohol! Dat is al zeker meerdere maanden en misschien wel een half jaar geleden. Ben benieuwd naar de kater morgen :kots: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Hehe het is verbazend stil in dit topic vandaag. Iedereen een kater van gisteren?

OT ik gebruik helemaal niets momenteel. Ziekig... :kots:

Fool

Badass junkie
SmartieAndMe zei:
Hehe het is verbazend stil in dit topic vandaag. Iedereen een kater van gisteren?

OT ik gebruik helemaal niets momenteel. Ziekig... :kots:
Nee, het is gewoon een normale werk-donderdag. :rolleyes:

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Bobsacamano zei:
En helpt dat? Wel benieuwd.
Pante zei:
Microdosis LSD om m'n humeur wat op te krikken ivm een dinsdagdip :rolleyes:
Micro dosis LSD heb ik nog niet geprobeerd maar 15mg BK-2C-B doet wonderen, merk dat ik er wat actiever van wordt en dat de concentratie ietsje achteruit gaat, duidelijk een stuk vrolijker dan normaal.

Pante

Belezen gebruiker
Jmths zei:
Bobsacamano zei:
En helpt dat? Wel benieuwd.
Pante zei:
Microdosis LSD om m'n humeur wat op te krikken ivm een dinsdagdip :rolleyes:
Micro dosis LSD heb ik nog niet geprobeerd maar 15mg BK-2C-B doet wonderen, merk dat ik er wat actiever van wordt en dat de concentratie ietsje achteruit gaat, duidelijk een stuk vrolijker dan normaal.

Wat late reactie, niet het forum gecheckt de afgelopen dagen ..'

Ik kwam de dag in ieder geval wel vrolijk door. Kan echter ook gewoon door de setting komen; was met m'n vriendin thuis met een lege agenda verder :) We hadden die avond nog een 2cb trip gedaan, die begon nadat de LSD uitgewerkt zou moeten zijn (ong 10u na de microdosis ingenomen). Merkte wel dat de trip milder euforisch was dan normaal; negatieve gedachten kregen meer de overhand dan ik gewend ben tijdens 2cb. Dit zou er dus op kunnen duiden dat er van een dinsdagdipje wel degelijk sprake was. Enfin, denk dat ik de volgende keren de dip wel weer op deze manier te lijf ga. N=1 is immers geen onderzoek :rolleyes:

Had overigens 12-14 microgram gedoseerd (tevens de week ervoor zonder dip dezelfde dosis). Kan me bij Jmths aansluiten in de zin dat ik er vrolijker en actiever van werd, maar dat het moeilijker werd om simpele taken efficient uit te voeren. Was bijvoorbeeld met wat kleine reparaties van m'n fiets bezig, en merkte dat m'n gedachten vrijer waren dan normaal, wat zich uitte in snel afgeleid zijn. Opzich aangenaam op die dag, maar kan me voorstellen dat dit niet zo is als je in tijdnood zit en snel en efficient taken af moet krijgen.

Zal wel een klein rapportje uittikken in het microdosis gedeelte als ik het wat vaker heb uitgeprobeerd. Aankomende week weer maar eens een dag uitpikken :)

Fool zei:
Met Smartie z'n sky-high verliefde posts de laatste tijd begon ik dat ook al te vermoeden. :grin:

Haha, nou je het zegt ..

Bovenaan