MusicIsLife zei:Broodnuchter.. Moet zeggen dat n drugsgebruik erg is afgenomen sinds ik weer ben begonnen met studeren![]()
Goed voornemen
MusicIsLife zei:Broodnuchter.. Moet zeggen dat n drugsgebruik erg is afgenomen sinds ik weer ben begonnen met studeren![]()
Vandaar , we misten jullie alSmartieAndMe zei:DF en gebruik gaan wel hand in hand denk ik ja. Ik gebruik ook niet zo veel de laatste tijd. Ben gelijk ook minder actief hier

Tijdloos zei:Vandaar , we misten jullie alSmartieAndMe zei:DF en gebruik gaan wel hand in hand denk ik ja. Ik gebruik ook niet zo veel de laatste tijd. Ben gelijk ook minder actief hier
OT
Te veel drank met meds ga maar eens slapen![]()
ZERO- zei:Ik gebruik ook weinig de laatste tijd ivm wisselende stemming / medicatie. (: Maar nu wel een jointje.![]()
Zekerrrrrr! Lekker in bed serie kijken (:Dunnetjess33 zei:ZERO- zei:Ik gebruik ook weinig de laatste tijd ivm wisselende stemming / medicatie. (: Maar nu wel een jointje.![]()
En was ie lekker?![]()
Mindless zei:Toch weer even mdma. :P Kwartje dit keer (van een 200 mg pil). Redelijk subtiel gevoel, lijkt nu erg op het 6-apb gevoel. Vind het wel goed zo.Hopelijk krijg ik met zo'n lage dosis geen stijve kaak en bijt ik m'n wangen zo niet kapot. Nu nog totaal geen last van kaakmalen (het werkt nu zo'n halfuurtje). Straks wiet erbij, die combo geeft mooie visuals en versterkt de boel hopelijk ook wat
Less is more!
Tekzor668 zei:Welkom op het forum Supermari0.
OT: Lage dosis MDMA. Net zoals mindless kwart van 200mg pill. Bewust lage dosis omdat ik de laatste 6maand, enkel 1malig 2CB, volledig vrij van substanties doorgebracht heb en daarmee de lat laag wil houden. Less is more!!
En, hoe was het?Tekzor668 zei:Welkom op het forum Supermari0.
OT: Lage dosis MDMA. Net zoals mindless kwart van 200mg pill. Bewust lage dosis omdat ik de laatste 6maand, enkel 1malig 2CB, volledig vrij van substanties doorgebracht heb en daarmee de lat laag wil houden. Less is more!!
Mindless zei:En, hoe was het?
Bij mij was het super. Enorm van genoten en nu geen enkele kater. Ik post straks ook even een reportje.
Voor mij was het met deze dosering identiek aan een lage dosering lsd. Het betreft 100 microgram zegels waarvan ik een kwart heb genomen. Ik denk dat ik de volgende keer de overige driekwart zegel neem of gewoon een hele. Vergeleken met eerdere lsd zegels leek dit trouwens sterker per hoeveelheid zegel. Als je wat meer over m'n ervaring ermee wilt lezen, moet je even in het ALD-52 topic in de rc sectie kijken.Tijdloos zei:@Mindless Ben benieuwd naar de ervaring als deze test goedgaat. Al een dosering in je hoofd als je echt gaat trippen? Hoeveel zit er op de blotter eigenlijk?
OT
Bier met wiet even chillen
Mindless zei:Voor mij was het met deze dosering identiek aan een lage dosering lsd. Het betreft 100 microgram zegels waarvan ik een kwart heb genomen. Ik denk dat ik de volgende keer de overige driekwart zegel neem of gewoon een hele. Vergeleken met eerdere lsd zegels leek dit trouwens sterker per hoeveelheid zegel. Als je wat meer over m'n ervaring ermee wilt lezen, moet je even in het ALD-52 topic in de rc sectie kijken.Tijdloos zei:@Mindless Ben benieuwd naar de ervaring als deze test goedgaat. Al een dosering in je hoofd als je echt gaat trippen? Hoeveel zit er op de blotter eigenlijk?
OT
Bier met wiet even chillen
Mindless zei:Opiaat analoog!? Ben je niet in de war met iets anders? Het is een lsd analoog.
Ik had dat ook altijd met pillen. Ik werd er wel lekker wazig van, maar had dan meer zin om te zitten en wat onzinnig te praten dan om te dansen.WilliamX zei:Mdma Mdea mda ook volop gedaan als gabber Vh eerste uur maar altijd in combi met speed anders ervaar ik het meer als downer dan upper

Mindless zei:ALD-52 weer. Nu een hele zegel (100microgram). Maar 6 dagen tussen de laatste trip en nu, maar ik voel me er klaar voor.![]()
Alvast wat hele lekkere big buddha cheese klaar gezet. Normaal word ik hier echt te slaperig van, maar dat zal nu niet zo'n probleem worden schat ik in. :P Echt een ontdekking die strain. Aan de ene kant heel erg indica, aangezien het je lichamelijk helemaal ontspant. En aan de andere kant weer heel erg sativa door de mentale high. Best of both worlds. Zeker een nieuwe favoriet en ik denk ideaal voor bij lsd achtige psychedelica. We shall see.![]()
Mindless zei:ALD-52 weer. Nu een hele zegel (100microgram). Maar 6 dagen tussen de laatste trip en nu, maar ik voel me er klaar voor.![]()
Yaizer zei:36 mg methylfenidaat (concerta).
Met geen tolerantie ervoor voel ik het wel oké zitten, heb altijd last van lichte hartklopping maarja dat moet ik maar voor genoegen nemen.
Moet leren maar kan steeds geen begin maken...![]()