Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
MusicIsLife zei:
Broodnuchter.. Moet zeggen dat n drugsgebruik erg is afgenomen sinds ik weer ben begonnen met studeren :)

Goed voornemen :) dat krijg ik ook over een week, nu na aan de zopiclon en whisky...

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
DF en gebruik gaan wel hand in hand denk ik ja. Ik gebruik ook niet zo veel de laatste tijd. Ben gelijk ook minder actief hier

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
SmartieAndMe zei:
DF en gebruik gaan wel hand in hand denk ik ja. Ik gebruik ook niet zo veel de laatste tijd. Ben gelijk ook minder actief hier
Vandaar , we misten jullie al :wink:

OT
Te veel drank met meds ga maar eens slapen :wave:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik gebruik ook weinig de laatste tijd ivm wisselende stemming / medicatie. (: Maar nu wel een jointje. :stoned:

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
eigen wiet:) uiteindelijk 188 gram van 3 planten gekregen. Staan op het moment nog te curen, maar kon niet wachten dus toch maar een jointje gerookt. Qua smaak nog niet optimaal maar effect is zeer aangenaam :grin:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Toch weer even mdma. :P Kwartje dit keer (van een 200 mg pil). Redelijk subtiel gevoel, lijkt nu erg op het 6-apb gevoel. Vind het wel goed zo. :) Hopelijk krijg ik met zo'n lage dosis geen stijve kaak en bijt ik m'n wangen zo niet kapot. Nu nog totaal geen last van kaakmalen (het werkt nu zo'n halfuurtje). Straks wiet erbij, die combo geeft mooie visuals en versterkt de boel hopelijk ook wat :grin:

Less is more!

Mindless zei:
Toch weer even mdma. :P Kwartje dit keer (van een 200 mg pil). Redelijk subtiel gevoel, lijkt nu erg op het 6-apb gevoel. Vind het wel goed zo. :) Hopelijk krijg ik met zo'n lage dosis geen stijve kaak en bijt ik m'n wangen zo niet kapot. Nu nog totaal geen last van kaakmalen (het werkt nu zo'n halfuurtje). Straks wiet erbij, die combo geeft mooie visuals en versterkt de boel hopelijk ook wat :grin:

Less is more!

Nice man dat klinkt goed, lage dosis mdma is ook echt chill, lijkt wel alsof de serotonine afgifte verlengt wordt, omdat je niet zo een harde piek hebt! Tenminste dat is mijn ervaring. Geniet ervan man' :stoned: :sunglasses:

ik heb vanmiddag aardig wat pils gezopen en lekker crystal hasj gerookt vervolgens
12,5 Mg oxazepam om 21:00 en om 23:00 10 Mg diazepam, ik heb nog niet veel ervaring met benzos maar het effect bevalt goed de oxa die hem piekt met de upcome van de diazepam.

Ik doe het wel met beleid, heb me goed ingelezen over Benzo,s. Smoke ook alleen in het weekend.

En ben trouwens nieuw op dit forum, heb al aardig wat zitten lezen maar het is wel interessant hier!

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Welkom op het forum Supermari0.

OT: Lage dosis MDMA. Net zoals mindless kwart van 200mg pill. Bewust lage dosis omdat ik de laatste 6maand, enkel 1malig 2CB, volledig vrij van substanties doorgebracht heb en daarmee de lat laag wil houden. Less is more!!

Tekzor668 zei:

OT: Lage dosis MDMA. Net zoals mindless kwart van 200mg pill. Bewust lage dosis omdat ik de laatste 6maand, enkel 1malig 2CB, volledig vrij van substanties doorgebracht heb en daarmee de lat laag wil houden. Less is more!!

Ja precies less is zeker more, de kater is er dan waarschijnlijk niet eens. Eerder een chille afterglow :) merk het ook met wiet, less is zeker more. Alleen weekend blowen geeft niet veel nadelen t.o.v. Dagelijks blowen

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Tekzor668 zei:

En, hoe was het?

Bij mij was het super. Enorm van genoten en nu geen enkele kater. Ik post straks ook even een reportje.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Mindless zei:
En, hoe was het?

Bij mij was het super. Enorm van genoten en nu geen enkele kater. Ik post straks ook even een reportje.

Al bij al een leuke ervaring. Had een heel late opkomst maar vanaf piekmoment tot comedown leuke tijd gehad. Weinig geslapen en dat is wel te voelen maar verder blijft de kater hier ook uit. :)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Testdosering ALD-52 (~25μg als het goed is)

Ik zou het liefst direct een hele zegel proberen, maar eerst maar even kijken hoe dit is.

Edit: drie kwartier na inname: zegel had geen smaak, misschien heel licht ietsje bitter. Heb dat eigenlijk ook altijd met LSD. Come-up voelt hetzelfde als met LSD: lichaam voelt koud, dan weer warm. En er is een flinke bodyload voor een kwart zegeltje moet ik zeggen. Er is wat druk op de borst (ook net als met LSD). Nog geen echte trip-effecten.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
@Mindless Ben benieuwd naar de ervaring als deze test goedgaat. Al een dosering in je hoofd als je echt gaat trippen? Hoeveel zit er op de blotter eigenlijk?

OT

Bier met wiet even chillen

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Tijdloos zei:
@Mindless Ben benieuwd naar de ervaring als deze test goedgaat. Al een dosering in je hoofd als je echt gaat trippen? Hoeveel zit er op de blotter eigenlijk?

OT

Voor mij was het met deze dosering identiek aan een lage dosering lsd. Het betreft 100 microgram zegels waarvan ik een kwart heb genomen. Ik denk dat ik de volgende keer de overige driekwart zegel neem of gewoon een hele. Vergeleken met eerdere lsd zegels leek dit trouwens sterker per hoeveelheid zegel. Als je wat meer over m'n ervaring ermee wilt lezen, moet je even in het ALD-52 topic in de rc sectie kijken.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Mindless zei:
Tijdloos zei:

OT

Voor mij was het met deze dosering identiek aan een lage dosering lsd. Het betreft 100 microgram zegels waarvan ik een kwart heb genomen. Ik denk dat ik de volgende keer de overige driekwart zegel neem of gewoon een hele. Vergeleken met eerdere lsd zegels leek dit trouwens sterker per hoeveelheid zegel. Als je wat meer over m'n ervaring ermee wilt lezen, moet je even in het ALD-52 topic in de rc sectie kijken.

Erg opmerkelijk het is een opiaat analoog die rond de 100 microgram per uur 'normaal en lsd 100-200 u totaal en dat is en totaal andere groep met geen groot verschil in de dosering.
Ga maar eens zoeken en statistieken bekijken en. voor ik me eraan waag. :)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Opiaat analoog!? Ben je niet in de war met iets anders? Het is een lsd analoog.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Mindless zei:
Opiaat analoog!? Ben je niet in de war met iets anders? Het is een lsd analoog.

Idd

"ALD-52, also known as 1-acetyl-LSD, is a chemical analogue of lysergic acid diethylamide (LSD). It was originally discovered by Albert Hofmann but was not widely studied until the rise in popularity of psychedelics in the 1960s."

Inderdaad waar zitten jou gedachten Tijdloos :P

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ja vraag ik me ook af , ik haalde aantal zaken door elkaar. Moet niet multitasken blijkt weer
My bad! :tongueout:

OT
Kopje koffie

WilliamX zei:
Mdma Mdea mda ook volop gedaan als gabber Vh eerste uur maar altijd in combi met speed anders ervaar ik het meer als downer dan upper
Ik had dat ook altijd met pillen. Ik werd er wel lekker wazig van, maar had dan meer zin om te zitten en wat onzinnig te praten dan om te dansen. :wink:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
ALD-52 weer. Nu een hele zegel (100microgram). Maar 6 dagen tussen de laatste trip en nu, maar ik voel me er klaar voor. :grin:

Alvast wat hele lekkere big buddha cheese klaar gezet. Normaal word ik hier echt te slaperig van, maar dat zal nu niet zo'n probleem worden schat ik in. :P Echt een ontdekking die strain. Aan de ene kant heel erg indica, aangezien het je lichamelijk helemaal ontspant. En aan de andere kant weer heel erg sativa door de mentale high. Best of both worlds. Zeker een nieuwe favoriet en ik denk ideaal voor bij lsd achtige psychedelica. We shall see. :wave:

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Mindless zei:
ALD-52 weer. Nu een hele zegel (100microgram). Maar 6 dagen tussen de laatste trip en nu, maar ik voel me er klaar voor. :grin:

Alvast wat hele lekkere big buddha cheese klaar gezet. Normaal word ik hier echt te slaperig van, maar dat zal nu niet zo'n probleem worden schat ik in. :P Echt een ontdekking die strain. Aan de ene kant heel erg indica, aangezien het je lichamelijk helemaal ontspant. En aan de andere kant weer heel erg sativa door de mentale high. Best of both worlds. Zeker een nieuwe favoriet en ik denk ideaal voor bij lsd achtige psychedelica. We shall see. :wave:

Have fun! Klinkt ook als een lekker wietje :stoned:

OT: Bok biertje :)

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Mindless zei:

Dat gaat snel ^^ Geniet van de trip en laat even weten of het jou beviel :wink:.

Yaizer

Bewuste gebruiker
Heb geen trek om mij gewoonlijk te laten verdrinken in alcohol van daar het jointje die ik zo ga opsteken. Daarna naar de kroeg om één á twee biertjes te doen en hopelijk dat ik dan morgen fris en fruitig op sta.

Fijne avond iedereen :grin:

Yaizer

Bewuste gebruiker
36 mg methylfenidaat (concerta).
Met geen tolerantie ervoor voel ik het wel oké zitten, heb altijd last van lichte hartklopping maarja dat moet ik maar voor genoegen nemen.

Moet leren maar kan steeds geen begin maken... :rolleyes:

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Yaizer zei:
36 mg methylfenidaat (concerta).
Met geen tolerantie ervoor voel ik het wel oké zitten, heb altijd last van lichte hartklopping maarja dat moet ik maar voor genoegen nemen.

Moet leren maar kan steeds geen begin maken... :rolleyes:

Tip: zodra je die shit neemt moet je even je bureau opruimen en zorgen dat het er netjes uitziet. Alles wat je nodig hebt bij de hand hebben en gewoon beginnen met je huiswerk, als die shit inslaat dan blijf je daar op gefocused en is het zo 6 uur in de avond!

Bovenaan