inner_search
Badass junkie
Wou nog vragen of je je zakje er in gehangen had, er liggen 2 balletjes in.
Maar vond hem zelf te flauw 😅
Maar vond hem zelf te flauw 😅
Aaah een mede pihpier!50 minuten gerend..
goed gegeten
11:50 37 mg pihppie
2 uur getuinierd
gin martini klaargenaakt
14:50 + 37 mg pihppie
cheers!
Bekijk bijlage 17029
Mooie stad! 😎HoornNoord Holland
Niet heel raar als je 2x150mcg neemt. Dan ben je wel even in een andere wereld ja.Had er 2 ingenomen en was toch wel zwaar weg, kleine 20u
Met serieuze visuals
meestal worden ze verkocht in sixpac.....dat scheeltWeer aan het extreme Bekijk bijlage 17084Ligt een verslaving op de loer, heb er al 2 gehad vandaag

2 dagen achter elkaar is af te raden. Het is een serotonineslurper net als xtc. Het is beter om een paar maand ertussen te laten (meestal 3).Ik heb gister al 3mmc gebruikt maar ben komende 2 dagen vrij dus wou eigenlijk zometeen lekker vroeg beginnen met 3mmc gewoon 1 pil van 180 mg en dan vanavond rond 4/5 gewoon uitgenuchterd zijn en dan rond 7 uur eten en optijd naar bed 🤷🏼♀️ Nog even genieten de laatste paar dagen die ik vrij ben . In me achterhoofd weet ik dat het een slecht idee is maarja kan de komende maand hierna toch niks gebruiken ivm drukte op me werk 🤔
Zit beetje in dubbio met mezelf 😂
Tja alleen doe ik dat nooit 😂 dus dacht nu lekker los en dan paar maanden stoppen weer ivm met werk .2 dagen achter elkaar is af te raden. Het is een serotonineslurper net als xtc. Het is beter om een paar maand ertussen te laten (meestal 3).