Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Koffie , met wat 3
Breng alsjeblieft wat je teveel hebt gekregen terug. Voordat je gaat spelen met je dosis 'omdat je toch genoeg hebt'.
Toevallig heeft een nieuwe apotheker medewerker ook mijn ipv 0.5mg 6x 2mg gegegeven 🤣

Maar komt goed uit wou daar toch mee minderen , zat normaal rond 3-4mg clonazepam dagelijks. Wat 10mg dagelijks geworden is.

Anyway OT

50mg oxycodon, met jointje

Lysergine

Bewuste gebruiker
Cocaine. Goed nieuws: deze keer is het wel werkzaam! :grin:

Wegmieteren die zooi 👌
De dosis verhogen bleek de truck. Waar eerst 35 en 50 mg van het poeder (cocaine base; niet het zout) geen overtuigend effect gaven, blijkt 100 mg wel actief. Ik weet niet de exacte zuiverheid ervan, dus weet niet met hoeveel cocaine HCl dit daadwerkelijk overeenkomt.
Het grappige is dat ik er nooit voor betaald heb. Een meisje in de supermarkt waar ik werk, gaf een broodzakje met witte bolletjes dat een klant zojuist had verloren. Het leek haar beter dit weg te gooien voordat een kind het in handen zou krijgen. Ik heb het zakje met acht bolletjes mee naar huis genomen waar het maanden in de la heeft gelegen. Daarna heb ik het met EZ-tests getest om te zien welke stof het was en waarmee het versneden is.
Goed, ik kan nu cocaine aan mijn lijst met ervaringen toevoegen zonder dat het me een cent heeft gekost (op die EZ-testjes na natuurlijk, maar dat zie ik als goede investering). Zomaar een onbekend poeder zonder enige vorm van bezinning innemen is natuurlijk waanzin.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Cocaine. Goed nieuws: deze keer is het wel werkzaam! :grin:

De dosis verhogen bleek de truck. Waar eerst 35 en 50 mg van het poeder (cocaine base; niet het zout) geen overtuigend effect gaven, blijkt 100 mg wel actief. Ik weet niet de exacte zuiverheid ervan, dus weet niet met hoeveel cocaine HCl dit daadwerkelijk overeenkomt.
Het grappige is dat ik er nooit voor betaald heb. Een meisje in de supermarkt waar ik werk, gaf een broodzakje met witte bolletjes dat een klant zojuist had verloren. Het leek haar beter dit weg te gooien voordat een kind het in handen zou krijgen. Ik heb het zakje met acht bolletjes mee naar huis genomen waar het maanden in de la heeft gelegen. Daarna heb ik het met EZ-tests getest om te zien welke stof het was en waarmee het versneden is.
Goed, ik kan nu cocaine aan mijn lijst met ervaringen toevoegen zonder dat het me een cent heeft gekost (op die EZ-testjes na natuurlijk, maar dat zie ik als goede investering). Zomaar een onbekend poeder zonder enige vorm van bezinning innemen is natuurlijk waanzin.
Welke supermarkt is dit? Ik vraag dit voor een vriend.

kevin26

Experimenterende gebruiker
ZieZo ,
na een negatief weekend verhaal sta ik weer een tikkeltje positiever in mijn eigen schoenen.
Ik woon terug in met mijn ouders en ga zo snel mogelijk opzoek naar een eigen plekje. Enkel zijn de prijzen verschrikkelijk duur om dit weer alleen op te bouwen voor mij.
nouja ik ga niet veel zeuren maar er werk van maken!! 🙂 Hopelijk werkt de duloxetine weer snel!

Laatst bewerkt:
Bovenaan