Welke drugs gebruik jij op dit moment?

sniesnasnatsie

Experimenterende gebruiker
Vierdaagse feesten zijn begonnen!

mijn vage drugshoofd moest dit gewoon echt ff typen/delen:sweatsmile:

begon netjes met n halve fles bosbessen wodka en paar punten pep.....
eindigde met bosbessen wodka, bier, pep, sos, en 4MMC...:upsidedown:

nu doorhalen, (pep gaat me niet laten slapen helaas) en dan morgen nog een dagje feesten en dan weer ff rustig aan doen:sweatsmile:
morgen horen jullie wat er dan genuttigd is:relaxed:

heb nu wel met watervaste stift op de zakjes de 1e letter van de inhoud er opgeschreven:wink:

ILoveRCs

Wijs gebruiker
als Nijmegenaar naar vierdaagse/zomerfeesten geweest. morgen kan t feest pas echt beginnen.

nou ik heb dus vanavond de echte 4-mmc getest. beetje gelige kristallen/kristalpoeder. zeer prominente geur (kattenpis achtig toch wel een beetje, denk zwavel), toch echt wel een groot verschil met 3-mmc. te ruiken door t zakje. spul gaat echt prima door de neus, t werkt gewoon.. 3-mmc werkte bij mij 0% bij snuiven ook al nam ik 200mg. hierbij voel ik het al bij 50mg. eindelijk een methylmethcathinone die ik kan snuiven. zeer chill effect, voelt zeer schoon aan, geen nastimulatie, helemaal niks. t werkt ongeveer 1.5 uur. gewoon precies wat t hoort te zijn en verder niks. ik ben dan ook zeer tevreden over m'n test aankoop.
anderen hebben lab tests al gedaan dus hoe ik t niet meer te doen, er zit geen CMC bij of wat dan ook. gewoon 100% MMC.

Vierdaagse feesten zijn begonnen!

mijn vage drugshoofd moest dit gewoon echt ff typen/delen:sweatsmile:

begon netjes met n halve fles bosbessen wodka en paar punten pep.....
eindigde met bosbessen wodka, bier, pep, sos, en 4MMC...:upsidedown:

nu doorhalen, (pep gaat me niet laten slapen helaas) en dan morgen nog een dagje feesten en dan weer ff rustig aan doen:sweatsmile:
morgen horen jullie wat er dan genuttigd is:relaxed:

heb nu wel met watervaste stift op de zakjes de 1e letter van de inhoud er opgeschreven:wink:
lekker man ook 4-MMC, ook van de zelfde bron?? (zonder het te zeggen weet je wss al welke ik bedoel)

4EverChemical

Experimenterende gebruiker
+-7.5mg 5 meo mipt (hopelijk, ik heb een "15mg" pellet sample in 2en gebroken).

Eerste keer!
Nice! Ik had zelf de 1e keer een halve van 10mg genomen en dacht na 2 uur die andere half kan er ook nog wel bij..
Op zich prima, tot ik er pure wiet bij ging roken.. Toen was ik toch wel ff van het padje af! 😅

Nu, espresso koffie

Pompoen

Bewuste gebruiker
Een heel goede morgen.
Verse bonenkoffie en een paar stukjes Côte D’Or in bed.
Wens jullie allemaal een chille zondag ☀️☀️☀️
Aah dit klinkt zó chill en knus 🥰

Hier ook een verse bonenkoffie en zelfgemaakte croissantjes door m’n dochtertje (=met hagelslag erin haha) na een rondje wandelen in alle vroegte 🌞. Heerlijke ochtend so far

XMR

Wijs gebruiker
Nice! Ik had zelf de 1e keer een halve van 10mg genomen en dacht na 2 uur die andere half kan er ook nog wel bij..
Op zich prima, tot ik er pure wiet bij ging roken.. Toen was ik toch wel ff van het padje af! 😅

Nu, espresso koffie
Grappig genoeg had ik precies hetzelfde gedaan, alleen dan met een pellet van 15mg haha. Op gegeven moment was ik wel echt even in de war door die visuals, heel anders dan ik gewend ben van lsd of paddo's. Vooral toen ik probeerde in slaap te vallen (maar eigenlijk nog volop aan het trippen was😁).

Het leek alsof elke keer dat ik mijn ogen open deed alle objecten in mijn kamer snel op de juiste plek gingen staan, maar als ik mijn ogen weer dicht deed zag ik alles door elkaar gaan en vervormen.

XMR

Wijs gebruiker
Gisteren voor t eerst 2cb gebruikt, wat een topspul, ik ben fan!
Ik denk alleen wel dat als ik t nog eens op een festival doe dat ik er iets bijpak voor wat extra energie
Houdt er wel rekening mee dat je extra spichtig kan worden met een stimulant erbij. Als je daar niet zo snel last van hebt is het wel een leuke combo!

ILoveRCs

Wijs gebruiker
op dit moment wodka en sos. straks als een vriendin komt gaan we aan de blauwe Maserati's . lekker waus vuurwerk kijken.

Cola op een verplichte schoonfamilie dag, dat het snel avond mag zijn...

Onder de waalbrug (of ernaast) staan elk jaar goede foodtrucks. Ben zelf nog niet wezen kijken dit jaar.
idd ja zeker goeie foodtrucks, ben er ook nog niet geweest. mss vanavond ff kijken

Laatst bewerkt:

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Nou dat zal alleen kijken worden met die blauwe maserati's denk ik :tearsofjoy:
Veel plezier in iedergeval. Ik kom ook uit de buurt maar sla het dit jaar ff over denk ik.
echt he! hahaha, ik weet nog niet precies wanneer we ze nemen, maar denk direct nadat we een bodem in de maag hebben. (en dat zal wel voor de foodtrucks zijn). thanks man! komt helemaal goed. ik ben er ook al jaren niet meer geweest bij t vuurwerk daarom dit jaar weer ff kijken

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Grappig genoeg had ik precies hetzelfde gedaan, alleen dan met een pellet van 15mg haha. Op gegeven moment was ik wel echt even in de war door die visuals, heel anders dan ik gewend ben van lsd of paddo's. Vooral toen ik probeerde in slaap te vallen (maar eigenlijk nog volop aan het trippen was😁).

Het leek alsof elke keer dat ik mijn ogen open deed alle objecten in mijn kamer snel op de juiste plek gingen staan, maar als ik mijn ogen weer dicht deed zag ik alles door elkaar gaan en vervormen.
Haha ik moest even lachen want zeer herkenbaar. Alsof alle meubels snel op de juiste plek gingen staan als je je ogen open doet😅
Gisteren voor t eerst 2cb gebruikt, wat een topspul, ik ben fan!
Ik denk alleen wel dat als ik t nog eens op een festival doe dat ik er iets bijpak voor wat extra energie
Nice!!! Leuk spul he ! Weet je ook hoeveel je had genomen? En denk niet dat je bij meer nemen meer energie krijgt hoor :)

Bovenaan