Welke drugs gebruik jij op dit moment?

SoulAssassins

Badass junkie
Ok heb batterijen en me schaaltje geeft 0,74 aan per capsule -0,1gr van de capsule zelf kom ik aan 640mg dus ik kan concluderen dat deze kratom ijzer vrij is en puur als hel.
Ik heb nu 4,2gr op en zat op randje van een slechte trip (angstaanval) voor een 30 min maar nu weer terug in de juiste flo en dat is energiek en vrolijk en ontspannen tegelijk.
Dus ik kan de ervaring met succes afronden ,na 3 dagen totaal geen tolerantie bij lage dosering en ook geen kater door het goede eten en drinken wat heel belangrijk is.
Ik laat het nu voor wat het is en ik zie het spul over een maandje weer eens ofzo ,heb nog een mooie 38gram voor wat fun met Da red haha

ILoveRCs

Wijs gebruiker
4-ho-mipt ~12.5mg, eens zien wat t verschil is met 5-meo-mipt. met nog benzo in systeem dus zal geheid minder intens zijn en korter duren. toch zeer benieuwd.

Kan ik er eindelijk een meer afstrepen van t lijstje naast DPT, 5-meo-mipt en 5-meo-dipt.

DMT, AMT, MET, MPT, MiPT, DPT, 4-HO-MiPT 4-HO-MET, 5-MeO-DiPT, 5-MeO-MiPT, 5-MeO-DMT, 5-MeO-MET

nog 8 te gaan

en wat 4-mmc erbij om te candyflippen.

Laatst bewerkt:

SoulAssassins

Badass junkie
4-ho-mipt ~12.5mg, eens zien wat t verschil is met 5-meo-mipt. met nog benzo in systeem dus zal geheid minder intens zijn en korter duren. toch zeer benieuwd.

Kan ik er eindelijk een meer afstrepen van t lijstje naast DPT, 5-meo-mipt en 5-meo-dipt.

DMT, AMT, MET, MPT, MiPT, DPT, 4-HO-MiPT 4-HO-MET, 5-MeO-DiPT, 5-MeO-MiPT, 5-MeO-DMT, 5-MeO-MET

nog 8 te gaan

en wat 4-mmc erbij om te candyflippen.
Imposant lijstje aan geestverruimende middelen met een hoog chemie factor waar ik geen wijs uit kan ,ik ben maar basic chemie operator vapro b.
Maar blij spul dat wel!

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Imposant lijstje aan geestverruimende middelen met een hoog chemie factor waar ik geen wijs uit kan ,ik ben maar basic chemie operator vapro b.
Maar blij spul dat wel!
thnx, inmiddels flink wat tryptamines verzameld ja, moet zeggen dat 4-ho-mipt me goed bevalt, minder zware bodyload dan 5-meo-mipt, stuk meer visuals aanwezig. net nog paar mg bij genomen. en extra lijntje 4mmc.

fml was ik vergeten
Sorrrrreyyyygg don’t ban me 😭
nou vooruit dan, omdat je mooie ogen hebt

Laatst bewerkt:

Relmuis

Wijs gebruiker
4-ho-mipt ~12.5mg, eens zien wat t verschil is met 5-meo-mipt.
Het zijn beide tryptamines maar toch kun je de '4 groep' niet vergelijken met de '5 groep'.
De ´5 groep' heeft een ander werkingsmechanisme; vnl via de serotonine 5-HT1A receptor ipv 5-HT2A.
Methoxy op 5 verhoogt in ieder geval de potentie.
Van het middel dus he, die van jezelf ook als het goed is in het geval van 5-MeO-MiPT maar da's weer een ander verhaal. :smirk:

Enjoy!

OT:
auto wedding cake en nog iets waar geen label bijzit

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Het zijn beide tryptamines maar toch kun je de '4 groep' niet vergelijken met de '5 groep'.
De ´5 groep' heeft een ander werkingsmechanisme; vnl via de serotonine 5-HT1A receptor ipv 5-HT2A.
Methoxy op 5 verhoogt in ieder geval de potentie.
Van het middel dus he, die van jezelf ook als het goed is in het geval van 5-MeO-MiPT maar da's weer een ander verhaal. :smirk:

Enjoy!

OT:
auto wedding cake en nog iets waar geen label bijzit
er zit idd een duidelijk verschil in. thanks! samen met 4mmc lekkere combi

Astronaut

Bewuste gebruiker
Ik zit aan de MDMA pilletje rond 4 uur genomen ... voelt wel weer lekker
Maar ik heb een vraagje, het is zo fijn dat ik er nog wel een zou lusten.
Kan dat gewoon? Kan ik vanavond gewoon 1 pilletje erbij nemen en dan weer fijn voelen?
Of is het effect dan minder? Hoor het graag

OT: Sigaretje en biertje

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Ik zit aan de MDMA pilletje rond 4 uur genomen ... voelt wel weer lekker
Maar ik heb een vraagje, het is zo fijn dat ik er nog wel een zou lusten.
Kan dat gewoon? Kan ik vanavond gewoon 1 pilletje erbij nemen en dan weer fijn voelen?
Of is het effect dan minder? Hoor het graag

OT: Sigaretje en biertje
ja dat kan absoluut, maar zal niet exact t zelfde effect geven. mogelijk hogere dosering voor nodig, maar fijn zul je je zeker wel weer voelen ja.
maar over t algemeen, effect neemt alleen maar af met mdma. in het bijzonder bij gebrek aan pep. met pep erbij merk hier veel minder van, werkt het veel langer en ervaar je die crash ook niet.

ot: wel fijn zon loepzuivere 4mmc naast de ~15mg 4-ho-mipt

Astronaut

Bewuste gebruiker
ja dat kan absoluut, maar zal niet exact t zelfde effect geven. mogelijk hogere dosering voor nodig, maar fijn zul je je zeker wel weer voelen ja.
maar over t algemeen, effect neemt alleen maar af met mdma. in het bijzonder bij gebrek aan pep. met pep erbij merk hier veel minder van, werkt het veel langer en ervaar je die crash ook niet.

ot: wel fijn zon loepzuivere 4mmc naast de ~15mg 4-ho-mipt
Okee dankjewel voor de bevestiging, dan gooi ik er vanavond nog een pilletje in

Heerlijk!

OtherShore

Badass junkie
dan gooi ik er vanavond nog een pilletje in
Uit onderzoek blijkt dat mdma het best tot haar recht komt als je onder de 160 mg per gebruiksmoment blijft. Herdoseren mag, zolang je maar onder de 160 mg in totaal blijft. Dus hoe sterk zijn je pillen? Dat is essentiële informatie.

Het advies is ook om mdma/xtc maximaal 1 keer in de 3 maanden te gebruiken (maximaal 4 keer per jaar dus). Dan geef je jouw brein/zenuwstelsel genoeg tijd om te herstellen na elk gebruiksmoment. Volgens mij zie ik de laatste tijd voorbijkomen dat je wekelijks of zelfs vaker gebruikt. Dat is best zorgelijk. Je moet het zelf weten, maar gezond is het niet.

Laatst bewerkt:

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Uit onderzoek blijkt dat mdma het best tot haar recht komt als je onder de 160 mg per gebruiksmoment blijft. Herdoseren mag, zolang je maar onder de 160 mg blijft. Dus hoe sterk zijn je pillen? Dat is essentiële informatie.

Het advies is ook om mdma/xtc maximaal 1 keer in de 3 maanden te gebruiken (maximaal 4 keer per jaar dus). Dan geef je jouw brein genoeg tijd om te herstellen. Volgens mij zie ik de laatste tijd voorbijkomen dat je wekelijks of zelfs vaker gebruikt. Dat is best zorgelijk. Je moet het zelf weten, maar gezond is het niet.
Je hebt zeker gelijk. maar om je daar aan te houden, in 1 sessie 1 malig doseren en dat max 4x per jaar is wel erg lastig. Maar als je de magie wil bewaren 100% eens.

Zoals ik bijvoorbeeld, heb t jaren lang elk weekend gedaan, het leuke van toen is nooit meer terug te halen.

OT: 8mg 2C-B erbij genomen (nasaal) naast de 4-ho-mipt en 4mmc

Astronaut

Bewuste gebruiker
Uit onderzoek blijkt dat mdma het best tot haar recht komt als je onder de 160 mg per gebruiksmoment blijft. Herdoseren mag, zolang je maar onder de 160 mg blijft. Dus hoe sterk zijn je pillen? Dat is essentiële informatie.

Het advies is ook om mdma/xtc maximaal 1 keer in de 3 maanden te gebruiken (maximaal 4 keer per jaar dus). Dan geef je jouw brein/zenuwstelsel genoeg tijd om te herstellen. Volgens mij zie ik de laatste tijd voorbijkomen dat je wekelijks of zelfs vaker gebruikt. Dat is best zorgelijk. Je moet het zelf weten, maar gezond is het niet.
Je hebt ook wel gelijk, het is nogal frequent gebruik laatste tijd. Komt ook omdat ik sinds kort MDMA ken, en beetje mee experimenteer. Ik weet de dosering niet maar het zijn goede pillen. Het is goed om te weten dat je eigenlijk niet zo vaak mag gebruiken, dankjewel voor deze nuttige informatie. Het plan is er dan ook om na vandaag, te stoppen en dan bijvoorbeeld met oud-en-nieuw te gebruiken. Dat is een betere tijdspan. Om de magie te bewaren inderdaad.

Dank jullie wel lieve drugforummers

OT: MDMA gaat wel lekker hoor <3 <3 wat een warm bad

SoulAssassins

Badass junkie
thnx, inmiddels flink wat tryptamines verzameld ja, moet zeggen dat 4-ho-mipt me goed bevalt, minder zware bodyload dan 5-meo-mipt, stuk meer visuals aanwezig. net nog paar mg bij genomen. en extra lijntje 4mmc.

nou vooruit dan, omdat je mooie ogen hebt
Kom ik aan met een zielig lijstje maar het ik ben ook een old skool junk ,kratom was wel nieuw voor mij en ook geslaagd

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Je hebt ook wel gelijk, het is nogal frequent gebruik laatste tijd. Komt ook omdat ik sinds kort MDMA ken, en beetje mee experimenteer. Ik weet de dosering niet maar het zijn goede pillen. Het is goed om te weten dat je eigenlijk niet zo vaak mag gebruiken, dankjewel voor deze nuttige informatie. Het plan is er dan ook om na vandaag, te stoppen en dan bijvoorbeeld met oud-en-nieuw te gebruiken. Dat is een betere tijdspan. Om de magie te bewaren inderdaad.

Dank jullie wel lieve drugforummers

OT: MDMA gaat wel lekker hoor <3 <3 wat een warm bad
Iets om rekening mee te houden ja. Idd mdma knalt gewoon lekker verder als hoog genoeg redosed. Kater word er alleen niet minder op...

ot: als kers op de taart heb ik nog nog eens 4mg extra 2cb nasaal en 2.5mg 5-meo-mipt oraal toegevoegd.
moet voldoende zijn.

edit: is t op zich ook wel. ben tevreden.

Laatst bewerkt:

RosseGod96

Belezen gebruiker
14:05h: 26mg NEP - verdeeld in 2 onder een tijdspanne;

15:50h: 15mg NEP - verdeeld in 2 onder een tijdspanne;

19:10h - tot nu: 24mg NEP - verdeeld in 2 onder een tijdspijne.

Jammer genoeg merkte ik wel bij mezelf, blauwe knieën op, zonder dat ik ergens persé last van heb?

ILoveRCs

Wijs gebruiker
14:05h: 26mg NEP - verdeeld in 2 onder een tijdspanne;

15:50h: 15mg NEP - verdeeld in 2 onder een tijdspanne;

19:10h - tot nu: 24mg NEP - verdeeld in 2 onder een tijdspijne.

Jammer genoeg merkte ik wel bij mezelf, blauwe knieën op, zonder dat ik ergens persé last van heb?
NEP lijkt bij sommige toch best een heftige vasoconstrictie te geven idd.. wel iets om rekening mee te houden als t zich op die manier uit.

OT: 4.5mg broma

RosseGod96

Belezen gebruiker
NEP lijkt bij sommige toch best een heftige vasoconstrictie te geven idd.. wel iets om rekening mee te houden als t zich op die manier uit.

OT: 4.5mg broma
Ongelooflijk, ik wil eens 1 ding uittesten in men leven en ik zie ineens in de plaats van ros, gewoon blauw!

Koning schepper

Belezen gebruiker
Pff ik snapte de liefde voor DCK niet zo goed.
Vond het saai en het duurde echt veel te lang op vlak van after effects.
Ik had in een ram 150-200mg genomen ruwe schatting. Kwam langzaam op maar was alsof ik met een moker in mijn nek geslagen werd ineens toen hij echt in kwam.

Verder kut spul, maar ben hoe dan ook geen fan van disso's aangezien ik er in combi met stims me er licht psychotisch van ga voelen als ik te lang door ga.

Bovenaan