Welke drugs gebruik jij op dit moment?

RosseGod96

Belezen gebruiker
ja best bizar, beter geen 4-mpd proberen dan, die is een stuk erger.

OT: Quetiapine 25mg. hopelijk haalt die wel wat uit..
Ik probeer zeker geen dokter Google te spelen, maar ik neem ook ADHD-medicatie en om de dag (3x per week) 25mg (halfje - in afbouw) sertraline.

Ik las zonet ergens dat deze combo allemaal tot deze problemen kunnen zorgen. Maar de NEP heeft het mij gewoon wel doen opvallen nu toevallig.

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Ik probeer zeker geen dokter Google te spelen, maar ik neem ook ADHD-medicatie en om de dag (3x per week) 25mg (halfje - in afbouw) sertraline.

Ik las zonet ergens dat deze combo allemaal tot deze problemen kunnen zorgen. Maar de NEP heeft het mij gewoon wel doen opvallen nu toevallig.

thanks, zal t eens opzoeken wanneer ik geslapen heb. wel zo verstandig lijkt me. afgelopen ~36 uur veel verschillende potente benzo's op. dus blackout/ontremming zal niet al te mals worden.

ff een edit gedaan zodat Iriszorg niet langs komt morgen.

Dan te bedenken dat ik eigenlijk weken geen benzo's meer op had. paar keer pregabalin geprobeerd en tolerantie gelijk bizar hoog.

edit: extra quetiapine 25mg erbij. hopelijk zo moe...
edit2: 50mg lijkt t eindelijk te doen. weltrusten DF

Laatst bewerkt:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Oops, misschien heb ik zojuist een paar hijsjes genomen van een jointje. Ook alleen maar omdat ik toevallig nog een verdwaald (niet door mij) gedraaid exemplaar tegenkwam, zelf vind ik het maar teveel gedoe.

Zeldzaam momentje, ik gebruik zelden tot nooit cannabis in m’n eentje. Precies om bovengenoemde reden dus, ik heb gewoon nooit zin om die shit in elkaar te fixen.

Nu ik het zo typ, best een ernstig besef, dat ik gewoon zelfs te f*cking lam ben om een lamme stono te worden. 😑💀😂

Naja, boeie. :stoned:

Delgado

Bewuste gebruiker
Veel coffeeshops proberen tot je weet waar men nog echte klassiekers verkoopt.
Pm me waar die shop zit want die gekken hier roken alleen die sterke weed en alles hoog potent… of goede Colombianen werd met die zaadjes…hier is het nu legaal ik heb natuurlijk weer pech woon tegenover een lagere school🤨

Hippie Langwaus

DF-koning
Pm me waar die shop zit want die gekken hier roken alleen die sterke weed en alles hoog potent… of goede Colombianen werd met die zaadjes…hier is het nu legaal ik heb natuurlijk weer pech woon tegenover een lagere school🤨
Dat is tegen de regels van het forum. Je moet shops proberen waar de gemiddelde leeftijd van de bezoekers wat hoger ligt.

Delgado

Bewuste gebruiker
Dat is tegen de regels van het forum. Je moet shops proberen waar de gemiddelde leeftijd van de bezoekers wat hoger ligt.
Ok sorry dat had ik ff niet tactisch gedaan, hier aan de andere kant van de grens in tukkerland hebben ze veel van die voor mij te heftige wietjes en hasjiesj zeg ik als bijna speed gebruiker., nou blowen legaals is wil ik wel wat oude soorten zaad kopen en in een goedbewaakte garten aanbouwen wat is toegestaan gewoon buiten…

StraatPiraat

Badass junkie
Ok sorry dat had ik ff niet tactisch gedaan, hier aan de andere kant van de grens in tukkerland hebben ze veel van die voor mij te heftige wietjes en hasjiesj zeg ik als bijna speed gebruiker., nou blowen legaals is wil ik wel wat oude soorten zaad kopen en in een goedbewaakte garten aanbouwen wat is toegestaan gewoon buiten…
1728680403112.png

Ik had net een borreltje te veel op om die zin te begrijpen hahaha

Delgado

Bewuste gebruiker
Houd je dan de sleutelpunt 10 cm van je neus af en stop je m t erug in t zakje of hoe werkt dat
Heb tijdens het freaken hier zo een shisha mondstuk tot snuifbuis gemaakt. Usw ik ga proberen weer te blowen ben ik ook minder ondeugend en kleinkind en soms ook zeer vermoeiend voor mijn omgeving, ik heb echt geluk met mijn chef op het werk zolang ik iedereen daar met rust laat en mijn werk doe geen problemen, dan mag ik zelfs mijn zonnebril ophouden…en geen mixdrankjes daar op terrein drink kan ik mijb werk gewoon doen…. Dat beetje regelmaat houd me ok en soms neem ik teveel gewoon omdat een van mijn storingen dat nodig vond of vind… maar wil liever een meer natuurlijke high dan de synthetische ook beter voor de natuur ivm illegale dumpen…..die overgang zal niet erg snel gaan want die wappie roadmovie is wel 😜

RosseGod96

Belezen gebruiker
Men blauwe knieën zijn aan het verdwijnen!😅 Misschien worden ze wel groen?🤭

Ik probeer het te relativeren, maar is een waarschuwing waar ik toch mee moet rekening houden in de toekomst.

Stay safe!❤️‍🔥

Onderstaande mee te volgen + 1 melatonine 5mg & een paar baco's.

Screenshot_20241012_014249_Samsung Notes.jpg

Laatst bewerkt:

RosseGod96

Belezen gebruiker
Van waar die ROA? Blijf dat altijd niet begrijpen. Waarom niet snuiven of slikken?
Aan de andere kant zou het bij mij peroonlijk ook om niet te benoemen redenen zeer onverstandig zijn om dit te doen.
Ik wou juist soort gelijks iets zeggen, maar had wat bang dat het verkeerd zou overkomen ...

Dit moet toch écht pijn doen niet?:anguished:

Koning schepper

Belezen gebruiker
Ik wou juist soort gelijks iets zeggen, maar had wat bang dat het verkeerd zou overkomen ...

Ik heb er geen last van. Ongemakkelijkheid of sociale angst in elke maat ken ik/voel ik niet.

Maakt me natuurlijk geen zak uit dat hij het zo wil doen. 18 jaar geweest moet hij zelf weten. Maar los van dat het bij mij om andere redenen dan gewoon drugs zijn slecht voor je niet verstandig is. snap ik niet waarom mensen dit doen.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Van waar die ROA? Blijf dat altijd niet begrijpen. Waarom niet snuiven of slikken?
Aan de andere kant zou het bij mij peroonlijk ook om niet te benoemen redenen zeer onverstandig zijn om dit te doen.
Omdat het na vijf seconden al inkickt en het makkelijker is om op een plateau te blijven.

Nee hoor.

Je gebruikt uiteraard glijmiddel en een heel dun spuitje.

IMG_3487.jpeg

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb er geen last van. Ongemakkelijkheid of sociale angst in elke maat ken ik/voel ik niet.

Maakt me natuurlijk geen zak uit dat hij het zo wil doen. 18 jaar geweest moet hij zelf weten. Maar los van dat het bij mij om andere redenen dan gewoon drugs zijn slecht voor je niet verstandig is. snap ik niet waarom mensen dit doen.
Soms vraag ik me af op welk forum we ons bevinden.

Bovenaan