snuifdruif050
Bewuste gebruiker
Vind je? Dit zijn. Mijn minimum hoeveelheiddikke dikke dijk gast dafuqqqqqqq
OT: nuchtahh
Vind je? Dit zijn. Mijn minimum hoeveelheiddikke dikke dijk gast dafuqqqqqqq
OT: nuchtahh
Als er heel veel kaneel in zit wel toch?OT::Thee m/ melk, Telt speculaas als drug?
Ik probeer zeker geen dokter Google te spelen, maar ik neem ook ADHD-medicatie en om de dag (3x per week) 25mg (halfje - in afbouw) sertraline.ja best bizar, beter geen 4-mpd proberen dan, die is een stuk erger.
OT: Quetiapine 25mg. hopelijk haalt die wel wat uit..
Ik probeer zeker geen dokter Google te spelen, maar ik neem ook ADHD-medicatie en om de dag (3x per week) 25mg (halfje - in afbouw) sertraline.
Ik las zonet ergens dat deze combo allemaal tot deze problemen kunnen zorgen. Maar de NEP heeft het mij gewoon wel doen opvallen nu toevallig.
Die zijn lekkerder dan die stomme petflessen…en een betere keus uit verschillende watertjes , ik drink alleen prikwatertjes als ik niet aan de alcohol ben😎😎😎Glazen fles water uit Duitsland.
Gisteren iets te veel gedronken, onverwacht bezoek gehad.
Hoe kom jij aan die oldschool black Bombay?? Dat wil ik ook wel weer eens gaan doen, ipv die rush die ik de laatste jaren heb met speed…..i Will always need something to get high…but with limits100 mg Beldia hasjiesj met een pijpje gerookt

Veel coffeeshops proberen tot je weet waar men nog echte klassiekers verkoopt.Hoe kom jij aan die oldschool black Bombay?? Dat wil ik ook wel weer eens gaan doen, ipv die rush die ik de laatste jaren heb met speed…..i Will always need something to get high…but with limits
Pm me waar die shop zit want die gekken hier roken alleen die sterke weed en alles hoog potent… of goede Colombianen werd met die zaadjes…hier is het nu legaal ik heb natuurlijk weer pech woon tegenover een lagere school🤨Veel coffeeshops proberen tot je weet waar men nog echte klassiekers verkoopt.
Dat is tegen de regels van het forum. Je moet shops proberen waar de gemiddelde leeftijd van de bezoekers wat hoger ligt.Pm me waar die shop zit want die gekken hier roken alleen die sterke weed en alles hoog potent… of goede Colombianen werd met die zaadjes…hier is het nu legaal ik heb natuurlijk weer pech woon tegenover een lagere school🤨
Ok sorry dat had ik ff niet tactisch gedaan, hier aan de andere kant van de grens in tukkerland hebben ze veel van die voor mij te heftige wietjes en hasjiesj zeg ik als bijna speed gebruiker., nou blowen legaals is wil ik wel wat oude soorten zaad kopen en in een goedbewaakte garten aanbouwen wat is toegestaan gewoon buiten…Dat is tegen de regels van het forum. Je moet shops proberen waar de gemiddelde leeftijd van de bezoekers wat hoger ligt.
Ok sorry dat had ik ff niet tactisch gedaan, hier aan de andere kant van de grens in tukkerland hebben ze veel van die voor mij te heftige wietjes en hasjiesj zeg ik als bijna speed gebruiker., nou blowen legaals is wil ik wel wat oude soorten zaad kopen en in een goedbewaakte garten aanbouwen wat is toegestaan gewoon buiten…

Houd je dan de sleutelpunt 10 cm van je neus af en stop je m t erug in t zakje of hoe werkt datzeg ik als bijna speed gebruiker.
Heb tijdens het freaken hier zo een shisha mondstuk tot snuifbuis gemaakt. Usw ik ga proberen weer te blowen ben ik ook minder ondeugend en kleinkind en soms ook zeer vermoeiend voor mijn omgeving, ik heb echt geluk met mijn chef op het werk zolang ik iedereen daar met rust laat en mijn werk doe geen problemen, dan mag ik zelfs mijn zonnebril ophouden…en geen mixdrankjes daar op terrein drink kan ik mijb werk gewoon doen…. Dat beetje regelmaat houd me ok en soms neem ik teveel gewoon omdat een van mijn storingen dat nodig vond of vind… maar wil liever een meer natuurlijke high dan de synthetische ook beter voor de natuur ivm illegale dumpen…..die overgang zal niet erg snel gaan want die wappie roadmovie is wel 😜Houd je dan de sleutelpunt 10 cm van je neus af en stop je m t erug in t zakje of hoe werkt dat
Heb daar zelf ook last van met die hoeveelheden synthetische geestverruimende middelen die ik op he. De afgelopen 48 uur
Beste anti kater middel is drinken waar je de avond daarvoor mee geëindigd bent 😄🤦🏻♀️🤦🏻♀️ <<<het ís advies , maar geen goed advies 🤭😋Gisteren net teveel drankjes op... Nu echt een mega kater💀
Hoop dat het niet eindigt in een pleepot knuffel 😜Te veel wodka mixdrankjes en cali kush, voel me draaierig![]()
Van waar die ROA? Blijf dat altijd niet begrijpen. Waarom niet snuiven of slikken?
Ik wou juist soort gelijks iets zeggen, maar had wat bang dat het verkeerd zou overkomen ...Van waar die ROA? Blijf dat altijd niet begrijpen. Waarom niet snuiven of slikken?
Aan de andere kant zou het bij mij peroonlijk ook om niet te benoemen redenen zeer onverstandig zijn om dit te doen.
Ik heb er geen last van. Ongemakkelijkheid of sociale angst in elke maat ken ik/voel ik niet.Ik wou juist soort gelijks iets zeggen, maar had wat bang dat het verkeerd zou overkomen ...
Dit moet toch écht pijn doen niet?![]()
Omdat het na vijf seconden al inkickt en het makkelijker is om op een plateau te blijven.Van waar die ROA? Blijf dat altijd niet begrijpen. Waarom niet snuiven of slikken?
Aan de andere kant zou het bij mij peroonlijk ook om niet te benoemen redenen zeer onverstandig zijn om dit te doen.
Nee hoor.Ik wou juist soort gelijks iets zeggen, maar had wat bang dat het verkeerd zou overkomen ...
Dit moet toch écht pijn doen niet?![]()

Soms vraag ik me af op welk forum we ons bevinden.Ik heb er geen last van. Ongemakkelijkheid of sociale angst in elke maat ken ik/voel ik niet.
Maakt me natuurlijk geen zak uit dat hij het zo wil doen. 18 jaar geweest moet hij zelf weten. Maar los van dat het bij mij om andere redenen dan gewoon drugs zijn slecht voor je niet verstandig is. snap ik niet waarom mensen dit doen.
Wauw, duidelijk!Omdat het na vijf seconden al inkickt en het makkelijker is om op een plateau te blijven.
Nee hoor.
Je gebruikt uiteraard glijmiddel en een heel dun spuitje.
Bekijk bijlage 62203