Welke drugs gebruik jij op dit moment?

SoulAssassins

Badass junkie
Twee tabletten zolmitriptan
Dit vanwege een zware, heel zware migraine aanval.
Heb een zeer slechte nacht met tanja gehad, tanja maakte mij zeker 4 x wakker.
Mss is dat de oorzaak....
Migraine is er of is er niet ,heeft weinig met verstoorde slaap te maken.
Je kan er wel een katerig gevoel van krijgen smorgens ,paar glazen water kan ook soms helpen als je ongemerkt te weinig heb gedronken een dag ervoor.

Spyro

DF-koning
Vanmorgen even wat vanuit huis gewerkt, vanmiddag alles schoongemaakt en opgeruimd en huis en nu lekker een edible + 10 mg Oxycodon en in chill modus voor de avond 😍

Zo lekker wat eten bestellen denk ik
Fijne avond!

Het is trouwens nog licht hier buiten en ben er zo blij mee! 🥳

Spyro

DF-koning
Migraine is er of is er niet ,heeft weinig met verstoorde slaap te maken.
Je kan er wel een katerig gevoel van krijgen smorgens ,paar glazen water kan ook soms helpen als je ongemerkt te weinig heb gedronken een dag ervoor.
Sleep deprivation kan zeker wel migraine triggeren.
Dit betekent niet dat je van weinig slaap altijd migraine krijgt maar het is een samenloop van triggers wat uiteindelijk voor de aanval zorgt omdat ons brein een stuk gevoeliger hiervoor is! 😊
Twee tabletten zolmitriptan
Dit vanwege een zware, heel zware migraine aanval.
Heb een zeer slechte nacht met tanja gehad, tanja maakte mij zeker 4 x wakker.
Mss is dat de oorzaak....
Ik zou toch overwegen om voor preventieve medicatie te gaan.
Dan hoef je toch ook die triptanen niet zo vaak te gebruiken.
Ben je niet verslaafd aan de triptanen? Dat je daar de over gebruik migraine/hoofdpijn door triggert?

SoulAssassins

Badass junkie
Dit betekent niet dat je van weinig slaap altijd migraine krijgt maar het is een samenloop van triggers wat uiteindelijk voor de aanval zorgt omdat ons brein een stuk gevoeliger hiervoor is! 😊

Ben je niet verslaafd aan de triptanen? Dat je daar de over gebruik migraine/hoofdpijn door triggert?
Ik heb regelmatig een onregelmatige slaap ,maar geen invloed op mijn aanvallen.
Het gebeurd of gebeurd niet bij mij

Spyro

DF-koning
Ik heb regelmatig een onregelmatige slaap ,maar geen invloed op mijn aanvallen.
Het gebeurd of gebeurd niet bij mij
Dat kan! Voor mij persoonlijk is het wel een trigger vaak! Maar iedereen is anders. Vaak ook wel lastig uitzoeken wat je persoonlijke triggers zijn.
Ik probeer dat ook een beetje los te laten omdat je anders overal veel minder van gaat genieten of toch dingen gaat laten vanwege de migraine.
Triggers compleet vermijden kan ook averechts werken zegt mijn neuroloog.

SoulAssassins

Badass junkie
Dat kan! Voor mij persoonlijk is het wel een trigger vaak! Maar iedereen is anders. Vaak ook wel lastig uitzoeken wat je persoonlijke triggers zijn.
Ik probeer dat ook een beetje los te laten omdat je anders overal veel minder van gaat genieten of toch dingen gaat laten vanwege de migraine.
Triggers compleet vermijden kan ook averechts werken zegt mijn neuroloog.
Migraine is best complex ,net als een drugsverslaving werkt het bij iedereen weer net anders maar dan met dezelfde uitkomst en dat is veel pijn

Ot
andere helft van 5mg Oxy nasaal
Jointje zachte Cali

DJpep

Bewuste gebruiker
Beetje pep en Isodrank met beetje vodka en sigaret.
Weet niet of andere medegebruikers dit ook ondervinden.de eerste keren tijdens gebruik dronk ik speciaalbier en na 2 speciaalbiertjes gaf me lichaam aan geen zin meer in bier of veel alcohol en soms gooide ik het ook weg. Nu drink ik lekker Isodrank met beetje vodka.

De Zandman

DF-koning

Dat zou kunnen, @Spyro, ik probeer om het in de hand te houden....alleen de laatste maanden wordt het een beetje te gek.
Een premedicatie is er vlgs de neuroloog niet, ik heb er vele geprobeerd maar die bijwerkingen, he.
Sandomigran, daar slaap je de hele dag van
Pregabaline ook al zoiets heftigs
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik weet zo geen oplossing meer dan die verdomde tryptanen

Bovenaan