Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Jack Daniels

Had gister maar 1 blikje gehad want vriendlief was niet helemaal goed te pas en ging daarom niet drinken en vroeg naar bed. Ik drink alleen sociaal/voor de gezelligheid dus ga dan niet in mn eentje verder drinken.
Vanavond voelt hij zich gelukkig beter, dus zo lekker Formule 1 kijken en heb nu nog 4 blikjes dan voor vanavond 👍

Hansklok

Bewuste gebruiker
Gister overdosis gehad van de Lean… eerst 50ml (verhouding is 5ml = 20 mg codeine en 15mg promethzine. 5% alchohol.
Na 4 uur uitgewerkt dus dacht nog keer 50ml. Na half uur beginnen te wanen en hallucineren. Vrij angstig over het idee. Ademhaling stopte soms ook. Geslapen van 4 uur snachts tot 10 uur in de avond.

pas op met lean is mijn waarschuwing voor mensen die dit gebruiken.

ik wou dat ik joints/assies kon roken. Word daar helaas te zelfbewust angstig en onzeker van.
is daar een verschil mee met addibles toevallig?
of pure thc Olie ?

OT: 10mg snel oxy paar uur later nog 5mg snel.
ook uitgewerkt nu 20mg temazepam.
straks lekker slapen

Raver

Badass junkie
ik wou dat ik joints/assies kon roken. Word daar helaas te zelfbewust angstig en onzeker van.
is daar een verschil mee met addibles toevallig?
of pure thc Olie ?

Lage dosering wiet of hasj proberen puur te roken op 1 of andere manier. Pijp, bong, of andere zelfgemaakte pijp oid.

Edibles zou ik afraden aangezien dat nogal overweldigend kan zijn en onvoorspelbaar. Meer voor gevorderden als je het aan mij vraagt.

XMR

Wijs gebruiker
Mini joint van laatste beetje RS-11 (merk: Aardachtig) die ik nog had liggen.
1000047533.jpg
Ik betwijfel eerlijk gezegd of ik hem nu wel wil roken (was wel het plan), dus deze post is mogelijk misplaatst.

Ik kan iniedergeval met 99% zekerheid beloven dat hij in de komende 24 uur opgestoomd zal zijn.

Laatst bewerkt:

Hippie Langwaus

DF-koning
Lage dosering wiet of hasj proberen puur te roken op 1 of andere manier. Pijp, bong, of andere zelfgemaakte pijp oid.

Edibles zou ik afraden aangezien dat nogal overweldigend kan zijn en onvoorspelbaar. Meer voor gevorderden als je het aan mij vraagt.
Ik rook soms hasj door er een klein sliertje van te kneden, een uiteinde aan te steken, weer uitblazen/schudden, zodat er een puntje blijft gloeien. En dan dat sliertje bij mijn mond houden en de rook inhaleren.

Bovenaan