Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Hansklok

Bewuste gebruiker
Je weet dat je me altijd een PM kan doen om te ventileren ,ik snap heel goed je gemis want ik kamp er nu ook mee.
Maar een gat vullen met een gat gaat gewoon niet ,de wond moet genezen en dat heb tijd nodig.

Ot
Jointje Citronella
Dankjewel !! Ga je ook door een heartbreak ? :( ik voel met je mee hoor … bij mij. Nu 2 maand verder en nog huilend en kapot vanbinnen hoedan… tijd voor vervanging? Volgende week heb ik wel een date😳 heeel spannnend… waar zou ik haar meenemen ineindhoven?!? Vragen of ze daarna mee gaat hotel ? Of rustig bij wat drankjes laten bij een sky bar ? Of daarna een game hall ? Ikweet het niet ik vind het ingewikkeld. Ik ga nooit echt op date. Mijn relaties enz beginnen vanuit vriendschap en veel thuis chillen. Dit is zo anders ik ben echt een poeperd hahahahaha.

SoulAssassins

Badass junkie
Vragen of ze daarna mee gaat hotel ? Of rustig bij wat drankjes laten bij een sky bar ?
Als er meteen een klik is dan veranderen al je vragen naar antwoorden, je heb respect voor een vrouw dus niet op je eerste date een hotelletje voorstellen..
Gewoon een gezellige avond maken met gezellig wat eten of drinken en een filmpje pakken als jullie daarin wel zin in hebben.
De magie begint bij de eerste blik die de klik geeft ,en dan draait het allemaal niet meer om seks maar wederzijds respect waar dan wel een hartstochtelijke nacht uit kan komen.
Vraag vooral als ze iets pakkends zeg wat ze daarbij voelt .je toont dan je inleven en welzijn van de vrouw waar vrouwen heel erg op gesteld zijn.
De rest volgt vanzelf!

Ot
Jointje Amnesia

Bovenaan