WTF!? kocht ik:p

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
Hey beste collega's , mede-smokers , DF'ers of hoe je wil...

Gisteren ging ik naar een homewarming party en sloeg daar een flesje jägermeister naar binnen , tijdens het leegdrinken van deze fles had ik ook genoeg gezelligheid bij in een jointje. Een fles jäger en 3 joints later gingen we met de aanwezigen even een wandeling maken over de markt. Ik ben daar een nachtwinkel binnen gegaan en ik kocht daat iets ...
Vanmorge voelde ik in mijn jaszak en plots vond ik dus dat doosje dat ik kocht.
Nu vraag ik me af WTF Kocht ik in de nachtwinkel!?
Ik vermoed dat het turkse pijptabak is maar ik zal het even beschrijven..

Het lijkt een vochtige massa rode klei met een appel geur.
Het spul is enorm kleverig en dus niet bruikbaar om te rollen.
het zit een een doosje waarop staat "al-jazeera molasses" "two apple flavour" / aan de andere kant staat dan weer "For sales inside the islamic republic of iran"
Er staat ook een website op het pakje dat me niet verder brengt , deze is : http://www.middleeasttobacco.com

hier even een foto:

Ik heb het vermoeden dat het gewoon natte pijptabac is ?

wie O wie weet wat ik kocht!? en wat ik er mee kan doen ?

Wietje

Belezen gebruiker
dan heb je idd tabak gekocht voor in de waterpyp!
dat wordt lekker waterpypen :wink:
(ook hard als je daar wiet bijdoet!)

grtz

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Volgens mij gewoon fruittabak of hoe noem je die shit?

Troep voor in je waterpijp, vind het zelf niet zo'n heel geweldig iets. maarja

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik vind het heerlijk om het met wat hasj er doorheen in een waterpijpje te stoppen! Rookt goddelijk weg, klapt totaal niet op je long, je kunt praktisch eindeloos diep inhaleren. Word je wel verdomd stoned van.

TrippyShit

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Ik vind het heerlijk om het met wat hasj er doorheen in een waterpijpje te stoppen! Rookt goddelijk weg, klapt totaal niet op je long, je kunt praktisch eindeloos diep inhaleren. Word je wel verdomd stoned van.
Komt niet vaak voor maar ik ben het helemaal met je eens :)

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
dan heb ik 1 probleem :tongueout: ik heb geen waterpijp :tongueout: en een zelfmaak pijpje bied niet echt hulp aangezien je deze natte plakkere shit niet kan rollen ?
of heeft er iemand ene manier om het toch te smoken met wiet of hash ? heb er anders wel zin in :tongueout:

buzzrider

Wijs gebruiker
stevenkeuh zei:
dan heb ik 1 probleem :tongueout: ik heb geen waterpijp :tongueout: en een zelfmaak pijpje bied niet echt hulp aangezien je deze natte plakkere shit niet kan rollen ?
of heeft er iemand ene manier om het toch te smoken met wiet of hash ? heb er anders wel zin in :tongueout:
Je kan het idd niet tussen een blaadje rollen, het gaat enkel met waterpijpen. Koop er dan gwn een, je vind er al voor 20 euro ofzo :)

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
deze "klei", rook je door in je waterpijp een gloeiend kooltje van balsemhout te doen, en hierop de tabak te leggen.

een doperwtje ervan onder je bovenlip stoppen is ook een optie.

buzzrider

Wijs gebruiker
loadrunner zei:
deze "klei", rook je door in je waterpijp een gloeiend kooltje van balsemhout te doen, en hierop de tabak te leggen.

een doperwtje ervan onder je bovenlip stoppen is ook een optie.
Over wat heb jij het nou ? :)

Bovenaan