Zuivere cocaine

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

acht.zes

Badass junkie
De Leukste Thuis!
En waarom moet ik mijn pb checken dan?

De cocaplant groeit overigens niet in deze contreien dus zal de coke sowieso van ver naar hier moeten worden getransporteerd, hoe je het ook wend of keert.

Portobello

Belezen gebruiker

De cocaplant groeit overigens niet in deze contreien dus zal de coke sowieso van ver naar hier moeten worden getransporteerd, hoe je het ook wend of keert.
Ja drugsvangsten zijn ook altijd in havens. Dat is niet omdat er hier massaal coke wordt geproduceerd want dat lukt gewoonweg niet.

Charlyshyn

Newbie

nee je hoeft niet je pb te checken ik wou iemand vragen of mijn coke er deftig uit zag maar dat haalt niet veel uit blijkbaar

silkroad

Belezen gebruiker
euhm mensen die via forums of wickr toestanden dealen zijn mesestal afzetters. zij mixen zelf wat poeder bij elkaar en sommige kennen hun kwaliteit niet eens.

silkroad

Belezen gebruiker
heb wel vragen voor de mensen die al heel lang coke gebruiken.
hoe kan je de geur omschrijven van verschillende versnijdingen? en hoe voelt eigelijk een ECHTE coke high aan?

Lees hier al een tijd mee, voor info vooral. Nooit geregistreerd. Kwam deze draad tegen en moest gewoon registreren om mijn 'verhaal' te vereeuwigen. :wink:

Ik zie hier eigenlijk alleen de geweldig hoge scores op cocaïne vanuit de overzeese route. Ik had de variant uit de farmaceutische industrie.

Ik heb meer dan 10 jaar in de bereidingsunit van een grote ziekenhuisapotheek gewerkt. Hier werden naast ad hoc medicatie (cytostatica bijv) ook voorraadbereidingen gemaakt zoals ampullen, tabletten, zalven, dranken en diverse steriele oplossingen. De grondstoffen waren geregeld opiaten zoals Morfine HCl en Cocaïne HCl. In de opiatenkast stond de voorraad hiervan. In ziekenhuizen worden per dag waarschijnlijk de meeste handtekeningen en parafen dan waar ook gezet, zo ook voor opiaten. Elke weging voor een bereiding of analyse wordt 2x geparafeerd. Geen kans dus om ff wat mee te nemen voor het wknd helaas, ik heb ooit één klein sleutelpuntje durven scoren. :wink: Omdat we steeds meer medicatie gingen inkopen, verdwenen allerlei bereidingen. Zonde van het ambacht, maar de industrie kan nu eenmaal goedkoper en schoner bereiden. Ook de Cocaïne HCl 10% bereiding verdween en de grondstof zou na expiratie vernietigd worden. (Er wordt doorgaans een houdbaarheid van 2 jaar gegeven aan een grondstof. Vernietigen werd bij ons gedaan door twee personen, doorspoelen in speciale afvoer en aftekenen na afronden hiervan.)

Nu dan het uiteindelijke verhaal...
Een collega en ik waren op de hoogte van wat op de plank lag. Onbereikbaar door sloten, logboeken, controles en werkwijzen. Mijn aandacht voor het onbereikbare goud verslapte behoorlijk met de tijd.

Tot. . . . . . . dezelfde collega op een dag mijn werkruimte binnen kwam rennen en bijna buiten adem kwam vertellen dat deze net moest tekenen voor het vernietigen van de Cocaïne. Maar ipv doorspoelen had de medewerker het in een ton voor ziekenhuisafval gegooid. Mijn missie was duidelijk. In de pauze de betreffende ruimte in gegaan en toen ik de ton opende zag ik 3 potjes Cocaïne HCl. Snel onder mijn blauwe smurfenoutfit verstopt en linea recta naar mijn kluisje. En trillend van opwinding mijn koffie gedronken en de laatste twee uur gewerkt.

Die avond had ik drie potjes van 25 gram Cocaïne HCl voor me staan. What The FFFing F*ck!! In totaal was het 62 gram! Ik heb uiteraard foto's gemaakt, maar mijn back-up wijze was toen nog niet bepaald sluitend. Hopelijk nog op een oude harde schijf of in de filmrol van een maat want voor de geloofwaardigheid wil ik ze graag toevoegen aan dit bericht.

Ik heb het natuurlijk geprobeerd en een klein beetje voelde al erg helder en lekker. Coke was en is niet mijn drug of choice dus lastig goed te beschrijven. (zeker na meer dan 10 jaar) Ik heb het laten testen en hier kwam een gehalte uit van 83%. Niet de maximale zuiverheid van Cocaïne HCl dus. Dit kan verschillende oorzaken kunnen hebben zoals de bewaartijd van ongeveer 2 jaar (droog en kamertemperatuur btw).

Na twee weken elke avond 'high as a kite' geweest te zijn vond ik het wel prima. Ik had één connectie, en die wilde het uiteindelijk wel overnemen. Ik had toentertijd geen idee van de waarde en hij was uiteraard wantrouwig. Ik had waarschijnlijk 5 keer zoveel kunnen krijgen maar ik was blij dat ik er vanaf was.

Groetjes van Taj

ATGC

Belezen gebruiker
Dit is 80%+ kom je bijna niet tegen heb Jammer geen gebroken foto maar ziet er wel totaal anders dan jouw foto de structuur ik durf 50 euro te wedden dat jou foto niet boven 66-69% komt dat is wel ook een redelijke percentage als we geen versnijdingmiddelen tussen zitten
Sinds wanneer is de puurheid en identiteit van een stof visueel vast te stellen?

Ik zie het al helemaal voor me, bij het NFI en testcentra gaan alle gaschromatografen en massaspectrometers de kliko in en alle analisten kunnen elders werk gaan zoeken. Want voortaan doet men de analyse op zicht 😄🙄

Bovenaan