Welke drugs gebruik jij op dit moment?

L

Lid 151097

Gast
Jajaja ik moet zeker gaan slapen😯🙄
Ik ben nu een uur of 22 (dag t/m nu) wakker, dag valt nog mee. Maar do-vrij-za wel wakker gebleven, dus daarom wil ik zms zo veel mogelijk uren pakken on fysiek te herstellen : ) Maar t liefst met minder etizolam... 🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️
Ik weet het ik weet het, corkeltje rond.
Nu ga ik. wellicht tot zo en hopelijk tot vanmiddag! 😘 Veel plezier nog!
Valt nog mee idd maar die dagen ervoor haken erin! Preciess, lekker rust pakken voor het lichaam.:)
Slaaplekker (hopelijk lukt het) en see ya!
En fjenksss gaat goed komen!


Als vakdocent wil ik er wel op duiden dat, cirkeltje, met een i is en niet met een o.



Cijfer: 8,5
 

Buu

Wijs gebruiker
Weet er iemand of 4-FMP nog verkocht word? Want 6-7 jaar geleden ongeveer kon ik eraan geraken via dealers als XTC vervanger maar kan het nergens meer vinden. Word het niet meer gemaakt of is er een ban opgekomen ervoor of zoiets? Was een leuke stim die 4-FMP.

Verder OT: 80mg Oxycodone
Nee, dit ga je nergens meer kunnen vinden.
 
L

Lid 151997

Gast
Vandaag twee bakken koffie op en zo 20mg Ritalin nemen. Verder rustig aan, overmorgen ook belangrijke afspraken.

Krijg overigens morgen 2-FA 60mg pellets binnen; een RC die ik nog niet eerder heb geprobeerd. Mensen hier met fijne ervaringen met deze RC?
 

Ella

Experimenterende gebruiker
Ah ja, de heroïne die verstopt en vervoert wordt in levenloze kinderlichaampjes. De ultieme free passage dankzij de oorlog in Afghanistan 🙂
Bijna alle drugs komt via de haven binnen. Zou mij verbazen als voor deze prijs het in een kinderlichaampje via Schiphol is vervoert.
Heb je weleens gezien hoe coke de samenleving ontwricht in midden- en Zuid Amerika? Of hoeveel schade de productie van speed, mdma en Crystal Meth brengt aan het milieu? En hoeveel geld het de Nederlandse belastingbetaler kost om dat gedumpte afval op te ruimen?
En hoeveel mensen er jaarlijks worden vermoord in het Nederlandse drugs milieu?

Als je een vreedzaam product wilt gebruiken dan moet je het bij een zelf gekweekt wietje of paddo houden. (Wat ik ook doe: elk jaar 5 plantjes voor vrienden...)
 

Blyatman

Badass junkie
Bijna alle drugs komt via de haven binnen. Zou mij verbazen als voor deze prijs het in een kinderlichaampje via Schiphol is vervoert.
Heb je weleens gezien hoe coke de samenleving ontwricht in midden- en Zuid Amerika? Of hoeveel schade de productie van speed, mdma en Crystal Meth brengt aan het milieu? En hoeveel geld het de Nederlandse belastingbetaler kost om dat gedumpte afval op te ruimen?
En hoeveel mensen er jaarlijks worden vermoord in het Nederlandse drugs milieu?

Als je een vreedzaam product wilt gebruiken dan moet je het bij een zelf gekweekt wietje of paddo houden. (Wat ik ook doe: elk jaar 5 plantjes voor vrienden...)
Het ging er om dat heroïne in kinderlichamen gesmokkeld wordt in Afghanistan 😉
 

Zweevteev

Wijs gebruiker
Ik was vergeten hoe akelig de comedown is van sos.
A-phip all the way.
Jup... Ik was urenlang super angstig toen ik voor het eerst cocaïne gesnoven had. De rush was geweldig, maar ik heb de keren erna veel minder genomen, omdat die angst van de eerste keer me heel terughoudend gemaakt had. Maar ja, die keren erna voelde ik ook maar amper wat, dus heb het maar 5 keer gedaan in totaal.

OT: jonk.
 

Zweevteev

Wijs gebruiker
Ja met etizolam wel. Als ik nu stop met pep en genoeg etizolam neem straks komt dat meestal goed!
Kijk je wel een beetje uit voor fysieke benzodiazepine-afhankelijkheid? Heb je vast wel rekening mee gehouden, maar zo'n afhankelijkheid wil je er echt niet bij hebben, met name als je al worstelt met amfetaminegebruik, dus toch maar even benoemen...
 

Zweevteev

Wijs gebruiker
Valt nog mee idd maar die dagen ervoor haken erin! Preciess, lekker rust pakken voor het lichaam.:)
Slaaplekker (hopelijk lukt het) en see ya!
En fjenksss gaat goed komen!


Als vakdocent wil ik er wel op duiden dat, cirkeltje, met een i is en niet met een o.



Cijfer: 8,5
Verdomme hé, zelfs online ben ik niet veilig voor schoolbeoordelingen.
 

Flower123

Badass junkie
Kijk je wel een beetje uit voor fysieke benzodiazepine-afhankelijkheid? Heb je vast wel rekening mee gehouden, maar zo'n afhankelijkheid wil je er echt niet bij hebben, met name als je al worstelt met amfetaminegebruik, dus toch maar even benoemen...
Je bent ook een lieverd🥰
En ik weet dat ik uit moet kijken. Het komt inderdaad met name door het speedgebruik. Zoals ik vannacht benoemde stijgt benodigde hoeveelheid razendsnel. Maar goed, dat het niet goed is weet ik dondersgoed. Ermee stoppen is alleen niet makkelijk.
Het keek me een goed idee om te kijken of ik met iets minder etizolam kon slapen na speed. Bleek dus géén goed idee, haha verdorie: Want ik heb steeds (iedere 1 à 1,5 uur) 1mg erbij genomen in de hoop te kunnen slapen. Maar ja, haha, dat werkt natuurlijk dan niet meer. Eindstand: tolerantienu is nu nog hoger, en heb nog niet eens geslapen 😂🤦🏽‍♀️

OT: +1mg etizolam
Hopelijk kan ik gelijk lekker slapen zo, verwacht van wel. Ik kan uitslapen. Slaap is nu even belangrijker dan ritme🥴
 

UmbraVitae

Bewuste gebruiker
N2O en alcohol (bruine rum). Heerlijk verdovend effect blijft dit geven. Deze week vroege shift dus uppers zullen al zeker tem vrijdagnamiddag moeten wachten...en hoop eerlijk gezegd langer. Wekelijks 4fa is er over vr mezelf. Misschien later op de dag nog Etizolam of Flualprazolam, omdat slapen zonder iets v benzo's echte hel is.
 

UmbraVitae

Bewuste gebruiker
Nee, dit ga je nergens meer kunnen vinden.

Weet er iemand of 4-FMP nog verkocht word? Want 6-7 jaar geleden ongeveer kon ik eraan geraken via dealers als XTC vervanger maar kan het nergens meer vinden. Word het niet meer gemaakt of is er een ban opgekomen ervoor of zoiets? Was een leuke stim die 4-FMP.

Verder OT: 80mg Oxycodone
Niet meer via het reguliere internet, aangezien 4-FA (deze hedoel je toch) nu net als mdma, speed, coke,...benaderd wordt door de wet. Dus het is nog wel te verkrijgen, via de 'dealer' op darkweb en op straat... maar zeker laten testen je spul, de kans is nu eenmaal zoveel groter om ander spul dan 4fa te hebben.
 

transformated

Badass junkie
Niet meer via het reguliere internet, aangezien 4-FA (deze hedoel je toch) nu net als mdma, speed, coke,...benaderd wordt door de wet. Dus het is nog wel te verkrijgen, via de 'dealer' op darkweb en op straat... maar zeker laten testen je spul, de kans is nu eenmaal zoveel groter om ander spul dan 4fa te hebben.
Ah ok thanks en ik wist niet dat 4-FMP ook gewoon 4-FA is.
 
Bovenaan