Vandaag dag 46 zonder speed.
Ik ben vanochtend bij de poh-ggz geweest.
Ze is enorm trots op me hoe ik het doe .
Ik ga vanaf nu 1 x in de 2 weken naar haar toe omdat je maar beperkt aantal x gebruik mag maken van de poh-ggz.
Heb vanmiddag me haren zelf geblondeerd spontane actie

.
Ja denk bij de " nieuwe ik " hoort ook een nieuwe haarkleur.
Merk nu ik gestopt ben met de speed pas hoe erg mijn tanden eraan toe zijn door de speed.
Ik heb altijd wel een goed gebit en heb ook nog steeds geen enkel gaatje .
Alleen het glazuur van mijn tanden is erorm aangetast.
Het glazuur lijkt wel van mijn tanden af te zijn.
Ze zijn ook enorm gevoelig met zowel warm als koud eten en drinken .
Mijn tandvlees is ook heel erg hoog opgetrokken dat je bijna de tandhalzen ziet.
Ben in december bij tandarts geweest en die zei ook dat mijn tandvlees enorm gezwolle was en ontstoken .
Dit heb ik niet eens door gehad .
Ben altijd heel erg zuinig op mijn gebit geweest en poets altijd heel erg grondig mijn tanden .
Was altijd stiekum best trots dat ik op mijn 41 ste nog steeds geen gaatjes heb.
Mijn gebit nu te zien en te voelen hoe het aangetast is door de speed vind ik erg.
Moet nu met speciale tandpasta mijn tandhalzen insmeren voor het slapen gaan en gewoon laten zitten.
En heb tandpasta voor gevoelige tanden .
Als het na paar maanden dit gebruikt te hebben nog zo gevoelig is moet ik weer terug komen.
Een kennisje van me vroeg of ik met hem mee wou na een festival 25 mei.
Ik heb hier voor bedankt .
Was er graag heen gegaan ,was hardstyle en daar houd ik van .
Vind het alleen nu geen goed idee om te gaan .
Ik ben te bang de fout in te gaan en bekende tegen te komen die gebruiken.
Ik heb het hem uitgelegd en hij had er begrip voor maar stelde nog wel voor om anders te gaan en dan alleen xtc te nemen wat ja dat kon wel toch ...
Ik ben fucking hard aan het vechten elke dag al 6 weken lang om niks te gebruiken en weer wat energie te krijgen .
Hoe lekker het ook is xtc en hoe super veel zin ik heb om weer eens een keertje lekker los te gaan op een feest het is gewoon niet verstandig.
Ben nog niet zo ver met het afkicken dat ik op zon feest de verleiding kan weerstaan.
In de toekomst hoop ik weer een x te kunnen gaan en lekker kunne geniete zonder speed.
Wat ook nog mee speelt bij mij is dat ik bang ben dat ik mijn ex tegen kan komen op zon feest.
Twee jaar geleden was ik met een vriendin naar dreamsfield en had xtc op en was heerlijk wappie.
Kwam ik er later via via via achter dat mijn ex ook daar was .
Daar schrok ik toch wel van ookal stond ik bewust bij groep bekenden.
Ik ben al geen partij voor hem nuchter laat staan als ik xtc op heb wat er zou kunnen gebeuren .
Jammer dat ik daar toch rekening mee zal moeten houden voor me eigen veiligheid en niet gewoon net als "vroeguh" onbezorgd lekker te kunnen genieten.
Ik huur wel een x een paar bodyguards in als ik na een feest ga