Dosering xtc pil is hoger, tips?

heavenjuul

Newbie
Hi,

In januari heb ik een event waar ik met vrienden xtc ga gebruiken. Normaal heb ik pillen van 220/240mg en nu heb ik 300mg. Ik haal ze altijd bij mijn neef en ze zijn getest dus dat zit goed. Maar toch vind ik het spannend omdat het een grotere dosis is en ik normaal gesproken altijd wist hoeveel ik precies in moest nemen en om de hoeveel tijd.

Wat kan ik meenemen in het geval dat het slecht gaat? Dextro, water, kauwgum en ventilator heb ik. Nog meer ideeën?

En wellicht kunnen jullie meedenken over hoe vaak ik moet innemen? Ik weeg 70kg en ik ben 165cm. Normaal gesproken begon ik met een halfje en nam ik elke 1.5 uur een kwartje/5je in.

Daarnaast slaap ik nooit als ik xtc doe, ivm een hogere dosering nu, hoelaat kan ik het beste het laatst innemen? Het event stopt om 23:00.

Thanks alvast!

FerdFatoehaus

Badass junkie
Omdat ik de pil heb laten testen.
Ah top. Maar je kan toch aan de hand van de eerdere sterktes bepalen hoeveel je van deze pil moet nemen?

Echt goed doseren blijft lastig met pillen omdat het ene kwartje in theorie meer mdma kan bevatten dan het andere.

Losse mdma kristallen kun je afwegen en in een capsule doen, dan weet je het precies op de mg.

Wollukker

Bewuste gebruiker
Wat kan ik meenemen in het geval dat het slecht gaat? Dextro, water, kauwgum en ventilator heb ik. Nog meer ideeën?

Beter voorkomen dan genezen! 1 glas water per uur, af en toe even rusten/afkoelen, af en toe een glas cola voor de suikers, en als belangrijkste vooral niet teveel pakken. Ook zeker niet in je hoofd halen dat het niet goed gaat, want dan gaat het gegarandeerd niet goed. Blijf positief denken en maak plezier met je vrienden. Dan komt het helemaal goed.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Meer dan 1 keer bijpakken heeft geen zin. Veel mensen doen het toch, omdat het moeilijk accepteren is dat het alweer voorbij is. Maar als de 2e dosis begint uit te werken, heeft de serotonine zijn werk gedaan. Je wordt alleen maar heel vaag van vaker bijpakken, en de kater wordt erger.

Ik zou starten met 1/3 pil, en na 2 uurtjes nog een kwartje!
Ongeveer 9 uur na inname eerste portie zou je moeten kunnen slapen. Ik slaap altijd wel lekker als alles is uitgewerkt.

Heel veel plezier op het feestje!

Bovenaan