)Magic Guest zei:SpacingBen, heb jij nou gewoon telkens de grote "rijpe" stoeltjes geplukt om de kleintjes verder te laten groeien? Want dan zou je wel veel meer kunnen oogsten als dat je in 1 keer alles weghaalt, lijkt me.
Morgen gaan mijn stoeltjes in hun bak, ze staan nu nog te dunken. (ik doe de Pf-Tech manier, vanuit een sporenprint)
Ja zoiets vermoedde ik al, de grond raakt gewoon uitgeput. Maar wat ik me afvroeg, wat brengt nou meer op; 4 flushes met kleintjes erbij of 2 flushes waarbij je telkens de grote eruit haalt? Of maakt het niet uit, kan natuurlijk ook.henkie84 zei:Heb in een topic hier elders rondzwervend al eens laten zien dat ik uit één flush wel vier keer verschillende ladingen heb geplukt. Klinkt als een positief iets (hey! meer paddo's per flush!), maar hij hield er na 2 flushes wel zo goed als mee op.
Magic Guest zei:SpacingBen, heb jij nou gewoon telkens de grote "rijpe" stoeltjes geplukt om de kleintjes verder te laten groeien? Want dan zou je wel veel meer kunnen oogsten als dat je in 1 keer alles weghaalt, lijkt me.
Morgen gaan mijn stoeltjes in hun bak, ze staan nu nog te dunken. (ik doe de Pf-Tech manier, vanuit een sporenprint)

psysurfer zei:nu hebk er een paar afgehaald en zit al aan 16 grammaar de paddestoelen zijn groter dan ze lijken want onder de witte dons is er nog minstens een dikke centimeter paddestoel. ik moet zeggen dat ze me aardig hebben verrast
![]()
dees weekend ga ik de geplukte testen :P ikan niet wachten
![]()

Het is iets meer moeite maar dan heb je ook wat.psysurfer zei:en isser meer risico op besmetting? of dat het mislukt?
TheAgeOfMen zei:Heeft de starter van deze topic de paddos al getest?
Zijn ze sterk? ... goede visuele hallicunaties?![]()
Wat zijn je ervaringen met de "zelf-kweek-paddos"?
Peace!
PS: net soacked, nu week/2 wachten en hope dat goed komt :P