GHB piek vasthouden

Nystagmus

Experimenterende gebruiker
l.S.

Ik heb pas op een (erotisch) feest voor het eerst buiten de thuissetting GHB gebruikt en vond dit heel leuk maar ik denk dat het nog beter kan. Ik vind de piek vrij kort duren en omdat ik voorzichtig wilde zijn, altijd best lang gewacht met herdoseren met als resultaat dat er vrij lange periodes waren waar ik er vrij weinig van merkte. Ik vroeg mij af er hier gebruikers zijn die weten hoe je de piek (veilig) wat beter kan verdelen ipv qua gevoel te zitten jojo’en. Mijn dosering over de avond was als volgt:

T 0. 3ml
T +125 min 2ml
T +215 min. 1ml
T +305 min. 1ml

Zal ik de herdosering de volgende keer wat korter op elkaar doen? Andere tips?

Magisch

Newbie
De halfwaarde tijd van GHB is ongeveer (uiteraard afhankelijk van de sterkte) 60 min,
Dat betekent dat je na 60 min de helft bij zou kunnen pakken.
Met je 2 uur en 2/3 deel van je eerste dosis zit je dus aan de veilige kant.
Zelf houden wij altijd 1,5 uur aan, waarna we de heft van de vroege dosis nemen ( 4-2-1- ml bij T+90 en T+180 )
Indien je GHB neemt met een upper heeft het uiteraard ook weer ander effect dan wanneer je alleen GHB neemt

Yaizer

Bewuste gebruiker
Ik tel altijd als het "inkickt".

Dus als het inkickt begin ik met tellen. Als ik wil blijven pieken neem ik meestal (als de eerste dosis perfect was) de helft van de eerste dosis na 50 minuten (ongeveer 10 minuten in kick tijd). Zo loopt het wat beter over. Dan weer om 1:50 een dosis. 2:50 dosis etc. Meestal verhoog ik per keer ook minimaal (0.2 ofzo) omdat ik er wat meer gewend aan raak.

Maar dit alleen als de eerste dosis "perfect" was. Meestal zit ik er altijd net onder ivm veiligheid en doe ik de tweede dosis iets hoger.

Raver

Badass junkie
Echt 'n piek vast houden kan met GHB niet denk ik. Ik zou gewoon beginnen met 3ml, en dan elke 1.5u herdoseren met 2.5ml. Die doseringen van 1ml hebben niet zoveel zin in mijn ogen. 1ml doet zelf niet zoveel, en uiteindelijk heeft de startdosis van 3ml z'n werking verloren waardoor die doseringen van 1ml ook niet veel meer doen. Daardoor is het alleen maar lastig te bepalen hoeveel GHB er nu daadwerkelijk aant werk is in je hersenen.

Gewoon herdoseren met 'n dosis die zelf sterk genoeg is om jou 'n GHB roes te geven.

Bovenaan