• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

Hallucineren door speed

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Shobriqk

Belezen gebruiker
Hakvlees zei:
Gisteren nadat ik bovenstaand bericht heb gepost ben ik nog even in bed gaan liggen, proberen te slapen, maar toen ik naar de muur keek begon die te bewegen, toen verschenen er patronen op het plafond, en allerlei kleuren
Herkenbaar!
had ik ook, het werd nogal eng toen^^'
Ik keek naar het plafond, en daar hangen luchtgevende sterren en planetenstickers

en toen ik ernaar keek, verdwenen ze, stuk voor stuk, randomaal
ik werd gek, toen ik dacht dat ik het ergste had meegemaakt,
zweefde er een zwarte wolk/schaduw over het plafond

echt vreemd :confused:

clockcable

Bewuste gebruiker
Er was een liedje aan het afspelen op youtube met een stilstaan album cover o.i.d gedurende het hele liedje maar ik was ervan overtuigt dat het een langzaam bewegend plaatje was.

exopolitics

Experimenterende gebruiker
Als het over speed gaat is het alles of niks dus als ik meedoe dan gaan we ook wel voor 3 dagen.

Bij speed kreeg ik altijd dezelfde halucinaties als bij normaal slaaptekort. Dingen horen, schaduwen, denken mensen te zien wat parkeermeters zijn enzo dat soort onzin. Ik heb trouwens ook dat lampen strepen trekken op mn beeld die even blijven staan. Is dat ook een bekende?
Meestal begint dat ergens tussen de tweede en derde nacht. Dat wegdromen heb ik alleen bij xt en vooral als ik erbij ga blowen maar dan heb je ook niks meer aan me, dat vind ik ook niet echt hallucineren.

Maar in July heb ik voor het eerst LSD gebruikt (de grote winnaar)
En nu heb ik dit weekend doorgehaald en na de tweede nacht merkte ik mn standaard dingetjes wel maar er lag ook nog een soort waas overheen ofzo. Toen ik me daar op ging concentreren bleken dat vaak doorzichtige sterk vergrote weergaven te zijn van waar ik naar keek of allerlei rare bewegende patronen. Dat was voor mij al wel nieuw maar het was niet heel opvallend.

Toen begon het 'kleuren' dingetje. Vanaf het balkon reed een gele auto het parkeerterein op en ik zag een gele streep op de weg erachter voor een seconde ofzo. Dan stoppen mn ogen met optijd vernieuwen gok ik .

Op een gegeven moment ben ik naar huis gegaan (flat ernaast xd) en toen begon de shit pas echt. De lsd tripreport volgt nog maar ik moet zeggen dat ik dit chaotischer vond dat mijn lsd ervaring. Dat was iets gelijkmatiger, bij mij zijn het nu echt vlagen.

De gebruikelijke dingen als lichtflisen, strepen en wegschietende insecten/muizen sla ik even over.

Het feest begon eigenlijk toen ik mn huisje binnenliep en een van mn planten zag staan. Na die lsd-trip ben ik verliefd geworden op die plant. Niks hippies, hij ziet er gewoon vet uit zeker als ie beweegt.

En ill be damned mn plantje stond te dansen ongeacht hoe ik er naar keek hoe lang. Het was gewoon een echte hallucinatie. Ik had wel gehoord van de zonnebrillen en snorren maar het zelf nog nooit meegemaakt. (rond 6 uur vanmiddag ong)

Toen begon ik zo eens na te denken en toen besefte ik me dat als dat idd door slaapgebrek zou komen het alleen maar erger zou worden =D

Enthousiast maar wel een beetje moe (we hadden smiddags om een uur of 1 de laatste speed opgemaakt) heb ik snel wat dingen klaargezet etc voor als ik nog naar buiten zou willen
en omdat het buiten nog licht was en ik mn huiskamer dan niet goed donker krijg heb ik mn lavalamp zo lang maar in de badkamer gezet.

Met alleen maar een rode lavalamp als licht, ben ik me daar maar eens gaan zetellen voor om al het eten wat ik de afgelopen twee dagen niet had gegenten.. uh.. hoe dan ook, ik moest. en ik was daar zonder er echt over na te deken gaan zitten. En de ellende (lees: feest) begon meteen al. Ik zag een roze fluoriserend achtig beestje achter de verwarmingsbuis gaan zitten. En even later nog een aantal maar dan allemaal zo dat ze altijd aan precies de andere kant zaten.

Een tijdje later zaten desbetreffende muizen ong overal wel een beetje en ze bewogen niet veel dus toen ging ik eens verder kijken.
Een goeie check is ook altijd mn wcbril.( Dat is zo'n xenos ding metfelle kleuren en prachtig onderzeelandschap.) en ik kon ook daar leven vaststellen. Verder liep er af en toe water langs de verwarming en zag ik het tegepatroon als negatief nog een keer over alles heen (zelfde als dat kleuren-ding)
Opeens valt me de deur op.
---------
Raar ding:
Daar besef ik me pas dat alles die kleurenfilter/dirtmap heeft die ik bij lsd ook had. (het heeft vast een andere naam maar ik weet dat meerdere mensen dit hebben en ik had zowiezo die eerste keer lsd en nu dus met speed (???) dat groenig/bruinrood en het lijkt of overal vlekken op zitten oid, Mijn keurig witte badkamer was nu ook een gelige zooi. heerlijk!
-------------
Maar de deur viel me dus op omdat mn deur heel organisch was. Het rood/roze licht hielp al lekker mee, maar in tegenstelling tot de rest van de badkamer leek de deur 3d. Hij kwam als het ware op me af. En vooral een donkerdere vlek. Waar weer allerlei gezichten uit te halen waren. De deur voelde ook aan als huid ofzo. Als ik er overheen ging met mn hand wobbelde de deur vrolijk mee en als ik mn hand ervanaf haalde sprong het weer mooi terug. Vervolgens ontdekte ik dat mijn hand een kleur achterliet. En toen kwam ik erachter dat het geen huis was maar een soort klein laagje bacillen of mos ofzo wat opeens ook overal zat dus hoefde ik niet perse meer naar de deur. Maar de deur deed het wel het beste.

Zonder de muizen nog in ogenschouw te nemen pak ik een stuk wc papier en de kermis is begonnen! muizen schieten alle kanten op. en een paar belanden op mn arm/hand waar blijkt dat het een soort wormen ipv muizen waren trouwens. Ik zie ze op mn arm vallen en een natte vlek maken, ik voel het water, maar geen water :hearteyes:

Paar andere dingen die ik ontdekte waren mn paarse motionblur als het licht was een een lichtblauwgrijze als het donker was. ik liet gele voetsporen na voor een paar seconden.
En een van de vettere dingen was een spiegeltje. eerst leek het net of er iets vanaf liep als er een beetje mee speelde (zag eruit soort aanstekergas, zowiezo zwaarder dan lucht)
En als ik dan even ermee ging draaien en doen zag ik in de lucht over dingen glitteren en vervormen. Maar dan had het niks met de spiegel te maken, want het was meer als een magnetisch veld ofzo :P

Ik besluit om even buiten de parkeerplaats en lucht te bekijken aangezien het al donker was geworden en sterren met lsd echt super waren. Maar ik moest het doen met wolken die trouwens ook super zijn :)

Hierna ben ik op mn bed gaan liggen met alleen maar een paar kleine gekleurde lampjes aan en een beetje rond gaan kijken en ik moet zeggen dat het best zwaar is om mooie visuals te krijgen. Bij lsd koste het eerst even moeite maar daarna gebeurde het gewoon vanzelf.

De visuals waren wat anders maar wel leuk. Dit was de eerste keer dat de muziek de visuals meebepaalde op een heel duidelijke manier. Ik heb namelijk twe randen in mijn plaffond waar twee betonblokken samenkomenen en deze begon eerst als een oscilator mee te gaan op de bas.
Ik was meteen superenthousiast maar het koste veel moeite om dit vast te houden. Uiteindelijk was het hele plaffond een waterspiegel waarvan het water op de muziek mee trillde. Heel mooi maar ook binnen een aantal minuten weer kwijt.

Toen besloot ik op een gegeven moment maar naar bed te gaan want ik kreeg de indruk dat het erg aan het afnemen was maar nu ik hier lig is het weer helemaal kermis.
Ik vind het wel vervelend dat die paranoia nu ook een beetje begint mee te doen. Ik schrik er niet meer zo snel van ofzo maar nog steeds is het wel irritant dat alles in mn kamer heeft gestaan al zeker een keer net deed of het een persoon was. En dat is dan alles wat er al staat, dan heb je nog die duidzenden objecten die ik al langs heb zien schieten.
Ik vind alleen die man die mn gordijn een stukje opzij houd om naar binnen te kijken elke paar minuten echt vervelend :)

Als ik zit te laptoppen valt het me niet zo op. als ik mn hoofd beweeg lekken de randen en de kleuren zijn soms een beetje anders maar als ik opkijk zie vanalles rondstruinen in mn ooghoeken een soort zwart chinees patroon op mn plafond, vier vervormende en dansende basgitaren aan de muur. Mn trouwe plantje danst ook nog, dus ik had nieteens in bed mogen gaa ligen. en in tegenstelling tot voor ik ging slapen is er nu ook echt geen enkel iets meer recht in mn kamer XD

Ik moet zeggen dat ik speed best wel een leuke drug vind mits goed versneden en goed gebruikt. Maar dat dat hallucineren wel veel leuker was dan die drie dagen hangen, muziek maken, etc etc.

Maaaaaar.
Ik ga zo nog eens een rondje doen en misschien ff buiten kijken.
Maar tot nu toe vond ik het voor slaapgebrek vrij bot allemaal.

last minute: Mn sultana handpop ligt hier te stuiptrekken (zonder mn hand erin) en als ik m aanraak voel je m ook bewegen :grin:

Ik heb hiervoor meerdere malen veel langer niet geslapen.
En de dingen die ik nu gezien heb had ik toen nog nooit gezien.

maaaaaarrr, heel toevallig, heb ik de meeste van die dingen ook gezien tijdens mn LSD trip... :rolleyes: toeval?

-2 nachten wakker
-laatste keer gepakt om een uurtje of 2 smiddags max
-daarvoor al uren bijna niks gepakt omdat het op aan het gaan waas
-rond de middag begonnen de eeste tekenen

Het is hiet allen maar erger geworden ondertussen dus ik denk dat we haast wel de conclusie kunnen trekken dat het slaaptekort ipv speed is. Alhoewel de speed wel nodig is om dat slaaptekort te produceren natuurijk :wink:

Ik ben zelf helemaal niet spiritueel ofzo maar ik hoor wel vaak van mensen dat je met lsd iets openzet wat niet meer dichtkan. Ik ging zelf altijd ervanuit dat dat meer een manier van denken en met mensen omgaan was. Of bijv door de zelfreflectie die het kan geven. Maar ik kan op dit moment alleen maar hopen dat ik er iets los is geschoten in mn hoofd en ik elke keer na een wekendje niet slapen rustig uit mag trippen. (afgezien van die man bij mn gordijn, "he shit mn gordijn beweegt echt", o dat doet het trouwens ook al zelf")
Heerlijk dat nergens van op aan kunnen.
De enige manier waarop je deze drug zou kunnen dosseren is door speed te gaan halen en langer wakker te blijven XD

Als ik van de week een keer tijd heb dan kan ik wel een keer spelchekcen / updaten / en deze bij de tripreports gooien. Maar ik ga eerst eens kijken hoelang ik zonder slaap kan leven :wink:

edit: De laatste keer dat ik uit mn flat ben geweest was zo'n 12 uur voordat ik het begon te merken dus het kan niet in mn drank gegooid zijn. Zelf heb ik ook niks liggen wat ik per ongeluk had kunnen opeten, en aan de speed lag het ook niet (volledig) want mn buurman had er geen last van (alleen die geluidsdingetjes enzo)

:wave:

Ik had 4 dagen niet geslapen door de speed, en had mijn laatste uurtjes nog wat gesnoven. het eerste half uur nadat ik had gesnoven kreeg ik ruzie met een boom. hij schold me uit, echt een klootzak :openmouth: ! dus toen krejgen we ruzie. heb hem nog geslagen, maar hij bleef gewoon staan. nu is mijn pink gebroken. mocht met de regenboogwagen naar het ziekenhuis. echt vet, allemaal vogels die achterstevoren langsvliegen :grin: Ze legden een infuus op mijn arm aan, met majonaise erin... echt vaag :confused: toen ik dacht dat we er bijna waren, kwam de ambulance van de weg af, en ging het richting de wolken. (Geen hemel daar, wel patatzakken) :P . daarna werd het donker, en werd ik wakker in het ziekenhuis. vetste trip ooit :rock:

Alleen wel link, sinds mijn pink was gebroken :P

PsykoR

Newbie
Inderdaad was het maar zo'n feest.
Ik denk dat je MDMA bedoeld.
Een deel van de MDMA die je gebruikt wordt namelijk omgezet in MDA, vandaar dat je dus bij een grote hoeveelheid MDMA dus ook kan gaan hallucineren.
Bij speed komt dit naar mijn weten meestal door het slaaptekort. :)

Mr_Acid

Newbie
ohw heb k hem da ook en zkr als moe ben ma nie int slaap graak word da erger
k zie ook altijd van die doorzichtige slierten meestal zie ik ze van uit mij oog hoek niet veel recht voor mij ma ik vind da nog wel lache ma heb gij ook zoo paars blouw vlekken onder u huid ziet er niet zoo goe uit ma da trekt weg zoo lang ik de pep niet op nieuw gebruik :tearsofjoy:

Ik heb welles hallucinaties net na speed gebruik in het donker, dus zorg meestal dat er een lampje brand na intensief speed gebruik.

Mr_Acid

Newbie
nee dat denk ik niet ik heb speed gebruik maar ik heb de duur en de uit putting onderschatting
pep kost tog geen ballen dus echt voorzichtig was ik er niet mee van af dat ik mijn kamer binnen stapte en mij even neerlegde een naar het plafon stont te gapen begon het effect van zelf k had er nog nooit van gehoord dus wist ik zkr dat ik het me zelf niet had in liggen gepraat ik sta er nog wel voor open ma ik vind da echt ongewoon dat je vaan een pep middel in een licht trip kan komen die soms weg valt en dan er op eens terug is :P als het iemand mij zou komen vertellen had ik het hem nooit gelooft :wink:

Mr_Acid

Newbie
jou verhaal komt heel sterk over heen met dat van mij het viel mij ook op dat jhe de meest van de grootste effect bijna allen zicht baar waren in de oog hoeken en daar door ging ik met mij hooft snel draaien en zo werd ik er para
één keer ben ik wel geschrokken
ik heb zoo een doek hangen in mij deur gat en het leek of er 2 mens achter dat doek stonden te knuffelen

en niemand gelovend mij zij had er Halmaal geen last van in tegen deel zij konden gewoon slappen ik kan nooit slappen de eerst nacht als ik op speed uit ga slapen maar de 2de nacht ben ik het probeer te neggen en dat is wel gelukt ik ga veel harder op speed dan mij meeste vrind vrinde terwijl ik op ander drugs Bv MDMA er beter tegen kan dan de meesten :wink:

PsykoR

Newbie
Zoals meerdere keren al gezegd, als je van speed gaat hallucineren komt dit meestal doordat je lang wakker bent, en dus niet door de speed zelf.
Van lang wakker blijven kun je erger gaan hallucineren dan je denkt, en aangezien je met speed op meestal niet kan slapen en dus lang wakker bent kan je dus gaan hallucineren.

alex0303

ja ik was er pas geleje ook al achtergekomen....na een weekeind goed vaag van de pillen en dan s'avonds klein lijntje en een mooi bommeke en dan de 2e dag begint alles te bewegen foto's dansen en bewegen enzo. :openmouth:

seth

Gast
ik ben nu iets meer dan 48 uren op speed, die is nu aan het uitwerken. Ik heb ook een benzo en zolpidems binnen. Add thc en serieus ik trip visueel en auditief, maar heel gecontroleerd en chill.

raZiel

Toen ik voor het eerst dextro-amfetamine had gebruikt, was ik totaal ongeveer 40 uur wakker. Nadat ik ongeveer 25 uur wakker was, begon ik al te hallucineren. Ik lag in mijn bed en in de hoek van mijn plafond heb ik een soort grote zwarte vlek zitten. Toen zag ik ineens poten uit die vlek komen en veranderde het in een spin. Hij liep over mijn plafond en ik schrok me rot :P dus ik wou mij prullebak bakken om hem te vangen en toen ik opnieuw naar boven keek was het gwn die vlek. Elke keer als ik naar die vlek keek, vanuit mijn bed, gebeurde precies hetzelfde:P

Dlaor

Heel raar ik hallucineerde al door 2 bommetjes speed die ik genomen had.
Ik had de dag van te voren gewoon goed geslapen. Toen ik in de nacht in m'n hoogslaper lag zag ik steeds uit m'n ogen een gele drie hoek komen toen ik naar een bepaald punt keek.

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Vandaag voor het eerst echt kennis gemaakt met echte speed hallucinaties. Daarvoor wel wat golvingen enzo, maar dat is echt niets te vergelijking met dit. Ik vond het echt superkut, want bij LSD kun je min of meer dubbelchecken of iets nu echt of vals is ( bij lage dosis dan) maar bij deze wordt het je echt moeilijk gemaakt. Dus het begon al op het einde van het feestje begon ik het in mijn hoofd te halen dat alle mannen die daar stonden en niet waren aan het feesten, undercover agenten waren. So far so good, maar daarna, toen ik naar huis stapte ( via park) hoorde ik de hele tijd op de achtergrond geroep en gelach en mijn naam geroepen. Eigenlijk een beetje een scene uit zo'n hele slechte film dat iemand je naam roept en een laatste maal wuift alvorens te verdwijnen achter de horizon. Telkens als ik keek zag ik iemand zwaaien en weer verdwijnen, terwijl ik m'n naam hoorde geroepen worden op de achtergrond. Ik heb toen nog m'n vrienden gebeld om na te checken of ze me achtervolgden ( ! ). Eenmaal ik in die paranoide sfeer zat werd het echt 'benauwd'. Zelfs LSD vind ik makkelijker te controleren en minder bedreigend dan deze sfeer. Ik begon iedereen die ik tegenkwam op straat te verwarren met een bekende. Zo zag ik daar een oude leerkracht, de treinchauffeur werd een vriend waarmee ik net ben mee uitgegaan etc. Eenmaal thuisgekomen wil ik eigenlijk gewoon wat slapen ( wordt me onmogelijk gemaakt door de enorm domme doseringen). Ik pak dus maar 2mg Lormetazepam om me te ontspannen en moe te laten worden. Dan werd het me echt 'menens'. Toen die insloegen begon ik helemaal te tollen, te zwalpen overal. Ik herinner me dat ik aan de ontbijttafel zat om wanhopig wat te eten, maar dat ik veels te ver weg was; ik had gesprekken met mensen die aan tafel zaten, maar dan plots besefte ik dat ik net hele conversaties heb aangehoord en gevoerd met mensen die er helemaal niet waren. Ik probeerde een sms te sturen omdat ik zelf wel door had dat dit helemaal niet normaal is, maar ik kan het niet meer. De zinnen die ik typ slaan nergens op en ik snap ze ook helemaal niet. Wat er de volgende minuten gebeurde ben ik compleet vergeten, maar het de ervaring was als een soort nachtmerrie achtige speed paranoia die ik meemaak zoals je een benzo 'coma' meemaakt. Heel kort ( of ik herinner me de rest net meer en ENORM heftig). Ik herinner me trouwens totaal geen details, juist 1 vaag beeld van andere mensen die aan tafel zitten en daarna de gedachte dat ik besefte dat ik alleen zat en alles ingebeeld was. Ik vermoed dat het zeker niet erger is geworden, want niet zo lang erna ben ik vitaminen gaan kopen en dat dit redelijk goed lukte. Ik wist überhaupt niet dat zo hard 'trippen' op speed mogelijk was. Dus mensen, ga aub wat verstandig met speed om, zodat je jezelf niet in onnodige risico's hebt geplaatst zoals ik vandaag. Slaapze!

Ik ga maar eens slapen, dit hele verhaal is ook alweer 14 uur geleden ofzo.

darksoul001

Ik heb dit ook echt wel vaak
de grootste reden is door slaapgebrek, zoals er in mijn ondertekst ook staat van 48 u wakker te zijn(op pep welliswaar).
Ik zie dan echt alles wat recht hoort te zijn golven, krullen, ...
Alles wat kleur heeft komt gewoon uit de muur
en gisteren had ik het ongeloofelijk hard
ik had vrij veel speed moeten gebruiken om wakker te blijven voor een taak af te werken, maar ik had de dagen daarvoor ook al amper geslapen (exames --')
en ik stond op een gegeve moment buite mij hond te strele tot ik besefte dat ze binnen zat xD
Ook was er een soort spookbol aan mijn deur en als ik het wou aanraken verdween het.

Ik denk dat dit vooral met je bloeddruk heeft te maken waardoor er ook veel druk op je ogen komt.
+ wanneer je weinig slaapt heb je ook meer moeite met jezelf te controleren aangezien je al je energie steekt in wakker te blijven

ik ben het ondertussen al gewoon en ik zie het als een gratis relatief gezonde trip :grin:

darksoul001

NorthernLightBE zei:
darksoul001 zei:
I
ik ben het ondertussen al gewoon en ik zie het als een gratis relatief gezonde trip :grin:

Alles behalve gezond hoor. Er is een reden waarom je lichaam zo wazig begint te doen.
Sleeping is healing
Zoals ik al zei "relatief" :tongueout:
en het is maar zelden dat ik weinig slaap, 10 u is mn minimum tijdens de vakanties en vrije dagen ^^

Casplantje.

Belezen gebruiker
Er wordt dan wel gezegd dat het hallucineren door speed eigenlijk door slaapgebrek komt, maar een maandje terug kreeg ik ook hallucinaties na een avondje speed en dat had weinig met slaapgebrek te maken. Heb sowieso nog nooit nachten overgeslagen door speed (hoewel het vaak even duurt, val ik altijd wel in slaap en dan blijf ik ook wel een paar uurtjes in slaap). Maar goed, het verhaal. Een gezellige avond gehad met een niet al te bizarre hoeveelheid speed. Laatste lijn(tje) rond een uur of 3 's nachts genomen en uiteindelijk om 7 uur 's ochtends gaan slapen. Viel toen vrijwel direct in slaap en werd rond half 10 wakker. Heb toen een paar rare uurtjes beleefd. Ik werd wakker, omdat ik dacht dat de maat bij wie ik die nacht was me wakker maakte. Hij vertelde me vanalles. O.a. over dat ik de gehakt die in de koelkast lag niet moest gebruiken, want dat was bedorven en hij ging gauw nieuw gehakt halen. (.....?) Eigenlijk vrijwel daarna gebeurde er vanalles in mijn kamer. Er waren allemaal mensen met van die magazijncontainers aan het rijden en ze spraken allemaal Hongaars. Ik kon hele gesprekken horen en het klonk allemaal heel allerdaags. Alsof een gewone werkdag voor magazijn medewerkers. Een hele hoop bedrijvigheid in mijn toch niet al te grote slaapkamer. Heel bizar allemaal. En er kwam nog een paar keer een vrouw langs die spullen moest opruimen en omdat ze geen plek meer kon vinden, legde ze dat naast me in bed. (?????????????????????????)
Ben toen weer voor een paar uurtjes in slaap gevallen en toen ik weer wakker werd was alles normaal.Ik weet in godsnaam niet hoe dit allemaal zat, maar ik durf dit toch wel hallucineren te noemen. Ik weet 100% dat ik wakker was en alles met mijn ogen open vanuit bed lag te bekijken.

darksoul001

Casplantje. zei:
Er wordt dan wel gezegd dat het hallucineren door speed eigenlijk door slaapgebrek komt, maar een maandje terug kreeg ik ook hallucinaties na een avondje speed en dat had weinig met slaapgebrek te maken. Heb sowieso nog nooit nachten overgeslagen door speed (hoewel het vaak even duurt, val ik altijd wel in slaap en dan blijf ik ook wel een paar uurtjes in slaap). Maar goed, het verhaal. Een gezellige avond gehad met een niet al te bizarre hoeveelheid speed. Laatste lijn(tje) rond een uur of 3 's nachts genomen en uiteindelijk om 7 uur 's ochtends gaan slapen. Viel toen vrijwel direct in slaap en werd rond half 10 wakker. Heb toen een paar rare uurtjes beleefd. Ik werd wakker, omdat ik dacht dat de maat bij wie ik die nacht was me wakker maakte. Hij vertelde me vanalles. O.a. over dat ik de gehakt die in de koelkast lag niet moest gebruiken, want dat was bedorven en hij ging gauw nieuw gehakt halen. (.....?) Eigenlijk vrijwel daarna gebeurde er vanalles in mijn kamer. Er waren allemaal mensen met van die magazijncontainers aan het rijden en ze spraken allemaal Hongaars. Ik kon hele gesprekken horen en het klonk allemaal heel allerdaags. Alsof een gewone werkdag voor magazijn medewerkers. Een hele hoop bedrijvigheid in mijn toch niet al te grote slaapkamer. Heel bizar allemaal. En er kwam nog een paar keer een vrouw langs die spullen moest opruimen en omdat ze geen plek meer kon vinden, legde ze dat naast me in bed. (?????????????????????????)
Ben toen weer voor een paar uurtjes in slaap gevallen en toen ik weer wakker werd was alles normaal.Ik weet in godsnaam niet hoe dit allemaal zat, maar ik durf dit toch wel hallucineren te noemen. Ik weet 100% dat ik wakker was en alles met mijn ogen open vanuit bed lag te bekijken.
Hahaha xD
You just made my day :grin:

seth

Gast
ben nu drie dagen wakker min of meer, en ik moet zeggen, alles knippert, flitsjes, zwarte vlekken alles er op en eraan

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik vind het altijd wel leuk als ik begin te hallucineren van het lange wakker zijn en amfetamine gebruik. :grin:

Doet me een beetje denken aan LSD.

Ik heb een tijdje geleden regelmatig speed gebruikt, ik ben er een tijdje mee gestopt omdat ik echt het hele weekend niet sliep en vervolgens tot donderdag nodig had om een beetje bij te komen. Afgelopen donderdag had ik weer eenswat speed gehaald. Donderdagavond wel weggeweest maar niks gebruikt. Om vier uur thuis uit de kroeg en om acht uur ging de wekker weer. Maar dat gebeurt wel vaker. Vrijdagavond ben ik ook uitgeweest en speed gebruikt. Ik heb de laatste tijd voornamelijk coke gebruikt en daar gebruik je natuurlijk iets vaker van op een avond. Maar ik heb denk ik veel te veel gesnoven vrijdag. Niet kunnen slapen, maar dat heb ik eigenlijk altijd wel met speed. Tegen zaterdagavond voelde ik me brak en niet lekker dus hop nog maar wat meer speed erin gegooid. Maar ik bleef me niet lekker voelen dus was snel weer thuis. Alleen kon ik uiteraard weer niet slapen, ik ben op een gegeven moment maar gaan pokeren op Internet. Zondagochtend om tien uur zat ik nog te pokeren. Maar zondagmiddag zou ik in de kroeg voetbal gaan kijken. In de kroeg voelde ik me weer niet lekker en begon moe teworden. Dus lekker slim weer wat erin geknald. En vanochtend vroeg zat ik wederom te pokeren om 6 uur 's ochtends. Ik heb dus donderdagnacht voor het laatst geslapen en dat was al een kort nachtje. Ik heb me vanochtend toch nog gedwongen om nog 2 uurtjes te gaan liggen.
Ik had zelf nog nooit ervaringen met hallucinaties door speedgebruik/slaapgebrek gehad maar vanochtend wel zeg. Was echt freaky. EErst dacht ik nog even dat mijn ogen een beetje wazig waren maar daarna zag ik overal in de kamer een soort geestverschijningen. Niet alleen witte slierten maar er kwamen ook steeds gezichten in naar voren. Ik probeerde het nog te weg te wuiven als was het rook maar dat lukte uiteraard niet. En ze bleven ook maar naar me toe komen. Ik had dit nog nooit eerder meegemaakt. Maar normaal gebruikte ik het ook niet 3 of 4 dagen achter elkaar. Ja 1x en toen was ik een week stuk. Het komt door het slaapgebrek maar ik heb ook veel te veel genomen dit weekend, in totaal bijna vier gram in 3 dagen. Ik moet wel werken vandaag, ik zat net op het toilet en toen kwam er ook zo'n zoiets opeens voor me hangen en dat was een veel donkerdere wolk. Ja, op het toilet is dat logisch zou je zeggen maar ik was nog niet begonnen. Maar het was vrij eng moet ik zeggen. Hoop in ieder geval dat ik een beetje kan slapen vanavond.

25tolife

Badass junkie
Tripreporter
Hoop dat je ondanks wat ik hierboven lees ook gewoon goed zal slapen, en maar rustig aan doen met die dingen zou ik zeggen na ik het gelezen heb is mijn mening slechts.
Het beste toegewenst!

Severin

Newbie
Ik ga meestal hallucineren als de speed bijna is uitgewerkt.
Heb laatst nog een heel gesprek gevoerd met een pratende hamster.
Ook zie ik dan een soort van schimmige insecten voorbij vliegen/kruipen.

Één keer gehad. Groot bommetje en nog een best wel nette lijn achter elkaar. Ging achter de computer zitten want ik moest iets zoeken. Enigste wat ik nog weet is dat ik op een site hele maal naar beneden had gescrolld. Daar zat ik in het heden, maar als ik verder zou klikken en omhoog zou gaan dan zou ik in contact komen met de toekomst. In de toekomst was alles zo hi-tech en bijzonder. Haha, elke keer weer lachen als ik eraan terug denk.

Ik heb vaker gehallucineerd van pep. Ik heb ooit gehad dat ik in de auto zat in het donker en naar een boom keek bij een lantaarnpaal waarvan de takken hevig waaide in de wind. Hierdoor zag ik op een gegeven moment kleine spinnen omhoog klimmen in de lantaarnpaal. De spinnen bleven maar komen en werden steeds groter. Op een gegeven moment zag ik een wezen groter als de bomen. Het had wat weg van een robot in de vorm van een mens.

Ik heb nog een keer een hallucinatie gehad tijdens het rijden. Dit was wel gevaarlijk en tegenwoordig rij ik alleen maar nuchter. Ik hallucineerde namelijk dat er een auto achteruit de weg op reed waar ik 80 op ging. Het was gevaarlijk omdat ik met mijn gedachten zo bezig was met de hallucinatie dat ik niet afremde. Ik kwam steeds dichterbij verzonken in gedachten en was het geen hallucinatie dan was ik ertegenaan gereden. Pas toen ik er voorbij was realiseerde ik me wat er was gebeurd.
Ik heb wel es vaker gehallucineerd, maar mijn herinneringen hierover zijn een beetje vaag net als ik :tongueout:. En die gevallen waren ook minder interessant.

Het eerste geval was op een maandagavond na een ernstig lang weekend. En het tweede geval was op een zondagavond. Na een ernstig lang weekend. Mijn weekend begon meestal op donderdag en ging in een stuk door tot maandagavond. Ik doe dit niet meer en raad het beginners ook af om doordeweeks speed te doen want dan doe je het snel elke dag. Dit maakt de weekenden minder heftig en in mijn geval zorgde het ook voor herrie thuis. Mijn ouders hebben uiteindelijk ggz verslavingszorg gebeld. Geloof me dit voorkom je liever. Ik ben ook een stuk vrolijker nu ik het beperk tot het weekend en de hoeveelheid heb gehalveerd. Dus ik wil de mensen die het verstandig doen veel plezier wensen. Ik hoop dat jullie er net zo van kunnen genieten als mij.

DHchick

Newbie
hey, ben nieuw hier, wil meteen ff hier wat neerzetten..
ik gebruik nu al zoon 15 jr speed, nu niet vaak meer (heb een kleine ondertussen) maar vroeger echt flinke trippies gemaakt op speed! vond het altijd vet tof!

Zag op straat echt altijd als ik 2 of meer n8ten wakker was mensen lopen, mensen die de ramen aan het lappen waren, of de hond aan het uitlaten waren. mensen in bushaltes zitten. schaduwen nou ja noem maar op, en ik vond t wel leuk... het waren geen palen of bomen, ik zag ze gewoon lopen. soms keken ze naar me, maar gingen gewoon verder met 'hun ding' zeg maar...

maar ik had t atijd pas na 2 3 nachten doorhalen.

ben nu naggie door en zweer je heb net 2 geesten gezien. er bestaat gerede twijfel dat ik mezelf voor de gek hou en hallucieer omdat ik speed heb gebruikt, maar ik ken mezelf, voel me prima, kijk niet wazig of scheel, en geloof best dat er meer is tussen hemel en aarde..

normaal zou ik vet 7 kleuren gescheten hebben in me broek, maar omdat ik nu beetje twijfel i.v.m de speed had ik gehoopt hier een antwoord te vinden maar nee...

ik ga maar ff wat fotos maken ofzo, dan maar helemaal GHEAK togg!! pff, ff uitlokken die handel, en word t niks heb ik me tog nog ff vermaakt, nou ja voor degenen die t nog lezen, fijne avond nacht verder... ik ga ff fotos maken hahaha (* cross fingersz hope not to shoot some freaky chit) laterrz

Na 24 uur wakker: Geluiden horen o.a. geritsel, slecht slapen en de volgende ochtend doornakken en toen gedacht dat ik een beest overreden had met de fiets. Ik kijken, NERGENS iets te zien, terwijl dat beest hard naar de tering zou moeten zijn.

Andere keer ook na 20 uur wakker: Naar bomen kijken die heel vaag aan het bewegen waren, hyper gefocusseerd. Heb daarna nog een tijd gehad als ik naar bomen keek dat ze heel vaag aan het doen waren. Het was i.c.m. met een blowtje.

Bij mij is het meer de hoeveelheid dan het slaaptekort. :P

Drache20

Newbie
Dit is de reden dat ik nooit meer speed doe begon na drie dagen door te draaien mijn Boeda beeltje begon te buikdansen en foto's te bewegen net 3d was nog wel gezellig tot dat er op de vloer eej hoopje streepjes op me afkwam en ik eig. Wel wist dat het een hallucinatie was dus stak mijn hand uit kroop hij op mij toen ik dat ook nog voelden werdt ik gek dit was het begin van de ellende streepjes die me constant volgden mensen die ik op straat zag gewoon verdwenen in een x tot ik de vlek zag hij volg de mij overal als een vettige streep hoe sneller hij ging hoe dunner en langer hij werdt hij klom op de bank tot op tafel in mijn auto ging alleen kijke of hij daar ook kon komen. Op den duur maar op die vlek in slaap gevallen op de bank schiet ik na een uur wakker zie ik meteen na min ogen openen een flits hoor eer kraak in mun Hooft voel zoon haarden schok door mum Hooft dat ik op schiet val weer neer met migraine val uit eindelijk in slaap na 10 min helemaal gek want dit kon tog niet. Snap hef nog steeds niet. Maar 12uur geslapen niks meer aan de hand. Wow wat een ervaring en dat na 2 nachten wakker. Nooit meer alsjeblieft.

sve1200 zei:
Heeft niets met slaap te maken. Als je goeie hebt en veel en je neemt teveel dan merk je zelf wat speed uithaalt.
Ik heb weleens bij een normaal cafe bezoek gehad dat niemand voeten en benen had.
en ik heb is voorghad dak ni wist dak nog benen had :tongueout: en ik moest gaan pissen :tongueout: ik op men armen naar toilet :tongueout: ik voelde zelfs mijn benen nimeer :tongueout:

MellowMarcelloww

Ik heb zelf laatst een verhaal geschreven na een speed bom. Het ging geweldig, de woorden vlogen mijn pen (toetsenbord) uit, het was net of ik zelf midden in het verhaal zat. Maar toen ik het een dag later nog eens teruglas stond er hier en daar ongelofelijke onzin, tussen normale zinnen stonden zinnen die helemaal nergens over gingen, woorden die niet bestonden (geen typefouten). Ik was toen zwaar teleurgesteld, want tijdens het schrijven gloeide ik helemaal van trots, ik dacht dat ik het beste verhaal ooit aan het schrijven was....
Dit was dus een beetje het omgekeerde van hallucineren, op het moment zelf leek het echt en ik had geen moment het gevoel of de ervaring dat ik aan het trippen was maar later pas kon ik aan de hand van het verhaal reconstrueren dat mijn belevingswereld totaal uit de pas liep met de werkelijkheid. Kan je nagaat wat het spul met je doet...

Smokey046

Bewuste gebruiker
Je hallucineerd niet van speed, dat komt doordat je een tijd niet slaapt,
Don't blame the speed, blame yourself...

Bah Bah, Vannacht weer voor het eerst sinds een jaar of 2 aan de pep gezeten. en dan niet lijntjes zoals vroeger, maar 2 doppen vloeibare speed. nou leuk, ik was ff 2 uurtjes goed in mn humeur en met vrienden lachen en praten om niks. toen nog een dopje. daar merkte ik niet zoveel van, misschien omdat ik ook die avond aan de ghb zat. En vanmiddag mensen, ik kreeg stuiptrekkingen, ongeloofelijke oorsuis, als ik opstond viel ik bekant weer neer, ik had een ellendig gevoel dat kan ik niet eens omschrijven. om dat ellendige gevoel een beetje af te leiden schudden ik mn hoofd van links naar rechts enz . na uren zo te liggen barste ik in huilen uit, ik d8 dat ik een hersenbeschadiging had voor de rest van mijn leven, en dat ik zo de rest van mijn leven zo zou blijven. buiten dat krege ik ook rare gedachtes en hoorde veel geluiden om me heen. maar t gaat nu al een stuk beter maar had t beter gewoon niet kunnen doen. ik heb eerst de pep uitgepoept, toen met een vinger in mn keel de maagzuur uitgekotst, toen melk gedronken en ben nu een sinasappel aan t eten. gaat al wel wat beter.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan