• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

Hallucineren door speed

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

mick swagger

Belezen gebruiker
Smokey046 zei:
Je hallucineerd niet van speed, dat komt doordat je een tijd niet slaapt,
Don't blame the speed, blame yourself...
Toch heb ik al eens gehallucineerd van 1 lijn amfetamine die getest was op 64% amfetamine en een restspoor fenylaceton (bmk) erin. Mijn vriendin had precies hetzelfde. We hadden van die typische mda-achtige hallucinaties. Bijvoorbeeld, overal fietsers op de weg zien. Een man en een vrouw en een hondje. Ik zag iemand die probeerde over een hekje te klimmen en telkens als hij boven was, begon het weer over nieuw. In een soort loopje. Ook zagen we een oude man met een regenjas aan. Het vreemde was dat ik en mijn vriendin precies hetzelfde zagen. Mijn kameraden gebruikten dezelfde speed en hadden helemaal nergens last van. We hadden geen van allen slaapgebrek en waren in een goede conditie. Dus het lijkt me dat je toch kan hallucineren van speed of zou fenylaceton hallucinogene eigenschappen hebben? Hier zullen vast geen ervaringsdeskundigen zijn, die fenylaceton hebben gebruikt :wink:

Ik heb dit indd ook dat als ik 2 of 3 nachten wakker ben geweest zie ik ook dingen zoáls flitsen in mn ooghoeken etc.

Heb 1 x gehad na 4 nachten wakker te zijn, dat ik voor 100% zeker wist dat een vriend van mij bij zn auto stond, de auto was er wel hij lag alleen te slapen op bed haha

DNLL

Newbie
Ik heb ooit na een flink aantal lijnen hele sterke pep flink gehallucineerd. Ik zag de muren heen en weer golven, het plafond kronkelde alle kanten op en het gekste was dat ik een arm uit mijn schoen die op de grond lag zag komen die me probeerde te grijpen. Daar schrok ik eigenlijk best van. Ik lag op bed en de hele kamer draaide en kronkelde en alles leek in golven te gaan. Maar ik heb het vaker, vooral als ik al een tijdje wakker ben. Dan gaan de muren kronkelen en zie ik golvende bewegingen. Ook heb ik een keer na ongeveer twee/drie nachten wakker van de pep een Seroquel van 100mg ingenomen en toen begon ik echt zwaar te hallucineren. Ik zag van alles door de kamer vliegen en als ik naar een aquarium in die kamer keek zag ik echt vet rare beesten zwemmen, zeker geen vissen in ieder geval haha. Dat trok na een halfuurtje wel weer weg. Maar ik stoor me er niet echt aan als ik hallucineer want ik weet dat het van de pep en slaapgebrek komt.

Space_Girl

Experimenterende gebruiker
Ik heb al zoooo vaak hallucinaties gehad :grin: maar ik stoor me eigen daar opzich niet zo aan.
Zie soms de gekste dingen, zoals mensen die op de snelweg fietsen :grin: soms heb ik wel wat vervelendere paranoia en dan lijkt het inderdaad net of dat er bijvoorbeeld beestjes op je lopen. Wij zijn 1 keer zo wappie geweest, waren we 5 dagen wakker :openmouth: maar toen hallucineerde ik zeker haha toen werd het tijd om te gaan slapen :grin:

Wawa

Belezen gebruiker
meestal begint het na 40 uur wakker echt erg te worden. Bosjes,auto-reflecties en andere voorwerpen voor mensen aan zien tot op 5 meter afstand. Ook heb ik vaak als ik dan ga douchen en naar beneden kijk alsof er een soort zwerm van kleine vliegjes naar boven komt vliegen.

Space_Girl

Ik heb het van hele goeie soms ook al na een nacht :grin: Inderdaad dingen voor mensen aanzien enzo.
Muziek horen terwijl er niks aan staat. vorige keer was het zelfs zo dat ik een heel radio gesprek hoorde terwijl er geen radio aan stond :tearsofjoy: nou dan ben je ook al ver :)

Wawa

Belezen gebruiker
Space_Girl zei:
Ik heb het van hele goeie soms ook al na een nacht :grin: Inderdaad dingen voor mensen aanzien enzo.
Muziek horen terwijl er niks aan staat. vorige keer was het zelfs zo dat ik een heel radio gesprek hoorde terwijl er geen radio aan stond :tearsofjoy: nou dan ben je ook al ver :)
haha die gesprekken ja, die hoor ik ook altijd in de verte echt bizar. Maar komt dat omdat het goeie peppie is ja? of gewoon door een grote hoeveelheid.

Space_Girl

Haha geen idee eigenlijk maar dat maak ik me eigen meestal wijs :grin: maar het zou ook aan de hoeveelheid kunnen liggen :grin:

Shroom

De eerste keer dat ik zo'n 70+ uur wakker was had ik niets geen hallucinaties, maar ik was wel dood op, van die momenten slaap ik de volgende dag vaak heel de dag.
Maar toen ik laatst een keer van maandag ochtend tot donderdag avond ben doorgegaan begon ik die donderdag toch wel behoorlijk hard te hallucineren, in het donker door de stad, op de fiets. Bij iedere boom, ieder hoopje fietsen, elke auto, bij elk obstakel wat ik tegen kwam stonden een of meer personen te bukken alsof ze wat zochten, mja schimmen, whatever, op het moment dat ik er langs fietste was er helemaal niets meer, best freaky maar ik wist dat het door slaapgebrek kwam dus vond het eigelijk wel grappig.
Ik zag ook in de lucht zeg maar verschillende lagen hangen, als hele dunne rook gordijnen verspreid over alles eigenlijk wel, ik fietste er doorheen en het leek wel of ik gewoon letterlijk de windstromen zag bewegen.
Ik hallucineerde harder dan een portie paddo's mij tot nu toe hebben laten zien.

Freak on zou ik zeggen. Ik wil er iig binnenkort mee stoppen, maar ja, easier said then done

sol-one

Newbie
Dat hallucineren komt voornamelijk door een tekort aan dopamine in je hersenen. Je kan zeggen dat je een beetje schizofreen bent. Die hebben ook een tekort aan dopamine. Maar door de kick van de pep heeft je lichaam heel veel adrenaline en cortisol aangemaakt. Hierdoor wordt weer minder melatonine en later serotonine gemaakt. Speed is dus uitgewerkt. Dopamine is op. Je bent moe maar je hersenen krijgen nog steeds signalen dat het geen bed tijd is.

Seresta zal het ergste dempen en zorgen dat je weer kan slapen. Volgende dag ben je weer als nieuw. Anders slaap je nog 2 dagen niet goed.

benzzzy

Badass junkie
NOISESUPRESSOR zei:
Sterreh zei:
Hallucinaties heb ik nog niet gehad maar als ik bijvoorbeeld een weekendje wakker ben heb ik wel een beetje last van 'achtervolgingswaanzin'. Overal waar ik kom zie ik in de verte iemand staan kijken en als ik dan dichterbij ga blijkt het een paal of een boompje te zien ofzo ... ! :grin:

Daar begint het mee...
Dat heb ik ook wel is gehad op een bizare dosis xtc

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Omdat hallucinaties van speed vrijwel altijd gepaard gaan met paranoia.

Heb het moeten afkopen met 7 jaar binnen zitten
Die paranoia killde me ik werd er letterlijk gek van heb alles wel ingebeeld en voor waarheid aangenomen
Heb hele maratons gerend dior ingebeelde vijanden enz haha
speed is echt heavy
Oudjaar paar lijnen speed op zat meteen weer te flippen en beelde me alles in

Topria

Ben nu ook nog wakker sinds vrijdagmiddag rond 13u dacht ik ongeveer,
en ben sinds laatste nacht ook een beetje beginnen hallucineren maar vind het opzich wel grappig.
Zo stond ik deze morgen in de wc en merkte op dat mijn lichaam verschillende kleuren had gekregen waaronder mijn benen paars, mijn handen groen, bovenlichaam geel dus zei ik over mezelf dat ik net een kleurboek ofzo geworden was :confused:mile:

Verder zag ik vorige nacht ook sterretjes en flitsen in verschillende kleuren, vond ik ook wel leuk met de muziek die op stond haha, en tja verder schaduwen die alle vormen kunnen aannemen en ook mensen die er niet zijn wat ook nu echt volop bezig is maar voel me nog steeds niet moe. Soms ook een soort van kleine steekjes over je hele lichaam (weet niet precies wat ik het zou kunnen gaan noemen, maar is net alsof ze heel lichtjes met duimspijkers tegen mijn vel aan duwen - vooral aan mijn schouders haha. Paranoia heb ik dan in veel mindere mate, enkel als ik mijn hoofd draai en precies iemand zie staan in het donker durf ik wel even schrikken maar verder heb ik me wel al ziek gelachen :sunglasses:

Hopelijk kan ik deze nacht toch wel eventjes slapen, want sinds vrijdag heb ik laatste nacht misschien een kleine 15 minuten kunnen slapen en dan lukte het gewoon niet meer. De nacht er voor helemaal al niet geslapen, werd alleen maar gek van neer te liggen want stil liggen lukte helemaal al niet :tonguewink:

25tolife

Badass junkie
Tripreporter
Klinkt als hoog tijd om te gaan slapen.. je doet er lacherig over maar het is niet best voor je brein..
Neem dit advies ten harte, ken iemand die een delier / psychose heeft gehad door slaapgebrek. Die moest toen uiteindelijk 3 maanden worden opgenomen.
Ik wil je niet bang maken maar slaap is essentieel voor herstel.
Beterschap/Slaapze!

Topria

Klinkt als hoog tijd om te gaan slapen.. je doet er lacherig over maar het is niet best voor je brein..
Ja, dat heb ik ook gedaan laatste avond en is me eindelijk gelukt om 9 uren slaap te vatten.
De nacht ervoor had ik het ook geprobeerd, en heb dan toch wel 4 uren op bed gelegen voordat ik wat slaap te pakken kreeg maar meer dan die 15 minuten slaap kreeg ik er ook niet uit helaas, werd er gek van dat ik toen niet kon slapen en heb de strijd dan maar opgegeven.

Had ook geen zin om in het midden van de dag al in bed te kruipen dus heb ik nog even gewacht tot gisteren avond kort na dat ik dit bericht geschreven had, verder heb ik wel redelijk goed gegeten in de dagen dat ik wakker was, ook al had ik totaal geen eetlust maar heb mezelf verplicht want anders zou het enkel maar erger geweest zijn.

Alles is verder wel in orde nu, behalve dat ik mij een klein beetje zweverig/licht in mijn hoofd voel maar daar blijft het (momenteel) ook bij.

Bedankt voor de informatie overigens Tijdloos, heb inderdaad ook al iemand gekend die 7 of 8 dagen zonder slaap is blijven doorgaan en blijven bij snuiven maar uiteindelijk is hij wel in het ziekenhuis terecht gekomen nadat hij tegen de vlakte ging.
Dit is trouwens de eerste keer dat ik zo lang wakker gebleven was, maar daar blijft het ook wel bij - meestal trek ik er maar 1 nachtje mee door en ben trouwens ook niet zo'n super frequent gebruiker (eens om de 2 maanden, heel soms eens 1 maandje er tussen).

Fijne dag! :)

Illusionist

In principe heeft amfetamine (speed) geen hallucinogene werking. Maar in theorie zou het eigenlijk best kunnen. Ik bedoel, wanneer ik MDMA op heb, dan zie ik ook bij iedereen brillen. Allerlei gekleurde brillen. En soms zie ik ook, als ik in de verte zit en ik kijk naar iemand zijn of haar gezicht, allemaal tranen. Alsof diegene aan het huilen is. Een heel bedroefd gezicht, ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen. Ja, je kunt het zo gek niet bedenken eigenlijk wat men allemaal wel en niet ziet door drugsgebruik, haha.
Het hangt af van je persoonlijkheid en je gevoeligheid voor drugs. Ik heb een aardig hoge tolerantie voor drugs: bij hoge doseringen MDMA beginnen bij mij de hallucinaties. Van amfetamine hallucineer ik bijvoorbeeld niet. Maar ik geloof wel dat het mogelijk is, ook al is amfetamine geen hallucinogeen.

Topria

In principe heeft amfetamine (speed) geen hallucinogene werking. Maar in theorie zou het eigenlijk best kunnen. Ik bedoel, wanneer ik MDMA op heb, dan zie ik ook bij iedereen brillen. Allerlei gekleurde brillen. En soms zie ik ook, als ik in de verte zit en ik kijk naar iemand zijn of haar gezicht, allemaal tranen. Alsof diegene aan het huilen is. Een heel bedroefd gezicht, ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen. Ja, je kunt het zo gek niet bedenken eigenlijk wat men allemaal wel en niet ziet door drugsgebruik, haha.
Het hangt af van je persoonlijkheid en je gevoeligheid voor drugs. Ik heb een aardig hoge tolerantie voor drugs: bij hoge doseringen MDMA beginnen bij mij de hallucinaties. Van amfetamine hallucineer ik bijvoorbeeld niet. Maar ik geloof wel dat het mogelijk is, ook al is amfetamine geen hallucinogeen.
Bij mij waren de hallucinaties meer dan waarschijnlijk afkomstig van het feit dat ik een aardig lange periode wakker gebleven ben zonder enige slaap, behalve die 15 minuutjes dan dat ik toch even kon "slapen.

De eerste 30 uren had ik totaal geen hallucinerende "bijwerkingen" zal ik het maar noemen?
Daarna begon dit geleidelijk aan op te komen, en denk dat dit een teken is dat je hersenen echt naar slaap verlangen.

Het kan wel eventjes leuk zijn, maar in het donker kan je je wel even rot schrikken als je even je hoofd draait en denkt dat er een mens naast je staat (spreek uit ervaring van de vorige avond haha) en je neemt het dan ook echt als realiteit aan, maar in een fractie van een seconde was dat "mens" dan ook weer weg.

Zelf vond ik het wel leuk voor een keertje om heel lang zonder slaap door te gaan uit nieuwsgierigheid naar de ervaringen,
maar beter doe je het gewoon niet haha. Je hersenen zullen er niet blij mee zijn :sunglasses:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
In principe heeft amfetamine (speed) geen hallucinogene werking. Maar in theorie zou het eigenlijk best kunnen. Ik bedoel, wanneer ik MDMA op heb, dan zie ik ook bij iedereen brillen.
Alleen werkt MDMA vooral op het serotonine systeem waardoor hallucinaties een stuk logischer te verklaren zijn dan bij speed wat vooral op het dopamine systeem werkt.

Hallucinaties bij speed gebruik zijn een indirect gevolg van speed. De hallucinaties komen eerder door slaapgebrek wanneer je dagen doorgaat erop.

Illusionist

Bij mij waren de hallucinaties meer dan waarschijnlijk afkomstig van het feit dat ik een aardig lange periode wakker gebleven ben zonder enige slaap, behalve die 15 minuutjes dan dat ik toch even kon "slapen.

De eerste 30 uren had ik totaal geen hallucinerende "bijwerkingen" zal ik het maar noemen?
Daarna begon dit geleidelijk aan op te komen, en denk dat dit een teken is dat je hersenen echt naar slaap verlangen.

Het kan wel eventjes leuk zijn, maar in het donker kan je je wel even rot schrikken als je even je hoofd draait en denkt dat er een mens naast je staat (spreek uit ervaring van de vorige avond haha) en je neemt het dan ook echt als realiteit aan, maar in een fractie van een seconde was dat "mens" dan ook weer weg.

Zelf vond ik het wel leuk voor een keertje om heel lang zonder slaap door te gaan uit nieuwsgierigheid naar de ervaringen,
maar beter doe je het gewoon niet haha. Je hersenen zullen er niet blij mee zijn :sunglasses:
Dat zou inderdaad wel goed kunnen ja. Als je inderdaad lang wakker bent dan kun je last krijgen van 'hallucinaties' voor hoeverre deze mogelijk zijn. Maar wetenschappers zijn er ook nog steeds niet achter hoe je daadwerkelijk hallucinaties kunt krijgen door het te lang wakker blijven. En net wat je zegt, door de combinatie van amfetaminegebruik wordt het wellicht nog een tikkie erger, haha. Het is wel "gaaf" om het een keer meegemaakt te hebben. En nee, je hersenen zullen er zeker niet blij mee zijn geweest, haha!

Illusionist

Alleen werkt MDMA vooral op het serotonine systeem waardoor hallucinaties een stuk logischer te verklaren zijn dan bij speed wat vooral op het dopamine systeem werkt.

Hallucinaties bij speed gebruik zijn een indirect gevolg van speed. De hallucinaties komen eerder door slaapgebrek wanneer je dagen doorgaat erop.
Ja, ik snap wat je bedoelt maar je weet 't maar nooit: je hoort mensen ook weleens spreken over bepaalde lichtflitsen als zij amfetamine hebben gebruikt. Maar inderdaad, wie weet komt dat wel gewoon door het te lang wakker blijven. Dit is op dit moment een logischere verklaring dan hallucinaties door amfetaminegebruik.

Illusionist

Hmm lichtflitsen krijgen klinkt niet heel relaxt.
Nee inderdaad, ik heb er zelf nog nooit last van gehad maar sommige wel. Iemand hier ervaring met lichtflitsen? Misschien kan dat weer een nieuwe conclusie stellen over hallucinaties door amfetaminegebruik.

🐺PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Nee inderdaad, ik heb er zelf nog nooit last van gehad maar sommige wel. Iemand hier ervaring met lichtflitsen? Misschien kan dat weer een nieuwe conclusie stellen over hallucinaties door amfetaminegebruik.
Ik had het meestal voor na 1 nacht door. Ook het gevoel dat het duisterder word en terug licht afwisselend in de ruimte waar ik zit.

Illusionist

Ik had het meestal voor na 1 nacht door. Ook het gevoel dat het duisterder word en terug licht afwisselend in de ruimte waar ik zit.
Dan denk ik toch dat dit een bijwerking is van amfetaminegebruik want ik heb het serieus waar vaker gelezen. Maar net wat je zegt, pas als mensen echt een nacht wakker waren geweest. Dus je kunt het ook weer zo bekijken dat het komt door wakker blijven. Want je lichaam heeft slaap nodig om emoties te verwerken en je lichaam te kunnen laten herstellen... Best wel een interessant verschijnsel eigenlijk.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dan denk ik toch dat dit een bijwerking is van amfetaminegebruik want ik heb het serieus waar vaker gelezen. Maar net wat je zegt, pas als mensen echt een nacht wakker waren geweest. Dus je kunt het ook weer zo bekijken dat het komt door wakker blijven. Want je lichaam heeft slaap nodig om emoties te verwerken en je lichaam te kunnen laten herstellen... Best wel een interessant verschijnsel eigenlijk.
Aangezien je eigenlijk altijd dit soort verhalen hoort na minstens een nacht doorhalen vind ik het logischer dat het door het slaapgebrek komt dan direct door de amfetamine.

Ik heb echt nog nooit iemand over hallucinaties van amfetamine gehoord direct bij de eerste lijn. Het zal vast kunnen, maar lijkt me zeer onaannemelijk.

🐺PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Klinkt mij ook logischer dat het uit slaaptekort voorkomt. Zoals Bee aangeeft zijn deze hallucinaties niet merkbaar bij de 1ste lijn maar altijd na een bepaalde tijdspanne van niet slapen...

Illusionist

Aangezien je eigenlijk altijd dit soort verhalen hoort na minstens een nacht doorhalen vind ik het logischer dat het door het slaapgebrek komt dan direct door de amfetamine.

Ik heb echt nog nooit iemand over hallucinaties van amfetamine gehoord direct bij de eerste lijn. Het zal vast kunnen, maar lijkt me zeer onaannemelijk.
Nee, precies. Niet over daadwerkelijke hallucinaties maar sommige spraken wel over lichtflitsen. Maar dit komt dan inderdaad door het te lang wakkerblijven want dit is de meest logische verklaring. Amfetamine heeft ook geen hallucinogene eigenschappen dus dan klinkt het inderdaad erg onlogisch, haha.

Zweibeiner

Bewuste gebruiker
Ik ben alweer even wakker en dacht ik ga ijn bevindingen van dingen die niet helemaal kloppen hier in huis even delen.
Ik heb sinds vannacht een nieuwe bureablad achtergrond, er staan mensen op en twee grote mensen. De handen van de 2 grote bewegen en de kleintjes lijken soms te dansen. Volgens mij willen ze niet weten dat ik ze zie (soort van weeping angels? alleen een stuk minder eng) want als ik mijn ogen op ze richt staan ze weer stil.
Mijn sjaq heeft een erg mooi bruin kleurtje, niet de normale bruin maar een diepe bijna bordeax rode maar dan zonder het rood. Dat is vast moeilijk voor te stellen als je het zelf niet ziet.
Mijn linkermuur heeft een gelige gloed en de rechter een blauwe. Soms zie ik ook wat van die slierten, die komen vooral tevoorschijn als ik mezelf een lekker koel glaasje ranja inschenk. Niet tijdens het schenken trouwens, op de weg ernaartoe openbaren ze zich aan me.

Verder rustig kwa dingen die er niet zijn of niet kloppen. Nog even een klaagzang want waarom niet. Pc heeft besloten dat hij om de zoveel tijd even wil checken of het blue screen het nog doet. Op het bgein vond ik het best aardig maar nadat ik de pc ervan overtuigd heb dat een keer 6 checken genoeg is, besluit hij om me maar compleet te negeren. Ik denk dus een geheugen probleem omdat hij steeds vergeet dat hij de check al heeft gemaakt.

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Even info opgezocht

• Door speed kunnen sommige mensen zich paniekerig gaan voelen. Als je er veel van snuift in een kort tijdsbestek, hou er dan rekening mee dat je gaat hallucineren.

Ik dacht ook altijd slaap gebrek wat zeker mee speelt.
Maar blijkt dus ook door te hoge doseringen getriggerd te kunnen worden.

Via google deze zinnetjes gebruikt:

Oorzaak waanbeelden amfetamine ,
Hallucinaties oorzaak speed

Hallucineren op speed.
Hallucineren op mdma.
Waarom heb ik dat nooit? :grin:
Toegegeven ze zijn vaak intressant en bizar, op een positieve manier, maar soms denk ik na de zoveelste clown met een bril op "zet maar weer uit". Maar ik hallucineer intens. En lang.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Nooit gehad, en ook niet van plan. Want dat zou betekenen dat ik veel te veel op zou hebben. :grin:

Travis777

Newbie
Ik had ook hallucinaties door speedgebruik. Ik had daarvoor ook al 2 nachten geslapen. Ik had super veel jeuk op mn huid en het leek alsof er spinnetjes op mn huid liepen, echt een kloten gevoel. Ik hoorde zachte stemmen in de nacht.
ik dacht in eerste instantie dat ik in een psychose zou komen. Ik ben vanaf toen goed gezond gaan eten en wat bij mij ook hielp is sporten.
Van alle drugssoorten die ik heb gedaan, ben ik op speed het slechts gegaan.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan