Petrovic zei:Nog nooit gebeurd, maar ik heb ook nog nooit meer dan 1 nacht door gehaald. Wel heb ik duidelijk meer last van HPPD.
Ghanzibaldhi zei:Ik vind dat Keta-boy zo maar n interessant verhaal heeft neergezet, complimenten.![]()

Dat is ook zo. Slaapdeprivatie is misschien wel de gestoordste drug ever.hislordship zei:Dit zijn een paar dingen die ik zag niet egt extreem maar tog wat. Ik heb trouwens meer het gevoel dat deze halicunaties door het wakker blijven kwamen en niet door de speed die ik op had.
hislordship zei:rook dat van me lichaam/kleding af kwam.
Marla Singer zei:Je hallucineert niet door speed, wel door slaapgebrek...
Labrat88 zei:ik zag van de week op een parkeerplaats iemand een zwart witte hond neuke
en ik denk soms dat er gwn mensen in mn kamer zijn en dat ze tegen me praten als ik bvb alleen aan het gebruiken ben ofsow
en van de week hoorde ik een jongens stem zeggen dat mn lichaam het niet meer aan kon dus dat was wel freaky

sve1200 zei:Heeft niets met slaap te maken. Als je goeie hebt en veel en je neemt teveel dan merk je zelf wat speed uithaalt.
Ik heb weleens bij een normaal cafe bezoek gehad dat niemand voeten en benen had.
Klaara zei:ik heb dit ook vaak! ook dat ik overal muziek in hoor, als de wc na-ruist lijkt het of er muziek aan staat, als er een auto langs rijd, weet soms ook echt niet of ik het me verbeeld of niet

sweety-cis zei:Wat ik een hele tijd geleden wel had en dat was echt grappig,ik zag in de auto en reed op een provinciale weg,was denk al een dag of 3 wakker....
en in de verte zag ik al iemand langs de weg staan met grijze kleding.
Ik dacht dat het een marokkaanse vrouw was met zon lange jas en jurk en hoofdoekkie.
Vond wel dat ze erg dicht bij de weg stond.
Toen ik voorbij reed bleek het gewoon een grijze container te zijn.
T is niet echt belangrijk ofzo,maar in mijn hoofd ging op dat moment zoveel om wat het zou kunnen zijn,dat ik echt keihard moest lachen toen ik zag wat het daadwerkelijk was.
Fidge zei:Ik merk het al, iedereen en alles krijgt de schuld maar aan de speed ligt het nooit
Heb jij speed met een eigen wil?Fidge zei:Ik merk het al, iedereen en alles krijgt de schuld maar aan de speed ligt het nooit
hchooligun1994 zei:Fidge zei:Ik merk het al, iedereen en alles krijgt de schuld maar aan de speed ligt het nooit
lol, als je speed gebruikt is het tog je eigen schuld ^^
of te wel, je bent altijd schuldig tenzij iemand het in je strot douwt of dwingt je het te snuiven... NOT
mvg,
Dit.Marla Singer zei:Je hallucineert niet door speed, wel door slaapgebrek...

Debris zei:Hallucineren op speed.
Hallucineren op mdma.
Waarom heb ik dat nooit?![]()
7% van de MDMA die je inneemt wordt in je lichaam omgezet in MDA en dat is erg hallucinatief.FixItUseIt zei:Debris zei:Hallucineren op speed.
Hallucineren op mdma.
Waarom heb ik dat nooit?![]()
Haha, maar ik hoor meestal dat het geen prettige hallucinaties zijn. Maar hallucineren mensen ook op mdma?

elstinkydermeister zei:Marla Singer zei:Het is je eigen mind die dan voor hallucinaties zorgt en niet het middel zelf.
tuurlijk, maar de speed helpt wel.
heb het meermaals gehad, geen enkel gebrek aan slaap, niets gebruikt behalve speed, maar wel dingen te zien die er niet zijn (moet wel zeggen, wat je op speed ziet is meestal niet bepaald aangenaam)