Het grote benzo topic !

jellies

Experimenterende gebruiker
Complicity zei:
jellies zei:
ik heb mn pakketje van airsealed gewoon binnen haha
zat valium in :grin:
ik dacht toch is uitproberen komt uit bosnia :rolleyes:
eigenlijk ook bizar dat je gewoon alles kan bestellen wat je wilt!!
op de envelop was gewoon met pen geschreven vraag me af hoe dat werkt daar :P
wel chill weer
Ze zijn wel betrouwbaar als ik de verhalen mag geloven. Wel jammer dat de prijzen zo extreem uiteenlopen. Diazepam is bijvoorbeeld wel te betalen, maar Ritalin voor 115 dollar...WTF.
ja das duur man!

maar ik vraag me af als je bv enorm veel besteld of je dan niet ineens opgelicht word?? :confused:
vind het best vreemd gaan volgens mij is het toch illegaal ofniet?
hoe werkt ritalin op een gewoon mens? met wat kun je dat vergelijken?? :stoned:

Flameon

Badass junkie
Waarom zou je opgelicht worden Jellies?
Denk dat je daar niet zo bang voor hoeft te zijn.

Als je als niet adhd'er / add'er ritalin gebruikt dan zul je geconcentreerder / actiever / alerter worden. Het werkt ongeveer 2 a 3 uurtjes, en daarna gaat het langzaam weg. Een kater zul je er niet aan overhouden.

Je hebt ze in tabletten van 10 mg. Het stimuleert het centraal zenuwstelsel.
Normaal gesproken schrijft een arts voor hoeveel ritalin je op een dag moet nemen. Gebruik je het recreatief dan heb je geen arts, maar gebruik het dan slim. Eet bv geen hele strip op.
Een maxium dosis is er niet, wel een veilige dosis: 1mg per kilo lichaamsgewicht per dag.
Dus weeg je 60 kg, dan is 60 mg een veilige dosis voor jou.

Mijn persoonlijke ervaring met ritalin is dat ik vaak veel geconcentreerder dingen kan ondernemen. Ook dingen die je normaal gesproken niet leuk vindt. Bijvoorbeeld kamer opruimen / administratie doen etc.
Het kan ook handig zijn op stap (niet combineren met alcohol). Je voelt je lekker fit, en je hebt niet die nare bijwerkingen van pep erna. Want van pep ben ik absoluut geen liefhebber. Mede niet door die flinke katers de dag erna. Ritalin is dan ook een stuk minder heftig dan pep.

Maargoed, al met al is ritalin ook geen middel dat je dagelijks moet gebruiken als je het niet nodig hebt. De kans op verslaving wordt dan teneerste groter, en tentweede blijft het een medicatie die toch wat veranderd in je hersenen. Eens gebruiken is niet erg, hou het recreatief dan blijft het leuk.

Meer info over ritalin:
http://www.hulpgids.nl/medicijnen/medicijnsoorten/ritalin-bijsluiter.htm

Complicity

Belezen gebruiker
Nou ja, op zich is de kans natuurlijk altijd aanwezig dat je opgelicht wordt via zo'n site. Bovendien vind ik 115 dollar voor 10 tabletten ritalin sowieso oplichterij.

Flameon

Badass junkie
Complicity zei:
Nou ja, op zich is de kans natuurlijk altijd aanwezig dat je opgelicht wordt via zo'n site. Bovendien vind ik 115 dollar voor 10 tabletten ritalin sowieso oplichterij.

Het is niet goedkoop. Maar opzich is ritalin ook een heel duur medicijn.

Spor

Wijs gebruiker
^valt inderdaad reuze mee zo uit mijn hoofd word er in nederland 150 euro per doosje betaald door de verzekeraar. Dat komt neer op 5 euro per pilletje !

Maar laten we hiet over benzo's hebben :smoke:

jellies

nou ik heb nooit zin in stomme klussen dus misschien is ritalin nemen haha
ik heb het ook met 3 tramadols en dan diazepam,dan ben ik echt manisch haast wil ik lekker gaan shoppen en voor iedereen wat kopen etc!
je heb trouwens ook nog goldenmeds om te bestellen iem daar ervaring mee?
spor gebruik jij dagelijks benzo? of heb je het voor een kwaal??
speed neem ik ook niet hoor bah
ik ben allergisch voor nsaid groep ,weet niet of in ritalin ook die zooi zit gloof het niet he?
momenteel ben ik echt ff fan van valium jeetje voelde me echt top gister was echt heel relax tegen iedereen en kalm zin in leuke dingen enzo!
nu kap ik weer ff paar daaggies anders is het zonde! :wink:
hoest verder met iedereen?
waarom hebben jullie die medicatie officieel? :mrgreen:
fiijne dag nog!!

Spor

Wijs gebruiker
^Wat een gezellig nieuw lid :wink:

Dacht even dat het "de spammer" was, maar die is niet zo gezellig hehe

jellies zei:
hoest verder met iedereen?

Ja goed hoor :sunglasses:

jellies zei:

Wat zijn dat ?

jellies zei:
spor gebruik jij dagelijks benzo? of heb je het voor een kwaal??

Niet meer, heb wel een verslaving gehad. Half gegrond op een recept-half op recreatief gebruik. Uiteindelijk kreeg ik ze niet meer voorgeschreven maar heb ik ze zelf nog een tijdje zonder recept doorgezet. Tot het probleem van de eerste instantie dusdanig afgenomen was dat ik ze niet meer stationair nodig had. Erna nog een tijd altijd bij me gehad "just in case" want een paniek/woede/angstaanval kan zomaar "uit het niets" verschijnen. Tegenwoordig probeer ik ze zo veel mogelijk te vermeiden. Pak ze nu enkel nog recreatief, vergeet ze ook vaker mee te nemen als ik de deur uit ga. Dat is een goed punt, eerst zou ik namelijk nooit zonder de deur uit zijn gegaan. Op vakantie enzo neem ik ze wel altijd mee, maar dat is ook een stukje gemakzucht. Slapen is altijd al een ramp bij mij geweest ook vóór ik aan de benzo's begon dus zo zonder tolerantie op vakantie in een vreemde omgeving in een vreemd ben zijn ze altijd nog erg welkom. Heb ook nog een hele stash hier liggen als rest van mijn verslaving.

Maar, tegenwoordig dus min of meer alleen recreatief... Zou er een nemen als ik een *aanval krijg, maar dat is al een hele tijd niet meer gebeurd :)

jellies zei:
fiijne dag nog!!

En bedankt :grin:

Flameon

Badass junkie
jellies zei:
ik ben allergisch voor nsaid groep ,weet niet of in ritalin ook die zooi zit gloof het niet he?

Nee, zover ik weet valt ritalin niet onder de nsaid groep. Onder nsaid vallen de ontstekingsremmende, koortsverlagende en pijnstillende medicatie. Denk aan ibrufen bijvoorbeeld. Deze verschijnselen komen niet overeen met ritalin.

Spor zei:
jellies zei:
Wat zijn dat ?

Volgens google een online shop waar je medicatie kan bestellen

A_J_

Newbie
Hoi mensen,

Ik was even wat aan het lezen over benzodiazepines op Wikipedia. Toen las ik het volgende

Benzodiazepines can be very useful in intensive care to sedate patients receiving mechanical ventilation, or those in extreme distress or severe pain. Caution should be exercised in this situation due to the occasional scenario of respiratory depression, and benzodiazepine overdose treatment facilities should be available.

Even verder kijken over dat respiratory depression levert het volgende op:

In medicine, hypoventilation (also known as respiratory depression) occurs when ventilation is inadequate (hypo means "below") to perform needed gas exchange. It generally causes an increased concentration of carbon dioxide (hypercapnia) and respiratory acidosis. It can be caused by medical conditions, by holding one's breath, or by drugs, typically when taken in overdose. Hypoventilation may be dangerous for those with sleep apnea.

As a side effect of medicines or recreational drugs, hypoventilation may become potentially life-threatening. Many different CNS depressant drugs such as alcohol, benzodiazepines, barbiturates, GHB and opiates produce respiratory depression when taken in large or excessive doses; however this is most commonly seen as a cause of death with opiates or opioids, particularly when they are combined with sedatives such as alcohol or benzodiazepines. Strong opiates (heroin, morphine, etc) and barbiturates are notorious for producing this effect; in an overdose, an individual may cease breathing entirely (go into respiratory arrest) which is rapidly fatal without treatment.

Goed, het besluit staat vrijwel vast nu dat ik over 2 maanden richting Zuid Afrika vlieg, dan wil ik mezelf even helemaal plat gaan leggen in het vliegtuig met wat Diazepam etc. om geen paniekaanvallen te krijgen. Maar als ik dit soort dingen lees dan voel ik me alleen maar a-relaxter zodra ik van die pillen drop. Kan iemand me hierover gerust stellen? Thanks!

Robdebob

Bewuste gebruiker
A_J_ zei:
Hoi mensen,

Ik was even wat aan het lezen over benzodiazepines op Wikipedia. Toen las ik het volgende

Benzodiazepines can be very useful in intensive care to sedate patients receiving mechanical ventilation, or those in extreme distress or severe pain. Caution should be exercised in this situation due to the occasional scenario of respiratory depression, and benzodiazepine overdose treatment facilities should be available.

Even verder kijken over dat respiratory depression levert het volgende op:

In medicine, hypoventilation (also known as respiratory depression) occurs when ventilation is inadequate (hypo means "below") to perform needed gas exchange. It generally causes an increased concentration of carbon dioxide (hypercapnia) and respiratory acidosis. It can be caused by medical conditions, by holding one's breath, or by drugs, typically when taken in overdose. Hypoventilation may be dangerous for those with sleep apnea.

As a side effect of medicines or recreational drugs, hypoventilation may become potentially life-threatening. Many different CNS depressant drugs such as alcohol, benzodiazepines, barbiturates, GHB and opiates produce respiratory depression when taken in large or excessive doses; however this is most commonly seen as a cause of death with opiates or opioids, particularly when they are combined with sedatives such as alcohol or benzodiazepines. Strong opiates (heroin, morphine, etc) and barbiturates are notorious for producing this effect; in an overdose, an individual may cease breathing entirely (go into respiratory arrest) which is rapidly fatal without treatment.

Goed, het besluit staat vrijwel vast nu dat ik over 2 maanden richting Zuid Afrika vlieg, dan wil ik mezelf even helemaal plat gaan leggen in het vliegtuig met wat Diazepam etc. om geen paniekaanvallen te krijgen. Maar als ik dit soort dingen lees dan voel ik me alleen maar a-relaxter zodra ik van die pillen drop. Kan iemand me hierover gerust stellen? Thanks!

Ik weet niet hoe lang je moet vliegen maar als je jezelf helemaal plat wil leggen kan je beter niet kiezen voor diazepam. Neem dan een korter werkende hypnotische benzo. Maar als je vliegangst hebt is diazepam wellicht wel geschikt, maar je hebt vaak maar een klein beetje nodig om angstloos en versuft te zijn zodat er geen paniekaanval oid ontstaat.

speeseend

Wijs gebruiker
Indien je daar bang voor bent AJ, dan begin je met een rustige opbouw die week voor vertrek.

Zodoende ''wen'' je er alvast aan. Je lichaam zal dan ook minder bijwerkingen ervaren tijdens de vlucht.

Succes,

De eend

Spor

Wijs gebruiker
^Dat zou ik ook zeggen :)

Sowiso zou ik dat eigenlijk wel doen, zodat je niet ook nog eens in het vliegtuig zit met de spanning wat er gaat komen van die pil.

Doe 2 avonden van tevoren eens uitproberen wat het met je doet, en dan kun je voor in het vliegtuig zelf een dosis vaststellen

A_J_

Newbie
Bedankt voor jullie replies!

Maar inderdaad, ik was ook al van plan om even binnenkort thuis het één en ander uit te gaan proberen. Anders is het alleen maar een grotere stressfactor. Ik probeer mezelf ook te vertellen dat die pillen gemaakt zijn om angst te elimineren, dus daar moet ik dan ook maar op vertrouwen.

De vlucht duurt zo'n 12 uur, da's dus best lang. Ik vlieg waarschijnlijk 's nachts dus da's fijn. Ik ben van plan om te beginnen met wat tranquillizers, dus diazepam of oxazepam, om dan na een paar uurtjes een zolpidemtart te droppen. Deze combi ga ik binnenkort dus even uitproberen. Mijn dokter zei iig van ik oxazepam en zolpidemtart samen zou kunnen gebruiken, dat ik diazepam heb weet ze niet want die wilde ze me niet geven :tearsofjoy: :wave: Iemand ervaring met deze combi?

evil_kermit

Bewuste gebruiker
misschien een beetje opletten met die zolpidem want daar kan je behoorlijk raar van doen.je zou niet op je geweten willen hebben dat het vliegtuig moet landen omdat een aantal stewardessen vind dat een passagier zich raar gedraagt.

A_J_

Newbie
evil_kermit zei:
misschien een beetje opletten met die zolpidem want daar kan je behoorlijk raar van doen.je zou niet op je geweten willen hebben dat het vliegtuig moet landen omdat een aantal stewardessen vind dat een passagier zich raar gedraagt.

Hmmm ok wat zou er kunnen gebeuren dan? Wat voor raar gedrag precies?

Flameon

Badass junkie
Bijwerkingen die kunnen optreden zijn met name slaperigheid / sufheid / minder alert en gevoels afvlakking soms.
Ik denk als je gewoon in het vliegtuig rustig blijft zitten dat er opzich weinig fout kan gaan. Doe anders gewoon lekker je ogen dicht.

Zoals hier voor al door meerdere leden is geadviseerd: Weet je wat je slikt, en ken je reacties erop. Dus neemt ze idd eens vantevoren voor de drugs. Dan herken je gevoelens en hoef je niet bang te zijn tegen de vlucht "wat is dit, wat is dat, howwww wat nu"

Spor

Wijs gebruiker
A_J_ zei:
Hmmm ok wat zou er kunnen gebeuren dan? Wat voor raar gedrag precies?

Ik heb dit zelf nooit meegemaakt, maar wel vaker over gelezen en van gehoord. Je kan een totale blackout hebben van een onbepaalde tijd, waar je wel handeld maar niet weet waarom en je kant het je later ook niet herinneren. Net als met ghb, dat heb ik wel eens meegemaakt.

Maar waarover ik dit gehoord heb, is flurazepam 30mg, ongeveer het zwaarste wat je kan krijgen, en in grote hoeveelheden dus maak je geen zorgen

jellies

ff wat anders..wat worden er vage dingen gepost joh in sommige topics afgehakte ledematen etc :kots:
btw had een doosje lorazepam gehad van iemand maar dat vind ik ook niet echt heftig man.
dacht nu gaat het gebeuren werd alleen sago en moe :confused:
valium staat nog steeds stipt op no 1 hier en tramadol.
:rock:
alles goed verders met iedereen hierzo,nog nieuwe ideetjes voor mixjes met benzootjes of iets noem maar wat?
tis wel erg rustig hier.... :smoke:

ciao!! :wink:

Oom Klaas

Badass junkie
Lormetazepam vind ik wel 1 van de beste benzo's.
Op 1 mg slaap ik al goed, 2 mg recreatief als leuk en met 4 is 't gewoon 1 en al zachte droom :grin:

DreamWeaver

Badass junkie
Ik heb hier nog wat valium liggen voor na Ground Zero volgende week. Het zijn pillen van 5 mg per stuk, en ik wil ze graag gebruiken om niet zo brak te zijn en lekker te kunnen slapen. Die nacht zal er wel wat speed en andere dope doorheen gaan, maar we willen een paar uur erna toch naar bed. Hoeveel zal ik nemen?

speeseend

Wijs gebruiker
Ligt aan diverse factoren. Gebruik je vaker Benzo's? Hoeveel pep gebruik je? Gebruik je dit met regelmaat?

Nu, bij mij werkte eentje van tien mg. perfecto, na een flink doorgedraaid weekend op de pep.

Veel plezier Dromenman,

de Eend

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
mijn moeder kon in haar slaap zo gaan dromen en slaapwandelen dat ze op de zoldertrap zit te gillen en te krijsen, omdat ajax scoorde .. en dan donderde ze van de trap af :wink:

dat kwam door zolpidem .. niet 1 keertje maar een par keer .. en ook niet eens altijd met drank ... dus van zolpidem kun je behoorlijk raar gaan doen en je weet van niets de volgende ochtend.
al heb ik dat ook wel eens gehad na een paar valium 10 en bier en blowen, normaal ging ik uit (deden we zo eens per maand met een hele groep) en bleef ik wakker en dan is het heel leuk, maar nu ging ik gewoon slapen en heb ik snachts dus het hele huis op zn kop gezet. En ik wist van niets de volgende ochtend!

ik heb een paar flurazepammetjes 30 mg gekregen van iemand, dus ik ga eens kijken wat die dingen doen enzo :) volgens mij is het een inslaper en daar ben ik niet echt verzot op :mrgreen:

:wave:

chase

Newbie
ik heb een paar flurazepammetjes 30 mg gekregen van iemand, dus ik ga eens kijken wat die dingen doen enzo volgens mij is het een inslaper en daar ben ik niet echt verzot op
flurazepam klinkt bij sommigen misschien wel bekender onder de marktnaam Rohypnol.
Dit is, laten we maar zeggen een hardcore benzo. best mee oppassen. :wave:

jellies

chase zei:
ik heb een paar flurazepammetjes 30 mg gekregen van iemand, dus ik ga eens kijken wat die dingen doen enzo volgens mij is het een inslaper en daar ben ik niet echt verzot op
flurazepam klinkt bij sommigen misschien wel bekender onder de marktnaam Rohypnol.
Dit is, laten we maar zeggen een hardcore benzo. best mee oppassen. :wave:
hoe kom je daaraan dan? bij airsealed enzo verkopen ze het niet?
krijg je dat vde dokter? wat moet je dan in hemelsnaam mankeren?

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
zijn dat ropies ?

nee joh .. k had vroeger altijd ropies in pilvorm en die waren dan 1 2 of 5 mg ... en na een tijdje was alleen nog maa 1 mg te krijgen ..

en van wat ik van die fluraatjes las waren het wel hypnotische doorslapers, met als gebruikers commentaar : lekkere knockouters .. maar de link met rohypnol heb ik nog niet gehoord eigenlijk hoor ....

ik ben totaal geen benzokenner, dus het kan op zich best hoor .. maar volgens mij is rohypnol heel iets anders ...

en net zoals diazepam, temazepam, tramadol en weet ik het wat .. kijk eens rond bij een dagopvang voor verslaafden of daklozen :wink: legaal geeft me teveel exposure.

ik betaal nu 10 euro voor 2 strippen valium 10 tientje voor 3 strippen meet, flurietjes schenen wel duur te zijn maar die kreeg ik toevallig ... en nee ik slik al die zooi niet :)

ik ga dat toch maar ff uizoeken van die ropies :wave:

ropies is flunitrazepam ... is dat dan wat anders dan flurazepam? ... lijkt mij wel toch ... want ik ken ook nitrazepam ....
kenners in de buurt ?

acidboy

Badass junkie
Ik kan Rohypnol niet vinden in het farmacotherapeutisch kompas...

Flurazepam en Flunitrazepam wel, dat zijn inderdaad twee verschillende stoffen. De eerste, die jij dus hebt, heeft een hele lange werkingsduur, mag je dus wel even rekening mee houden :) Ik ben er verder niet bekend mee maar het lijkt me, gezien die werkingsduur, geen inslaper.

Flunitrazepam is misschien eerder die 'hardcore' benzo waar chase op doelt. (doseringen rond de 0,5 mg als medicijn, waar Flurazepam doseringen van 15-30mg hanteert). Deze werkt als hypnoticum maar heeft óók spierverslappende, sedatieve en anxiolytische eigenschappen. Valt onder de opiumwet, je kan bij overdosering in coma raken of doodgaan.

That's all I know.

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
flunitrazepam is dus idd hetgeen wat vroeger onder rohypnol bekend stond kreeg ik net te horen van een student geneeskunde

ik geloof graag dat dat als haardkoor benzo gezien wordt pffff

:wave:

speeseend

Wijs gebruiker
list of bezodiazepines - link

Niet zozeer ''stond bekend onder'', eerder de naam van het werkende bestanddeel. Zodra de patenten vervalt, wordt zo'n medicijn door bijvoorbeeld Merck of PCH geproduceerd. Het merk-medicijn wordt dan vervangen door een generiek medicijn. Dit scheelt een bom duiten. En zal dan verkocht worden onder de naam van de werkzame stof*

Zie deze link voor het overzicht betreffende werkzame stof - brand name ® klik hier

groeten,

de eend

*dit is wat ik denk te weten :wink:

acidboy

Badass junkie
Grappig, want die link die jij geeft Speeseend, daar staan heel duidelijk de verschillende naamgevingen + halfwaardetijden etc. in.

Maar dan kan ik in het farmacotherapeutisch kompas, zowel online als de papieren versie (de medicijnenbijbel zegmaar) bepaalde naamgevingen helemaal niet vinden.

Dit vind ik toch wel érg vreemd, artsen werken met dat boek...

Goed, verder lijkt het me verder wel duidelijk allemaal door jouw link speeseend, hoe was de werking eigenlijk Arie?

speeseend

Wijs gebruiker
Toegegeven dat ik ook gek stond te kijken toen ik dit overzicht via Google te pakken kreeg, Acidboy. Ik heb namelijk een hele tijd gezocht naar een ''betrouwbaar'' overzicht. Uteindelijk had ik toen een lijst gevonden. Deze leek alleen qua verhouding tegenover 10 mg. Diazepam niet overeen te komen met hetgeen mijn doktoren aangeven. In dit overzicht klopt die verhouding Okazepam - Diazepam wel (30 mg. Oxazepam staat gelijk aan 10 mg. Diazepam).

Grappig hoe je soms iets tegen 't lijf loopt terwijl je het allang hebt opgegeven.

Gr.,

Eend

DreamWeaver

Badass junkie
speeseend zei:
Ligt aan diverse factoren. Gebruik je vaker Benzo's? Hoeveel pep gebruik je? Gebruik je dit met regelmaat?

Nu, bij mij werkte eentje van tien mg. perfecto, na een flink doorgedraaid weekend op de pep.

Veel plezier Dromenman,

de Eend

Ik ben dan pas 1 nachtje wakker, het zal niet veel pep zijn (halve gram max.) en qua andere dope mogelijk wat ghb, keta, mdma of minimale hoeveelheden lsd (balans vinden tussen speed en lsd, valt niet echt te combineren). Ik gebruik normaal gesproken geen benzo's, en stevig pepsnuiven heb ik al lang geleden opgegeven. Tegenwoordig gebruik alleen nog met regelmaat wat psychedelica. Hoeveel valium raad je aan? En kan ik erbij blowen?

Danke sehr!

speeseend

Wijs gebruiker
Nu je aangeeft dat je ook andere middelen (tegelijkertijd) gebruikt, durf ik eigenlijk niets meer hierover te zeggen. Ik heb enkel een persoonlijke ervaring met Benzo's en Speed.

Ik heb hier op het forum gelezen dat GHB de effecten van Benzo's mogelijk afzwakt, dus...

In het geval Diazepam - Speed zou ik met tien mg. beginnen. Eventueel na twee uren of meer nog een halve tot één hele erbij nemen.

Nu ik elke dag wel een dosis Diazepam naar binnen werk, merk ik dat ik al vaak teveel neem. Dit komt doordat ik mezelf bezig hou. Wanneer ik gewoon ga liggen, relaxen en dergelijke, val ik veelal als een blok in slaap. Zelf al bij de helft van een normale dosis.

Oh ja, de ene keer slaat die Valium na een half uur al in bij mij, de andere keer na anderhalf - tot twee uren.

Groeten,

Eend

speeseend

Wijs gebruiker
Nu je aangeeft dat je ook die andere middelen (tegelijkertijd) gebruikt, durf ik eigenlijk niets meer hierover te zeggen. Ik heb enkel een persoonlijke ervaring met Benzo's en Speed.

Ik heb hier op het forum gelezen dat GHB de effecten van Benzo's mogelijk afzwakt, dus...

In het geval Diazepam - Speed zou ik met tien mg. beginnen. Eventueel na twee uren of meer nog een halve tot één hele erbij nemen.

Nu ik elke dag wel een dosis Diazepam naar binnen werk, merk ik dat ik al vaak teveel neem. Dit komt doordat ik mezelf bezig hou. Wanneer ik gewoon ga liggen, relaxen en dergelijke, val ik veelal als een blok in slaap. Zelf al bij de helft van een normale dosis.

Oh ja, de ene keer slaat die Valium na een half uur al in bij mij, de andere keer na anderhalf - tot twee uren.

Groeten,

Eend

jellies

:wave: iedereen

nou ikhad van het weekend sinds 10 jaar weeris speed op,heel gezellig etc nacht overgeslgen,,volgende dag weer genomen maar voelde er niets van kreeg volop benauwdheidsaanvallen en gekke dingen,2 valiums genomen zakte het,maar ben echt 2 dagen net een bejaarde geweest..die bij iedere pas naar lucht moest happen.
nu gebruik ik natuurlijk een bep hoeveelheid tramadol per dag en was dat totaal vergeten,zou het zo kunnen zijn dat ik gewoon de afkick vde tramadol op dag 2 er overheen heb gevoeld :confused:
ik ben ook vandaag weer heel erg chaggo en depri :(
volgens mij is dit echt nix meer voor mij,kan echt niet meer vrolijk worden :smilingimp:
ik weet het niet meer hoor,vroeger had ik nergens last van..
voel me echt een verrot persoon die helemaal volgepompt zit met chemicalien.
alles irriteerd me,iemand een idee om wat positiever weer te worden of voelen.
word echt gek ervan

:wink: :wave:

priscilla

:wave: allemaal

ik heb me nu toch 1goed middel gekregen van mijn pschychiator,sliep nl sinds 1tijdje toch weer slecht,nu voor op de dag bij paniekaanvallen diazepam 10mg(blauwe tabletten)en voor de nacht om te slapen,1middel wat niet verslavend is en dat heet SEROQUEL25mg 1uurtje voor het slapen gaan 2tabletten nemen en je slaapt als 1roos,dit middel word tevens ook gegeven aan mensen met schizofrenie maar dan in veel hogere dosis van 800mgenz.Heb vrder even via google lopen zoeken en er zijn idd meer mensen die dit middel voor het slapen voorgeschreven krijgen.Nou groetjes allemaal :wink:

Flameon

Badass junkie
Seroquel is geen benzo, maar het kan inderdaad in lage dosissen (tot 100 mg geloof ik) gebruikt worden als kalmerend / slaapmedicatie.
Veel mensen doen het er goed op. Het is wel een middel dat iets met je cellen in de hersenen doet, zeker bij hogere hoeveelheden. Waardoor het dus gebruikt wordt voor mensen met schizofrenie.

Flameon

Badass junkie
Seroquel is inderdaad vrij nieuw op de markt, en het is een anti-psychoticum. Alle anti psychoticums zijn slaapverwekkend, dus zodoende worden ze af en toe wel eens gebruikt als slaapmedicatie.
Tis ook een vrij duur middel, wordt dus niet zomaar 123 voorgeschreven.

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Weet iemand of je in Belgie de dafalgan met codeine nog kan krijgen zonder voorschrift.
Ik vind enkel degen met paracetamol in.

Bovenaan