Hoeveel voor je dronken ben?

Doodkapje

Wijs gebruiker
weet ik niet en wil ik ook niet weten. ik krijg al gelijk een kater terwijl ik drink dus dat doe ik niet echt aktief meer...

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
De laatste tijd voel ik me na de eerste al aangeschoten, na de tweede ga ik rare dingen doen, en na de vierde ben ik superbezopen... :confused:

WTF_I_AM_TRIPPING

Experimenterende gebruiker
Altijd halve liters, en heb er minimaal 8 nodig om een beetje wat te voelen.Dit vind ik trouwens echt een nadeel, dronken worden kost mij klauwen vol met geld.Denk dat het komt omdat ik veel te jong met alcohol ben begonnen. :cry:

kees

Belezen gebruiker
na een biertje of 17 begin ik het toch wel al wat te voelen meestal weet ik het zeker als ik als er een plas van een meter of 2 naast de wc ligt

azgaza

Badass junkie
Nu tussen de 7 en 10 standaard glazen sterke drank en ik val van mijn stoel af. Meestal voldoet mijn geheugen dan nog wel, en ik word er niet ziek van, maar er is dan wel een kater in begrepen en meestal zie ik dubbel en kan ik niet lopen. Dronken dus. Mijn tollerantie is ook weer wat omhoog gegaan.

Funky Monkey

Badass junkie
Bier ligt eraan, soms kan ik heel veel hebben soms ook niet, is een biertje of 10 tot 20 in 3 uur ofzo... Sterke drank kan ik beter tegen, coctails zijn heerlijk en kan ik oneindig door drinken volgens mij :confused: als het puur gaat houd het snel op vanaf een shot of 12 in 3 uur :openmouth:

thunder-droopy

Belezen gebruiker
ik wordt niet dronken, vindt er niets aan om dronken te worden/zijn.
ik weet waar m'n grens ligt en dan houdt ik op met zuipen.
en de ene keer is dat na een biertje of 6 en de andere keer na 25 biertjes.
:beer:

]-[IG]-[

Dus jij bent niet dronken na 25 biertjes? :openmouth:

Najah ik hou ook meestal op voor ik dronken word, ik ben liever lekker aangeschoten na een pilsje of 8. :)

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
6-8 halve liters bier of
halve fles wodka dan ben ik lekker aangeschoten

echt bezopen ben ik na 1-2 flessen sterke drank, maar komt ook omdat ik best veel weeg...
Drink op 't moment vrij weinig, dus mischien nu wel stukje eerder aangeschoten.

Chimera

Bewuste gebruiker
met bier gaat toch wel redelijk rap, met wijn en wodka enzo ken ik
wat langer doorgaan. Maar zodra ik merk dat ik aangeschoten wordt
stop ik met drinken. Vind er geen zak aan om (bijna) dronken te zijn..

Ligt er heel erg aan hoe ik gegeten heb, hoe moe ik ben en hoe snel ik drink.
Fles wijn leeg lukt wel zonder straalbezopen te zijn (wat ik overigens NOOIT ben want daar vind ik geen bal aan) en katers heb ik nooit. Yay! :sunglasses:

raizeredge

Wijs gebruiker
maar het ligt natuurlijk ook aan je gesteltheid als je goed wakker bent en goed heb gegete drink je makkelijker meer weg en als je rustig drinkt maar ben je moe of je slaat ze snel achter over dan is het gauw gebeurd

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
fles vodka van 75cl raakt er wel in maar dan ben ik vrij tot zeer wasted :)
meestal al wasted na n halve maar dan wil ik blijve gaan :grin:

Telefoon

Wijs gebruiker
pilliewilly zei:

stoer hoor en dan naar huis gedragen worden door je vrienden :P ? :rolleyes:

Funky Monkey

Badass junkie
Op lowlands had ik 1 liter op... ik voelde me nuchter maar het scheen dat ik dronken over kwam :beer: Ben ik nu ook stoer? Alsjeblieft? :mrgreen:

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
Telefoon zei:
pilliewilly zei:

stoer hoor en dan naar huis gedragen worden door je vrienden :P ? :rolleyes:

nee hoor :) altyd op eigen houtje naar huis.. hoewel ik dan soms de weg kwijt raak
achja

Hype

Bewuste gebruiker
echt dronken? eigenlijk geen flauw idee eerlijk gezegd. Drink meestal niet tot ik ECHT dronken ben. Tussen de 10 en 20 bier, maar dat doe ik niet vaak hoor. Wil eigenlijk zowiezo stoppen met alcohol, maar die gezellige gewoonte biertjes zijn echt moeilijk =/

Vanadesse

Wijs gebruiker
Het verschilt bij mij eigenlijk heel erg. De ene keer voel ik na een paar rosétjes dat ik wat licht word, en de andere keer kan ik drinken wat ik wil en voel ik gewoon helemaal niets.

free world?

biertje of tien, enkel drink ik altijd veel te snel, dat gebeurt zonder ik het besef

Maar ik drink toch liever sterke drank zoals whisky of rhum wat ik dan deel met een maat en verder op de avond drink ik dan bier

vire

10-15 aangeschoten
en dat in paar uurtjes indrinken meestal :rolleyes:
zat 20-30
afhankelijk van de omstandigheden
de enige dag kun je door blijven zuipen en de andere niet

bluk nu ik erover nadenk vind ik eigelijk dat ik asociaal veel alcohol drink
eens wat gaan minderen ookal moet ik zeggen dat ik laatste maanden eigelijk niet echt zat ben geweest, alhoewel ik bedoel ik kan nog logisch nadenken, naar huis fietsen enz.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
laatst iets vreemds meegemaakt:
halve fles whisky op, 3duvels en stuk of 8pinten...
vriend (had alleen whisky binnen) was goed dronken maar ik ben op het eind van de avond perfect nuchter (bij wijze van spreken) naar huis gefietst

clowntje

een flesje huiswijn van de c1000 maakt me al redelijk onwel soms cq aangeschoten/dronken, ligt aan de gelegenheid en de lichamelijke zowel geestelijke gesteldheid.

clowntje

Vanadesse zei:
Het verschilt bij mij eigenlijk heel erg. De ene keer voel ik na een paar rosétjes dat ik wat licht word, en de andere keer kan ik drinken wat ik wil en voel ik gewoon helemaal niets.

same here

mmn

Belezen gebruiker
0,35 liter wijn dan
2 bier
1 liter wijn
1 mixie
2 bier

:beer: :openmouth: dan ben ik helemaal van de kaart :cry:

Paddo100

Bewuste gebruiker
ligt eraan als ik ook nog andere drugs gebruik doe ik het rustig aan,

maar als ik alleen alcohol doe :

we drinke meestal met ze 6'en 4 kratten en dan in de discotheek nog een stuk of 5 - 6.

Eckster C

Bewuste gebruiker
een 3 kwart fles rum voor ik dronken ben zoals de piraten arrrrrrrrgh (rum) maar piraten kunnen beter drinken als mij hoor :beer:

Funky Monkey

Badass junkie
Hoemeer je kan drinken, hoevaker je drinkt. Iedereen nu stoppen met drinken voor 1 maand en dan gaan we met ze alle naar de kroeg en zijn we binnen 2 biertjes al aangeschoten! :beer:

Eckster C

Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:
Hoemeer je kan drinken, hoevaker je drinkt. Iedereen nu stoppen met drinken voor 1 maand en dan gaan we met ze alle naar de kroeg en zijn we binnen 2 biertjes al aangeschoten! :beer:

idd ik was 11 jaar en kon 15 pinten drinken stond nog recht :flushed:
niet goed bezig ik :hearteyes:

Bovenaan