Mephedrone

westergas

Belezen gebruiker
Nou volgens mij is het over met de "pret". ik probeer net wat methylone te bestellen maar ik zie op de diverse sites (die ook meph verkopen) zonder uitzondering dat ze over een paar dagen gaan sluiten. Ook hebben ze geen van allen methylone meer op voorraad of ze willen het niet verzenden buiten de UK... :(

westergas

Belezen gebruiker
Apeldoorner zei:
zoek eens binnen NL... Het kan nog steeds hoor...

Ik neem aan dat je het over mephedrone hebt...daar is nog wel aan te komen ja. In mijn post heb ik het over methylone...beetje off-topic, geef ik toe, maar aangezien methylone en mephedrone vaak in dezelfde webshop werden verkocht is het toch weer een beetje on-topic :mrgreen:

westergas

Belezen gebruiker
Dr Gonzo zei:
weet iemand iets over bppf?
ik was een beetje aan het surfen en kwam op een site en daar stond dit:

LET OP; HOEWEL IN BPPF DE STOF
4-MMC (MEPHEDRONE)
IS VERWERKT, DE LEGALE VARIANT VAN DE VERBODEN PARTYDRUG
"XTC" EN "MDMA",
IS BPPF UITSLUITEND BEDOELD ALS PLANTENVOEDING EN NIET GESCHIKT VOOR MENSELIJKE CONSUMPTIE.

AANBEVOLEN IS ÉÉN CAPSULE VOOR EEN VOLWASSEN BOOM.

is dit gewoon de shizzle? of ga je er gewoon dood aan?

Gister geprobeerd...zwaar gespaced én ik leef nog :mrgreen:

Spacieweezie

Experimenterende gebruiker
Naar mijn mening was Mephedrone heel fijn.
Ik vond het te vergelijken met mdma, maar je hebt het beter onder controle,
je gevoelens worden niet zo uitbundig als dat mdma doet, maar je voelt je wel heel erg chill.
We hebben het gecombineerd met wiet en hasj en dat gaat perfect. Je voelt je uberbokt maar toch zeer actief. Ook heb je de dag erna er geen last van qua hoofdpijn of triestheid.
je bent alleen best moe (als je niet/ weinig hebt geslapen) en je kaken doen best wel pijn tijdens het eten (vooral als je tijdens het mephedrone gebruik veel met je kaken gaat spacen)
het is heerlijk feest spul, voor feestjes thuis (met elkaar kletsen, beetje chillen en gekke dingen doen) en voor feestje uit (het is heerlijk om muziek door je lichaam te laten voelen en dan dansen hoe je je voelt ^^)
ik vind het top spul.

doe de duif

Belezen gebruiker
found this :grin: :grin: :grin:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Haha, bij die chinees wil ik ook wel eten :grin:

Ga je tenminste vrolijk weg, of ze moeten kittens in je eten stoppen :kots:

hajans

Newbie
Ik denk zelf dat ik mijn 5 gr Mephedrone & Methylone aan de planten ga geven en gewoon bij Xtc blijf. Gisteren voor t eerst Methylone gebruikt, 2x 125 mg met 3 uur er tussen. Vond t niet onaardig en kon er wel goed op dansen.

Arthur King

Wijs gebruiker
Ik vind het toch een dubieus goedje, nadat ik het had afgewogen lag er nog een klein beetje op mijn weegschaal wat resulteerde in roestvlekjes. :confused:

westergas

Belezen gebruiker
doe de duif zei:
http://www.vtm.be/nieuws/binnenland/36934

En die gast beweren dat het niet slecht voor je is. Ik heb het zaterdag voor de 1e keer geprobeerd...waarschijnlijk zo'n 500mg ongeveer over 3 dosis. Ik ben echt een halve week geestelijk en lichamelijk naar de klote geweest.

Bored

Belezen gebruiker
westergas zei:
doe de duif zei:
http://www.vtm.be/nieuws/binnenland/36934

En die gast beweren dat het niet slecht voor je is. Ik heb het zaterdag voor de 1e keer geprobeerd...waarschijnlijk zo'n 500mg ongeveer over 3 dosis. Ik ben echt een halve week geestelijk en lichamelijk naar de klote geweest.

Haha die gast in dat filmpje. "Het is niet verslavend, je hebt er geen dip van en je belandt niet in de criminaliteit."
:confused: :confused: :confused: Sure. Naar wat ik gelezen/gehoord heb, vinden veel mensen het qua verslavingspotentie te vergelijken met cocaïne. Vooral de neiging om bij te pakken als je eenmaal onder invloed bent is groot...En in de criminaliteit belanden kan met alles gebeuren waar je zo aan verslaafd bent dat het je leven gaat beheersen (tenzij het vrijwel geen geld kost en legaal is :grin:).

Overigens klinkt een halve week naar de klote zijn van 500 mg op een avond wel overdreven. Misschien ben je er erg gevoelig voor. Maar ik denk dat dit eerder te wijten valt aan uitdroging, slaapgebrek en te weinig eten? Geldt voor de meeste drugs waar mensen hun leven door verkloten, het is uiteindelijk de levensstijl waar ze aan onderdoor gaan.

westergas

Belezen gebruiker
Bored zei:
Overigens klinkt een halve week naar de klote zijn van 500 mg op een avond wel overdreven. Misschien ben je er erg gevoelig voor. Maar ik denk dat dit eerder te wijten valt aan uitdroging, slaapgebrek en te weinig eten? Geldt voor de meeste drugs waar mensen hun leven door verkloten, het is uiteindelijk de levensstijl waar ze aan onderdoor gaan.

Nee ik leid geen junkie levensstijl :mrgreen: maar kan ook totaal niet tegen MDMA (en ik vond meph zéér veel op MDMA lijken) Waarschijnlijk voel ik me lichamelijk ook niet best omdat ik gewoon tegen een depressie aan zit na een avondje hard gaan. Dat is ook de reden dat ik me in de research chems aan het verdiepen ben...wil wel drugs maar niet altijd zin in coke (daar kan ik weer wel tegen...)

Naaaahh misschien wel een goede reden om er helemaal mee te kappen...als de nadelen zo groot worden/zijn....

DarkBeatz

Experimenterende gebruiker
westergas zei:
Bored zei:

Nee ik leid geen junkie levensstijl :mrgreen: maar kan ook totaal niet tegen MDMA (en ik vond meph zéér veel op MDMA lijken) Waarschijnlijk voel ik me lichamelijk ook niet best omdat ik gewoon tegen een depressie aan zit na een avondje hard gaan. Dat is ook de reden dat ik me in de research chems aan het verdiepen ben...wil wel drugs maar niet altijd zin in coke (daar kan ik weer wel tegen...)

Naaaahh misschien wel een goede reden om er helemaal mee te kappen...als de nadelen zo groot worden/zijn....

Misschien moet je eens kijken om MDMA te gebruiken met een gewijzigd voedingsschema met supplementen voor/tijdens en na gebruik. Anyway je spreekt wel zelf al van het tegen een depressie aanzitten en dan is denk ik het enigste goede advies om een tijd van alle drugs af te blijven tot je jezelf geestelijk terug top voelt. En uiteraard niet overdrijven met iets. Zowiezo is MDMA toch wel 1 van de minder schadelijke drugs in tegenstelling tot coke.

W.F.L.

Badass junkie
westergas zei:
Het verbaast me dat een aantal mensen hier MDMA zien als iets veiligs terwijl dat aangetoond neurotoxisch is. Meph zal zeker zijn nadelen hebben (drugs zonder nadelen kan niet, lijkt wel alsof iedere high op een weegschaal staat en je die terug moet betalen met een flinke dip) maar MDMA is wat mij betreft echt de duivel (erger dan coke).

Dat is puur persoonlijk. Over het algemeen is wel duidelijk geworden dat MDMA minder verslavend is dan coke. De grootte van de geestelijke afhankelijkheid is natuurlijk per persoon verschillend, dat klopt. Alleen is een MDMA-verslaving niet echt realiseerbaar. Op dat vlak lijkt het mij dus veiliger dan Mephedrone, en op cardiovasculair vlak al zeker. En MDMA is uiteraard neurotoxisch, ik raadde het ook enkel aan in plaats van Mephedrone als het fatsoenlijk gebruikt wordt (dus niet vaak genoeg om echt veel hersenschade te veroorzaken). Daarbij kun je de neurotoxiciteit van MDMA nog verminderen met vitamines. MDMA is zeker niet gezond of veilig, maar in elk geval wel veiliger dan Mephedrone, en nog beter wat mij betreft ook. No contest..

Smulpaapje zei:
Werkt Mephedrone eigenlijk op je serotonine, dopamine of allebei? Geldt hier ook de drie maanden regel? (Als het op je serotonine werkt neem ik aan van wel?)

Allebei. Omdat er nog niet zoveel onderzoek naar gedaan is denk ik niet dat het geweten is hoe het precies werkt, blijkbaar heeft het een ander werkingsmechanisme dan MDMA in de hersenen, maar het effect wordt in elk geval wel veroorzaakt door serotonine en dopamine. En 3 maanden.. Ik heb 6 weken gehoord, 3 maanden, wat is het eigenlijk? Denk zowiezo dat 3 maanden verstandig is om er tussen te laten als je Mephedrone wilt gaan gebruiken (ook al vanwege de verslavingspotentie). Het verstandigst is natuurlijk geen Mephedrone gebruiken, maar dat weet je wel. :P

Arthur King

Wijs gebruiker
Voor de snuivers onder ons, even een vergelijking hoe het voelt van dhp:

"Oh, I should probably mention that snorting it feels not too dissimilar from being raped in the sinuses by a Portuguese Man o’ War, particularly for your first line."

gangsterg

Newbie
Tijdje terug ook mephedrone gebruikt.

Ik had aan het begin van de avond een bom gegooit van ongeveer 100mg. Hier voelde ik na ruim een uur maar een heel klein beetje van, wat nog geen 5 minuten heeft geduurd.

3 uur later nog is zo'n 50mg gesnoven en meteen daar achteraan 100mg gedropt. Hier voelde ik helemaal niks van.

1,5 uur later nog een 150mg gedropt en ook hiervan voelde ik helemaal niets.

DIt allemaal terwijl mijn vrienden, die precies dezelfde mephedrone hadden als ik (kwam uit hetzelfde zakje) wel lekker gingen op de mephedrone.

De mephedrone zag er goed uit. Een fijn poeder wat echt spierwit was.

Het snuiven deed overigens totaal geen pijn (hoewel het een behoorlijk brandend gevoel gaf als het op mijn tong terecht kwam).

Ik heb niks gegeten, wel veel gedronken (water).

Hoe zou dit kunnen?

westergas

Belezen gebruiker
gangsterg zei:
De mephedrone zag er goed uit. Een fijn poeder wat echt spierwit was.

Nou ben ik geen expert maar meph hoort volgens mij een kristalachtig poeder te zijn, niet een fijn poeder. Zaten er miniscule glinterende deeltjes in het poeder? Zo niet ben ik bang dat je vrienden een heerlijke placebo-trip hadden (gegarandeerd geen kater :grin: ) en dat jij wellicht fijngemalen paracetamol hebt genuttigd (geen last van hoofdpijn :rock: )

Arthur King

Wijs gebruiker
westergas zei:
Nou ben ik geen expert maar meph hoort volgens mij een kristalachtig poeder te zijn, niet een fijn poeder. Zaten er miniscule glinterende deeltjes in het poeder? Zo niet ben ik bang dat je vrienden een heerlijke placebo-trip hadden (gegarandeerd geen kater :grin: ) en dat jij wellicht fijngemalen paracetamol hebt genuttigd (geen last van hoofdpijn :rock: )
Je hoort inderdaad de kleine kristalletjes te kunnen zien.

gangsterg zei:
Het snuiven deed overigens totaal geen pijn (hoewel het een behoorlijk brandend gevoel gaf als het op mijn tong terecht kwam).
Dit is ook vreemd, aangezien het echt een paar minuten brand als een gek.

gangsterg

Newbie
Het waren wel kristallen, maar dan echt hele kleine.

Het vreemde is overigens dat, hoewel ik geen effect merkte, wel een flink verhoogde hartslag kreeg en een verhoogde lichaamstemperatuur. Ook werden mijn pupillen behoorlijk wat groter.

Nogmaals, 2 vrienden van mij gingen er vrij hard op (hard genoeg om door te hebben dat het geen placebo effect meer is). Zij konden dan ook niet goed slapen. Ik wel.

Hashja

Bewuste gebruiker
Andere drugs gehad in korte tijd? Misschien dat je een hevige (kruis)tolerantie hebt opgebouwen?

Groeten,

peppie

Belezen gebruiker
heb het nu ook een paar keer gehad bommetjes voel ik helemaal niets van, lijntjes werken wel maar heel kort.
Als ik eer een aantal heb gehad begint het wel lekker te voelen,maar het is zeer snel uitgewerkt.
Wordt er zelfs slaperig van :)

doe de duif

Belezen gebruiker
peppie zei:
heb het nu ook een paar keer gehad bommetjes voel ik helemaal niets van, lijntjes werken wel maar heel kort.
Als ik eer een aantal heb gehad begint het wel lekker te voelen,maar het is zeer snel uitgewerkt.
Wordt er zelfs slaperig van :)
hmmm weird

Mephedrone wordt bijna niet meer in kristallen aangeboden om de simpele reden dat het merendeel van de mensen hun neus ermee aan gort helpt...de fijne poeder heeft normaal gesproken een nog iets grotere zuiverheid. (krstal 99.4% en 99.8% en poeder zit op 99.9%) De beste mephedrone die je nu kan kopen is het spul dat tussen het kristal en de hele fijne poeder inzit...de fijne poeder heeft een te groot volume en is niet makkelijk te snuiven ondanks dat de zuiverheid iets beter is dan die van kristal...vandaar dat ze nu de oplossing tussen deze 2 hebben geproduceerd en dat sindskort op de markt hebben gebracht. Via de juiste mensen kun je er dus wel aan komen.

Natuurlijk moet je het niet bij de eerste de beste kopen, want dan kun je er donder op zeggen dat het versneden is. Je moet altijd de glinsteringen van het kristal kunnen herkennen en als je het niet vertrouwt breng je het weg om te laten testen.

Methylone is niet handig om te snuiven mits je een mooie bruine neus wilt hebben :grin:

doe de duif

Belezen gebruiker
Mr_Mephedrone zei:
de fijne poeder heeft normaal gesproken een nog iets grotere zuiverheid. (krstal 99.4% en 99.8% en poeder zit op 99.9%)

Je moet altijd de glinsteringen van het kristal kunnen herkennen en als je het niet vertrouwt breng je het weg om te laten testen.

En die 0.1% is door wie te merken?
Ik had een verkoper die het fijne poeder een zwaar stuk goedkoper aanbiedde dan de kristallen.

Er zijn toch nog geen testcentra die meph kunnen testen?

mephuser

Belezen gebruiker
Mr_Mephedrone zei:
de fijne poeder heeft een te groot volume en is niet makkelijk te snuiven ondanks dat de zuiverheid iets beter is dan die van kristal

Waarom is dat niet makkelijk te snuiven? Gaat juist beter toch?

Apeldoorner zei:
Mr_Mephedrone zei:
de fijne poeder heeft een te groot volume en is niet makkelijk te snuiven ondanks dat de zuiverheid iets beter is dan die van kristal

Waarom is dat niet makkelijk te snuiven? Gaat juist beter toch?

Omdat de poeder een beetje "vet" is en dat gelijk in je neus plakt en het kan klonteren, wat ook weer voor veel irritatie in je neus kan zorgen als het daar te lang blijft zitten vandaar dat mephedrone een nieuwe structuur heeft gekregen die nu tussen het kristal en de fijne poeder in zit en dat is echt het meest ideale als je het niet voor je planten gebruikt :grin:

doe de duif zei:
Mr_Mephedrone zei:
de fijne poeder heeft normaal gesproken een nog iets grotere zuiverheid. (krstal 99.4% en 99.8% en poeder zit op 99.9%)

Je moet altijd de glinsteringen van het kristal kunnen herkennen en als je het niet vertrouwt breng je het weg om te laten testen.

En die 0.1% is door wie te merken?
Ik had een verkoper die het fijne poeder een zwaar stuk goedkoper aanbiedde dan de kristallen.

Er zijn toch nog geen testcentra die meph kunnen testen?

Het is zeker wel te testen en wat betreft de prijzen, die zijn zo variabel als wat, maar voor kwaliteit mephedrone zit je op 10 tot 12 gram voor 100 euro of 25 gram voor 200 euro....mensen die meer vragen zitten of te ver van de bron af of willen gewoon te veel geld verdienen. Voor een echte goede bron mag je me altijd pben...mijn vrienden en ik bestellen er al maanden en de kwaliteit is altijd super en de prijs altijd laag

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Dus aan de structuur kun je zien hoe zuiver het is?
En eerst produceerden ze alleen kristallen, toen poeder en nu hebben ze een tussenin versie ''uitgevonden'' ?

:tearsofjoy:

Als je kristallen hebt, kun je die crushen en heb je poeder..
Bij meph is dit misschien wat moeilijker dan bij bijv. mdma, maar het is zeker te doen.

En waar haal je die percentages vandaan?
Hoe kan, door alleen het fijnmalen van een stof, de zuiverheid groter worden??

PepTalk zei:
En eerst produceerden ze alleen kristallen, toen poeder en nu hebben ze een tussenin versie ''uitgevonden'' ?

Bij meph is dit misschien wat moeilijker dan bij bijv. mdma, maar het is zeker te doen.

Misschien helpt het als je wat van het proces afweet :wink: mephedrone is eerst vloeibaar, daarna poeder en tenslotte wordt het gekristalliseerd...en bij elke fase raak je iets zuiverheid kwijt, vooral bij het kristalliseren gaat er een paar promille verloren

en wat betreft die percentages...dat kun je laten testen

Arthur King

Wijs gebruiker
Mr_Mephedrone zei:
PepTalk zei:

Misschien helpt het als je wat van het proces afweet :wink: mephedrone is eerst vloeibaar, daarna poeder en tenslotte wordt het gekristalliseerd...en bij elke fase raak je iets zuiverheid kwijt, vooral bij het kristalliseren gaat er een paar promille verloren

Waar kan je dat laten testen dan?
Ik maar denken dat de testcentra het nog niet testten, foolish of me.

edit: En bovendien, hoezo wordt het als het gekristalliseerd wordt minder zuiver? Welke stof komt er bij dat het minder zuiver maakt?

Tijdens het kristalliseren wordt het poeder zoals je misschien wel weet verhit en daardoor verdampt er het 1 en ander en daardoor raak je ook een heel klein beetje zuiverheid kwijt al zal dit bijna niet te merken zijn of het nou 99.6% is of 99.9%

Arthur King zei:
Mr_Mephedrone zei:
PepTalk zei:

Waar kan je dat laten testen dan?
Ik maar denken dat de testcentra het nog niet testten, foolish of me.

edit: En bovendien, hoezo wordt het als het gekristalliseerd wordt minder zuiver? Welke stof komt er bij dat het minder zuiver maakt?

doe de duif

Belezen gebruiker
Mr_Mephedrone zei:
Tijdens het kristalliseren wordt het poeder zoals je misschien wel weet verhit en daardoor verdampt er het 1 en ander en daardoor raak je ook een heel klein beetje zuiverheid kwijt al zal dit bijna niet te merken zijn of het nou 99.6% is of 99.9%

Waarom maken ze er kristallen van als ze al een poeder hebben?

Ten eerste ziet dat er wat mooier uit natuurlijk, dan zo'n hele fijne poeder en wat denk ik ook wel meespeelt is dat mensen zodra ze bij 1 of andere straatdealer een zakje poeder krijgen al snel het idee hebben dat ze zijn belazerd omdat het dan wel eens versneden kan zijn. Daarom is het ook belangrijk dat je bij de juiste mensen het haalt zodat je zeker niet genept wordt

doe de duif zei:
Mr_Mephedrone zei:

Waarom maken ze er kristallen van als ze al een poeder hebben?

Bovenaan