1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Opname Nutsss !

Discussie in 'Drugs' gestart door popiejopie, 7 mrt 2010.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. Flameon

Flameon Badass junkie

Goeie advocaat, je netjes voor doen, jezelf goed verzorgen etc en goeie toekomstplannen vertellen aan die rechter / behandeld arts. Dan sta je als client behoorlijk sterk. Nutss is niet dom in dat opzicht.
    Het lijkt mij niet dat ik precies moet vertellen hoe je een RM kan winnen, maar neem van mij aan dat er genoeg mensen die hulp nodig hebben weg komen.

2. Exceptional Insight

Exceptional Insight DF-koning Emeritus Mod

Maar met zulke waanbeelden! Dan kun je jezelf nog zo goed verzorgen, één blik op z'n blog zou genoeg moeten zijn.

3. Dione

Dione Badass junkie Emeritus Mod

Oei.. Wat een naar nieuws dit. Had gehoopt dat ze hem in die kliniek weer wat op de rails konden krijgen. Moet vooral heel erg heftig zijn voor zijn naasten. Hopelijk komt het ooit nog weer goed..

4. Flameon

Flameon Badass junkie

Je goed voor doen tegenover psychiater, onafhankelijk psychiater, verplegend personeel en rechter en je bent zo "vrij". Dat gebeurd zovaak, de slimmerikken komen zo vaak weer op vrije voeten ondanks dat ze echt wel hulp nodig hebben. RM systeem in nederland stelt mijn inziens ook zeer weinig voor daar door.

5. Chris Pontius

Chris Pontius Badass junkie

Wow, dat zag ik niet aankomen. :(

6. trippelh

trippelh Bewuste gebruiker

damn schik hiervan en juist dat het rechtsysteem hier niet eens opkomt voor zo iemand want juist hij heeft toch wel dwang nodig nu .
    laten we hopen dat het systeem voor hem gaat werken

7. kaasbaas

kaasbaas Badass junkie

Een glimlach doet wonderen, en dat heb ik al vaak genoeg gemerkt bij psychiaters en psychologen. Gewoon netjes praten en een blije kop opzetten en men denkt al gauw dat je vrolijk en gezond bent.

8. Liesette

Liesette Bewuste gebruiker

Nuuttssssss ouwe beroep aantekenaar,

Het is je goedrecht beroep recht aan te tekenen, het is een teken dat je nog steeds kan nadenken voor jezelf. Ik hoop dat je het leest want ik wil je een fijne kerst toe wensen en heel veel sterkte voor je toekomst.

@ the family, had ik maar een familie die zoveel om mij gaf ik hoop dat jullie ook vrede gaan vinden .

Bonnie

9. Marsss

Marsss Experimenterende gebruiker

Guess who's back in town? :stoned:

- Bedankt voor alle steun! :wave:

10. Svali

Svali Badass junkie Emeritus Mod Tripreporter

Denk niet dat veel mensen je nog kennen hier, maar welkom terug.

Hoe gaat het?

11. Marsss

Ik heb NUTSSS daarom ook losgelaten, die fase is voorbij en heeft me een completer mens gemaakt.
    Het gaat goed met me, dank je! Veel gebeurd, veel kwijtgeraakt maar daarmee ook veel gewonnen door te weten wat er overblijft. Ik zelf dus. 100 % en niets minder.

Stil hier hè? Wat is er met het forum gebeurd? :wave:

12. Svali

Ok, goed te horen dat het beter met je gaat.

Lang verhaal. Er is een nieuwe beheerder, nieuwe moderators en veel nieuwe leden. De "oude garde" (in hoever die er nog zijn, dat weet ik niet) zijn inmiddels vertrokken naar een ander forum.

13. Marsss

Aangezien ik hier vooral anderen wil steunen/helpen blijf ik lekker hier voorlopig! :beer:
    Kennen wij elkaar trouwens? ... :wave:

14. Marsss

Ik heb het 'systeem' nu op alle mogelijke manieren moeten doorlopen en helaas is het overal hetzelfde probleem: als het er op aan komt, dan sta je er ALLEEN voor. Waar je ook bent binnen het 'systeem'.

Het zijn niet de mensen, het is het systeem, concludeerde De Dijk al eerder daarom. Probleem is dat het systeem de mensen geen ruimte geeft om het systeem te veranderen. Logisch dat is een soort paradox.

Ik heb de oplossing. Daar ben ik afgelopen jaren als kluizenaar mee bezig geweest, met enorm veel hulp van de vrienden die overal om me heen zijn. Aan mij ligt het niet is mijn conclusie en zodra één van die vrienden zich daar ook in kan vinden voor hem/haar dan zijn we al met zijn tweeën! It takes two to tango, maar om iets te kunnen bereiken moet je met z'n drieën zijn.

Ik heb goede hoop op een betere vrijheid en een beter systeem maar CHI bepaalt wanneer we dat met zijn allen gaan merken.

:wave:

15. Svali

Nee, ik ben van na jouw (nutsss)tijd maar heb wel je verhaal gevolgd. Vandaar dat ik weet wie je bent (op het forum dan).

16. Marsss

Door gelijk te hebben... en zelf mijn gelijk te halen... na 12 weken broodnuchter tevergeefs te hebben gewacht op de eerste dokter of verpleegkundige die me als gelijke zou zien. Gelukkig was er alleen een hoorzitting met de rechter nodig en gelukkig kon ik zelf het woord doen.

Lord help the poor and the needed, gevangen in de valkuil van de zorgsamenleving... Helaas is die hulp net zo reëel als de mercedes benz van Janis Joplin vooralsnog.

Maar ik ben er. Ain't it good to know?

17. Marsss

en wie is het gegeven om te oordelen als het gaat om vrijheid van meningsuiting en ART1, ieder mens is evenveel waard als ieder ander mens zonder aanziens des persoons. Je hebt het recht in nederland om knettergek te zijn of wat dan ook. Dat is vrijheid.

Zodra je je medemensen schade toebrengt, dan komt de wet om de hoek kijken want dat mag niet! Maar dat weten we wel. Daar hebben we geen wetboeken voor nodig, om geen krimineel te zijn!

Maar kijk vooral ook eens naar mijn nieuwe blogs:

http://marcelkreeft.wordpress.com
    http://wdytya.wordpress.com
    http://psychoterreur.wordpress.com
    http://waarisserkeroemen.wordpress.com

18. d1g1tal1s

d1g1tal1s Belezen gebruiker

Neeej!!! Gast!!!, Niet verwacht jou hier nog eens terug te zien. Met veel intresse je oude topics gelezen laatst.

Welcome back!!!!

19. Marsss

Dankje! Wat is het rrrrustig geworden hier trouwens... :confused:

20. Sepp

Sepp Newbie

Wij hebben elkaar gekend Marsss in die periode 2007 2008
    Ben wel benieuwd hoe het nu gaat?

21. MacLeod

MacLeod Admin Medewerker Beheerder

@Marsss was zes jaar geleden voor het laatst online, verwacht niet direct een reactie.

Pompen en Fenrir vinden dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - Opname Nutsss
  1. 2cbarbeque
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    144
  2. missWappie