trippelh zei:
damn schik hiervan en juist dat het rechtsysteem hier niet eens opkomt voor zo iemand want juist hij heeft toch wel dwang nodig nu .
laten we hopen dat het systeem voor hem gaat werken
Ik heb het 'systeem' nu op alle mogelijke manieren moeten doorlopen en helaas is het overal hetzelfde probleem: als het er op aan komt, dan sta je er ALLEEN voor. Waar je ook bent binnen het 'systeem'.
Het zijn niet de mensen, het is het systeem, concludeerde De Dijk al eerder daarom. Probleem is dat het systeem de mensen geen ruimte geeft om het systeem te veranderen. Logisch dat is een soort paradox.
Ik heb de oplossing. Daar ben ik afgelopen jaren als kluizenaar mee bezig geweest, met enorm veel hulp van de vrienden die overal om me heen zijn. Aan mij ligt het niet is mijn conclusie en zodra één van die vrienden zich daar ook in kan vinden voor hem/haar dan zijn we al met zijn tweeën! It takes two to tango, maar om iets te kunnen bereiken moet je met z'n drieën zijn.
Ik heb goede hoop op een betere vrijheid en een beter systeem maar CHI bepaalt wanneer we dat met zijn allen gaan merken.