popiejopie
Experimenterende gebruiker
Exceptional Insight zei:Ik blijf het een interessant fenomeen vinden. Als hij er straks een boek over schrijft, koop ik 'm.
http://iamnutsss.wordpress.com/
Of er ooit een boek komt weet ik niet, maar ik ben het helemaal met je eens. Naast een hoog-intelligent persoon was Nutsss ook nog eens een bijzonder amusant schrijver. Mede door zijn woordenschat en inlevingsvermogen wist hij een blog eenvoudig naar een hoger nivo te tillen!
Wij hebben hem gisteren bezocht en nog steeds is hij de behulpzame man die niet weet waarom hij daar zit. Hij snapt overigens ook niet waarom de andere patienten daar zitten. Wel is hij van plan om als hij weer vrij is de gezondheidszorg aan te pakken, want dit kon toch allemaal niet. Typisch Nutsss...
Ik moet toegeven dat de gesloten afdeling een oud, vuil en verwaarloosd gebouw is waar ik persoonlijk zelfs geen huisdier in zou laten verblijven!!! Maar... ze beginnen binnenkort met opknappen....
Voorlopig weigert hij alle medewerking dus is het voor de begeleiders een moeilijk persoon. Hij weigert medicatie en neemt de gesprekken met de artsen niet serieus. Dit vertraagt alleen het hulp-proces, maar dat beseft hij toch niet. Praten met hem is zinloos want hij beschuldigd alles en iedereen ervan dat hij onterecht opgesloten zit.
Hij zei o,a, dat er helemaal niets te krijgen was daar. zelfs geen colatje of zoiets. Alleen water! Tijdens onze aanwezigheid vroeg een andere patient daarentegen om cola en kreeg deze later ook incl. chips!!
De koffie is inderdaad op "de bon" of zoiets, maar ook daar zal een reden voor zijn. Het zal allemaal horen bij de behandeling ga ik nog maar even vanuit. Het is in ieder geval geen prettig gezicht en emotioneel zwaar om hier doorheen te moeten.
We hopen dat hij snel weer iets beter wodt zodat hij naar een ander afdeling kan...
Niet dus!