oud op nieuw 2010 / 2011

seth

Gast
poor man's photoshop, schaar, een hoop oud papier en flyers en een tube pritt, en dan scannen en dan digitaal optimaliseren.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter

:sunglasses:

Nu weet ik eigenlijk nog steeds niet wat ik ga doen met oud en nieuw... :P

spacelord

Wijs gebruiker
Sublimo zei:

:sunglasses:

Nu weet ik eigenlijk nog steeds niet wat ik ga doen met oud en nieuw... :P

Goa @ Kinepolis Leuven? 15 euro inkom

Vind het zelf nogal duur dus ik ga op de moment zelf kijken hoeveel zin ik er in heb.

seth

Gast

Karhu

Wijs gebruiker
Mensen in Groningen die nog lekker (Underground) Feestje weten? :rolleyes:

Drum and bass / dubstep / herrie? :tearsofjoy:
Simplon staat niet echt bij wat het wordt... weet niet wat ik er van moet denken...

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
seth zei:
Sublimo zei:
seth zei:
word wel een softdrugs feestje, Steppers dub all night long

Dit staat nu dus hoog op mijn optielijstje ! :grin: Morgen eens vragen wat Scopolamine ervan denkt. :)

http://www.reggae.be/community/forum/topic/5236/1

Wel voor de duidelijk heid
Het is GEEN dubstep hé, wel steppersdub... (ik wil gewoon dat dat de avond zelf geen verassing is..) Als je deze week nog langskomt, laat ik je een voorproefje voelen.

Ik ben benieuwd. :sunglasses:

Beanhead

Badass junkie
seth zei:
Sublimo zei:
seth zei:
word wel een softdrugs feestje, Steppers dub all night long

Dit staat nu dus hoog op mijn optielijstje ! :grin: Morgen eens vragen wat Scopolamine ervan denkt. :)

http://www.reggae.be/community/forum/topic/5236/1

Wel voor de duidelijk heid
Het is GEEN dubstep hé, wel steppersdub... (ik wil gewoon dat dat de avond zelf geen verassing is..) Als je deze week nog langskomt, laat ik je een voorproefje voelen.

Baas, steppers dub over dubstep anyway :rock:

seth

Gast
Beanhead zei:
Niets voor niets heel reggae geel in de 18 inch corner gespendeert ("da dub bos")
:grin: :grin:

Dan moet ik jouw al gemeet hebben (ofzo) ik was daar ergens heel vanvoor bij de sound, en bij earthquacke stond ik direct voor de sound in het midden van het bos.

spacelord

Wijs gebruiker
seth zei:
Beanhead zei:
Niets voor niets heel reggae geel in de 18 inch corner gespendeert ("da dub bos")
:grin: :grin:

Dan moet ik jouw al gemeet hebben (ofzo) ik was daar ergens heel vanvoor bij de sound, en bij earthquacke stond ik direct voor de sound in het midden van het bos.

Haha daar heb ik ook een tijdje knetterstoned rondgelopen toen ik mijn vriendin kwijt was. Ik was bijna out gegaan van de zon en het feit dat ik nog niets gegeten had. Die 3 gram wiet zal er ook veel mee te maken hebben :rolleyes:

seth

Gast
spacelord zei:
Haha daar heb ik ook een tijdje knetterstoned rondgelopen toen ik mijn vriendin kwijt was. Ik was bijna out gegaan van de zon en het feit dat ik nog niets gegeten had. Die 3 gram wiet zal er ook veel mee te maken hebben :rolleyes:

Klinkt me veel te bekend in de oren. :P

Beanhead

Badass junkie
reggae geel was één grote waas, paar dagen in de THC roes leven en ja dan heb ik je zoiezo onbewust gemeet want ik heb de soundwall nog staan knuffelen ook :rock:

seth

Gast
sowieso, ik ga daar zijn als vrijwilliger!, De vrijdag 22u recht voor de soundsystem, (dan is er een kans dat ik nog min of meer nuchter ben...) :rolleyes:

cropp

Badass junkie
Xeloc zei:
cropp zei:
Xeloc zei:
heeft iemand nummer voor tekno deze vakantie? Pb?
Misschien zit dat bij jou anders maar meestal krijg ik dat nummer een paar uur van te voren...

:P... Ik wil het een keer mee maken, ben er nog nooit geweest :tearsofjoy: ...
Dan zou ik op vrijdag/zaterdag een auto met tomtom regelen en een doorgewinterde tekno-freak die je toevallig kent op dat moment bellen voor een infonummer, dan heb je de meeste kans om er te komen.

azgaza

Badass junkie
Kaartjes voor ruigoord oud en nieuw zijn binnen omdat ze alleen voorverkoop doen en er nog maar 40 beschikbaar stonden op de site, en ik was wel van plan daar heen te gaan dan, tot nu toe al 3-5 mensen die ook meekomen dus dat wordt vast wel leuk :)

Bovenaan