Manonnie zei:Staat nu vast, net buiten Den haag naar een feest, een beetje een apart feest geloof ik.
Dreuge zei:Manonnie zei:Staat nu vast, net buiten Den haag naar een feest, een beetje een apart feest geloof ik.
ik kom ook
Sublimo zei:![]()
![]()
Nu weet ik eigenlijk nog steeds niet wat ik ga doen met oud en nieuw... :P
spacelord zei:Sublimo zei:![]()
![]()
Goa @ Kinepolis Leuven? 15 euro inkom
Vind het zelf nogal duur dus ik ga op de moment zelf kijken hoeveel zin ik er in heb.
Sublimo zei:![]()
![]()
seth zei:Sublimo zei:![]()
![]()
kraakfeestje in west vlaanderen?![]()
Sublimo zei:seth zei:Sublimo zei:![]()
![]()
kraakfeestje in west vlaanderen?![]()
Dat is zeer verleidelijk, nog interessanter dan die goa.![]()
seth zei:word wel een softdrugs feestje, Steppers dub all night long
Sublimo zei:seth zei:word wel een softdrugs feestje, Steppers dub all night long
Dit staat nu dus hoog op mijn optielijstje !Morgen eens vragen wat Scopolamine ervan denkt.
![]()
seth zei:Sublimo zei:seth zei:word wel een softdrugs feestje, Steppers dub all night long
Dit staat nu dus hoog op mijn optielijstje !Morgen eens vragen wat Scopolamine ervan denkt.
![]()
http://www.reggae.be/community/forum/topic/5236/1
Wel voor de duidelijk heid
Het is GEEN dubstep hé, wel steppersdub... (ik wil gewoon dat dat de avond zelf geen verassing is..) Als je deze week nog langskomt, laat ik je een voorproefje voelen.
Misschien zit dat bij jou anders maar meestal krijg ik dat nummer een paar uur van te voren...Xeloc zei:heeft iemand nummer voor tekno deze vakantie? Pb?
cropp zei:Misschien zit dat bij jou anders maar meestal krijg ik dat nummer een paar uur van te voren...Xeloc zei:heeft iemand nummer voor tekno deze vakantie? Pb?
seth zei:Sublimo zei:seth zei:word wel een softdrugs feestje, Steppers dub all night long
![]()
http://www.reggae.be/community/forum/topic/5236/1
Wel voor de duidelijk heid
Het is GEEN dubstep hé, wel steppersdub... (ik wil gewoon dat dat de avond zelf geen verassing is..) Als je deze week nog langskomt, laat ik je een voorproefje voelen.

Beanhead zei:Baas, steppers dub over dubstep anyway![]()
Beanhead zei:Niets voor niets heel reggae geel in de 18 inch corner gespendeert ("da dub bos")
![]()
![]()
seth zei:Beanhead zei:Niets voor niets heel reggae geel in de 18 inch corner gespendeert ("da dub bos")
![]()
![]()
Dan moet ik jouw al gemeet hebben (ofzo) ik was daar ergens heel vanvoor bij de sound, en bij earthquacke stond ik direct voor de sound in het midden van het bos.

spacelord zei:Haha daar heb ik ook een tijdje knetterstoned rondgelopen toen ik mijn vriendin kwijt was. Ik was bijna out gegaan van de zon en het feit dat ik nog niets gegeten had. Die 3 gram wiet zal er ook veel mee te maken hebben![]()
Dan zou ik op vrijdag/zaterdag een auto met tomtom regelen en een doorgewinterde tekno-freak die je toevallig kent op dat moment bellen voor een infonummer, dan heb je de meeste kans om er te komen.Xeloc zei:cropp zei:Misschien zit dat bij jou anders maar meestal krijg ik dat nummer een paar uur van te voren...Xeloc zei:heeft iemand nummer voor tekno deze vakantie? Pb?
:P... Ik wil het een keer mee maken, ben er nog nooit geweest...
knolselderij zei:en waarom ken ik deze mod niet?