Psy Fi 2020

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
We hebben volgend jaar in Nederland een nieuw meerdaags Psy-festival en wel

UNIVERSAL MIND FESTIVAL

Datum:
12-06-2020 12.00 tot 14-06-2020 22.00
Organisatie:
Origin Festival, Nano Records, Psychedelic Rave

Aangezien de meerdaagse psy festivals niet zo dik bezaaid zijn in Nederland heb ik alvast maar een early bird kaartje gehaald, en ik ben niet de enige:

Heeft kaartje:

@acht.zes
@Psilocyloner
@Wiz

Zinnentuimel

Belezen gebruiker
Misschien een nieuwe toppa voor maken?
Ik weet nog niet of ik kan, maar anders ben ik sowieso van de partij. Staan al een paar mooie namen op de line-up. Hopen dat Avalon en James West er nog bij komen, aangezien het NANO Records Hosting is.

Die Early Bird korting zorgt er echt voor dat ik me moet inhouden een kaartje te kopen. Maar ben bang dat ik er niet vanaf kom, mocht ik uiteindelijk niet blijken te kunnen.

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
We hebben volgend jaar in Nederland een nieuw meerdaags Psy-festival en wel

UNIVERSAL MIND FESTIVAL

Datum:
12-06-2020 12.00 tot 14-06-2020 22.00
Organisatie:
Origin Festival, Nano Records, Psychedelic Rave

Aangezien de meerdaagse psy festivals niet zo dik bezaaid zijn in Nederland heb ik alvast maar een early bird kaartje gehaald, en ik ben niet de enige:

Heeft kaartje:

@acht.zes
@Psilocyloner
@Wiz
Ik heb ook een kaartje inmiddels! :wink:

Lijkt me een leuk festival. Mooie tijd ook, middenin de zomer. Opwarmertje voor Psy-Fi.

Er is trouwens ook nog het Mandala Festival: https://mandalafestival.com/ Maar wat me daarbij tegenhoudt is de mededeling dat ze er een zero tolerance policy op nahouden wat betreft drugs. Tja, dan toch niet. :rolleyes:

Ikbeneenfiets

Belezen gebruiker
Wow wat cool! Maar dan moet ik nog gewoon naar de uni, dus kan niet echt early birds kopen. Lijkt me wel gaaf om daar misschien sommige van jullie te meeten.

Zinnentuimel

Belezen gebruiker
Er is trouwens ook nog het Mandala Festival: https://mandalafestival.com/ Maar wat me daarbij tegenhoudt is de mededeling dat ze er een zero tolerance policy op nahouden wat betreft drugs. Tja, dan toch niet. :rolleyes:
Kwam bij mij ook als gesponsord event voorbij. Denk dat het heel erg tegenvalt als je het naast een Psy-Fi legt. En inderdaad die zero tolerance policy. Bye felicia.

🐺PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Kunnen ze niet es een psy festival meer naar de kant van zuidbrabant doen naar de grens van Belgie toe :thinking:. Beide locaties zijn ofwel een goeie 5 uur met de auto of bijna een hele dag met het openbaar vervoer. Vet ver dus voor een vet feesie.

Natozlato

Bewuste gebruiker
Mandala festival vond ik wel heel erg leuk! Ook een hoog hippiegehalte. Hoe het zat met het drugsbeleid weet ik alleen niet want we waren met mn dochter en zat uiterlijk 23.00 uur bij de tent. De tijd dat de meesten beginnen met drugs nemen.
Dit jaar ga ik iig weer!

Purplext

Bewuste gebruiker
Hahaha, oh shit. Ik zei laatst tegen vriendin; ik ga volgend jaar eindelijk naar Psy-fi. Oh wat tof, werd er geantwoord. Ik; ja, alleen een beetje jammer van de muziek en al die mensen. Vriendin; ehhh, wat ga je daar doen dan? :flushed:

Ik hoop echt dat ik het ga trekken die muziek de hele dag, zou het heel raar zijn als ik met koptelefoon en eigen muziek daar rond ga lopen? :upsidedown:

Natozlato

Bewuste gebruiker
Ik wel. Gewoon te ver. Zeker als ik al meerdere dagen zou willen blijven. Openbaar vervoer tot daar en terug kost wrs meer dan het ticket zelf.
Ik weet niet waar je vandaan komt maar ik kom uit Limburg, NL en woon vlakbij de grens. Vorig jaar hadden we een goedkoop treinkaartje en de reis duurde in totaal ongeveer 5 uurtjes maar het was erg de moeite waard! :hearteyes:

Natozlato

Bewuste gebruiker
@Purplext dat hadden wij vorig jaar ook!! Wij houden helemaal niet van Psy-trance en shit. We hebben zowat het hele festival bij de chill out gestaan, daar was andere muziek. Ik kende er niks van en heb echt goede artiesten gehoord!
En anders zat ik wel in het magic forest :hearteyes:
Of lekker zwemmen, of in de galerij naar kunst te kijken. Of alleen al mensen kijken is daar een hele belevenis! Wat een aparte typetjes daar rondlopen.:sweatsmile:

Purplext

Bewuste gebruiker
@Purplext dat hadden wij vorig jaar ook!! Wij houden helemaal niet van Psy-trance en shit. We hebben zowat het hele festival bij de chill out gestaan, daar was andere muziek. Ik kende er niks van en heb echt goede artiesten gehoord!
En anders zat ik wel in het magic forest :hearteyes:
Of lekker zwemmen, of in de galerij naar kunst te kijken. Of alleen al mensen kijken is daar een hele belevenis! Wat een aparte typetjes daar rondlopen.:sweatsmile:
Oh gelukkig, ik had dat ook een beetje in gedachten.
Ik ben vroeger wel veel naar psy-feestjes gegaan, maar na het zoveelste weekend doortrekken en ik weer dezelfde loop en break hoorde, was ik er in 1 x klaar mee. Ben toen naar een tekno-feestje gereden :laughing:

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Leuk, ook een hoop nieuwe namen erbij!

Even een update van het lijstje.

Gaat en hebben al kaartje:
- @acht.zes
- @NiandraLades
- @Psilocyloner
- @verwondering
- @Eik
- @Natozlato
- @Roze Olifant
- @Wiz
- @Purplext
- @AphexTwin
- @Fenrir
- @Dr. Paddo!
- @Neohippie
- @Cerberus

Heeft kaartje maar weet nog niet:
- @Zinnentuimel
- @HoMaar!
Heb nog geen kaartje maar ik ga wel volgend jaar. Ik ga echter niet het gehele festival. Waarschijnlijk alleen de eerste dag tot de volgende dag en zaterdag of zondag. Tussendoor naar huis want heb al andere afspraken staan die niet verzet kunnen worden. Maar ach het is voor mij net iets langer dan een uur rijden dus haast een thuiswedstrijd :grimacing:

Albedo

Bewuste gebruiker
De Universal lijkt me wel wat, maar wacht eerst op meer info voor extra kosten voor tent, de voorzieningen, etc. Psyfi weet ik nog niet.

Rupsen God ❤

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik ben niet zo heel erg actief meer op het forum omdat ik nu een opleiding volg die zowat al m'n tijd opslokt, maar ik ben er ook bij volgend jaar! :grin: Heb al een kaartje. Ben ook graag weer van de partij bij de meeting, vond het dit jaar echt super gezellig :kissingsmiling:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!

zorxe

Newbie
Ik kom sowieso, met ~4-8 andere.

Voor degene met vragen over wat er getolereerd wordt; ik was er in 2019 en er was totaal geen controle op wat er gesnoven, geslikt, of gerookt wordt. Ik kan me echter voorstellen dat als je iets wilt injecteren je problemen krijgt. Wat betreft GHB en Ketamine was er totaal geen probleem voor de gebruiker

Wat @
Natozlato zegt klopt ook enorm.

Laatst bewerkt:

Albertospaghetti

Experimenterende gebruiker
Oh ja...
Zou wel ontzettend graag een keertje willen gaan. De kaartjes zijn alleen ontzettend duur.
Had een keer wat gehoord dat als je fietsend gaat dat 't gratis is maar dat is zo'n pokkenend vanaf noord Holland.

Het andere wat me ervan weerhoud is dat ik totaal geen festival mens ben. Vind festivals etc altijd veels te druk voor mijn doen haha.
Toch blijf ik wel geinteresseerd

Bovenaan