Schilderen/tekenen, wat zijn jouw projecten?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Martinus

Bewuste gebruiker
de laatste details. ^^ Tis jammer dat ik altijd zo een perfectionist ben. Een tekening maken is altijd een hele dagtaak. Ik ben nooit zo goed in uit de losse pols een vorm in een keer scherp te tekenen. Ik schets vaak heel langzaam laag voor laag. Ik zat in het begin te denken. Eigenlijk moet ik voor de grap eens 1p-LSD nemen en dan gaan tekenen. Kijken wat er naar boven komt, maar dan denk ik ook, heb ik wel genoeg tijd in de trip om het af te krijgen.

Rivalrie

Badass junkie
de laatste details. ^^ Tis jammer dat ik altijd zo een perfectionist ben. Een tekening maken is altijd een hele dagtaak. Ik ben nooit zo goed in uit de losse pols een vorm in een keer scherp te tekenen. Ik schets vaak heel langzaam laag voor laag. Ik zat in het begin te denken. Eigenlijk moet ik voor de grap eens 1p-LSD nemen en dan gaan tekenen. Kijken wat er naar boven komt, maar dan denk ik ook, heb ik wel genoeg tijd in de trip om het af te krijgen.
Tekenen onder invloed van LSD is het mooiste dat je ooit in je leven zult zien.

ZiggyStardust

Bewuste gebruiker
Heel herkenbaar, kan soms wel 3 dagen met een tekening bezig zijn. Ook bij deze zie ik steeds opnieuw weer een verbeterpunt, maar probeer het leren los laten. Meer is niet altijd beter.
Tekenen onder invloed is heel gaaf! Creativiteit word vele malen verbreed en gaat alle kanten op. Heb zelf vaak aan 2-cb geschilderd en getekend, zeker aanrader ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan