Tekenen onder invloed van LSD is het mooiste dat je ooit in je leven zult zien.de laatste details. ^^ Tis jammer dat ik altijd zo een perfectionist ben. Een tekening maken is altijd een hele dagtaak. Ik ben nooit zo goed in uit de losse pols een vorm in een keer scherp te tekenen. Ik schets vaak heel langzaam laag voor laag. Ik zat in het begin te denken. Eigenlijk moet ik voor de grap eens 1p-LSD nemen en dan gaan tekenen. Kijken wat er naar boven komt, maar dan denk ik ook, heb ik wel genoeg tijd in de trip om het af te krijgen.
Heel herkenbaar, kan soms wel 3 dagen met een tekening bezig zijn. Ook bij deze zie ik steeds opnieuw weer een verbeterpunt, maar probeer het leren los laten. Meer is niet altijd beter.de laatste details. ^^ Tis jammer dat ik altijd zo een perfectionist ben. Een tekening maken is altijd een hele dagtaak. Ik ben nooit zo goed in uit de losse pols een vorm in een keer scherp te tekenen. Ik schets vaak heel langzaam laag voor laag. Ik zat in het begin te denken. Eigenlijk moet ik voor de grap eens 1p-LSD nemen en dan gaan tekenen. Kijken wat er naar boven komt, maar dan denk ik ook, heb ik wel genoeg tijd in de trip om het af te krijgen.
Dat wist zelfs de fokker niet....Wauw welk ras is het...?? 😄
Schilder je ook onder invloed ?
Jaa! Met 2cb laatst een schilderij gemaakt. Komen de vetste dingen uit 👌🏻Schilder je ook onder invloed ?
Jaaa thanks! Is ook mijn favorite 👌🏻Vooral die onderste is echt super vet..!!! 😍😍👌
Jaaa thanks! Is ook mijn favorite 👌🏻
Geef deze cadeau aan mn pa voor zn bday, wel zo mooi eheh
Zal ie super blij mee zijn..!!! 🥰
Ben echt benieuwd hoe je dat precies doet 😊
Zo!
Is een van de technieken, zijn echt ontelbaar veel mogelijkheden 😇 maar haal m'n inspiratie voornamelijk uit zulke filmpies 😊
Thanksss✨Thanks..!!
Super vet joh.. 😍😍👌
Behalve mijn handtekening kan ik helaas niet tekenen.
En zelfs die is elke keer niet het zelfde bij mij![]()