Schilderen/tekenen, wat zijn jouw projecten?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
L

Lid 151997

Gast
Heb deze gast online ontmoet, componeert ook intense Dark Ambient muziek. Dit is o.a. z'n art:

ZiggyStardust

Wijs gebruiker
Favoriete schilder, wat een baas! Zijn schilderijen zijn zo speels en de kleurkeuze is zo rijk en contrasterend. Raak helemaal van de wereld als ik zijn werken zie ❤
Vincent staat ook zeker in mijn top drie van favo
kunstenaars 👌
Met in die top drie, Salvador Dali en Escher 😇

ZiggyStardust

Wijs gebruiker
Kun je met die techniek ook nog abstracte scenes maken of word het echt vooral vegen en patronen?
mmm, opzich kan dat wel. Heb het zelf nooit echt als abstract gezien maar je kan het beeld wel 'rustiger'krijgen. Dan krijg je meer lagen dan echt die cellen en 'chaos'. Die cellen komen door silicone olie, denk als je dat niet toevoegt dat je dan meer het abstracte effect krijgt.
Beetje zoals dit:
download-1.jpgdownload-2.jpg

Martinus

Wijs gebruiker
mmm, opzich kan dat wel. Heb het zelf nooit echt als abstract gezien maar je kan het beeld wel 'rustiger'krijgen. Dan krijg je meer lagen dan echt die cellen en 'chaos'. Die cellen komen door silicone olie, denk als je dat niet toevoegt dat je dan meer het abstracte effect krijgt.
Beetje zoals dit:
Bekijk bijlage 18086Bekijk bijlage 18087

Zit te denken om wat te schilderen. Iets van een mooie vorm om naar te kijken als ik weer eens een tripmiddel op heb. Ben er nog niet helemaal uit wat. Je acryl gietwerk heb wel mooie patronen, maar ik zit er aan te denken toch maar iets te kwasten. Vind die interactie denk wel leuk.

ZiggyStardust

Wijs gebruiker
Zit te denken om wat te schilderen. Iets van een mooie vorm om naar te kijken als ik weer eens een tripmiddel op heb. Ben er nog niet helemaal uit wat. Je acryl gietwerk heb wel mooie patronen, maar ik zit er aan te denken toch maar iets te kwasten. Vind die interactie denk wel leuk.
gaaf! zeker doen :) gewoon kwasten pakken en gaaan
Probeer ook meer kwast werk te maken laatste tijd. Maar blijft toch moeilijk, zeker realistisch werk.
Maar als je het aan een tripmiddel doet is het stukje gewoon durven natuurlijk veel groter en de inspiratie haha

Martinus

Wijs gebruiker
gaaf! zeker doen :) gewoon kwasten pakken en gaaan
Probeer ook meer kwast werk te maken laatste tijd. Maar blijft toch moeilijk, zeker realistisch werk.
Maar als je het aan een tripmiddel doet is het stukje gewoon durven natuurlijk veel groter en de inspiratie haha
Ik heb juist geen zin in realisme. Wil iets vaags schilderen. Gewoon mooie vloeiende vormen. Moet inderdaad gewoon een kwast pakken en hersenen op 0 zetten en gewoon maar wat doen.

mikoz

Bewuste gebruiker
Soms weet je niet meer waar je heen moet met een project, alleen underpainting of toch verder maken... dit is van maanden geleden, moet 'm nog steeds afmaken. Was tevreden met het begin, maar heb nog niet de moed gehad de kwast er weer op te zetten.

(vanzelfsprekend zijn de gele/bruine tinten het begin)
20200629_151353.jpg

Bijlagen

• 20200329_142422.jpg
    20200329_142422.jpg
    268,2 KB · Weergaven: 6
  • 20200623_181914.jpg
    20200623_181914.jpg
    320,1 KB · Weergaven: 6

Martinus

Wijs gebruiker
Soms weet je niet meer waar je heen moet met een project, alleen underpainting of toch verder maken... dit is van maanden geleden, moet 'm nog steeds afmaken. Was tevreden met het begin, maar heb nog niet de moed gehad de kwast er weer op te zetten.

(vanzelfsprekend zijn de gele/bruine tinten het begin)
Bekijk bijlage 18108
Ik vind het gras wel erg mooi. Misschien wat meer contrast tussen de lucht en de bomen?

Martinus

Wijs gebruiker
16159909976882724342670324637007.jpg
Zo, denk dat hij bijna af is. Acryl verf van de action heb niet zo veel pigment dus ik zit constant extra lagen er op de kwasten 🤣. God. Zelfs verf is gezeur. Ik durf geen zwart meer door kleuren te mengen omdat het zwarte pigment donkerder droog dan bijvoorbeeld groen...

Aja, voor nu is het wel goed zo. Ben er wel zoet mee

mikoz

Bewuste gebruiker
Bekijk bijlage 18233
Zo, denk dat hij bijna af is. Acryl verf van de action heb niet zo veel pigment dus ik zit constant extra lagen er op de kwasten 🤣. God. Zelfs verf is gezeur. Ik durf geen zwart meer door kleuren te mengen omdat het zwarte pigment donkerder droog dan bijvoorbeeld groen...

Aja, voor nu is het wel goed zo. Ben er wel zoet mee
lekker bezig!

Martinus

Wijs gebruiker
Ik wou vloeiende geometrie schilderen. Dit was het beste dat ik dat kon uiten. Volgende schilderij ga ik iets van een natuurlijk abstract iets maken met groen en bruin denk ik. Misschien ook wel weer iets wat vanuit het midden naar buiten gaat. Vind dat wel mooi op een een of andere manier.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan