Schilderen/tekenen, wat zijn jouw projecten?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

whitesugar

Badass junkie
Ik wist niet goed waar ik deze topic moest plaatsen. Dus als het verplaatst moet worden, let me know!

Laatste tijd ben ik weer veel bezig met schilderen en creativiteit. Heb hele lange tijd veel getekend en tekenboeken vol gemaakt. Maar nu dus bezig met schilderen en ik heb een nieuwe techniek ontdekt, het werken met silicone. Oftewel acryl pouring. Het is vet ontspannend, kan bijna niet fout gaan en resultaten zijn insane. Heb in 3 dagen 20 schilderijen gemaakt.
Hier aantal foto's daar van.

En waar ik dus benieuwd naar ben, schilder of tekenen jij? En zo ja, wat schilder je dan? En waar komt die creativiteit vandaan? Bekijk bijlage 10264Bekijk bijlage 10265Bekijk bijlage 10266Bekijk bijlage 10267Bekijk bijlage 10268Bekijk bijlage 10269Bekijk bijlage 10270Bekijk bijlage 10271Bekijk bijlage 10272
Dit doe ik ook weleens! Ik zal binnenkort eens kijken of ik nog foto's kan vinden. Verder vind ik het ook leuk om af en toe creatief bezig te zijn. Ben zelf niet een geweldige schilder of tekenaar maar dit is iets wat ik de afgelopen tijd gemaakt heb: 20210827_211527.jpg

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan