Feit is dat sinds ik mijn 17e paddo's en lsd heb gebruikt, ik elke dag hier nog minstens 1x aan terug denk met zeer positieve gevoelens. Ik ben nu 30. en ik gebruik al vanaf mijn kindertijd middelen. Toen ik 6 was antipsychotica, toen ik 10 was nicotine, op mijn 12e blowen, op mijn 15e speed en xtc en op mijn 17e paddos en lsd. Op mijn 18e benzooi en heroine. Nu ik 30 ben zijn er echt heel veel dingen verbeterd en heb ik vanaf mijn 26e tot aan mijn 29e alleen antidepressiva, antipsychotica en ritalin gebruikt. Wat ook drugs is, dus ik ben nooit clean geweest. Nu ik vanaf november met de meds ben gestopt, is mijn behoefte naar drugs weer volledig terug. Het liefst zit 24/7 aan de heroine en benzos om aan deze ellendige kutbestaan en klote wereld te ontsnappen. Maar het lukt mij toch om alleen heel af en toe voor tripmiddelen te gaan en verder het te gooien op zeer en zeer gezond leven. Ik denk zoveel mogelijk na over mijn triggers en wat mij misschien weer aan kan zetten tot aan een destructieve levensstijl, om zo het gebruik te voorkomen. Het enige wat ik moet doen is paddo's, en dan een middelmatige dosis mexicaantjes. Dat is het enige wat ik mijzelf toe moet laten, maar het is een gevecht. Dat komt denk ik doordat mijn brein niet beter weet. Mijn brein is chemisch veelte veel gestimuleerd, en zonder drugs beland ik in een leegte, ga ik heel negatief denken, word ik achterdochtig en probeer ik de ellende zoveel mogelijk weg te slapen. Ik ben verslaafd, mijn brein is verslaafd. Ook omdat ik al van kleins af aan zware medicijnen moest slikken tegen mijn ernstige gedragsproblemen. Ik ben nu 30 en ik begin steeds genuanceerder in te zien hoe verkloot ik wel niet ben. En het is voor mij heel verleidelijk om het gevecht op te geven, en om 24/7 aan de drugs te gaan.