Jazz35
Wijs gebruiker
Oooo shit hé, dat is wel echt suf!Ja en nu ben ik er uit gekomen voor een afspraak die dus niet doorgegaan is. Ik heb die f*cking nieuwe praktijk echt niet kunnen vinden....
Oooo shit hé, dat is wel echt suf!Ja en nu ben ik er uit gekomen voor een afspraak die dus niet doorgegaan is. Ik heb die f*cking nieuwe praktijk echt niet kunnen vinden....
Dat is klote, ja.Heb voor 2 gesloten deuren gestaan.
Hier nog een die je bijdragen altijd zinvol vindt! Vindt ze altijd interessant en inspirerend om te lezen.@Alinde
Ik ben idd alcoholvrij!
Al meer dan 25 jaar.
Nu ben ik ook al helemaal drugsvrij, op voorgeschreven medicatie na, die ik niet kan missen maar wel onder de categorie " drugs" vallen, maar deze tel ik dus niet mee.
Fijn, dat je mijn bijdragen zinvol vindt!
Ik hoop dat er meer mensen zijn die dit ook vinden.
Dit is post nr. 10.000.....
Dank je, @Deadwing!Hier nog een die je bijdragen altijd zinvol vindt! Vindt ze altijd interessant en inspirerend om te lezen.
Ja zeker. Alleen ik heb ze al vaker gesproken dat ik nu echt gestopt was. En dan ging ik weer... IK legde wel uit dat ik naar de huisarts was geweest maar hij verstond het niet zo goed, was net uit bed in pyjama. Het is een oudere man. Komt vast weer goed. Hij dacht dat zijn vrouw eraan kwam zei hij, die was even weg.Top.
En proficiat met de status df koning
Alinde; wat balen van die huisarts.
Maar geen idee om je buurman even kort bij te praten. Dat het nu anders is dan een jaar geleden bv toen je om 7u naar ah to go ging voor je wijn
Nee we gaan straks weer in doelen werken. Je hebt gelijk hoor. Maar om het met de familie weer te fixen daar is ook even een moment van terugblik en besef voor nodig.@Alinde ,
Denk niet te vaak en te diep over wat het vroeger allemaal was, daar word je niet beter van kan ikzelf uit eigen ervaring en ellende zeggen.....
Daar heb je gelijk in!Genoeg families die er NIET meer uit komen na een verslaving.
Zo waar als een klok..Elke dag denk ik nog veel te vaak aan vroeger en vele gemiste kansen in mijn leven. Heel veel. Ik heb ook moeite om aan mijn toekomst te denken omdat ik zo verdomd goed weet dat het beste al heel lang achter me ligt. Maar ik blijf toch maar doorgaan en probeer het beste nog uit mijn leven te halen. Dat valt niet altijd mee@Alinde ,
Denk niet te vaak en te diep over wat het vroeger allemaal was, daar word je niet beter van kan ikzelf uit eigen ervaring en ellende zeggen.....
Korte samenvatting van een buitenstaander op basis van jouw verhaal:Ruzie met vriend.
Misverstand geloof ik over hoe je kerst viert. Ik heb niet veel met kerstavond.... kijk zeker nooit naar dat stomme All You Need is Love, ik heb er zelfs een hekel aan. Ben wel vaak naar de kerk geweest kerstavond maar anders is het vooral thuis voorbereiden. Want mijn kerst is eerste en tweede kerstdag en dat zit altijd vol verplichtingen.
Ik ben verkouden, hees en heb slechte nachten gehad afgelopen tijd. Dus ik dacht, ff alle was wegwerken, stem sparen vandaag en vroeg naar bed. En vooral niemand wakker hoesten, niesen en spoken die al dagen chagrijnig is.
Nu is meneer boos dat ik m laat zitten kerstavond en dat hij zoals altijd alleen All You Need is Love moet kijken. Ik heb een hekel aan mensen voor wie kerst betekent ´all you need is love kijken´ ook al weet ik dat ik hele volksstammen beledig nu.
Ik mag altijd de kliniek bellen als het moeilijk is. In tegenstelling tot Brijder kun je tot in lengte van dagen de kliniek nog bellen. Voor trekmomenten of zomaar. Dat is goed om te weten.
Hij vindt dat ik onze relatie zie als een verplichting de laatste tijd. Dat klopt want als hij zo chagrijnig is ga ik niet voor mijn lol naar hem toe.
Ik zou proberen niet te vaak de kliniek te bellen. Dat wordt ook een gewoonte al is het wel goed natuurlijk dat je die optie hebt.Denk toch dat je door ze vaak te bellen minder het gevoel heb op eigen benen te staan.Ruzie met vriend.
Misverstand geloof ik over hoe je kerst viert. Ik heb niet veel met kerstavond.... kijk zeker nooit naar dat stomme All You Need is Love, ik heb er zelfs een hekel aan. Ben wel vaak naar de kerk geweest kerstavond maar anders is het vooral thuis voorbereiden. Want mijn kerst is eerste en tweede kerstdag en dat zit altijd vol verplichtingen.
Ik ben verkouden, hees en heb slechte nachten gehad afgelopen tijd. Dus ik dacht, ff alle was wegwerken, stem sparen vandaag en vroeg naar bed. En vooral niemand wakker hoesten, niesen en spoken die al dagen chagrijnig is.
Nu is meneer boos dat ik m laat zitten kerstavond en dat hij zoals altijd alleen All You Need is Love moet kijken. Ik heb een hekel aan mensen voor wie kerst betekent ´all you need is love kijken´ ook al weet ik dat ik hele volksstammen beledig nu.
Ik mag altijd de kliniek bellen als het moeilijk is. In tegenstelling tot Brijder kun je tot in lengte van dagen de kliniek nog bellen. Voor trekmomenten of zomaar. Dat is goed om te weten.
Hij vindt dat ik onze relatie zie als een verplichting de laatste tijd. Dat klopt want als hij zo chagrijnig is ga ik niet voor mijn lol naar hem toe.
Daarom is praten zo belangrijk.Een hoop misverstanden denk ik.
Ik kijk tegenwoordig enkel nog naar All You Need is ConfettiWat een vreeeselijk programma, dat Al you need is Love!
Altijd die mensen met dezelfde emoties, dat gejank..
Ik kijk er nooit meer naar. 1 x was wel genoeg.
Alleen al om dat programma zou je een hekel aan kerstmis kunnen krijgen!
Ok, prima. Ik typte ook maar wat ik dacht zonder verder te weten of je ze vaak of niet belt.Ik heb nog nooit de kliniek gebeld hoor, na mijn ontslag.
Een heel goede reden om zonder hem verder te gaan! Zijn terugval is tenzij je hem in zijn slaap dingen in zijn hoofd stopt NOOIT jouw verantwoordelijkheid. Run Forrest run!Dank je Plop.
Hij heeft al vroeg in de relatie gezegd dat hij terug zou vallen als ik het uit zou maken. Manipulatief, I know.
Nou, mooi. Laat die stekker eruit! Laat je moeder weten dat hij er morgen niet is, omdat je duizend keer beter verdient dan dit.Maar nu denk ik, val maar lekker terug dan. Bovendien trok HIJ de stekker er uit vandaag, hij zelf.