Heftig, het is kut als je het dan ineens voor lange tijd krijgt lijkt me ook. Ik moet nu zelf elke 2 weken lorazepam ophalen, maar ik heb wel een B2 code gekregen, zodat het vergoed wordt.
Bij mij begon het een aantal jaar geleden. Ik had net ontdekt dat er een rats nieuwe meuk zo in de brievenbus kwam voor het juiste bedrag. In mijn kraakperiode al heel wat met andere middelen geexperimenteerd. Dat werd op een gegeven moment "saai" 3mmc viel tegen want de 4m was vroeger tich keer beter.
Tot ik op de flunitrazolam kwam. Dat bouwde zich heel snel op. Ik begon met 1, maar ik denk een paar dagen later slikte ik vanaf dat ik opstond, tot ik ging slapen. ( En ik drink ook nog eens 6 tot 8 bier op een dag. Daar wat bij blowen, en al heel snel kreeg ik blackouts. Ik kreeg van mensen om mij heen te horen van dude, wat je gister zei was echt niet tof. Of, waarom stond je ineens in mijn huis? En nog wel meer dit soort dingen.
In het begin boeide het me allemaal geen reet. Ik voelde me de koning en niks kon mij raken, want dat ketsten de benzos wel weg. Toen had ik flualprazolam ontdekt en daar kreeg je toen het nog niet verboden was 4x zoveel. 100mg op 3g ynositol. Nou dat was feesten. Het begon met pinkjes, maar al snel werden dat kleine bumpjes die ik snoof en al snel vergat ik dat ik bumpjes snoof, dus snoof ik er nog meer. Deed max 15 dagen met zo 100mg flualprazolam.
De eerste keer dat ik echt problemen had was dat ik onderweg was op bezoek naar een vriend. Maar ik was daar nooit aangekomen, want ik had een zakje etizolam en toen clonazolam gekocht met het idee van laat ik dit ook eens proberen. Etizolam in poedervorm, clonazolam geen flauw idee meer.
In ieder geval begon mijn wandeling met een fles vodka en een zakje etizolam. Toen ik door de politie ergens van een grasveld ben gevist ben ik door hun eerst weer naar een kameraad gebracht. Daar ging ik vervolgens naar de wc, en verloor evenwicht. Deed 2 lompe stappen achteruit en bats met mijn kop volop een wasbak. Dikke lading bloed ik nokkie, iedereen in paniek.
Ambu me opgehaald, daar was ik al weer wat bij. Wat ik begrepen heb, ( herinner me er weinig van ) was ik daar behoorlijk vervelend en probeerde ik te onderhandelen met ze dat ik niet op zo po wilde pissen maar op een gewone wc. ( Thuis kwam ik er achter dat mijn handelswaar van die blauwe handschoentjes waren. Ik denk dat ik er wel 100 had lol.
Afijn, ik met mijn grote bek toen. Ah ja, even een uitschieten voor de rest gaat het altijd wel goed. Ondertussen pleegde ik winkeldiefstal als een malle. ( dat ik daar nooit mee ben gepakt ) Luisterde nog steeds niet naar de mensen om mij heen en ging vrolijk verder met drinken en poppen. Inmiddels had ik ook ontdekt dat ik pure bromazolam poeder kon krijgen. Moest ik dan wel even oplossen om te doseren. Nou wat een gedoe zeg, had alles al aangeschaft maar schoot niet op. Toen las ik op internet, wat ook wel werkt is een tandenstoker nat maken en er voorzichtjes indippen. Zo voorzichtig als dat gaat na 6 tot 8 halve liters bier.
Een tijdje later, mensen hier wilden grotendeels al niet meer met mij omgaan. En ik kon maar niet snappen waarom, want ik was toch zo chill, en maakte me nooit druk. Wat ik wel deed toen was alles vergeten van de vorige dag. Ik heb denk wel een blackout van 2 jaar, met hier en daar wel wat herinneringen natuurlijk.
Toen kwam mijn ma ineens op bezoek. Zonder dat ze me had gebeld oid, en dat doet ze nooit. Die kwam me vertellen dat ze zich ernstig zorgen maakte. ( En dat terwijl ze aan de oxy, alpra, lora, lithium en nog wel wat medicijnen zit. }
Dit maakte heel erg indruk op mij, want ze drong ook tot me door. Potje janken natuurlijk. Toen ze weg ging had ik besloten om op eigen houtje cold turkey af te gaan kicken. Gewoon alleen biertje en jointje. Mijn ma had me wat lora of oxa gegeven ofzo, maar die werkten maar amper tot niet. Ik heb hier toen drie dagen alleen in mijn huis gelegen, niet kunnen slapen en bij niemand hier waar ik woon aan kon kloppen, aangezien zij me al niet meer chill in de omgang vonden.
Na dag 3 begon ik psychotisch te raken. Ik hoorde stemmen, een orkest op het grasveld waar ik aan woon. Alles was tegen mij behalve mijn kat. Maar ik vond het zo sneu voor mijn kat dat ik heb geprobeerd die te laten ontsnappen om een beter baasje te zoeken want ik kon zo niet voor m zorgen natuurlijk.
Wat later in de nacht werd het steeds erger, en uiteindelijk heb ik iets heel ergs gedaan waar ik nog spijt van heb ( gelukkig wel goed gemaakt ) Ik heb toen min buurvrouw bedreigd met een keukenmes. Gelukkig is er niks ernstigs gebeurd. Die hebben de politie gebeld, ik zat alweer thuis lang vergeten wat er gebeurd was. Ineens politie. Ik de deur open doen en heb toen tegen hun gezegd. "ja jullie moeten even naar binnen komen, mijn moeder ligt daar op de bank die kan het wat beter verwoorden. Dat was uiteindelijk gewoon mijn deken lol.
De politie heeft me bij lentis afgezet. Daar werd ik SUPER para van alle mensen en de muziek van de radio die op de achtergrond opstond. Ik hoorde alleen maar vigaro uit de radio komen en telkens een paar scherpe beelden in mijn brein over hoe de eerste geboorte was ontstaan totdat we allemaal dood gingen. Heel weird en eng. Gelukkig kon ik snel met lui van lentis praten, maar daar bleef het ook bij. Die vonden dat ik aardig nuchter over kwam en mensen met meerdere zware verslavingen wilden ze niet op de crisis hebben.
Toen heeft de politie me naar het ziekenhuis gebracht ( tot aan de voordeur heel slim ) want ik woonde vlak bij. Ben weer naar huis gelopen. Iedereen hier weer in rep en roer, politie weer gebeld. En uiteindelijk hebben ze me geboeid op bed, want ik wilde niet stil blijven liggen en al helemaal geen vitamine B12 spuit want spuiten was drugs, en daar was ik toch juist mee aan het stoppen. In het ziekenhuis moest ik heel hard huilen, omdat ik dacht dat mijn kat gekrompen was en zo klein was dat hij geen brokjes meer kon eten. Toen hebben ze me zoveel slaapmedicatie gegeven dat, ik volgens de zuster niet meer mocht blijkbaar want ik zat op de max dosis. ( Dit is mij achteraf btw verteld ) ik was daar in en roes.
Al met al mocht ik de volgende dag naar huis. nog wel wazig, maar t ergste was er vanaf. EN ik was cold turkey afgekicked dacht ik. Dat is ongeveer een half jaar tot misschien 9 maanden goed gegaan. Toen kwamen de etizolam en flualprazolam in de aanbieding in verband met verbod. Ik dacht, nou dan ga ik toch nog een keer groot inslaan. Dan heb ik een voorraad voor een lange tijd. ( jaja een ezel stoot zich 2 keer aan dezelfde steen en weet meteen niet meer dat die steen er ligt }
Eenmaal binnen gekregen dacht ik kut... Hier moet mijn omgeving en ouders niet achter komen natuurlijk. Want die heb ik dingen beloofd. Weet je wat , ik slik ze alleen savonds, of ook misschien eens een keertje overdag als ik geen bezoek verwacht. In die tijd stookte ik ook eigen moonshine, ( vieze bocht met 65% alcohol. )
Nou ik weet niet meer hoe snel ik die 400g flualprazolam poeder en geen idee hoeveel etozlam daar nog bij waren. Dat is er in ieder geval binnen 3 week doorgegaan. De laatste dag werd ik wakker op mijn bank, Iemand die bij me was had me nog in stabiele zijligging gelegd en is naar huis gegaan, want die wist ook niet wat ie er mee aan moest en was ook van het padje af.
Eerste wat ik deed toen ik probeerde overeind te komen was een slokje energiedrank wat nog op tafel stond nemen. Toen begon het, ik heb volgens mij nog nooit zoveel gekotst, of uberhaupt kots bij elkaar gezien. Maar ik was ook gevallen op mijn ellenboog en had een pees gescheurd, dus opruimen kon ook niet echt en ik was nog veel te hard naar de klote van alles.
Het enige wat ik nog kon bedenken was, mijn katten moeten eten, daar heb ik de hele doos voor op de grond gezet en dat ik water moest drinken. Eten had ik niet meer in huis, en ook totaal geen zin in. Uiteindelijk op dag 3 in mijn eigen pleuriszooi te liggen, heb ik mijn beste kameraad een appje weten te sturen met alleen "help"
Die heeft gelukkig mijn moeder gebeld, mijn huis zelfs schoongemaakt voor like 90%. Ik schaamde me zo hard kapot, echt dat is niet in woorden uit te leggen. Dat je zo onder je ouders en vrienden moet komen. Toen heeft mijn moeder de huisarts gebeld. Toen heb ik haldol gekregen omdat ik alweer psychotische kant op ging van te lang wakker en geen benzos. Gelukkig hielp dat snel en heb toen lora's gekregen. Dat was uiteindelijk nog wel een klus om over te stappen. Aangezien lora lang niet doet wat overdoseren van benzos doet, maar dat heb ik toen met een beetje steun de eerste dagen goed volgehouden.
Nu sjoemel ik af en toe wel eens met een lora ( als ik nachtje oversla ofzo ), maar over het algemeen doen 2 lora en een paar biertjes het tegenwoordig voor mij. Blijft toch af en toe moeilijk om dan niet toch even wat te bestellen. Maar goed, zit nu op 2mg lora.
Dat moest ik even kwijt. En wie weet is het leerzaam of niet

In ieder geval heel veel succes met afbouwen!