Tijd van bezinning - waar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alinde

Badass junkie
Oh f*ck, hij was ook een keer alles kwijtgeraakt ‘door zijn ziekte’.

Zou het gewoon coke geweest zijn?

Ik ben zo genaaid.

Alinde

Badass junkie
Over die flessen in het andere topic:

Mijn broer had gezegd wel een begin te willen maken met de zooi opruimen. Dus na het crisisgesprek meteen naar mijn huis.
Ik zei dat ik wel flessen wilde weggooien en dan in een andere wijk.
Toen hebben we met de auto alles weggebracht. Toen vond ik dat niet zo vreemd… nu denk ik wat een enorme hoeveelheid flessen voor 1 vrouw.

Ik ben niet naar sterk gegaan. Bij wijn ging ik niet out en dat zou bij sterk wellicht wel gebeuren. En ik moet er van overgeven.

Als die flessen allemaal weg zijn en zeker als een ander geholpen heeft, is het wel makkelijker.

Alinde

Badass junkie
Die kerel was misschien wel verslaafd aan liegen. Uren over zijn gezondheid praten en misschien was het idd iets heel anders.

Eerst vrij hoog in de party-scène zitten (niveau Duncan Stuttenheim) en dan opeens alles kwijt zijn.

Of dat was ook verzonnen, dat kan ook.

I’ll never know.

Alinde

Badass junkie
Heb sowieso erg instabiele types aangetrokken.
Eentje leek wel leuk en stabiel maar die vond mij geloof ik te instabiel. Ik dronk veel, toen.

Mijn ene broer had het maandag over t weekend weg annuleren omdat ik niet stabiel was.
En ik zei, laat t alsjeblieft doorgaan want dan zijn we er weer vanaf. Als je gaat schuiven wordt het alleen maar erger.

Nu heeft andere broer Corona en is er ook goed ziek van.

Mijn moeder zei: we kunnen niet nu annuleren omdat 1 persoon ziek is.

Dus ik ben beter verklaard? Het lijkt erop, haha.

Alinde

Badass junkie
Nog even en ik kan de sauna in. Lekker!

Zit bij broer en schoonzus in de auto. Gezonde hardwerkende mensen, niet hele dag met instanties bezig en/of over problemen praten. Heerlijk zo’n frisse wind.

En ik praat lekker met ze mee. Er is al genoeg gezeurd.

Alinde

Badass junkie
Gaat best goed. Ondanks huilende kinderen etc.

Ben wel heel moe nu, weet niet of ik morgen zo veel energie heb.

Mijn moeder doet het nu ook, dat ze eigenlijk telkens begint over mensen die ziek zijn of mensen die overleden zijn. Of zieke huisdieren. Haar vader had dat ook toen hij ouder werd. Of je de zieke of dode mensen nu kende of niet, je moest het hele verhaal aanhoren.

Verder doet niemand boos over mijn gedoe en terugval etc. Misschien komen er nog eens verwijten maar nu valt het mee.

Heb een knuffel mee. Een hele stoere. Ik kreeg de vraag of ik die voor de kinderen mee had. Nee die is lekker voor mezelf.

Alinde

Badass junkie
Dank je wel. Bij de dagbehandeling een tijdje terug gaven veel deelnemers aan met een knuffel te slapen. De arts gaf aan ook met een knuffel te slapen. En zij had rondgevraagd bij vriendinnen en die sliepen vaak ook met een knuffel.

Ik heb deze ook gekocht toen ik iets spannend vond. Het is een leeuw en hij kan echt brullen.

Torchic

Badass junkie
Knuffels zijn the best!

Ik slaap ook met een aantal knuffels en heb op de bank ook een knuffel liggen. Voelt veilig en geeft geborgenheid🥰

Alinde

Badass junkie
Ik heb ook een hele grote beer. Eerst was ie ter decoratie en voor de gezelligheid. Kleurde mooi bij de bank. Nu ligt die soms ook in bed.

De knuffels van vroeger vind ik toch wat viezig. Maar sommigen heb ik nog wel.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Dank je wel. Bij de dagbehandeling een tijdje terug gaven veel deelnemers aan met een knuffel te slapen. De arts gaf aan ook met een knuffel te slapen. En zij had rondgevraagd bij vriendinnen en die sliepen vaak ook met een knuffel.

Ik heb deze ook gekocht toen ik iets spannend vond. Het is een leeuw en hij kan echt brullen.
Ik slaap ook soms met een knuffel! Een aapje, heel holdable. Heb hem ook regelmatig vast bij spannende dingen ❤️ gaat altijd mee op vakantie etc ook. En bijv. vorig jaar toen ik een maand in spanje zat had ik ook een aapje van mijn pleegbroer mee, en een beertje wat mijn moeder aan mijn vader heeft gegeven toen hij in het ziekenhuis lag. Op mijn nachtkastje zaten dus drie aapjes en een beertje, en dat vond ik ontzettend fijn.

Niks mis mee als je daar steun aan hebt!

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Screenshot_2023-09-23-13-59-45-882-edit_com.google.android.apps.photos.jpg
Geen idee wat het dagprogramma hier was geweest, maar rechtop zitten was blijkbaar teveel gevraagd 🤷🏼‍♀️

Screenshot_2023-09-23-14-02-18-018-edit_com.google.android.apps.photos.jpg
Die aapjes zijn niet perse een aanrader trouwens, die bemoeien zich dus echt o-ve-ral mee (en zoals je ziet, ze oordelen zeker wel)

Screenshot_2023-09-23-14-02-59-280-edit_com.google.android.apps.photos.jpg
Zoals ik zei... bemoeials! Zelfs yoga kon niet gewoon een keer normaal!

Zie, niks mis met knuffels meeslepen 😁

Torchic

Badass junkie
Bekijk bijlage 54165
Geen idee wat het dagprogramma hier was geweest, maar rechtop zitten was blijkbaar teveel gevraagd 🤷🏼‍♀️

Bekijk bijlage 54166
Die aapjes zijn niet perse een aanrader trouwens, die bemoeien zich dus echt o-ve-ral mee (en zoals je ziet, ze oordelen zeker wel)

Bekijk bijlage 54167
Zoals ik zei... bemoeials! Zelfs yoga kon niet gewoon een keer normaal!

Zie, niks mis met knuffels meeslepen 😁
Zo lief! I can’t🥹

Jij maakt ze zelf toch?

Alinde

Badass junkie
Aaaaah zo cute!
Aapjes zijn zo grappig. Leuke foto’s!

Het kwam bij ons bij de psycho-educatie ter sprake. Dat een knuffel je geborgenheid kan geven. Verzwaringsdeken etc kan ook helpen.

Ik houd het weekend best goed vol. Zelfs het mega-drukke zwembad. Tot ieders verbazing. Alleen de supermarkt vond ik kut met die lampen. Soms kan ik daar zomaar niet tegen.

En gelukkig gaat het gesprek niet steeds over hulpverleningstoestanden. Gewoon even

Alinde

Badass junkie
Het is wel gezellig zo, ik wil hier wel blijven. We hebben een keer eerder zo’n weekend gehad maar toen hadden we best een druk programma.

Ik had het extra moeilijk gemaakt: fotograaf geregeld. Maar ik raakte in een depressie en was zo bang dat ik ‘zombie’ op die dure foto’s zou staan en dat die nog jaren zouden hangen.
Gelukkig heb ik mijn energie goed kunnen verdelen en had ik bij de fotograaf een goede middag.

Anyway, ik ben gewoon niet gemaakt om in mijn eentje in een bovenwoning te zitten. Met zijn allen in een huis is veel gezelliger.

Alinde

Badass junkie
Ik was in januari voor het laatst een weekend weg. Wel met een andere groep maar qua accommodatie t zelfde idee. Ik kan nog niet geloven wat er allemaal mis gegaan is in de maanden daarna. Ik ben nog een tijdje op de been gebleven met de benzo’s en alcohol maar op een gegeven ging het mis.
Ik dacht steeds, als ik moe ben moet ik dus meer slapen en dan nam ik nog wat.

Iemand had mij ook wijs gemaakt dat er placebo benzo’s in omloop waren. Via de apotheek.

Het zal nog wel even duren voor alles een plekje krijgt.

Alinde

Badass junkie
Best lekker geslapen. Voel me soms niet lekker bij wakker worden of ronduit ziek maar denk dat dat met het uitwerken van de medicatie of de afvalstoffen te maken. Meestal met water drinken gaat het beter. (Voorheen nam ik dan nog maar n beetje)

Sociaal gezien gaat t goed, heb niet echt de behoefte me af te zonderen (mogelijkheid is er wel). Het is familie en we spreken dezelfde taal zeg maar.
Bij dagbesteding ben je hele dag aan t schakelen vanwege de lvb of andere dingen.

Zal wennen zijn om weer alleen in eigen huis te zijn. Lijkt me nog ff helemaal niks. Misschien kan ik weer af en toe gaan sporten, ook s avonds.

Hier is mooi bos. Eekhoorns ook. Soms was weekendjes weg (met vrienden) een soort overleven want dan was ik zo gaar van alle meds en van de hele tijd plassen s nachts. Ook als we geen alcohol hadden.

Vanmorgen geen CA meeting. Maar wel dag 14 ondertussen.

Alinde

Badass junkie
Zie er best tegenop vanaf maandag of dinsdag weer het ggz-circus in te moeten. Ben zelf het overzicht kwijt in de behandeling. Snap de mails die ik krijg niet.

Denk dat broers wel willen adviseren, bijv mails negeren of toch nabellen waar het over gaat.

Nog maar even niet aan denken. Volgens mij kan ik even een korte siësta houden nu.

Alinde

Badass junkie
Even rondje gelopen met 1 broer en even over ggz gepraat. Hij snapt dat ik niet snap over welke intake de mail ging en vindt ook dat ik het even mag laten rusten ivm vakantie. In plaats van weer in de telefoon te klimmen.

Dan zijn we nu ook weer uitgepraat over dat onderwerp. Ben in de sauna geweest, die zit in het vakantiehuis. Denk dat ik nog veel rotzooi in mijn lijf heb, qua afvalstoffen.

De ‘vriendin’ met wie ik dinsdag contact verbrak probeert het nu via sms. Ik zal haar nog wel uitleggen wat de reden is, als ze dat nog niet begreep. Ze heeft altijd van dat vrouwengezeur dat klaartje over Truus heeft geroddeld en dat Mien zegt dat Annie boos is op Katrien en daar appt ze mij dan weer over maar ik hoef dat gezeik niet. Ben nu helemaal uit dat groepje. Zit toch niet meer op de middelbare school.

Weet inmiddels dat t niet overal zo gaat. Helaas wonen sommige vrienden ver weg. Maar zoals ik altijd zeg, beter een verre vriend dan een boze buur.
(mijn buren hebben ruzie)

Alinde

Badass junkie
Ik keek in mijn mail terwijl ik het niet van plan was…. Ik mag maandag bellen voor een afspraak met de Brijder!!!

Best tricky want ze hebben kennelijk anoniem gebeld en mij niet te pakken gekregen. Ik had de telefoon juist ff gelaten een paar dagen maar kan me niet herinneren dat ik vaak anoniem ben gebeld. Anyway ik lees het nog op tijd.

Ik denk dat ik het nog even niet deel hier. Anders wordt het misschien zo’n ding. Of wel, ik weet het nog niet. Ik kijk wel even. We zijn nu dus nog op weekend.

Alinde

Badass junkie
Zou ook kunnen. Misschien hebben ze ooit wel aangegeven dat ze anoniem zouden bellen maar dat was begin juni ong en ik heb er echt niet meer aan gedacht.

Wat goed dat ik het las… mijn mailtjes komen ook wel eens in spam of sneeuwen onder tussen andere mails. Dacht even dat het ggz was dat ik de vragenlijsten nog niet ingevuld had.

Zou toch vreselijk zijn als je de mail niet ziet en opnieuw de wachtlijst moet doorlopen. Maargoed das niet gebeurd.

Alinde

Badass junkie
Dank je. Zoiets zal het geweest zijn. Er zullen ook mensen zijn die weer van de radar verdwijnen.

Is het verstandig om iemand mee te nemen? Die kan aanvullen etc?
Als ik de hoeveelheden van gebruik noem heb ik liever niet dat zij dat horen.

Ik heb niet alleen de benzo’s overgedoseerd maar ook andere meds.

Bij de ggz moest ik op intake toen ik al 4 etmalen wakker was en 5 landen had gezien. Toen waren ze wel meteen overtuigd van de noodzaak.
Is wel heel irritant als je dan nog 2 gesprekken moet voeren.

_shikantaza

Badass junkie
Dank je. Zoiets zal het geweest zijn. Er zullen ook mensen zijn die weer van de radar verdwijnen.

Is het verstandig om iemand mee te nemen? Die kan aanvullen etc?
Als ik de hoeveelheden van gebruik noem heb ik liever niet dat zij dat horen.

Ik heb niet alleen de benzo’s overgedoseerd maar ook andere meds.

Bij de ggz moest ik op intake toen ik al 4 etmalen wakker was en 5 landen had gezien. Toen waren ze wel meteen overtuigd van de noodzaak.
Is wel heel irritant als je dan nog 2 gesprekken moet voeren.
Iemand meenemen is altijd goed, twee horen meer dan één. Wees wel eerlijk over je gebruik. Desnoods vraag je of ze even de ruimte verlaten.

Alinde

Badass junkie
Dank je Dupont. Dat laatste lijkt me het beste. Heb het er met jongste broer kort over gehad maar iedereen gaat vandaag even bijkomen van t weekend.

Heb namelijk ook de Lamotrigine overgedoseerd en dat weet nog niemand. Toen was de medicatie al in beheer en toen vond ik daar nog een doos van en dacht ‘daar word ik ook rustig van’.
Maar dat heeft superlange halfwaardetijd en ik was toen helemaal raar s nachts. Heftig was dat.

Verder zal ik even navragen of Brijder in mijn dossier van GGZ kan. Als ze daar zien hoeveel benzo’s ik bestelde voor ik het in beheer gaf, geeft dat al een aardig beeld.

Het weekend ging heel goed, ik had zelf wel langer willen blijven maar anderen moeten weer aan t werk natuurlijk. Ik dacht dat misschien de verwijten nog zouden komen maar niks…. Ik geloof dat ik geluk heb met deze mensen om me heen.

Van oudste schoonzus kan ik mij voorstellen dat ze best wel eens klaar is met mijn gedoe want dan is broer er weer druk mee en zit zij met de kids.
Haar vader heeft vier zussen met ‘iets’ en is daar ook druk mee, haar familie is ook vrij zorgzaam. En een andere keer kan ik hopelijk weer iets voor hun doen.

Het was echt fijn. Ik ben niet een mens om alleen te wonen, vind met zijn allen in een huis veel prettiger. Ik kan misschien wel proberen in mijn eigen buurt iets meer sociaal te doen. Dat was ik natuurlijk ook niet als ik stilletjes het huis in en uit sloop met volle en lege flessen.

_shikantaza

Badass junkie
Dank je Dupont. Dat laatste lijkt me het beste. Heb het er met jongste broer kort over gehad maar iedereen gaat vandaag even bijkomen van t weekend.

Heb namelijk ook de Lamotrigine overgedoseerd en dat weet nog niemand. Toen was de medicatie al in beheer en toen vond ik daar nog een doos van en dacht ‘daar word ik ook rustig van’.
Maar dat heeft superlange halfwaardetijd en ik was toen helemaal raar s nachts. Heftig was dat.

Verder zal ik even navragen of Brijder in mijn dossier van GGZ kan. Als ze daar zien hoeveel benzo’s ik bestelde voor ik het in beheer gaf, geeft dat al een aardig beeld.

Het weekend ging heel goed, ik had zelf wel langer willen blijven maar anderen moeten weer aan t werk natuurlijk. Ik dacht dat misschien de verwijten nog zouden komen maar niks…. Ik geloof dat ik geluk heb met deze mensen om me heen.

Van oudste schoonzus kan ik mij voorstellen dat ze best wel eens klaar is met mijn gedoe want dan is broer er weer druk mee en zit zij met de kids.
Haar vader heeft vier zussen met ‘iets’ en is daar ook druk mee, haar familie is ook vrij zorgzaam. En een andere keer kan ik hopelijk weer iets voor hun doen.

Het was echt fijn. Ik ben niet een mens om alleen te wonen, vind met zijn allen in een huis veel prettiger. Ik kan misschien wel proberen in mijn eigen buurt iets meer sociaal te doen. Dat was ik natuurlijk ook niet als ik stilletjes het huis in en uit sloop met volle en lege flessen.
Mooi dat je weer fijne dingen doet. Wees bij Brijder altijd eerlijk. Hoe open je bent, bepaal je wél zelf.

Alinde

Badass junkie
Dank je.

Ik heb mezelf ook veel ontzegd vanwege geld. Verschil werd in t weekend best duidelijk. Hoe anderen ‘even’ naar een festival gaan. Het helpt je wel ontspannen. (Ik heb het niet over middelen maar het idee van een dagje weg, andere wereld, andere vibe).
En dat ik dan in een te grote jas loop van zes jaar oud… ik zou me oprecht ietsje beter voelen in een ander exemplaar.

Maargoed verslaving kostte geld. En voor de verslaving was alles al krap en ging er relatief veel geld naar boodschappen omdat dat meestal last minute was + impulsaankopen.

Ik merk iig hoe goed het was een paar dagen weg te zijn EN hoe negatief de wereld van mijn ouders af en toe is. De ggz had hun gevraagd mij op te vangen omdat er geen crisisbedden zijn voor mensen met familie. Maar ben daardoor wel in hun wereld gezogen van ziek en zeer, spullen die kwijt zijn, praten over wat anderen niet goed doen, vroeger, etc.
Ik ben daar ook erg in mee gezogen. Dat gaat bijna vanzelf.

We hadden het in het weekend ook over mijn zelfstandige jaren. Mijn broertje kwam soms logeren, dat kon prima en daar maakte niemand zich zorgen over (hij is ruim 10 jaar jonger).

Na de opname, met pillen, met trauma werd alles anders.

Ho er komt iets tussen.

Alinde

Badass junkie
Anyway rond mijn 20e ging alles nog best normaal.

Ik heb heel erg behoefte iets nieuws te kopen qua kleding. Alles wordt een beetje groot en hoewel ik alles uit ‘slanker’ tijden bewaard heb is dat niet echt leuk.

En t is weer voorbij die mooie zomer… eigenlijk was juli en aug drie keer niks maar ik heb in mei en juni een paar mooie weken gehad. De dagbehandeling van ggz is een aantal weken heel fijn geweest. Op een dag sloeg de sfeer om helaas, maar daarvoor was het fijn.
Ik realiseerde op dat moment zelf al, ik ga deze tijd nog missen.

Alinde

Badass junkie
Kan me ook voorstellen dat ik bij Brijder binnenkom en alleen nog kan huilen. Het is echt niet meegevallen allemaal.

Ik was altijd heel erg op mijn vrijheid gesteld maar sinds ik de medicatie in beheer heb gegeven kan ik eigenlijk geen kant op. Laatst niet eens naar mijn eigen huis.

Toen ik 20 was, waren mijn ouders nog helemaal druk met de andere kinderen en had ik eigenlijk heel veel vrijheid. Woonde op kamers aan de andere kant van t land. Denk oprecht dat ik in een fijne tijd leefde, studiefinanciering, niet echt woningnood, je had een oude Nokia om mee te sms-en en je was vrij…

Puber zijn in de jaren 90 was ook perfect volgens mij.

Ik merk dat ik weer beter kan lezen (boek) en dat komt ook door minder medicatie. Volgens mij kwam het door de lamotrigine dat dat niet lukte.

En nu ga ik allemaal restjes opvreten van het weekend weg. Nomnomnom.

_shikantaza

Badass junkie
Kan me ook voorstellen dat ik bij Brijder binnenkom en alleen nog kan huilen. Het is echt niet meegevallen allemaal.

Ik was altijd heel erg op mijn vrijheid gesteld maar sinds ik de medicatie in beheer heb gegeven kan ik eigenlijk geen kant op. Laatst niet eens naar mijn eigen huis.

Toen ik 20 was, waren mijn ouders nog helemaal druk met de andere kinderen en had ik eigenlijk heel veel vrijheid. Woonde op kamers aan de andere kant van t land. Denk oprecht dat ik in een fijne tijd leefde, studiefinanciering, niet echt woningnood, je had een oude Nokia om mee te sms-en en je was vrij…

Puber zijn in de jaren 90 was ook perfect volgens mij.

Ik merk dat ik weer beter kan lezen (boek) en dat komt ook door minder medicatie. Volgens mij kwam het door de lamotrigine dat dat niet lukte.

En nu ga ik allemaal restjes opvreten van het weekend weg. Nomnomnom.
Lekker huilen kan erg opluchten.

Ja lekker nostalgie… maar toen ik dat niet kon relativeren was het wel een belangrijke factor die me verslaafd hield - steeds maar denken dat de mooiste tijd van m’n leven al was geweest, en me was ontglipt. Maar dat hoeft bij jou niet zo te zijn 🤗

Laatst bewerkt:

Alinde

Badass junkie
Lekker huilen kan erg opluchten.

Ja lekker nostalgie… maar toen ik dat niet kon relativeren was het wel een belangrijke factor die me verslaafd hield - steeds maar denken dat de mooiste tijd van m’n leven al was geweest, en me was ontglipt. Maar dat hoeft bij jou niet zo te zijn 🤗
Dank je. Bij ons was alcohol een soort collectieve verslaving. Denk wel dat mijn lichamelijke gezondheid er wat onder leed. Hoewel ik ook periodes gehad heb dat ik er helemaal mee stopte, een paar maanden water dronk op feestjes (ook vanwege mijn gewicht) en goede multi’s slikte.
Dat was niet iets wat we allemaal deden, zo’n gezonde periode. Mijn lijf had dat dan nodig en dan was ik ook rigoureus.

Het ging ‘mis’ toen ik een maatje had, een man die wel enorm veel alcohol naar binnen werkte, wat ook algemeen bekend was. ‘Samen zuipen’ dat was wat we deden. Soms zoenen maar soms ook weer niet.

Ik had toen al besloten naar een andere stad te gaan, een 9 tot 17 ritme te willen met weinig drank. Niet rekening houdend met de eenzaamheid die je overvalt na zo’n verhuizing en toen ging ik juist weer drinken om te slapen.
En toen ging het beter, na maanden. En toen werd de huisbaas vermoord en wilde ik (onbewust) liever niet thuis zijn en ging ik ‘on the run’.

Vorige week, toen ik naar de psycholoog moest, realiseerde ik me dat ik na die moord een gevoel van onveiligheid heb gehouden. Want in het jaar daarna is het mis gegaan met me.

Alinde

Badass junkie
Het ging ook niet altijd goed hoor met die alcohol. Er is 1 dodelijk slachtoffer gevallen en eentje bijna (Combi met wiet). Maar in 99,9 % van de gevallen kwam iedereen weer in bed terecht.

Ik test positief op Corona. Eerste keer. Ik was natuurlijk een beetje chronisch ziek op mijn pillen-cocktail en testte me een slag in de rondte bij elke vorm van malaise maar ik had het nooit. Ik hoopte juist altijd op dat streepje dan kon ik mij even onttrekken aan de verplichtingen.

Voel me niet ziek vooralsnog. Zal even lezen wat wel en niet mag. Ga wel even naar supermarkt anders honger ik uit.

Alinde

Badass junkie
Dank je! Ik moest nog even boodschappen doen en het fietsen kostte wel moeite.
Goede reden om vandaag en morgen even rustig aan te doen.

Brijder wil ik morgen contacten. Was alweer flink over mijn theewater dat er bij de apotheek weer veel meer medicatie lag dan gevraagd ( ik had voor 1,5 maand gevraagd) en ik kan dat waarvan ik ging trippen zo in mijn zak steken en niemand merkt het. Heb wel weer alles ingeleverd (bij familie)

Toen letterlijk bijna onder de bus gekomen. T zelfde stoplicht dat ik met rijles nooit zag. Ik vind dat gewoon geen plaats voor een stoplicht, haha. (Was nu met fiets)

Thuis ff getest en iedereen van t weekend ingelicht. Weet niet meer wie hier laatst zei dat ik wellicht een sterk lichaam heb dat ik met al die middelen nog kon bewegen en fietsen enzo. Misschien is het zo en heb ik een sterk lichaam.
Mijn (friese) oma deed ondanks alle pammen en drank toch ook nog haar ding. Vraag niet hoe (opa moest altijd de auto voor rijden) maar t ging.

Nu rustig aan. Vroeger zou ik definetely iets ingenomen hebben, zo thuis met Corona. Maar zonde van mijn cleantijd.

Alinde

Badass junkie
Huh de buren hebben opeens een hond. De vorige sloeg enorm aan al hij mij zag. Deze doet helemaal niks.

Niet echt een lekkere waakhond maar voor mij wel fijner.

Alinde

Badass junkie
Mijn moeder zei dat ik beter kleine stapjes thuis kan zetten ipv de wereld te willen veranderen.

Dat is lastig want ik ben een wereldverbeteraar. Geen extinction type maar ik kan slecht tegen misstanden. Maar dan kan ik hier een beetje mensen adviseren dan doe ik nog iets.

Verder dus gewoon de was doen en koken.

Alinde

Badass junkie
Is het vandaag dinsdag? Heb niets gehoord van GGZ, soms sturen ze nav MDO van alles.

Ook geen uitslag groot bloedonderzoek maar dan zal het wel goed zijn.

Alinde

Badass junkie
Begin me toch beroerd te voelen.

Op de doos van de apotheek staat dat ik mijn quetiapine langwerkend in de ochtend moet nemen. Weet niet of dat een foutje is maar ik ga het niet doen iig.

Seroquel overdag is zo naar.

Had ook daarvan nog wat gevonden maar ook dat in de prullenbak nu. Ik moet er ff doorheen met dit virus. Ik weet deze keer in ieder geval wat ik heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan