Jennywafel
Newbie
Beste leden! Mijn naam is Jenny en ik ben nieuw hier. Ik ben hier om wat advies te vragen. Mijn huidige partner heeft ‘vermoedelijk ‘ een cocaïne verslaving. Sinds een aantal weken is zijn gedrag veranderd, doet hij stiekem ( neemt overal telefoon mee naar toe, drukt berichten weg). In eerste instantie had ik vermoedens tot vreemdgaan, echter vond ik gisteren in de schuur een deksel met wit poeder erop. Regelmatig toiletgebruik maar voornamelijk de verandering in gedrag wat mij opvalt ( afstandelijk zijn, mij niet aankijken, zich veel ziekmelden op werk) wij kennen elkaar nog niet zo lang. Ik had vermoedens van borderline, maar nu vallen puzzelstukjes ineen.
dit speelt al een aantal weken en nu ik erover nadenk, eigenlijk dagelijks. Uiteraard wil ik hem confronteren maar zonder dat hij zich aangevallen voelt. Ik wil hem laten weten dat ik er ben voor hem en voorkomen dat dit stiekeme gedrag aanhoudt.
Ik hoop dat iemand een tip voor mij heeft hoe ik dit het beste aan kan pakken. Ik merk regelmatig een geïrriteerde houding, vooral s morgens, dus dat is uiteraard geen geschikt moment.
Help
dit speelt al een aantal weken en nu ik erover nadenk, eigenlijk dagelijks. Uiteraard wil ik hem confronteren maar zonder dat hij zich aangevallen voelt. Ik wil hem laten weten dat ik er ben voor hem en voorkomen dat dit stiekeme gedrag aanhoudt.
Ik hoop dat iemand een tip voor mij heeft hoe ik dit het beste aan kan pakken. Ik merk regelmatig een geïrriteerde houding, vooral s morgens, dus dat is uiteraard geen geschikt moment.
Help