Wat gebruikt in het weekend ??

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Alleen maar alcohol, zo'n kater gisteren! De lsd hebben we dus ook maar even laten liggen, komt volgende week wel weer :) .

acidboy

Badass junkie
^Oh weer begonnen met roken?

Ik heb nu pas weekend eigenlijk, so far: Alcohol en Hasj. Meer gaat het ook niet worden. :)

Taat

Bewuste gebruiker
Gister veel te veel alcohol en wiet op :openmouth:
En nu net een lijn speed naar binnen gewerkt, straks nog eentje :hearteyes:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Gister speed... Het was niet de bedoeling, maar ik ging naar de wc op een verjaardag, en die jongen van t feest zei: dr ligt speed in de badkamer dus als je wilt mag je pakken. Nou... ik keek mezelf recht aan in de spiegel, wist dat het beter was van niet, (kwam totaal niet uit eigenlijk) en heb t toch genomen. Zolang ik t niet tegenkom is er niks aan de hand, maar in zo;'n geval... achja, ook niet zo erg :grin:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Gisteravond een stuk of zes wodka's gedronken, niet zo slim achteraf gezien. Ik zat in het park tot 02u 's nachts met een beginnende keelpijn en het motregende ook nog een tijdje. Alles was klam en vochtig geworden en ik had alleen mijn dunne zomerjurkje aan. Door de alchol voelde ik die keelpijn ook niet meer, dus ik zat er stevig bij te paffen.... Gevolg: nu ben ik grieperig, is de keelpijn nog erger en voel ik me gaar. De geplande lsdtrip voor morgen moet ik dus wederom een weekje uitstellen. Bah, had me er zo op verheugd!! :angry:

essiej666

Belezen gebruiker
k mowt zeggen dat dit mijn ergste weekend in mn drugsgebruik is geweest
en twas niet mn bedoeling t werd bijna letterlijk in mn mik gedouwd :P

2 zegels lsd 2 mitsu's mdma speed alchhol

nope echt geen goeie combo ben ook btje depri deze week :tongueout:
maar gelukkig niet bad gegaan ofzo dus maar igg weer ff rustig aan doen met dat spul :tongueout:

DreamWeaver

Badass junkie
Met 3 man 2 kratten bier opgezopen, grammetje pep erbij, 30 lachgaspatronen, 5 gram wiet en een paar vage gasten aan de X. Wel gezellig feestje enzo... :hearteyes:

essiej666

Belezen gebruiker
DreamWeaver zei:
Met 3 man 2 kratten bier opgezopen, grammetje pep erbij, 30 lachgaspatronen, 5 gram wiet en een paar vage gasten aan de X. Wel gezellig feestje enzo... :hearteyes:

waarschijnlijk niet maar was dat toevallig op een afterparty van een strandfeest?:P
k dnek het niet maar
bij die afterparty waar ook mensjes bezig met lachgas en alles wat je net opnoemde :P

henkie84

Bewuste gebruiker
Bakje hawaiaanse paddo's + 6gram eigen kweek, wiet, hash, jaegermeister, bier en per ongeluk malt bier (aah!) en nicotine.

Bovenaan