hoe leef jij nog.Paar weken geleden na 4 pillen xtc.
Grappig, bij mij is dat soms precies andersom. Maar zelfde uitgangspunt denk ik.Ik wilde al eens heel graag iets zien wat er niet echt was
Leuk verhaal, en maf zeg zo’n levensechte hallucinatie!Pas toen ik het licht aan deed was ie weg. Zo weird! Maar ook zooooo gaaf! Super vet vond ik het!
In de natuur heb ik wel een speciale trip op 2C-B meegemaakt. Superweird met overal patronen waar mensen soms gewoon doorheen fietsten.Wel heel erg leuk 2cb maar geen visuals die me echt zijn bijgebleven of te mooi vond.
In de natuur heb ik wel een speciale trip op 2C-B meegemaakt. Superweird met overal patronen waar mensen soms gewoon doorheen fietsten.
@Flower123Na een avondje freaken iets teveel etizolam gepakt.
Met als gevolg dat ik onbewust mijn kamer heb verbouwt, mn vriendin geappt met de boodschap wat ik wel allemaal niet uitgevreten had.
Daarnaast belde ik om 5 uur s’ochtends mn moeder nog 2x (gelukkig nam ze niet op)
Om vervolgens in bed wakker te worden, zonder enig idee of herinnering te hebben van wat ik allemaal uitgespookt had..
Herkenbaar. Regelmatig ge-blackout van te veel clonazolam of icm met alcohol. Geen pretje. ‘S ochtends dan even sherlock holmes spelen en ontrafelen wtf happned last night.
Ohh zulke dingen heb ik nog nooit gehad. Dat lijkt me dus echt cool! Dat je niet in een ander universum bent maar gewoon hier maar zoiets hallucineert. Kicken!Ik heb nog maar ene keer een hallucinatie gehad. Dat was na een avond/nacht speed en vrij veel wiet. Was al bijna 24 uur wakker en weinig tot niets gegeten. Ik wilde al eens heel graag iets zien wat er niet echt was en werd op mijn wenken bediend.
Tegen de ochtend lag ik (eindelijk) moe in bed en in ene stond daar levensecht en levensgroot Tijgertje! Uit Winnie de Pooh. Gewoon op de andere helft van mijn twee-persoonbed! Eerst was het echt zoals Tijgertje uit de films en enkele seconden later bleek het een mens in een Tijgertjes pak. Maar zooooo echt! Ik kon knipperen met de ogen, weg kijken, rechtop gaan zitten maar persoon in Tijgertjes kostuum bleef op mijn bed staan!
Pas toen ik het licht aan deed was ie weg. Zo weird! Maar ook zooooo gaaf! Super vet vond ik het!
Verder alleen lichte patronen en ademen van objecten gezien op 2cb. Dat was niks mega indrukwekkend qua visuals vond ik. Wel heel erg leuk 2cb maar geen visuals die me echt zijn bijgebleven of te mooi vond. Notting special as they say.
Was het ook zeker!Dat lijkt me dus echt cool!