Wat was jouw ziekste/engste/raarste Visual

MDMAZIING

Badass junkie
Raarste Visual is toen ik 2 cb deed bij een maat in de auto, en we reden op de snelweg toen ik een paaltje in het midden van de rijstrook zag staan. Dat was niet leuk.

Vchip

Badass junkie
Naar mijn idee is er een verschil tussen een visueel en een hallucinatie :P In dat geval, ik ging vroegah weleens hallucineren van wiet. Dan zag ik plotseling een vos op de weg staan of een paal. Heel vreemd.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik ga altijd hallucineren van mdma, en we liepen een keer 's nachts in een bos en ik zag opeens kleine tafeltjes met stoelen met Mexicaanse kleedjes, alsof we langs het terras van een restaurant liepen. Ik keek nog eens goed, en toen zag ik de patronen van de tafelkleedjes veranderen in blaadjes van de struiken.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik heb nog maar ene keer een hallucinatie gehad. Dat was na een avond/nacht speed en vrij veel wiet. Was al bijna 24 uur wakker en weinig tot niets gegeten. Ik wilde al eens heel graag iets zien wat er niet echt was en werd op mijn wenken bediend.
Tegen de ochtend lag ik (eindelijk) moe in bed en in ene stond daar levensecht en levensgroot Tijgertje! Uit Winnie de Pooh. Gewoon op de andere helft van mijn twee-persoonbed! Eerst was het echt zoals Tijgertje uit de films en enkele seconden later bleek het een mens in een Tijgertjes pak. Maar zooooo echt! Ik kon knipperen met de ogen, weg kijken, rechtop gaan zitten maar persoon in Tijgertjes kostuum bleef op mijn bed staan!
Pas toen ik het licht aan deed was ie weg. Zo weird! Maar ook zooooo gaaf! Super vet vond ik het!

Verder alleen lichte patronen en ademen van objecten gezien op 2cb. Dat was niks mega indrukwekkend qua visuals vond ik. Wel heel erg leuk 2cb maar geen visuals die me echt zijn bijgebleven of te mooi vond. Notting special as they say.

Lytje pole

Bewuste gebruiker
Ik wilde al eens heel graag iets zien wat er niet echt was
Grappig, bij mij is dat soms precies andersom. Maar zelfde uitgangspunt denk ik. :)

Pas toen ik het licht aan deed was ie weg. Zo weird! Maar ook zooooo gaaf! Super vet vond ik het!
Leuk verhaal, en maf zeg zo’n levensechte hallucinatie!

Wel heel erg leuk 2cb maar geen visuals die me echt zijn bijgebleven of te mooi vond.
In de natuur heb ik wel een speciale trip op 2C-B meegemaakt. Superweird met overal patronen waar mensen soms gewoon doorheen fietsten.
Nice.

T

ToetjesMonster

Gast
Horrorclowns tijdens closed eyes visuals van de 2cb. Het erge was dat de visuals/space met mn ogen open alleen maar erger waren om te handelen.

Fenrir

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Toen ik met een vriend een keer halverwege de ochtend besloot naar onze tenten te gaan (en we allebei weinig slaap en veel pep te verduren hadden gekregen) hadden we dezelfde hallucinaties.
We keken al een paar minuten steeds naar dezelfde blaadjes en tentflapjes die wapperden in de wind (bleek later dat het dat was), en uiteindelijk gingen we aan elkaar vragen of we hallucineerden of dat er echt een paar in grijs geklede mensen heel vreemd stonden te dansen in die struik en achter die tent.
Omdat we precíes hetzelfde zagen dachten we dat het echt was, maar het was zo maf dat er om 7 uur 's morgens mensen in slow motion stonden te dansen in struiken dat we besloten het te gaan checken. Tot op een meter afstand of zo bleef ik mensen zien dansen, en toen werden het ineens takken.

Geen hele rare of enge visuals, maar het feit dat we hetzelfde zagen en ervan overtuigd waren dat het echt was maakte het voor mij wel de meest indrukwekkende visuals.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
In de natuur heb ik wel een speciale trip op 2C-B meegemaakt. Superweird met overal patronen waar mensen soms gewoon doorheen fietsten.

Ik heb alleen nog thuis gebruikt en maar een paar keer. Hoogste dosering was 19 mg. Zeker patronen gezien hoor, CEV ook wel wat. Kasten en vloeren ademde sterk. Maar niet zo levensecht als die Tijgertje.
Ooit ga ik eens truffels proberen en als dat bevalt een stap verder en LSD proberen. Ik heb nog nooit echt getript. Hoop dan echt hallucinaties te krijgen en echt mooie duidelijke visuals. Lijkt me prachtig! Zeker LSD trekt mij wel maar ben daar voorlopig nog niet aan toe.

Sannetje

Experimenterende gebruiker
Na een redelijke dosis xtc op een festival zag ik overal op de grond van die wegwerp treinkaartjes liggen heel raar en k heb de hele avond nagedacht over hoe het kon. Niet nagedacht dat t miss niet zo was in de realiteit, dat kwam pas de volgende dag in me op haha

Koning schepper

Belezen gebruiker
Ik zat op me kammer wat speed on te kappen na dat het net droog was en dacht in mijn ooghoek een raam in mijn muur teze zien waar me ouders door heen keken ik schrok me zo rot dat ik me telefoon uit refelex door de kamer smeet. Was trouwens gewoon een bureau wat tegn mijn muur
Was op dat punt om en en nabij de 50-60 uur wakker van de speed me niet exact meer herineren hoe lang.

Witte et

Na een avondje freaken iets teveel etizolam gepakt.
Met als gevolg dat ik onbewust mijn kamer heb verbouwt, mn vriendin geappt met de boodschap wat ik wel allemaal niet uitgevreten had.
Daarnaast belde ik om 5 uur s’ochtends mn moeder nog 2x (gelukkig nam ze niet op :tongueout:)

Om vervolgens in bed wakker te worden, zonder enig idee of herinnering te hebben van wat ik allemaal uitgespookt had..

Misfit

Belezen gebruiker
In maart heb ik een keer iets teveel MDMA genomen waardoor ik flink aan het hallucineren was. De eerste visual die ik had was toen ik naar een maat van me keek en zijn gezicht uit knikkers opgebouwd was. Vanaf dit moment namen de hallucinaties erg snel toe.
Toen we buiten een rondje besloten te lopen liepen we over een bruggetje heen en had mijn maat wat muziek opstaan, althans dat dacht ik. Het was echt een soort primitieve, Afrikaanse trommelmuziek die zó goed bij dit moment paste dat ik vroeg of hij de muziek wat harder wilde zetten. Die vriend gaf aan dat er helemaal geen muziek opstond en kwam ik er achter dat het mijn voetstappen op het houten bruggetje waren. :sweatsmile:
Diezelfde avond nog cijfers door de lucht zien vliegen, Oscar van sesamstraat in mijn boom gezien samen met een drie koppige draak en het leek een keer alsof er een man met een plank in zijn handen op me af kwam rennen.
Dat was voor mij het moment om voortaan voorzichtig met MDMA om te gaan. Ik vond de hallucinaties totaal niet eng, maar heel indrukwekkend. De dag erna besefte ik me wel dat dit door overdosering kwam.

Overigens had ik toen ik 2C-B had genomen een ring om. Het moment dat ik me realiseerde dat de 2C-B zijn werk aan het doen was had ik mijn ring afgedaan en kon ik hem laten smelten in mijn handen. Kon hem helemaal vervormen en er mee "kleiën" als ik wilde. Vervolgens stond alles wat recht was krom en begonnen de muren te ademen.

Laatst bewerkt:

Bas

Wijs gebruiker
Een k-hole met soort van bijna doodservaringen. Ik lag in bed in een houterige houding (zo liep ik ook, was echt erg haha).

Ik zag een soort van rode zwartgat om z'n as draaien dat het begin van de wereld, universum, leven moest voorstellen. Alles in het leven: spullen, mensen, grond, alles, had als oorsprong (zeg maar molecuul), die rode lijn.

Witte et

Na een avondje freaken iets teveel etizolam gepakt.
Met als gevolg dat ik onbewust mijn kamer heb verbouwt, mn vriendin geappt met de boodschap wat ik wel allemaal niet uitgevreten had.
Daarnaast belde ik om 5 uur s’ochtends mn moeder nog 2x (gelukkig nam ze niet op :tongueout:)

Om vervolgens in bed wakker te worden, zonder enig idee of herinnering te hebben van wat ik allemaal uitgespookt had..
@Flower123

Boyman

Bewuste gebruiker
Mijn ziekste visual was denk ik wel van een gecombineerd 4-HO-MET en 4-HO-MIPT tripje. Tegen het einde van de piek zat ik buiten op een vloer van planken. Als ik mijn blik liet rusten gingen die zo enorm golven dat het oprecht leek of we een meter op en neer deinden. Als ik specifiek naar de nerven ging kijken dan werden het 10, 100, 1000, 10000 steeds kleinere streepjes, het zag er uit alsof ik tot bijna op moleculair niveau het hout kon bekijken. Dat ging dan ook nog als een soort draaikolk bewegen. Echt bizar, wel heel gaaf om te zien!

De enige hallucinatie die ik heb gehad (los van zware koorts) was na twee nachten doorhalen na een feest met allerlei drugs door elkaar. De tweede dag had ik toen voor het eerst pep geprobeerd en voelde er niet super veel van. Echter kon ik die tweede nacht met geen mogelijkheid in slaap komen (goh). Ik begon steeds rare geluiden te horen en op een gegeven moment had ik zelfs steeds het idee dat mijn naam geroepen werd. Ik wist wel dat het niet echt was maar het was zo overtuigend! Niet van echt te onderscheiden. Niet leuk ook trouwens, daarna nooit meer pep aangeraakt.

Chr0nic

Bewuste gebruiker
DMT/changa.
Altijd en elke keer maar weer verbazingwekkend/bizar/ziek/prachtig. Is ook verder niet uit te drukken in woorden/zinnen die wij kennen in deze dimensie :tearsofjoy:.

Ik vergeet nooit meer mijn heftigste ervaring met truffels. Op een dag besloot ik weer eens truffels te gebruiken (valhalla) had er lekkere thee van gemaakt. En dat in een leeg aquarius flesje gegoten en opgedronken het was inmiddels 22:00 en zat gewoon thuis. Na een uur wachten had ik nog steeds geen effect en baalde daar enorm van daarom besloot ik maar naar buiten te gaan en te gaan wandelen. Ik nam wat eten en water mee in een rugzakje plus een zaklantaarn, het leek me namelijk ook wel leuk om een donker straatje in te gaan. Eenmaal buiten besloot ik om in het buitengebied van mijn stad te gaan lopen. Na een tijdje lopen zag ik een donkere straat wat richting mijn huis ging met wat weilanden en boerderijen er stonden hier geen lantaarnpalen, perfect dacht ik nog. Maar halverwege kreeg ik een naar visioen ik zag beelden in mijn hoofd over hoe een grote rat mij kapot zat te vreten en begon me een beetje angstig te voelen. Ik negeerde mijn gevoelens en liep door links van mij ongeveer 80 meter verderop in een weiland stond een boerderij de binnenverlichting stond aan. Dit tafereel zag er heel mooi uit er hing ook een laagje mist in het weiland maar toen zag ik iets staan voor het raam bij de boerderij. Het was een megagrote wolf met een zilveren vacht. Ik zag de wolf van de zijkant en het keek door het raam naar binnen alsof het zocht naar een prooi. Ik kon mijn ogen niet geloven was ik dan zo heftig aan het trippen? Heel langzaam draaide zijn hoofd naar mij toe, Wat!? hoe kon hij mij zien? Ik stond namelijk in het pikkedonker. Zijn ogen waren gitzwart en het dook in elkaar zijwaarts sloop het mijn richting op en daarna een sprint richting mij. Het laatste wat ik zag was zijn staart die heen en weer zwaaide waarna het de donkere weiland in rende richting mij. Ik dacht wow wat een effect en liep rustig door maar toen hoorde ik iets op mij af komen rennen en snel. Ik dacht dit kan niet het is een hallucinatie ik hoorde gehijg en voor ik het wist rende er iets vlak voor mij langs. Het klonk als een paarde wie met hoeven op de straat rende en daarna stilte. Het stond naast mij ik kon wel janken mijn hart zat in mijn keel. Ik bedacht mij dat er een wildzwijn naast mij stond. Ik liep heel langzaam weg bijna sluipend dit omdat ik niet wou laten zien dat ik bang was maar ook om te horen waar het geluid vandaan kwam er was nauwelijks licht (mijn zaklantaarn durfde ik niet aan te doen). Mijn huis was 1,5 km verderop maar ik heb er ongeveer een 1uur over gedaan ik was panisch van angst. Uiteindelijk kwam ik thuis en heb me nog nooit zo opgelucht gevoelt, fuck wat een trip!

Ape

Badass junkie
Ik heb nog maar ene keer een hallucinatie gehad. Dat was na een avond/nacht speed en vrij veel wiet. Was al bijna 24 uur wakker en weinig tot niets gegeten. Ik wilde al eens heel graag iets zien wat er niet echt was en werd op mijn wenken bediend.
Tegen de ochtend lag ik (eindelijk) moe in bed en in ene stond daar levensecht en levensgroot Tijgertje! Uit Winnie de Pooh. Gewoon op de andere helft van mijn twee-persoonbed! Eerst was het echt zoals Tijgertje uit de films en enkele seconden later bleek het een mens in een Tijgertjes pak. Maar zooooo echt! Ik kon knipperen met de ogen, weg kijken, rechtop gaan zitten maar persoon in Tijgertjes kostuum bleef op mijn bed staan!

Verder alleen lichte patronen en ademen van objecten gezien op 2cb. Dat was niks mega indrukwekkend qua visuals vond ik. Wel heel erg leuk 2cb maar geen visuals die me echt zijn bijgebleven of te mooi vond. Notting special as they say.
Ohh zulke dingen heb ik nog nooit gehad. Dat lijkt me dus echt cool! Dat je niet in een ander universum bent maar gewoon hier maar zoiets hallucineert. Kicken!

ot: nooit echt enge zieke dingen gezien, weleens dat mijn kamer ineens pjooeew 50 meter lang werd. Een fontein die een dansende vrouw werd. Dingen die weg smolten enzo. Die dingen vind ik indrukwekkender dan ineens in een andere realiteit zijn met een compleet andere omgeving.

Qua gevoel en klein beetje zicht het ergste met blowen gehad. Ik liep naar huis ‘s nachts, stak een joint op, en in mijn ooghoeken zag ik mensen naar me kijken. Als ik ernaar keek waren ze er niet. Continu, het maakte me para. Ik stond stil en ik hoorde niks meer. Alleen een roes achtige piep. Er waren alleen maar oranje lantaarnpalen die alles een retro effect gaven. In de schaduwen bleven mensen naar me kijken en ik ben maar gauw doorgelopen. Capuchon op, naar de grond kijken en haasten.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Dat lijkt me dus echt cool!
Was het ook zeker!
Ik was ook ECHT wakker. Niet half in slaap of suf van benzo’s etc. Ik besefte 100% dat het nep was maar toch leek het ZO echt! Ik maaide nog met 1 arm door Tijgertje heen maar mijn arm ging er zo doorheen zonder iets te voelen.
Licht aan gedaan en weg was ie!

mitchieee

Wijs gebruiker
dat ik en een maat, naar family guy keken, en hun precies na deden wat wij aan het doen waren.. we deden allebij een ballon, en ik zag er 2 met een ballon als ik me maat een box gaf gaven hun elkaar ook een box, me voet tegen zijn voet hun deden het zelfde als ik me arm schuin naar bove deed werd dat na gedaan, het enige wat ze niet na deden was toen ik weg rende van de tv.. en zo ging het nog wel 2 uur door met vage troep die nergens op sloeg en nog steeds geen verhaal aan te koppele is

mitchieee

Wijs gebruiker
laast dat heel me linker gezichts veld groen was en de rechter kant blauw alsof ik een kleur bril ophad ik zag 2 kanten en daarin zaten nog visuels verwerkt

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Mezelf zien knipogen in de spiegel. Ik ben dat soort mens die niet kan knipogen. Een soort van de spiegel leeft hallucinatie.

Dr. Paddo!

Belezen gebruiker
Op dmt mezelf dood in een grafkist zien liggen en dan ineens weer als baby tussen de benen van mijn moeder vandaan gehaald worden een heel leven voorbij zien flitsen en weer in die kist eindigen. Dit allemaal in een kleurrijke Alex Grey achtige wereld er omheen in zeer hoog tempo meerdere keren achter elkaar in dezelfde trip. Echt bizar en gaaf.

Bovenaan