1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Discussie in 'Drugs' gestart door Bal0n, 15 mrt 2006.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Aaaah oké, ideaal zeg. Wist niet dat de Belgische variant er zo uitzag. :) Ik krijg de mijne via iemand in Nederland, had dit nog nooit gezien. Stuk praktischer dan 2.5 mg.

2. AphexTwin

AphexTwin Bewuste gebruiker

Ja idd een pak praktischer én effectiever. Zo kan de arts je dosis ook in detail voorschrijven.

Roze olifant vindt dit leuk.
  3. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Een jointje Lemon Haze x Sour Lemon Haze of ook wel Diamond Haze genoemd. Erg sterke sativa. Moet toegeven dat dit toch wel een wietje is voor de ervaren blower. Gaat mee in sterkte met topkweek Supersilver and Amnesiahaze.

4. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

ketamine

Bas vindt dit leuk.
  5. Realist

Realist Belezen gebruiker

Ondertussen 2de jointje super silverhaze
    Clonazolam 1mg. Gisteren voor het eerst aangekregen en geprobeerd, viel tegen. Had 0.5 mg geprobeerd ivm nieuw product merkte weinig. Vandaag nog eens geprobeerd maar dan 1mg. Zeer fijn gevoel van zorgeloosheid. Fijn maar gevaarlijk spul

6. Babette La Bête

Babette La Bête Experimenterende gebruiker

Zit al een week op de LSD. Weet niet zeker of ik, wanneer ik binnenkort een break neem, mijn fiets nog wel herken zonder de echo's.

Twirley Bird, שמש, Casaan en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Casaan

Casaan Bewuste gebruiker Tripreporter

DUDE, where is my bike!?

Roze olifant en Babette La Bête vinden dit leuk.
  8. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker Donateur

400 mg 4-FMA
    200 mg 6-APB
    250 mg 3-MMC

Laatst bewerkt: 2 mrt 2019
    Bas vindt dit leuk.
  9. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Waarom 3 ongeveer gelijk werkende uppers tegenlijk? Dit is denk echt funest voor het koken van je brein...
    En dan ook nog zo mega hoog doseren..
    Edit: en paar dagen geleden ook al een serotonine slurper/upper.
    Pas op jezelf man.... Echt!

Laatst bewerkt: 2 mrt 2019
  10. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@De Dunne
    Mee eens, dit gaat echt nergens meer over. Ik vind de genoemde doseringen van @Pompen losstaand al fors, laat staan dat je dit allemaal tegelijk doet.

@Pompen Hoe kom je er in godsnaam bij om dat allemaal in je mik te gooien? Is je tolerantie inmiddels zo mega hoog of wil je gewoon echt zo hard mogelijk als maar kan gaan?

11. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

Stoer doen.

Babette La Bête en acht.zes vinden dit leuk.
  12. Babette La Bête

Babette La Bête Experimenterende gebruiker

Doe tegenwoordig aan echo locatie.

Casaan en שמש vinden dit leuk.
  13. Pompen

Niet zo zeer heb een verdomd leuke nacht gehad.

14. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker Donateur

Straks gaat mijn stickie lekker in de fik :yum:

Roze olifant vindt dit leuk.
  15. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Huh?! Hoe dan?! xD Immuun voor tolerantie?

16. De Dunne

Dat laatste ja, although ik jou en @De Dunne wel gelijk moet geven dat dit too much was.[/QUOTE]

Tis jouw lijf en brein. Als je maar beseft dat het erg ongezond en risicovol is, zo vaak en veel van die drugs.

שמש vindt dit leuk.
  17. Pompen

Jup en dat besef ik ook wel.
    Ik ga een maand geen drugs meer nemen afgezien van wiet. "Geloof je het zelf"
    Ja. Fijn weekend

Bas, OverdriveO, acht.zes en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. De Dunne

Probeer iig geen serotonine slurpers als mdma, 6apb, 4fa (4fma) en 3mmc etc etc te nemen. En dan eigenlijk langer dan een maand natuurlijk. Maandje of 3 minimaal denk ik.
    Natuurlijk is het aan jezelf wat je doet en ik bedoel t ook zeker niet als aanval of betweterigheid hoor. Het is goed bedoeld advies man!
    Succes!

19. Amfitamientje Power

Amfitamientje Power Bewuste gebruiker

Omdat het weekend is houd ik me aan mijn nieuwe regel dat ik in het weekend geen pep gebruik maar met vrienden ben en bier drink.

Door de week neem ik nu dagelijks wat pep i.p.v. 2 a 3 keer.

Nu dus lekker aan het bier en zometeen lekker eten koken.

20. De Dunne

Even je eten inhalen van door de week zeker? Ik bedoel, als je dagelijks speed neemt eet je vast minder dan wanneer je geen speed zou gebruiken. Bij gewenning kan je op een gegeven moment wel eten met speed op maar zeker heb je minder eetlust en minder trek. Of heb jij dat niet?
    Ik gebruik het niet vaak en kan dan helaas niks weg krijgen met speed op. Zelfs water moet ik me echt toe dwingen de eerste 5 a 7 uren. Echt eten lukt me vaak pas na een ujr of 10 a 12. En dan is het iets semi vloeibaars. Wat later kan ik me dwingen iets vasts te eten. Maar mijn echte normale eetlust en eten heb/kan ik pas na denk 24 uur..

21. Amfitamientje Power

Ik eet en slaap gewoon goed. Dat zijn toch wel prioriteiten.

22. De Dunne

Knap hoor met speed op! Eet smakelijk straks, wat schaft de pot?

Amfitamientje Power vindt dit leuk.
  23. Amfitamientje Power

Ik heb het alweer op. Een groot bord met gekookte aardappels, diepvries rode kool en 2 saucijsen met veel jus. Geen toetje. Nou ja, bier als toetje dan.

24. De Dunne

Klein jointje (150-200mg) Orange Bud weed. Pas ontdenkt en een erg fijn skunk wietje. Maakt me niet te suf of hangerig. Nog zin wat te doen en beetje te tylen en crea te zijn. Lichamelijk actief zijn heb ik minder behoefte aan nu.
    Wel moet ik met deze wiet een niet te sterke joint draaien. Dan word ik wel een beetje een lauwe couch potato.

25. Techneut

Techneut Belezen gebruiker

Gisternacht pep en ben pas gestopt rond 12.00 vanmiddag. Denken jullie dat ik vanavond gewoon weer kan slapen of word het nog een nacht doorhalen? Ga eigenlijk nooit zo lang door lol.

Amfitamientje Power vindt dit leuk.
  26. De Dunne

Ik persoonlijk zou niet vroeg kunnen slapen na een hele nacht speed en de volgende dag ook weer. Al heb je natuurlijk al een nacht geskipt dus misschien val je wat later op de acond of begin nacht in slaap. Eet iets dat goed vult en drink een warme thee of warme melk. Dat kan helpen.

Techneut vindt dit leuk.
  27. Techneut

Thanks will do! Ging er al vanuit dat ik voor middernacht niet zou kunnen slapen, maar het is Zaterdag dus dat is geen probleem. Maar nog een nacht skippen zie ik niet zo zitten als ik eerlijk ben.

28. De Dunne

Je zou een klein jointje kunnen roken voor het slapen gaan. Niet dat ik je aan nog een drug wil helpen of je slecht advies wil geven maar ik doe dat meestal wel. Na uppers een jointje voor het slapen. Helpt prima!
    Het even goed eten en je vocht op pijl brengen is wel belangrijk. Anders ben je weer snel wakker door lege maag of dorst.

Techneut vindt dit leuk.
  29. Amfitamientje Power

Gewoon naar bed gaan. Precies goed gaan liggen. Spier voor spier ontspannen, goed op je ademhaling letten en dan kan je wel slapen denk ik.

Techneut vindt dit leuk.
  30. Techneut

Prima advies toch, alleen ik ben niet zo van het blowen. Ik trek wel een paar biertjes open vanavond voor het slapen gaan, dat zal de truc ook wel doen hoop ik :)

31. De Dunne

Jointje na speed is dacht ik minder slecht voor je lijf als alcohol na speed. Correct me if im wrong. Maar de uitkomst zal zeker hetzelfde zijn. Ik ben juist weer niet van de alcohol haha. Geniet er van!

Techneut vindt dit leuk.
  32. Techneut

Dat geloof ik meteen! Heb vroeger wel veel geblowd maar tegenwoordig kan ik er niet goed meer tegen. Ik zal het bij enkele versnaperingen houden... :tonguewink: Fijne avond nog.

De Dunne vindt dit leuk.
  33. De Dunne

You too! En slaap lekker straks. :wink:

Techneut vindt dit leuk.
  34. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

alcohol

35. Dirkjan

Dirkjan Experimenterende gebruiker

This guy parties.

Maar even serieus, dit zijn gevaarlijk en monsterlijke doseringen. Hoe was het? Kon je nog lopen? Zit je nu in een rolstoel als Stephen Hawking? Kan me niet voorstellen dat deze doseringen nog leuk kunnen zijn.

36. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

Stephen hawking had gewoon een ernstige spierziekte wat niet echt leuk is ofzo. Beetje domme opmerking pik.

37. Dirkjan

Dirkjan Experimenterende gebruiker

Ik ben groot fan van Stephen Hawking. Ik zocht een voorbeeld van het feit dat hij zoveel drugs achterover had getikt dat hij niet meer kon bewegen, en ik moest aan Stephen Hawking denken.

Misschien ietwat misplaatst, sorry.

De Dunne vindt dit leuk.
  38. Anna2013

Anna2013 Newbie

GHB speed

39. De Dunne

Mag ik uit pure interesse vragen waarom je speed en ghb tegelijk neemt?

Ik ben wel bekent met speed maar niet met ghb. Lijkt mij dat je dan de speed bijna niet voelt. Of juist de ghb niet omdat de speed je “wakker” houd.
    Wat geeft het voor extra gevoel ze samen te nemen?

40. Twirley Bird

Twirley Bird Belezen gebruiker

25i NBOme 1.5mg heerlijk als je even geen LSD hebt.
    Voor de duidelijkheid erowid zegt bij dosering 800ug+ heavy. Niet voor beginners deze dosering.

Heb beta blokker , alprazolam en diazepam bij de hand just in case. Happy trippin' :hearteyes:

En het helpt tegen postpuntionale hoofdpijn waar ik na een maand nog last van heb..

Laden...
Vergelijkbare Topics - Welke drugs gebruik
  1. randomd00d
    Reacties:
    61
    Weergaven:
    10.140
  2. Pammer
    Reacties:
    319
    Weergaven:
    27.110