1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Discussie in 'Drugs' gestart door Bal0n, 15 mrt 2006.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker Donateur

Jaa haha gaat wel goed.

ot: 15 mg diazepam

Bas en De Dunne vinden dit leuk.
  2. Bas

Bas Wijs gebruiker

Waarom gebruik je iedere dag andere benzo's? En waarom ook steeds vroeger in de avond? Tjah viel me gewoon een beetje op, haha. Ben dr ook wel benieuwd naar waarom etc, helemaal nu je ff gestopt bent met stimulanten.

3. Pompen

Omdat ik depressief word van geen oog dicht doen of 60x per nacht word.
    Na 3 jaar ben ik er wel klaar mee alles geprobeerd
    En trazodon is geen benzo dat is een anti-depressivum wat op die dosis werkt als slaapverwekkend en niet als anti-depressivum.

Bas vindt dit leuk.
  4. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@Pompen
    Zou die slapeloosheid niet gewoon door de speed komen?

Mezelf en somshoog vinden dit leuk.
  5. Bas

Bas Wijs gebruiker

Die slapeloosheid zou niet door de speed komen, omdat je dat gewoon niet meer kan inhalen. Misschien bedoel je eerder 'neerslachtigheid', dat zou wel door de speed afkick komen. Gezien speed je gelukkig maakt dankzij dopamine afgifte, mis je nu die afgifte van dopamine want je depressief laat voelen.
    Ik heb ergens over gelezen dat wanneer je een ander product gaat vervangen voor speed, dat dit die depressiviteit, dankzij de speed, kan verhelpen. Bijvoorbeeld door water te gaan drinken en dit in je hoofd om te zetten als iets dat je gelukkig maakt. Dan compenseer je het een beetje.

Pompen vindt dit leuk.
  6. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

De logica ontgaat me echt totaal hier... slapeloosheid en slaap inhalen zijn echt totaal verschillende dingen.

Felikes vindt dit leuk.
  7. Pompen

Nee dit komt door dat ik geen anti-psychotica meer slik teminste dat heeft het zwaar verergerd.

acht.zes vindt dit leuk.
  8. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@Pompen
    Oh ja, dat had je laatst al eens gezegd, helemaal vergeten.

Pompen vindt dit leuk.
  9. OverdriveO

OverdriveO Belezen gebruiker

Straks lekker wat blowen en Desperados nuttigen voor 't slapengaan met @Bas :heartsuit:

Bas en Pompen vinden dit leuk.
  10. Charlie White

Charlie White Newbie

Cannabis, Red Bull, Coke, Crystal Meth, Heroïne, Changa, Wodka, Benzo's.

11. Amfitamientje Power

Amfitamientje Power Bewuste gebruiker

Bijzondere combo.....
    Voelt het fijn? Ga je lekker?
    Voor hoeveel geld zit er in je mik?

AphexTwin en Fenrir vinden dit leuk.
  12. Charlie White

Charlie White Newbie

Niet allemaal op hetzelfde moment eh, maar dat zijn de drugs die ik gebruik, al maak ik wel graag speedball combo's.

13. Amfitamientje Power

Oh niet allemaal tegelijk of vlak achter elkaar. Ik dacht al.....

Ik heb nu een beetje speed gebruikt.

Ik gebruik alleen maar speed en alcohol. Niets meer.

14. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker Donateur

Ga nu lekker wat coke nemen. Al zeker 3 maanden niet gehad en voor het eerst in mijn leven zonder er bij te blowen :grimacing:

AphexTwin, Fenrir en De Dunne vinden dit leuk.
  15. AphexTwin

AphexTwin Bewuste gebruiker

Je moet daar niet alles van geloven.
    Sommigen hier zoeken eerder aandacht dan dat ze iets van meerwaarde toevoegen.

16. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

De eerste lijn moet dan een dikke zijn! Voel je zo die rush door je heen gaan. De eerste lijn (nuchter verder) van goeie coke is echt de lekkerste lijn van de hele avond..

Mezelf vindt dit leuk.
  17. Mezelf

Nou dat is inderdaad wat mij meteen opviel. De rush die ik nu voelde bij de eerste lijn was zeker heftiger dan ik gewend was. Werkt wel echt anders zonder blowen erbij hoor. Zweet brak me ook uit meteen en het lijkt wel of de smaak lekkerder is. Heb helaas wel eens beter coke gehad maar slecht is het zeker niet. Heb 0,3 gr afgewogen maar misschien neem ik meer maar zit nog niet op de helft. Wat ben ik toch blij dat blowen geen gewoonte meer is bij me. Jaren eerder moeten doen.

Fenrir vindt dit leuk.
  18. verwondering

verwondering Bewuste gebruiker Tripreporter

Op dit moment zit ik een paar speciaalbiertjes weg te kantelen, nu een Kaapse Harrie.

En ik merk nog steeds een na-effect van de 3-MeO-PCP.

Gisteravond rond 10 uur besloot ik hier wat van te gebruiken. Eerder viel 39 mg oraal erg tegen. Dit keer ging ik voor 20 mg nasaal. Uiteindelijk werd het toch bij elkaar ongeveer 35 mg nasaal, wat tussen 0:00 en 1:30 piekte. Een lekker relaxte en vrolijke stemming, waarbij ik, rustig op de bank liggend, eindelijk eens de gelegenheid nam een recente, erg vervelende gebeurtenis goed te overdenken. Wat ik binnenkreeg was wat ik eigenlijk al wist: ik moet niet bij de pakken neerzitten maar juist doorpakken en hard werken om mijn leven weer op het juiste spoor te krijgen. Wist ik allang, maar het kwam even keihard binnen waardoor ik er weer even goed aan herinnerd werd. Zodoende dus best leerzaam.

Rond 2 uur naar bed gegaan na een uur in slaap gevallen. Toen om 8 uur de wekker ging merkte ik weinig, maar zodra ik buiten kwam merkte ik dat het effect nog niet helemaal over was. Verre van zelfs. Ik kon prima functioneren, maar er lag de hele dag een emotioneel laagje overheen. Alle emoties werden enorm uitvergroot. De zon was ondanks de harde wind heerlijk op mijn armen en gezicht. De rest van de dag was heerlijk maar wel pittig. Ik heb met een hoop mensen goede gesprekken gehad. Erg goede gesprekken, goed mijn hart gelucht, een lach en een traan waren nimmer ver te zoeken, erg emotioneel beladen gesprekken. Met meerdere mensen heb ik innige knuffels gedeeld, mensen die ik niet eens goed ken. Zonder schroom heb ik mijn kwetsbare kant laten zien en heb ik mijn hart laten spreken.

Als ik puur kijk naar de trip zelf vind ik 3-MeO-PCP een middel van niks. Het deed niet al teveel en was al snel uitgewerkt. Bovendien ben ik er inmiddels wel achter dat dissociatieven niet zo mijn ding zijn. Maar het na-effect: wauw, wat een achtbaan van emoties, de hele dag lang. Vanavond hebben er wat traantjes gevloeid na een aantal biertjes. Die zijn inmiddels allang weer opgedroogd en hebben plaatsgemaakt voor een gevoel van berusting en tevredenheid. Vandaag was een constructieve dag.

Casaan, Fenrir en acht.zes vinden dit leuk.
  19. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Ik zit ook aan de speciaalbiertjes.

Old engine oil, Vuur en vlam, Tank 7, Motoroil Coffee Vanilla en Grand prestige

Fenrir en verwondering vinden dit leuk.
  20. Psilocyloner

Psilocyloner Belezen gebruiker

Huh, 35 gram nasaal? PsychonautWiki geeft 15+ als ''heavy dose''. Oh, nvm... TripSit zegt 15-18 en Erowid zegt zelfs 18-30... als het om doseren van middelen gaat heb je zoals gewoonlijk echt geen ruk aan het internet.

Anyway, klinkt als een inzichtgevende en waardevolle ervaring, waarbij het klinkt alsof het je dichter bij je gevoel wist te brengen. Wat maakt dan dat je onder de streep toch tot het oordeel ''een middel van niks'' komt? Heeft dat dan vooral te maken met het ontbreken van recreatieve waarde? Mag ik vragen wat maakt dat je zegt dat dissociatieven überhaupt niet je ding zijn?

Twirley Bird en verwondering vinden dit leuk.
  21. verwondering

Dat oordeel "een middel van niks" is puur gebaseerd op het piekeffect van de trip. Daarna ben ik een paar uurtjes gaan slapen, en daarna pas werd de ervaring waardevol. Dat beschouw ik dus meer als een na-effect, wat in dit geval met stip voor mij het hoofd-effect bleek. De piek was mild, kort, weinig recreatief en weinig inzichtgevend. Het na-effect toonde pas de kracht van dit middel en heeft me de hele dag geholpen het juiste te doen en te zeggen.

En dat dissociatieven niet mijn ding zijn komt doordat ik deze inmiddels een keer of 10 tot 15 een kans heb gegeven (2-FDCK, 0-PCE, 3-MeO-PCP, etc). De 2-FDCK heb ik eens erg hoog gedoseerd waardoor ik in een - hoe noem je dat bij dit middel? F-hole? Fuckhole? - terechtkwam: een kleurrijke kermis waar niets was wat het leek. Daarin kwamen een hoop elementen uit mijn dagelijks leven in karikaturale vorm naar voren wat een droogkomisch effect gaf, maar me ook de vloer, een broek en een reeks emmers deed volkotsen in een epische doch uitputtende maagledigingssessie.

Dat lichamelijke aspect speelt een rol: ik voel me er lichamelijk vaak licht onprettig bij, soms zelfs hondsberoerd.

Maar daarnaast heeft het voor mij doorgaans pas in absurd hoge dosering een serieuze recreatieve waarde. En enige inzichtgevende waarde had het toch nog toe voor mij ook niet gehad. Met als enige uitzondering het na-effect van deze 3-MeO-PCP-trip dan.

En tot slot, ik houd niet zo van loom, sloom en langzaam gedoe. Puur recreatief waardeer ik middelen als MDMA, speed, 2-CB, 6-APB, etc. Lekker druk en actief doen. En daarnaast natuurlijk de psychedelica, zowel recreatief als inzichtgevend. Middelen die me duf op de bank doen hangen interesseren me veel minder.

Fenrir vindt dit leuk.
  22. Mezelf

Dit heb ik met keta bijvoorbeeld ook helaas. Voel me lichamelijk er vaak niet lekker bij behalve met M. Na de piek met M heeft de toevoeging van keta mij laats wel heel goed in laten zien dat alles verbonden is met elkaar. Dit inzicht heb ik vaker gezien en gevoeld maar vergeet dat ook nog wel eens. M met daarna Keta liet me dat weer heel goed inzien.
    Verder ben ik denk ik ook geen dissociatief persoon.

23. De Dunne

Glas met:
    -een halve “portie” wodka
    -1 uitperste limoen
    -2 ijsklontjes
    -7-up

Zelfbedachte “cocktail”. :yum:

24. Psilocyloner

Psilocyloner Belezen gebruiker

Thanks voor je uitgebreide reactie! Maar nu rest mij nog één vraag. Een broek volkotsen? Hoe dan? Langs welke gaten kots jij? :P

Voordat we afdalen van kotsen naar je andere vormen van reflexmatige excretie op je dissociatieve tripavonturen, denk ik dat ik dissociatieven toch zelf maar een keer moet gaan ervaren om 't allemaal echt te begrijpen.

verwondering vindt dit leuk.
  25. Amfitamientje Power

4 bier, een fles wijn en een buurvrouw die haar ei bij me kwijt moet. Mijn advies;” ontspan, maak je niet zo druk, laat je niet veroordelen”.

Buurvrouw een klein beetje opgeknapt en ik lekker wat slaap inhalen nu.

26. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Vraag ik me ook vaak af @De Dunne. Ik heb amper tot geen ervaring met opiaten, maar de enige echte 'recreatieve' ervaring (oxycodon, van iemand gekregen) die ik wel heb vond ik vreselijk. Ik ben nooit eerder zo langdurig zo misselijk geweest van welke drug dan ook. Letterlijk kotsmisselijk, heb toen echt acht tot tien uur lang ieder uur ongeveer de longen uit mijn lijf gekotst. Dit terwijl ik preventief al primperan - anti-misselijkheidsmiddel wat ik krijg voorgeschreven tegen migraine, normaal zeer effectief - had genomen en later uit ellende nog ongeveer een halve strip, maar hielp niks.

Het was op papier zeker geen overdosis en gevoelsmatig mentaal ook niet; enige recreatieve effect wat ik heb gemerkt was zéér subtiel. Wakkerheid/alertheid, een lichte upper-werking zou ik bijna zeggen, ik kon niet slapen (niet wat je verwacht van dit type drug, maar oxycodon wordt dus blijkbaar wel vaker ervaren als een 'stimulerende opiaat'). Maar ik kwam wel urenlang de hele tijd in random korte en maffe droomscenario's terecht - dat laatste is dus ook het enige wat ik er leuk aan vond, maar dit bereik je ook met een mini-dosis LSD zonder het kotsen.

Oxycodon is wellicht ook één van de minder recreatieve opiaten, ik kon er toen ook maar toevallig een keer aankomen en ik denk dat er veel prettigere opiaten zijn, maar mij heeft dat eindeloze gekots wel afgeschrikt om er snel weer mee te experimenteren. Heb jaren geleden een tijd in het ziekenhuis gewerkt en daar zag ik ook wel veel patiënten flink over hun nek gaan van de morfine, dus ik wist het wel vantevoren (vandaar ook preventief primperan) maar dat het op normale dosis al zo heftig kon worden had ik niet verwacht.

Misschien ook persoonlijke gevoeligheid.

Twirley Bird vindt dit leuk.
  27. Amfitamientje Power

Heroïne Chinezen is veel fijner. Een warme deken. Even weg van het hier en nu. Toch zal je daar waarschijnlijk ook tot aan je gal van moeten kotsen als je het voor het eerst gebruikt.

Opiaten zijn echt vlucht drugs in mijn ogen. Vroeger was ik er hooked aan.

Nu ben ik weliswaar helemaal hooked aan pep maar dat vind ik in elk geval veel levendiger.

Zwijgrecht vindt dit leuk.
  28. verwondering

Ik lag op bed, de broek had ik niet aan maar lag naast het bed.

Een witte broek.

Ik heb dat later in een tripreport omschreven als: "Ik pakte een wolk, en kotste daarin zeven kleuren klatergoud tot het begon te regenen van genot."

De broek zag ik aan voor een witte wolk. Kotsen was niet vervelend, maar een gelukzalige excretie, een zuurgasme zo je wilt. Ik zag enkel kleurrijke patronen en kotste de broek vol tot deze begon te druipen van het vocht.

Psilocyloner en Fenrir vinden dit leuk.
  29. Zwijgrecht

Zwijgrecht Bewuste gebruiker

Serieus lees dit zelf is terug man:tearsofjoy:

En ik me maar al die spa blauw heenging in zo'n kliniek, nu is het me duidelijk.

@Pompen Zou lekker is al die benzos het huis uit sodemieteren als ik jou was. Rigoreuze keuze maar ooit zal je toch met je rotzooi moeten dealen en het opruimen. Wat is het ergste wat er kan gebeuren als je dan maar slecht slaapt..? Moet je allemaal zelf weten maar denk dat je na 3 maanden nuchter van alles als een andere vent in de spiegel kijkt, eentje die zichzelf niet automatisch identificeert als gebruiker, of drugsafhankelijk... Je doet jezelf tekort, enige die de afslag kan nemen ben jij en zolang je dat niet doet houdt je et alleen maar in stand..

30. Pompen

Wiet
    Bier

31. Beertjhu

Beertjhu Experimenterende gebruiker

2de nachtje coke:upsidedown:

32. Lysergine

Lysergine Belezen gebruiker

Vanwege mijn interesse voor anesthesie heb ik eens 3-MeO-PCP (6 mg oraal) met etizolam (0,5 mg oraal) ingenomen. Eerst etizolam en 15 min later 3-MeO-PCP. Dissociatieven en bezodiazepines zijn namelijk een veelgebruikte combinatie in de anesthesie.

Iemand ervaring met deze combinatie?

Het lijkt alsof de misselijkheid meer op de voorgrond staat, ook meer sedatie lijkt, terwijl de mentale "fragmentatie" of verwardheid minder aanwezig lijken dan bij 6 mg 3-MeO-PCP zonder benzo. Deze verminderde verwardheid kan ook veroorzaakt worden doordat de oplossing van 3-MeO-PCP drie maanden oud is en in die tijd mogelijk gedegradeerd is. Pijnstilling lijkt goed aanwezig, terwijl dissociatie minder lijkt. Subjectief lijkt het prettiger met benzo erbij dan zonder want dan word ik snel dysfoor.

33. aluminio

aluminio Newbie

Hoofdzakelijk speed, heroine, alprazol, bromazepam, temazepam, wodka
    occasioneel : xtc, mdma, lsd,...

:yum:

34. De Dunne

Troll bericht. Zoveel nu tegelijk? Lekker bezig...

35. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Uit het woord occasioneel kun je wel opmaken dat hij de titel van het topic verkeerd begrepen heeft toch en het heeft over de drugs die hij wel eens gebruikt en niet zozeer wat hij nu gebruikt.

Avīci en Mezelf vinden dit leuk.
  36. De Dunne

Mm oke. Ik las hoofdzakelijk dus het had gekund. Maar sorry!

37. acht.zes

acht.zes Badass junkie

2 druppeltjes THC olie, ben knetterstoned lol.

38. Bas

Bas Wijs gebruiker

100 mg 4FMA uit de smartshop. Op basis van reviews deze dosering genomen, al gaan we zo iets bijnemen. Het is een pittige prijs in de smartshop voor het effect, maar het effect is eigenlijk best lekker!

Nadeel is wel is dat je snel opzoek gaat naar een hoger effect; als je zeg maar met speed/mdma/stimulerende middelen zware doseringen bent gewent, dan is 100 mg 4FMA best lichtjes. Maar het is zeker een leuk middel, 't gaat zelfs makkelijk lukken om hier later nog een keer of 4 mee te doen met de gram die we hebben gekocht.

:blushing:

39. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Nou, die THC olie die ik heb aangeschaft is dus enorm potent. Met 2 druppels zat ik al tegen de max aan, heb n flauwe film zitten kijken met mn oogleden die op de grond hingen terwijl ik menig lachkick heb geproduceerd.

En dan ben ik nog behoorlijk duf na een goede nachtrust.

AphexTwin vindt dit leuk.
  40. AphexTwin

AphexTwin Bewuste gebruiker

Dat belooft voor mij! ‘k Zal maar een heel weekend vrijhouden als ik eens 1 druppel test. :)

acht.zes vindt dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - Welke drugs gebruik
  1. randomd00d
    Reacties:
    61
    Weergaven:
    10.140
  2. Pammer
    Reacties:
    319
    Weergaven: