Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
kokosmakroon900 zei:
leuk!!! zijn jullie het eerste ''drugsforum'' stelletje? of zijn er mensen voor jullie geweest?

Ja maar had dat niet openbaar gemaakt. Ze was hier rond 2008.
Zal vast niet de enige zijn.. :wink:

Gefeliciteerd!

OT
Jointje met wiet en hasj en olie.
Slapen zo

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Hehe thanks we vroegen onszelf al af hoe lang het ging duren voor iemand het door had hier :tongueout: lsd bleek een goede basis voor meer! :tearsofjoy:

Bobsacamano

Badass junkie
Hahaha dat was bij mij en mijn vriendin en mij (nu mijn verloofde) ook de doorslag een lsd trip liet me inzien hoe vet ze is.

SmartieAndMe zei:
Hehe thanks we vroegen onszelf al af hoe lang het ging duren voor iemand het door had hier :tongueout: lsd bleek een goede basis voor meer! :tearsofjoy:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Bobsacamano zei:
Hahaha dat was bij mij en mijn vriendin en mij (nu mijn verloofde) ook de doorslag een lsd trip liet me inzien hoe vet ze is.

SmartieAndMe zei:

Hoe vet ze is , interessante woordkeuze :wink:
Maar ja met LSD kan je dat snel of makkelijker merken.

OT
Dormicum

Bobsacamano

Badass junkie
:P ik typte het toen dacht ik mweh nee is ok :P

Tijdloos zei:
Bobsacamano zei:

SmartieAndMe zei:

Hoe vet ze is , interessante woordkeuze :wink:
Maar ja met LSD kan je dat snel of makkelijker merken.

OT
Dormicum

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Oké dan geniet ervan :)

Ot

Nog keer 30 mg dormicum ofwel midazolam En nu een joint zal goed slapen.

Hierna minimaal een week voor ik weer een benzo neem. Ben benieuwd haha.

Yaizer

Bewuste gebruiker
(eerste keer) oxazepam met wat glaasjes alcohol.

Heerlijk roezig, bevalt mij zeker.
Tijd om naar bed te gaan dus :grin:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Vind zelf als ik kort wil slapen 15mg oxa om paar uur te slapen en dan fit opstaan erg fijn.

Om langer te slapen midazolam en flurazepam of dia.

OT
Dormicum valium en thc :stoned:
edit typo

Yaizer

Bewuste gebruiker
15 mg oxazepam...mijn tolerantie voor benzo's is vrijwel niks. Denk dat ik niet meer wakker wordt van 150 mg. Gisteren 10 mg geprobeerd. Lichte effecten die de alcohol wel iets versterkte. Volgende keer 25 mg... :grin:

Tijdloos zei:
Vind zelf als ik kort wil slapen 15mg oxa om paar uur te slapen en dan fit opstaan erg fijn.

Om langer te slapen midazolam en flurazepam of dia.

OT
Dormicum valium en thc :stoned:
edit : typo

Space Sjimp

Newbie
jeej mn eerste post. Haaaai

Pep! de reden is weer typisch voor mijn doen. ben 2 dagen gestopt met blowen, en hoe kan je beter je blowverslaving tarten door wat lekker snels door je neus te halen. En de dealer had nieuwe, dus ach even testen:tongueout: ( nog niet geblowd!! )
Zometeen de laatste lijn leggen sinds gisteraaf bezig. tegen een uurtje of 2 tamezepam ertegenaan gooien. anders wordt het weer een staar en ruk sessie.

sjill ze :rock:

mikoz

Bewuste gebruiker
Space Sjimp zei:

Pep! de reden is weer typisch voor mijn doen. ben 2 dagen gestopt met blowen, en hoe kan je beter je blowverslaving tarten door wat lekker snels door je neus te halen. En de dealer had nieuwe, dus ach even testen:tongueout: ( nog niet geblowd!! )
Zometeen de laatste lijn leggen sinds gisteraaf bezig. tegen een uurtje of 2 tamezepam ertegenaan gooien. anders wordt het weer een staar en ruk sessie.

maar waarom wil je stoppen met blowen met als middel: wiet vervangen met pep? of ben je een troll?

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
Space Sjimp zei:

Kijk dat is een goeie binnenkomer! :tearsofjoy: welkom :grin:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Zodadelijk voor het eerst keta shiiiiit ik ben zenuwachtig. Met SmartieAndMe. Dat scheelt weer dan.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
1,5 zegel lsd (weer :) ). Ik ga zo voor het eerst eens een stukje fietsen met lsd op. :grin:

:wave:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Psychedelibee zei:
Mindless zei:
1,5 zegel lsd (weer :) ). Ik ga zo voor het eerst eens een stukje fietsen met lsd op. :grin:

Veel plezier!
:grin:

Omg, dit had ik eerder moeten doen. Echt heel apart om te gaan fietsen op lsd. :tearsofjoy: Het ging ook heel vreemd: zonder me echt te herinneren hoe ik daar kwam, zat ik ineens al op de fiets en was ik aan het fietsen en dacht ik 'shit, ben ik nou serieus echt van huis gegaan in deze staat?' Maja, beetje te laat om me toen te bedenken. :P En nu ik weer thuis ben is het weer alsof ik nooit weggeweest ben...

Er gaat ook zeker weer een report komen. :grin: :grin:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Mindless zei:
Er gaat ook zeker weer een report komen.
Ben benieuwd. Zelf nog nooit trippend gefietst, lijkt me ook een aparte gewaarwording. Weet je nu wel hoe Hofmann zich voelde op bicycle Day

Bobsacamano

Badass junkie
Lekker ik heb laatst met microdosis 3 uur op de racefiets gezeten was echt geweldig.

Mindless zei:
Psychedelibee zei:
Mindless zei:

Veel plezier!
:grin:

Omg, dit had ik eerder moeten doen. Echt heel apart om te gaan fietsen op lsd. :tearsofjoy: Het ging ook heel vreemd: zonder me echt te herinneren hoe ik daar kwam, zat ik ineens al op de fiets en was ik aan het fietsen en dacht ik 'shit, ben ik nou serieus echt van huis gegaan in deze staat?' Maja, beetje te laat om me toen te bedenken. :P En nu ik weer thuis ben is het weer alsof ik nooit weggeweest ben...

Er gaat ook zeker weer een report komen. :grin: :grin:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Psychedelibee zei:
Mindless zei:
Er gaat ook zeker weer een report komen.
Ben benieuwd. Zelf nog nooit trippend gefietst, lijkt me ook een aparte gewaarwording. Weet je nu wel hoe Hofmann zich voelde op bicycle Day
He he daar had ik nog niet eens aan gedacht.

Nadat ik thuiskwam heb ik trouwens nog wat wiet ge-vaped en toen pas is de echte trip losgebarsten. Compleet van de wereld weer met als een van de opmerkelijkste dingen dat ik alle banen/paden in de lucht kon zien waarlangs vogels vliegen. Ik zag een soort grid, met daarachter weer een en daarachter weer een, enzovoort. En elke keer dat er een vogel langsvloog, volgde deze met absolute perfectie de lijnen in een van die grids. En verschillende vogels volgden verschillende paden. Ik wist van tevoren alle mogelijke punten waar een vogel terecht zou komen. En na een tijdje zag ik dat ook de manier waarop planten groeien compleet overeenkwam met die grids. Het was alsof alles mathematisch helemaal klopte qua gulden snede en zo. Het was zo bijzonder, omdat dit meteen een link maakte tussen de binnenwereld (patronen zien en dergelijke) en de (zogenaamde) externe wereld. Ik zal er wel verder over uitbreiden in het report.

Bobsacamano zei:
Lekker ik heb laatst met microdosis 3 uur op de racefiets gezeten was echt geweldig.
Was het soms ook alsof het compleet vanzelf leek te gaan zonder enkele moeite? Toen ik onder een aquaduct een helling op fietste tegen de wind in, waar ik normaal op mijn trappers moet gaan staan om er bij op te komen, deed ik dit nu zonder ook maar een zweetdruppeltje op m'n voorhoofd en compleet kalme ademhaling en hartslag. Het begint er toch echt op te lijken dat de kracht van ons geloof in wat onze ervaring nou eigenlijk is, enorm veel invloed heeft op onze beleving daarvan.

transformated

Badass junkie
Gisteren 8mg lormetazepam maar dat was iets te chaotisch qua effect, heb het al 4maanden niet genomen. Nu 4mg lormetazepam moet wat minder chaotisch zijn.

Bovenaan