Fool
Badass junkie
Idem xDBobsacamano zei:Haha zeker niet viel me na de 2e keer al op haha.
SmartieAndMe zei:Ik begon al het idee te krijgen dat jullie zaten te slapen![]()
Maar leuk zeg, gefeliciteerd beiden!
Idem xDBobsacamano zei:Haha zeker niet viel me na de 2e keer al op haha.
SmartieAndMe zei:Ik begon al het idee te krijgen dat jullie zaten te slapen![]()
kokosmakroon900 zei:leuk!!! zijn jullie het eerste ''drugsforum'' stelletje? of zijn er mensen voor jullie geweest?
Dat was al lang duidelijk hoor, gefeliciteerd beiden!SmartieAndMe zei:Ik begon al het idee te krijgen dat jullie zaten te slapen![]()
SmartieAndMe zei:Hehe thanks we vroegen onszelf al af hoe lang het ging duren voor iemand het door had hierlsd bleek een goede basis voor meer!
![]()
Bobsacamano zei:Hahaha dat was bij mij en mijn vriendin en mij (nu mijn verloofde) ook de doorslag een lsd trip liet me inzien hoe vet ze is.
SmartieAndMe zei:Hehe thanks we vroegen onszelf al af hoe lang het ging duren voor iemand het door had hierlsd bleek een goede basis voor meer!
![]()
ik had ook al een zwaar vermoedenSmartieAndMe zei:Hehe thanks we vroegen onszelf al af hoe lang het ging duren voor iemand het door had hierlsd bleek een goede basis voor meer!
![]()
Tijdloos zei:Bobsacamano zei:Hahaha dat was bij mij en mijn vriendin en mij (nu mijn verloofde) ook de doorslag een lsd trip liet me inzien hoe vet ze is.
![]()
Hoe vet ze is , interessante woordkeuze
Maar ja met LSD kan je dat snel of makkelijker merken.
OT
Dormicum
Proest!mikoz zei:hazeeeen dan slapen
Tijdloos zei:Vind zelf als ik kort wil slapen 15mg oxa om paar uur te slapen en dan fit opstaan erg fijn.
Om langer te slapen midazolam en flurazepam of dia.
OT
Dormicum valium en thc
edit : typo

maar waarom wil je stoppen met blowen met als middel: wiet vervangen met pep? of ben je een troll?Space Sjimp zei:jeej mn eerste post. Haaaai
Pep! de reden is weer typisch voor mijn doen. ben 2 dagen gestopt met blowen, en hoe kan je beter je blowverslaving tarten door wat lekker snels door je neus te halen. En de dealer had nieuwe, dus ach even testen( nog niet geblowd!! )
Zometeen de laatste lijn leggen sinds gisteraaf bezig. tegen een uurtje of 2 tamezepam ertegenaan gooien. anders wordt het weer een staar en ruk sessie.
sjill ze![]()
Space Sjimp zei:jeej mn eerste post. Haaaai
Pep! de reden is weer typisch voor mijn doen. ben 2 dagen gestopt met blowen, en hoe kan je beter je blowverslaving tarten door wat lekker snels door je neus te halen. En de dealer had nieuwe, dus ach even testen( nog niet geblowd!! )
Zometeen de laatste lijn leggen sinds gisteraaf bezig. tegen een uurtje of 2 tamezepam ertegenaan gooien. anders wordt het weer een staar en ruk sessie.
sjill ze![]()
Thanks! Jij ookTijdloos zei:
Veel plezier!ZERO- zei:Zodadelijk voor het eerst keta shiiiiit ik ben zenuwachtig. Met SmartieAndMe. Dat scheelt weer dan.
Benieuwd wat je er van vind. Veel plezier.ZERO- zei:Zodadelijk voor het eerst keta shiiiiit ik ben zenuwachtig. Met SmartieAndMe. Dat scheelt weer dan.
Veel plezier!Mindless zei:1,5 zegel lsd (weer). Ik ga zo voor het eerst eens een stukje fietsen met lsd op.
![]()
![]()
Psychedelibee zei:Veel plezier!Mindless zei:1,5 zegel lsd (weer). Ik ga zo voor het eerst eens een stukje fietsen met lsd op.
![]()
![]()
Ben benieuwd. Zelf nog nooit trippend gefietst, lijkt me ook een aparte gewaarwording. Weet je nu wel hoe Hofmann zich voelde op bicycle DayMindless zei:Er gaat ook zeker weer een report komen.
Mindless zei:Psychedelibee zei:Veel plezier!Mindless zei:1,5 zegel lsd (weer). Ik ga zo voor het eerst eens een stukje fietsen met lsd op.
![]()
![]()
![]()
Omg, dit had ik eerder moeten doen. Echt heel apart om te gaan fietsen op lsd.Het ging ook heel vreemd: zonder me echt te herinneren hoe ik daar kwam, zat ik ineens al op de fiets en was ik aan het fietsen en dacht ik 'shit, ben ik nou serieus echt van huis gegaan in deze staat?' Maja, beetje te laat om me toen te bedenken. :P En nu ik weer thuis ben is het weer alsof ik nooit weggeweest ben...
Er gaat ook zeker weer een report komen.![]()
![]()
He he daar had ik nog niet eens aan gedacht.Psychedelibee zei:Ben benieuwd. Zelf nog nooit trippend gefietst, lijkt me ook een aparte gewaarwording. Weet je nu wel hoe Hofmann zich voelde op bicycle DayMindless zei:Er gaat ook zeker weer een report komen.
Was het soms ook alsof het compleet vanzelf leek te gaan zonder enkele moeite? Toen ik onder een aquaduct een helling op fietste tegen de wind in, waar ik normaal op mijn trappers moet gaan staan om er bij op te komen, deed ik dit nu zonder ook maar een zweetdruppeltje op m'n voorhoofd en compleet kalme ademhaling en hartslag. Het begint er toch echt op te lijken dat de kracht van ons geloof in wat onze ervaring nou eigenlijk is, enorm veel invloed heeft op onze beleving daarvan.Bobsacamano zei:Lekker ik heb laatst met microdosis 3 uur op de racefiets gezeten was echt geweldig.