• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

Dagboek van verslaafde die afkickt van speed

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Syl

Badass junkie
Wat fijn dat het contact met je zusje nu zo anders is @Syl en je die erkenning hebt gekregen voor hoe het vroeger bij jullie thuis was. Doe idd vooral wat goed voor je voelt in het contact en probeer dicht bij jezelf te blijven.
En goed bezig in de sportschool hoor, topper! Soms lastig om de stap erheen te zetten, maar als je eenmaal bezig bent en daarna geeft het wel echt een lekker voldaan gevoel.
Dank je wel!! 😘

Syl

Badass junkie
🎺 🥁 📢 Groot nieuws.!!!! 🎺🥁

Zojuist heeft zich een zeer groot wereldwonder plaats gevonden!!.
Ik heb zojuist de energie weten te vinden om mijn kerstboom af te tuigen en in de schuur te leggen!!.
Even ging het er op lijken dat hij zou blijven staan tot aankomemde kerst..
Maar daar was ineens eens wat energie!!.
Wie had dat gedacht, van futloos tot het laatste uur, naar kerstboom weer in de schuur!!! 💪🙌

IMG_20200114_152152.jpg

Syl

Badass junkie
Sinds vanochtend viel het me op dat steeds een auto hier in de buurt rond reed.
Voor het laatst zag ik het rond 12:40 uur.
Het is een zelfde auto als mijn ex mee rijd.
Ik heb de auto meerdere malen vanuit mijn huis zien rijden.
Heel erg langzaam reed ie en soms bleef ie ff tijdje stil staan.
Gelijk slaat bij mij de paniek toe!!
Is dit mijn ex????.
Ik probeer rustig te blijven en mezelf niet gek te maken.
Maar ik moet nu lopent naar trauma therapie.
Dus als het mijn ex is en hij rijd hier nog rondjes is er een kans dat hij me ziet!!.
Ik ben misselijk en heb buikpijn.
Ik ga zo na buiten via de uitgang aan de achterkant van mijn flat.
Doe dan mijn capuchon op en verstop mijn lange haren eronder.
Ik zorg dat ik mijn tel in mijn hand heb en gelijk 112 kan bellen mocht hij het zijn.
Dit is ook de afspraak met de politie.
Met lood in mijn schoenen ga ik dan nu na therapie 🙏

*.exe2.0

Bewuste gebruiker
politie bellen!
die kan ook kijken of hij thuis is bij hemzelf of niet en mogelijk dus bij jou in de buurt is!!

Syl

Badass junkie
Heb eerst gezorgd dat ik veilig bij therapie aan kwam.
Toen ik er was had ik nog 10 min de tijd.
Heb toen gelijk mijn contact persoon bij politie gebeld en hem op de hoogte gebracht.
Het kenteken van mijn ex zijn auto is bekend bij politie.
Politie zou zorgen dat er een auto div malen bij mijn huis zou gaan kijken en daar ook rond rijden.
Heb mijn dochter geïnformeerd en haar vriend zei dat ik in het gebouw van therapie moet wachten.
Dat hij nu gelijk met mijn dochter met de trein na mij toe komt.
Hun halen mij op en lopen mee terug naar huis.
Mijn dochters vriend blijft bij ons thuis.
Hij is 2 koppen groter dan mij dus ik ben er wel blij mee.
Zit nu dus te wachten bij therapie binnen tot ze er zijn.
Voel me heel erg rot, ben super blij dat mijn dochters vriend mij zo beschermd en ook dat de politie voor me rond rijd.
Maar dit is maar een tijdelijke oplossing.
Ben enorm gespannen en heb enorme buikpijn.
De politie attendeerde mij er nogmaals op dat mocht ik vanuit mij huis mijn ex zien dat ik dit moet filmen met mijn mobiel.
Dat ik niet moet vergeten mijn tv aan te zetten en dan op teletekst.
Ik de datum en tijd hierop moet filmen.
Zodat er bewijs is welke datum en tijd dit was.
Hij heeft namelijk een contact verbod.

Soms he denk ik laat hem maar komen dan.
Laat hem zijn klus maar afmaken dan ben ik er tenminste vanaf.
Deze spanning is niet te doen.

Syl

Badass junkie
Ben godzijdank thuis.
Wat een middag was dit zeg 😔
Ben gesloopt en heb nog steeds buikpijn.
Gelukkig is de vriend van mijn dochter hier.
Ik probeer beetje tot rust te komen.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Wat een lastpak die ex van je. Fijn dat de vriend van je dochter je eventueel kan beschermen. Is hij naast lang ook nog een beetje breed? Want dat kun je ook nog treffen hè. Ik ben ook lang maar niet zo breed. :tongueclosed:

Heb je trouwens geen oogje in je voordeur? Dan heb je altijd dat nog voordat je de deur zomaar blind open doet voor iemand.

Syl

Badass junkie
Kreeg weer een berichtje van mijn zusje.
Ze zei bepaalde dingen waar mee ze wou aan geven dat zij nu ze volwassen is een andere kijk op dingen heeft.
Dat ze blij is dat ze niemand iets kwalijk neemt uit de fam.
Ik merk aan mezelf dat ik het heel erg moeilijk vind.
Ik ben druk aan het werk om mijn trauma's te verwerken en zit in een depressie.
Mijn zusjes en broer hebben het schijnbaar mijn ouders vergeven en hebben een goede band met ze.
Ik ben het meest mishandeld thuis en ook het ergste.
Ik was de oudste dochter en moest de weg vrij maken voor mijn zusjes.
Het feit dat mijn ouders de mishandelingen ontkennen, maar ondertussen wel zeiden dat ik 2 dingen kon doen.
Of het verleden vergeten en als ik dat niet kon hield het contact op.
Ik heb mijn zusje aangegeven dat ik het enorm waardeer dat ze contact met me heeft gezocht.
Maar dat ik op dit moment in mijn leven nog niet in staat ben over die dingen te praten zonder uit woede, pijn en verdriet te reageren.
Ik bang ben dat ik dan nog meer kapot maak.
Dat ik eerst aan mezelf ga werken en mijn trauma's moet gaan verwerken.
Dat ik zodra ik denk dat het wel lukt, ik contact met haar op zal nemen.

Ik ben er echt verdrietig om en heb ook ff flink potje gehuild.
Ik merk dat dit alles nog veelste gevoelig ligt om over te praten.
En zeker omdat we elkaar 12 jaar niet gesproken hebben.
En je zult denken dan praat je toch niet over het verleden maar dat werkt niet.
Ik heb enorme moeite met mensen te vertrouwen.
Ze zei eerst dat alleen haar vriend wist dat wij contact hadden maar door dingen die ze zei was het al snel duidelijk dat mijn andere zusje en broer er wel vanaf weten.
Ik kan het gewoon niet en ik weet ook niet of me dat in de toekomst wel zal lukken.

En ja wat ik dan doe als ik me klote voel, is met mijn diertjes bezig zijn.
Ik stop veel tijd in mijn chinchillas om ze wat tammer te krijgen.
En ik heb vandaag voor het eerst 1 van de 2 uit het hok weten te pakken.
Dat was zooo lief!!. 🤗☺

Screenshot_20200118_210101.jpg

Laatst bewerkt:

Syl

Badass junkie
Wat een lastpak die ex van je. Fijn dat de vriend van je dochter je eventueel kan beschermen. Is hij naast lang ook nog een beetje breed? Want dat kun je ook nog treffen hè. Ik ben ook lang maar niet zo breed. :tongueclosed:

Heb je trouwens geen oogje in je voordeur? Dan heb je altijd dat nog voordat je de deur zomaar blind open doet voor iemand.
De vriend van mijn dochter is wel breed gebouwd ja.
Dus voel me wel veilig bij hem 😊
Ik heb geen oogje in mijn deur wel een rond raampje.
Probleem is dat als ik buitenste deur wel open doe en dan door voordeur raampje zie dat het mijn ex is hij dus al weet dat ik er ben.
Dan is hij natuurlijk mijn huis nog niet binnen maar vind het heel naar idee.
Hij deinst nergens voor terug, in ons oude huis heeft ie 2 deuren ingetrapt omdat ik me daar opgesloten had uit angst.

Syl

Badass junkie
Nou mijn vermoeden is bevestigd.
Zoals ik al eerder zei had ik al sterk het gevoel dat mijn zusje contact zocht en rest van fam er vanaf wist.
Ik had al het gevoel zoals ik mijn fam ken dat alles eerst onderling werd besproken voor ze ant gaf.
Alle ant of reacties op mij werden goed gepraat of verdedigd.
Dat ik al dacht waarom??.
Nu kreeg ik net berichtje van bekende van me en die zei:wat leuk dat je weer contact hebt met de fam, ja ik hoorde het van je broer.
Nou klaar!!!!.
Mijn gevoel klopte dus en mijn zusje was de "woordvoerder" van de fam omdat zij meeste kans had dat ik zou reageren.
Het was dus geen interesse maar uithoren en alles goed praten voor hun zelf.
Zo jammer dit weer...

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
De vriend van mijn dochter is wel breed gebouwd ja.
Dus voel me wel veilig bij hem 😊
Ik heb geen oogje in mijn deur wel een rond raampje.
Probleem is dat als ik buitenste deur wel open doe en dan door voordeur raampje zie dat het mijn ex is hij dus al weet dat ik er ben.
Dan is hij natuurlijk mijn huis nog niet binnen maar vind het heel naar idee.
Hij deinst nergens voor terug, in ons oude huis heeft ie 2 deuren ingetrapt omdat ik me daar opgesloten had uit angst.
Wat een klotezooi om in die angst te moeten leven... Wat voor een lowlife moet je wel niet zijn om deuren in te trappen als je doodsbange vrouw/vriendin zich daarachter verschuilt, sorry dat ik het zeg.

Zulke lui zouden ze eigenlijk niet vrij rond moeten laten lopen maar ja... Blij voor je dat je in ieder geval bij hem weg bent.

*.exe2.0

Bewuste gebruiker
Nou mijn vermoeden is bevestigd.
Zoals ik al eerder zei had ik al sterk het gevoel dat mijn zusje contact zocht en rest van fam er vanaf wist.
Ik had al het gevoel zoals ik mijn fam ken dat alles eerst onderling werd besproken voor ze ant gaf.
Alle ant of reacties op mij werden goed gepraat of verdedigd.
Dat ik al dacht waarom??.
Nu kreeg ik net berichtje van bekende van me en die zei:wat leuk dat je weer contact hebt met de fam, ja ik hoorde het van je broer.
Nou klaar!!!!.
Mijn gevoel klopte dus en mijn zusje was de "woordvoerder" van de fam omdat zij meeste kans had dat ik zou reageren.
Het was dus geen interesse maar uithoren en alles goed praten voor hun zelf.
Zo jammer dit weer...
Jezus joh.

Welk doel heeft ze (of eigenlijk je familie) gehad hiermee? Wat een trieste bedoening. Scherp gezien van je en fijn dat die kennis het bevestigde, geluk bij een ongeluk.

En ik had je nog wel geadviseerd om de deur voor open te zetten..

Syl

Badass junkie
Jezus joh.

Welk doel heeft ze (of eigenlijk je familie) gehad hiermee? Wat een trieste bedoening. Scherp gezien van je en fijn dat die kennis het bevestigde, geluk bij een ongeluk.

Alles draait bij hun om wat de buitenwereld van ze denkt.
Als iemand aan ze zou vragen :goh hoe is het dan met Syl?.
Gaan ze natuurlijk niet zeggen dat ze geen contact meer met me hebben om hoe hun mij behandeld hebben.
Als ze wat info over me weten kunnen ze dit weer gebruiken.
Bv door dan te zeggen dat ik bv ptss heb door mijn ex.

Het was van jou een heel normaal advies.
Niemand gaat er vanuit dat iemand zo'n geschifte fam heeft.

*.exe2.0

Bewuste gebruiker
Alles draait bij hun om wat de buitenwereld van ze denkt.
Als iemand aan ze zou vragen :goh hoe is het dan met Syl?.
Gaan ze natuurlijk niet zeggen dat ze geen contact meer met me hebben om hoe hun mij behandeld hebben.
Als ze wat info over me weten kunnen ze dit weer gebruiken.
Bv door dan te zeggen dat ik bv ptss heb door mijn ex.

Het was van jou een heel normaal advies.
Niemand gaat er vanuit dat iemand zo'n geschifte fam heeft.
Het kan je invulling maar zijn, die buitenwereld.

Leuk van je zus ook, de verraadster.

Ja, tuurlijk was het een normaal advies.
Maar toch, is wel een beetje helaas zeg maar 🤔

Syl

Badass junkie
Heb echt een klote dag vandaag.
Heb vanacht heel slecht geslapen, mijn Poolse bovenbuurvrouw gaf een feestje.
Toen het eindelijk afgelopen was kreeg ze enorme bonje met der vriend.
Vandaag voel ik me ook klote en verward door mijn zusje.
Ondanks dat ik niet wist wat ik er van moest denken komt het toch weer hard aan.
Lig op bed en heb huilbuien vooral uit frustratie.
Waarom neemt nooit iemand zijn verantwoordelijk voor zijn of haar gedrag.
Waarom word alles altijd goed gepraat.
Alsof ik een stuk afval ben wat toch niks waard is.
Ik heb net oxazepam ingenomen om wat rustiger te worden en te voorkomen dat ik spanningshoofdpijn aanval krijg.
Ga proberen te slapen, morge is er weer een nieuwe dag.
Dan probeer ik het weer opnieuw, voor vandaag vind ik het mooi geweest.

Ikbeneenfiets

Belezen gebruiker
Jeetje Syl wat heb je ook overweldigend veel dingen tegelijk aan je hoofd. Hoop dat er gauw iets positiefs op je pad komt...

R

Revolutionair

Gast
Ik stop veel tijd in mijn chinchillas om ze wat tammer te krijgen.
En ik heb vandaag voor het eerst 1 van de 2 uit het hok weten te pakken.
Dat was zooo lief!!. 🤗☺
Ahh kijk het is je gelukt 👌🏼
Dat is leuk.
Heb je eindelijk toch al een keertje met eentje kunnen zitten.
Dus je ziet het lukt wel.

• Like
Waarderingen: Syl

Syl

Badass junkie
Ahh kijk het is je gelukt 👌🏼
Dat is leuk.
Heb je eindelijk toch al een keertje met eentje kunnen zitten.
Dus je ziet het lukt wel.
De vorige eigenaars hadden ze in het jaar dat ze ze hadden er nooit uitgehaald.
Alleen geaait door de tralies.
Stel ze moeten een x naar de dierenarts of iets dan moet ik ze er ook uit zien te krijgen.
En het is super als je rustig de tijd voor ze neemt dat je resultaat boekt 😊

Syl

Badass junkie
Zooo net lekker weer wezen sporten!! 😊💪
Wat was het lekker frisjes buiten zeg.
Ik heb alleen mijn winterjas kapot, de rits is stuk.
Heb hem al 2 x eerder laten maken dus nu echt tijd voor nieuwe jas zodra het financieel lukt.
Dus kan me jas niet dicht doen en dan is het nog best koudddddd 🥶
Maar dat mag de pret niet drukken 😁
Kwartiertje heen gelopen, uur gesport en weer kwartiertje terug gelopen.

Morgenvroeg moet ik bloed laten prikken en urine inleveren.
Dit moest al eerder maar kreeg brief van huisarts dat ze toch nog wat extra dingen willen laten onderzoeken.
Er word o.a gekeken of ik schade aan mijn nieren heb door mijn te hoge bloeddruk.

Nou ik ben trots op mezelf dat ik ondanks ik kapot moe was toch ben wezen sporten. 😊

" killer body under construction" laten we maar zeggen 😄😅.

Screenshot_20200121_143539.jpg

3ad1e21a7a94fef51000253ce949c932.jpg

Laatst bewerkt:

Perenijsje

Badass junkie
Poeh wat heftig die situatie met je ex zeg. Lijkt me erg beangstigend om altijd over je schouder te moeten kijken.
Leuk dat je vooruitgang boekt met het temmen van je chins en echt goed dat je weer bent wezen sporten. Die plaatjes haha!
Hebben ze bij jou in de stad geen kledingbank voor als je een minimum inkomen hebt? Dat je daar kunt kijken voor een nieuwe winterjas?
Succes met de onderzoeken straks en hopelijk heb je geen schade opgelopen!
Dikke knuffel

Syl

Badass junkie
Poeh wat heftig die situatie met je ex zeg. Lijkt me erg beangstigend om altijd over je schouder te moeten kijken.
Leuk dat je vooruitgang boekt met het temmen van je chins en echt goed dat je weer bent wezen sporten. Die plaatjes haha!
Hebben ze bij jou in de stad geen kledingbank voor als je een minimum inkomen hebt? Dat je daar kunt kijken voor een nieuwe winterjas?
Succes met de onderzoeken straks en hopelijk heb je geen schade opgelopen!
Dikke knuffel
Dank je wel!!.
Volgens mij hebben ze wel een kledingbank, zal het eens navragen.
Ik kan vanaf 07:30 uur bloedprikken dus ga gelijk zo. 🏃‍♀️🌪
Moet nuchter bloedprikken en heb honger. 😄

Perenijsje

Badass junkie
Dank je wel!!.
Volgens mij hebben ze wel een kledingbank, zal het eens navragen.
Ik kan vanaf 07:30 uur bloedprikken dus ga gelijk zo. 🏃‍♀️🌪
Moet nuchter bloedprikken en heb honger. 😄
Zou ik idd maar eens doen dan ja. Hier in de stad kan ik per kwartaal 7 kledingstukken meenemen. Kost nu alleen wel geld. Eerst was het gratis, toen 2 euro per kwartaal en nu hoorde ik dat het 5 euro is geworden. Maar goed, alsnog weinig voor wat je mag meenemen dan natuurlijk.
Haha dat is nadeel aan nuchter bloedprikken dan. Maar dan kun je er idd het beste maar meteen heen. En ik neem dan altijd gewoon wat eten mee zodat ik daarna al gewoon ff wat kleins kan eten voor ik weer thuis ben en echt ontbijt.
Succes!

Syl

Badass junkie
Jongens ff een vraag 😁
Hebben jullie wel eens in het ziekenhuis of bij bv bloedprikken de vraag gehad of je er 1 bent van een tweeling??.
Is dit een standaard vraag??.
Tijd geleden kreeg ik deze vraag in het ziekenhuis en straks bij bloedprikken weer.
Ik dacht jeetje misch heb ik wel een tweelingbroer of zus zonder dat ik het weet 😄😄😄.
Maar voordat ik spoorloos inschakelt 😜 moet ik weten of jullie deze vraag ook krijgen?

*.exe2.0

Bewuste gebruiker
Poeh, heb regelmatig bloedgeprikt voor allerhande dingen.
Volgens mij nog nooit die vraag gesteld gekregen.

Leuk van je huismormeltjes, kan je veel gezelligheid van hebben!

Heb je het met je zus afgerond?

Syl

Badass junkie
Jaaa heb "huismormeltje" 😄 gister weer uit kooi ff gehaald.
Hij ging na tijdje rustig liggen 😊
Ja mijn zusje is afgesloten hoofdstuk helaas.
Dus ik ga maar op zoek dan naar mijn verloren tweelingbroer/zus 😄😜

Syl

Badass junkie
Mijn dochter van 18 is net naar de bios geweest met der vriend.
Ze zijn naar een thriller geweest.
Ze appte net :mam ik slaap bij jou in bed hoor vanacht!!!. 😱
Ach gossie wat aandoenlijk.. 😜🤣🤣

BraboF

Belezen gebruiker
Jongens ff een vraag 😁
Hebben jullie wel eens in het ziekenhuis of bij bv bloedprikken de vraag gehad of je er 1 bent van een tweeling??.
Is dit een standaard vraag??.
Tijd geleden kreeg ik deze vraag in het ziekenhuis en straks bij bloedprikken weer.
Ik dacht jeetje misch heb ik wel een tweelingbroer of zus zonder dat ik het weet 😄😄😄.
Maar voordat ik spoorloos inschakelt 😜 moet ik weten of jullie deze vraag ook krijgen?
Ik kan bevestigen dat deze vraag gesteld wordt:sweatsmile:
Nu heb ik zelf wel een tweelingbroer, dus in mijn geval is de vraag ook zeker van belang.
Het is een keer fout gegaan met een recept doordat ze normaal alleen geboortedatum en achternaam vragen....echter zijn er dus in mijn geval twee onder die noemer.....met een voorletter G en K.

Tegenwoordig wordt in het ziekenhuis zelfs een hele grote rode waarschuwing op de computer weergegeven met: let op tweeling
De zusters weten dan ook gelijk dat ze goed op moeten letten met welke ze te maken hebben

• Like

Syl

Badass junkie
Ik kan bevestigen dat deze vraag gesteld wordt:sweatsmile:
Nu heb ik zelf wel een tweelingbroer, dus in mijn geval is de vraag ook zeker van belang.
Het is een keer fout gegaan met een recept doordat ze normaal alleen geboortedatum en achternaam vragen....echter zijn er dus in mijn geval twee onder die noemer.....met een voorletter G en K.

Tegenwoordig wordt in het ziekenhuis zelfs een hele grote rode waarschuwing op de computer weergegeven met: let op tweeling
De zusters weten dan ook gelijk dat ze goed op moeten letten met welke ze te maken hebben
OK ja dat kan heel gevaarlijk zijn als dat mis gaat.
Nou helaas heb dus niet ergens een tweelingbroer of zus rond huppelen. 😄
Mischien ook maar beter dat er van mij niet meer zijn 😄

Syl

Badass junkie
Vanmiddag weer naar trauma therapie geweest.
We hebben over div dingen gepraat vandaag.
Zo hebben we het gehad over mijn speed verslaving, het afkicken en de enorm goede hulp van mijn huisarts.
Ook hebben we het gehad over dat ik weer ben gaan sporten.
Ik ben van de week wezen sporten weer en doe dan ook de dingen welke ik bij revalidatie heb geleerd.
Ik mag wel op de loopband maar nog niet hardlopen.
Ik was super lekker bezig maar na nog geen 10 min begon mijn scheenbeen weer enorm zeer te doen.
Ben toen gestopt en ben iets anders gaan doen.
Maar ik had zo'n pijn aan mijn scheenbeen dat ik maar gestopt ben.
Ik liep weer als een manke debiel na huis.
Ik was zoooo kwaad en ooh wat voelde ik een enorm neiging tot wraak.
Mijn psycholoog vroeg, stel dat je wraak kan nemen wat zou er dan gebeuren?.
Ik zei nou dan maak ik hem kapot!!.
Ooh zei de psycholoog zou je hem dan dood schieten?.
Nee ik zou hem doodsteken en geloof me ik zou heeeeeeel vaak op hem in steken.
Al mijn woede, verdriet, pijn en de onmacht wat ik destijds voelde zou eruit komen dan.
Ik zei elke dag als ik het nieuws online lees en ik lees dat er iemand is overleden door een auto ongeluk hoop ik zo dat het mijn ex is.

Het maakt me gewoon woest dat ik niet eens lekker kan sporten.
Vaak 's avonds is mijn scheenbeen helemaal blauw zo uit het niets en voel ik er een enorm drukkend zeer gevoel.

Verder hebben we het nog gehad over dat ik altijd bang ben dat mensen boos op me worden.
Destijds toen ik midden in het huiselijk geweld zat heb ik uit pure wanhoop veilig thuis gebeld.
Hun zeiden zodra hij je weer slaat gelijk 112 bellen!.
Ik zei dat ik dat niet ging doen, dat ze dan boos zouden worden dat ik daar voor bel.
Ook tegen mijn huisarts vertellen dat ik verslaafd was durfde ik niet.
Dan word hij vet kwaad op mij.
Dat zit in mij, ik ben vanaf kinds af aan al niet anders gewend dan dat mijn ouders altijd boos werden.
Om de kleinste en gekste dingen.
Wel vind ze dat ik goed bezig ben met het aan geven van mijn grenzen.
Dat ik ook op df mijn grens aan geef en voor mezelf op kom.

*.exe2.0

Bewuste gebruiker
Vanmiddag weer naar trauma therapie geweest.
We hebben over div dingen gepraat vandaag.
Zo hebben we het gehad over mijn speed verslaving, het afkicken en de enorm goede hulp van mijn huisarts.
Ook hebben we het gehad over dat ik weer ben gaan sporten.
Ik ben van de week wezen sporten weer en doe dan ook de dingen welke ik bij revalidatie heb geleerd.
Ik mag wel op de loopband maar nog niet hardlopen.
Ik was super lekker bezig maar na nog geen 10 min begon mijn scheenbeen weer enorm zeer te doen.
Ben toen gestopt en ben iets anders gaan doen.
Maar ik had zo'n pijn aan mijn scheenbeen dat ik maar gestopt ben.
Ik liep weer als een manke debiel na huis.
Ik was zoooo kwaad en ooh wat voelde ik een enorm neiging tot wraak.
Mijn psycholoog vroeg, stel dat je wraak kan nemen wat zou er dan gebeuren?.
Ik zei nou dan maak ik hem kapot!!.
Ooh zei de psycholoog zou je hem dan dood schieten?.
Nee ik zou hem doodsteken en geloof me ik zou heeeeeeel vaak op hem in steken.
Al mijn woede, verdriet, pijn en de onmacht wat ik destijds voelde zou eruit komen dan.
Ik zei elke dag als ik het nieuws online lees en ik lees dat er iemand is overleden door een auto ongeluk hoop ik zo dat het mijn ex is.

Het maakt me gewoon woest dat ik niet eens lekker kan sporten.
Vaak 's avonds is mijn scheenbeen helemaal blauw zo uit het niets en voel ik er een enorm drukkend zeer gevoel.

Verder hebben we het nog gehad over dat ik altijd bang ben dat mensen boos op me worden.
Destijds toen ik midden in het huiselijk geweld zat heb ik uit pure wanhoop veilig thuis gebeld.
Hun zeiden zodra hij je weer slaat gelijk 112 bellen!.
Ik zei dat ik dat niet ging doen, dat ze dan boos zouden worden dat ik daar voor bel.
Ook tegen mijn huisarts vertellen dat ik verslaafd was durfde ik niet.
Dan word hij vet kwaad op mij.
Dat zit in mij, ik ben vanaf kinds af aan al niet anders gewend dan dat mijn ouders altijd boos werden.
Om de kleinste en gekste dingen.
Su-per-be-lang-rijk dat je grenzen aangeeft! Kan heel lastig zijn. Ook zelfs voor mensen met een minder of helemaal geen dramatisch verleden. Dus extra nuttig en knap van je. 💪🏻

• Like

Albedo

Wijs gebruiker
Vind dit ook goed van je, maar moet toch zeggen hiermee 'helder' proberen te blijven. Niet teveel. Moeilijk uit te leggen, maar kans is dat je dit extra doet als soort compensatie/tegen reactie omdat je dat vroeger niet of te weinig deed. Bekijk zeker in het begin in hoeverre je reacties/gedrag gepast waren of redelijk. Praat er desnoods met iemand over.

Niet vergelijkbaar wellicht. Merkte met daten vroeger regelmatig dat nare ervaringen lang blijven doorwerken. 'Dat' willen ze nooit meer. Soort fixatie. Kreeg het idee dat ze hierdoor vele kansen misten. Zo had ik een keer over mijn leeftijd gelogen. Paar jaar maar. Nou er wordt overal wat afgelogen. Dat triggerde een hoos aan opmerkingen en vervelende ervaringen met ex-en, terwijl ze zelf ook over dingen had gelogen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan