De hulphond is onderweg!

De Zandman

DF-koning
Tanja is aangekomen!
Ze is nog wat onrustig en moet duidelijk nog wennen, hetgeen volkomen logisch is.
Ze heeft de plaats en plek van Tasja overgenomen.
Vannacht heeft Tanja me toch al 1 keer gewekt, dat doet ze hetzelfde als Tasja en het ziet er allemaal goed uit voorzover ik dit nu kan beoordelen maar ja daar is veel meer tijd voor nodig om een goed oordeel te kunnen geven uiteraard...
Wordt vervolgd!

transformated

Badass junkie
Tanja is aangekomen!
Ze is nog wat onrustig en moet duidelijk nog wennen, hetgeen volkomen logisch is.
Ze heeft de plaats en plek van Tasja overgenomen.
Vannacht heeft Tanja me toch al 1 keer gewekt, dat doet ze hetzelfde als Tasja en het ziet er allemaal goed uit voorzover ik dit nu kan beoordelen maar ja daar is veel meer tijd voor nodig om een goed oordeel te kunnen geven uiteraard...
Wordt vervolgd!
Top man, klinkt goed!
Die band tussen jou en Tanja zal zeker en vast goed komen. Wel al goed dat ze je wakker maakte. Dus dat komt zeker in orde.

Zo'n hond zou ook handig zijn voor me pa voor ze nachtmerries/flashbacks. Vooral door ze tijd bij de para-commando's in Rwanda in de jaren 1990.

• Like
Waarderingen: ljuv

transformated

Badass junkie
Ha, dan had jouw pa hetzelfde soort werk als ik....ook paracommando bij le deuxieme regiment du parachutisten (2 REP de la Legion Etrangere)..en ik heb de hulphond idd bitter nodig!
Niet bij het Franse Vreemdelingenlegioen.
In het Belgische leger bij het derde bataljon parachutisten(3 para) in Tielen.
Het gaat ook over hetzelfde soort werk.
Heel soms praat hij er eens over wat hij heeft moeten doen of wat er gebeurt is in sommige uitzendingen en zo ook over onverwachte scenarios waar hij vooral last van heeft ook. Als ik dan hoor wat me pa zegt dan kan je wel zeggen dat de wereld er geen flauw idee van heeft hoe het er echt aan toegaat.

De Zandman

DF-koning
Niet bij het Franse Vreemdelingenlegioen.
In het Belgische leger bij het derde bataljon parachutisten(3 para) in Tielen.
Het gaat ook over hetzelfde soort werk.
Heel soms praat hij er eens over wat hij heeft moeten doen of wat er gebeurd is. Als ik dan hoor wat me pa zegt dan kan je wel zeggen dat de wereld er geen flauw idee van heeft hoe het er echt aan toegaat.
Noot:
Dat is helemaal juist. Ikzelf praat er nooit over, want dat is zinloos ..

Wat dat betreft jeukt de toestand in Oekraïne behoorlijk....als ik geen blessures zou hebben, zou ik me zeer waarschijnlijk alsnog aansluiten bij het Oekraïense leger om mee te vechten....helaas kan ik dit niet meer.

transformated

Badass junkie
Wat dat betreft jeukt de toestand in Oekraïne behoorlijk....als ik geen blessures zou hebben, zou ik me zeer waarschijnlijk alsnog aansluiten bij het Oekraïense leger om mee te vechten....helaas kan ik dit niet meer.
Wat dit betreft idem voor me pa ook. Had ie ze parachuteongeval niet gehad waardoor hij chronishe pijn en door de blessures ervan waar hij altijd last van zal hebben zou hij ook in Oekraïne zitten.

Noot:
Dat is helemaal juist. Ikzelf praat er nooit over, want dat is zinloos ..
Kan ik heel goed begrijpen. Me pa praat er nooit over want als hij er iets over wil zeggen tegen iemand zegt me pa dat het allemaal zever of leugens is wat de persoon zegt en dan eindigde het vaak in vechten vroeger.
Edit: heel uitzonderlijk is er een echt broeder para waarmee hij kan praten.

• Like
Waarderingen: ljuv

De Zandman

DF-koning
Wat dit betreft idem voor me pa ook. Had ie ze parachuteongeval niet gehad waardoor hij chronishe pijn en door de blessures ervan waar hij altijd last van zal hebben zou hij ook in Oekraïne zitten.

.........en dan eindigde het vaak in vechten vroeger.
Edit: heel uitzonderlijk is er een echt broeder para waarmee hij kan praten.
Zooooo herkenbaar! Dit gebeurde er bij mij dus ook.
Aangezien ik geen zin meer kreeg in zinloze discussie, ben ik me over deze onderwerpen maar stil gaan houden...men heeft geen flauw idee over deze baan....nee.

De Zandman

DF-koning
En gisternacht 4 x. Alle keren uitstekend gedaan.
Het is een superhond! En ze wordt steeds rustiger. Ze trekt niet aan haar lijn bij het uitlaten. En ze luistert uitstekend! Nu moeten we elkaar nog beter leren kennen.... daarvoor is tijd nodig maar ik twijfel er niet aan dat dit lukken gaat. En toch mis ik Tasja nog een beetje.....

De Zandman

DF-koning
Tussen rapport:
Met Tanja gaat het gelukkig goed.
Het is een goede metgezel, die mij heel vaak op het juiste moment weet wakker te krijgen zodat de nachtmerries op tijd worden stilgelegd ahw.
We hebben een goede band, en toch denk ik nog weleens terug aan.... Tasja.
Ik heb er nooit meer iets van gehoord overigens, mss maar beter ook, het leven gaat immers door!
Maar Tanja is een hele goeie.
Het is toch wel een uitkomst, een hulphond. Jazeker!

Bovenaan