Re: seroquel na ghb verslaving
iSmokex zei:
charlie1985 zei:
hey
ik ben net afgekicked van ghb echt heftige shit na twee weken psychose ben ik weer thuis en neem ik seroquel in de avond om te slapen iemand ervaring hiermee??
Dit is een topic over hoeveel speed mensen gebruiken, jouw vraag slaat daar niet op terug. Zou handig zijn een nieuw topic te starten in het ghb- of farmadrugs subforum
Ik ga je toch even op weg helpen, voor moest je je weg in het forum nog niet gevonden hebben..
Seroquel is quetiapine (zie wiki voor de algemene facts)
http://en.wikipedia.org/wiki/Quetiapine
weet niets over je dosering maar seroquel gaat van 25 tot 200mg geloof ik..
Heb zelf een tijdje zitten kutten met de 200mg..en ik kan je verzekeren dat het zal werken tegen je psychose, namelijk omdat het de eerste dagen werkt tegen al je lichaamsfuncties..
Ik nam ze een tijdje als noodoplossing voor mijn overdreven speedgebruik (kindje moest nog leren)..Je valt er inderdaad als een blok van in slaap (in mijn geval met 250mg speed op, binnen de 30min na inname)
maar het voelt niet lekker, het maakt je heel log en je ligt heel ongemakkelijk (beetje te vgl met restless legs syndrome)
Maar gelukkig ben je zo in slaap..
in mijn geval werd ik de eerste keer 12u later wakker (met 250mg pep idd..) en ik voelde me nog steeds zo wasted as hell (flesje wodka daarmee kan je het vgl)
voelde me toen pas terug gelijk als normaal na opnieuw 200mg speed (JA MARGI boeit me niet..ik geef aan wat het equivalent was voor de werking van die seroquel beetje ongedaan te maken door de dag)
DUS begin niet met 200mg is de boodschap..neem het precies zoals je arts het zegt en ga het niet recreatief gebruiken, er is geen pret aan..
als niets meer werkt en je wil slapen..neem dan quetiapine (en veel tijd de volgende ochtend/middag

)